Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Βελτίωση σε παπί 125

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2017
    Μηνύματα
    3

    Βελτίωση σε παπί 125

    Καλησπέρα, είμαι νέος στο φόρουμ
    δεν έχω πολλές γνώσεις από μηχανάκια.έχω ένα daytona dy125 rs μοντέλο του 2015 .. το χα πάρει κουτί τον Αύγουστο του 15. Προσωπικά κάνω την δουλειά μου με αυτό ( delivery) και δεν είχα ποτέ κάποιο παράπονο.. έχω κάνει ως τώρα 28.500χλμ και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα..
    Το μόνο παράπονο μου πλέον είναι πως με δεύτερο άτομο πάνω πιάνει τα 80-85 φοναζοντας ενώ άλλα μηχανάκια όπως το crypton T 110 που έχει φίλος μου με δευτερο άτομο πιάνει τα 100 χωρίς κανένα πρόβλημα. Θέλω να δω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να ανεβάσω τελική 10-15 χλμ το πολύ χωρίς να πειράξω μοτέρ. Είναι όλο μαμά το μηχανάκι

  2. #2
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2017
    Μηνύματα
    3
    Συνέχεια επειδή δεν χωράνε όλα σε ένα : σκεφτόμουν να αλλάξω εξάτμιση αλλά δεν ξέρω πόσο θα βοηθήσει αυτό..
    Το μηχανάκι δεν έχει κόφτη πάντως.. όταν είμαι μόνος έχω πιάσει και 105

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Εφ όσον το εχεις σαν εργαλείο δουλειάς,δεν συμφέρει να κανεις εκτεταμένες επεμβάσεις,γιατί το κοστος λειτουργιας κυρίως σε βενζίνη θα ανέβει πολύ.
    Χιλόμετρα έχεις
    Στην θέση σου θα κοίταζα τις βαλβίδες σε τι κατάσταση είναι.
    Επίσης μια εξάτμιση θα βοηθήσει στην αναπνοή του μοτέρ.
    Θα πρότεινα την NOB 1
    Τέλος ένας πειραματισμός στην τελική μετάδοση δεν βλάπτει

  4. #4
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    μην πειραξεις παπι το οποιο δουλευει σωστα. με την εξατμιση δε θα κερδισεις τιποτα, μη βαλεις.

    τα 100 στο κοντερ δεν λενε απολυτος τιποτα. αν κοντυνεις το γραναζωμα τα πιανει ευκολα. δοκιμασε να πατε διπλα διπλα να ποσο κλεβουν τα κοντερ.
    ενα γενικο σερβις θα βοηθουσε. οπως επισης και αλλαγη δισκων-ελατηριων συμπλεκτη αν δεν εχουν αλλαχθει. ειναι πολλα τα 28 για να εχεις τους μαμα δισκους.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Stefanos73
    Εγγραφή
    29/11/2015
    Μηνύματα
    214
    Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Το μηχανάκι το έχεις για να σου "βγάζει" λεφτά και όχι για να του "σπρώχνεις" λεφτά, πράγμα που θα συμβεί εάν αρχίσεις να το σκαλίζεις. Άφησέ το στην ησυχία του και προσπάθησε να το συντηρείς ευλαβικά και να το οδηγείς με σεβασμό.
    Υπάρχει ελπίδα αλλά είναι αλλού!

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2017
    Μηνύματα
    3
    Δεκτές και σεβαστές όλες οι απαντήσεις και ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας..
    SHOOTER045-
    Αυτήν την εξάτμιση σκεφτόμουν. Τα παραπάνω θα τα κάνω. Πειραματισμός τελικής μετάδοσης τι εννοείς?
    Noodles
    Είναι όντως πολλά? Όλους όσους έχω ρωτήσει μου παν κάθε 50χιλιαδες αλλάζουν δίσκους.. αλλά πιστεύω πως έχεις δικιο. Όσο για το σέρβις το πάω κάθε 2.500 για λάδια,φρένα,κτλ ότι χρειάζεται στην αντιπροσωπεία
    Stefanos73 ναι δεν θα θελα να χάσω τα κέρατα μου ούτε να χαλάσω το μηχανάκι.. γιαυτό κιόλας δεν θέλω να πειράξω μοτέρ και ρωτάω αν γίνεται με άλλο τρόπο.. ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    παλιοτερα "εβγαζε" πιο πολλα χλμ και πιο ανετα?

  8. #8
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panagiotiskk11 Προβολή μηνύματος
    Είναι όντως πολλά? Όλους όσους έχω ρωτήσει μου παν κάθε 50χιλιαδες αλλάζουν δίσκους.. αλλά πιστεύω πως έχεις δικιο. Όσο για το σέρβις το πάω κάθε 2.500 για λάδια,φρένα,κτλ ότι χρειάζεται στην αντιπροσωπεία
    Stefanos73 ναι δεν θα θελα να χάσω τα κέρατα μου ούτε να χαλάσω το μηχανάκι.. γιαυτό κιόλας δεν θέλω να πειράξω μοτέρ και ρωτάω αν γίνεται με άλλο τρόπο.. ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις
    ο μεσος ορος ειναι γυρω στα 25κ χλμ για δισκους συμπλεκτη.
    εχω φιλο καγκουρα που τους εφαγε στα 12κ και θειο συνταξιουχο που στα 40κ ειναι καινουριοι.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

Παρόμοια θέματα

  1. βελτιωση σε crypton-r
    από Strategos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/07/2006, 17:30
  2. Ηχητική Βελτίωση για CBR 125
    από DNA 210 audio στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2005, 00:41
  3. μετατροπη σε παπι
    από DrAvEnStOrM στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2005, 14:36
  4. ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ Gilera Smt 50cc
    από tatakis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2005, 00:22
  5. ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ Vtr Firestorm
    από FIRE-ZX-GSXR στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2005, 00:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF