Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Εκκεντροφοροι R1

  1. #1

    Εκκεντροφοροι R1

    Χθες ειχα με ενα φιλο την γνωστη μοτοσυκλετιστικη κουβεντα δυο ασχετων απο μηχανολογια...

    Αυτος επεμενε οτι φιλος του εβαλε εκκεντροφορους απο το big bang R1 σε fz1 του 07
    Εγω επεμενα οτι δεν παιζει να γινεται αυτο και οτι του πουλαει παραμυθι

    Για πειτε οι γνωστες που ειναι η αληθεια;
    Να μαθουμε και κατι και αν κανω λαθος να μην συνεχισω να επιμενω και γινομαι γραφικος

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Να έχει βάλει από κάποιο παλιότερο R1 που ίσως να βασίζεται ο κινητήρας του FZ1 ίσως.
    Από bing-bang απλά δεν γίνεται.

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik69 Προβολή μηνύματος
    Να έχει βάλει από κάποιο παλιότερο R1 που ίσως να βασίζεται ο κινητήρας του FZ1 ίσως.
    Από bing-bang απλά δεν γίνεται.
    Αυτο ελεγα και εγω αλλα ηταν βεβαιος οτι ηταν απο το big bang

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    .............και εκανε το μοτερ του πραγματικο big bang

  5. #5
    Δεν γίνεται.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #6
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    αφου πιστευει πως εβαλε απο big bang γιατι να του χαλασεις το χατιρι? αστον να το πιστευει
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  7. #7
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.658
    Ρε...μπας και δεν καταλαβες καλα??μηπως ενοουσε bigbag??

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	κατάλογος.jpg 
Προβολές:	232 
Μέγεθος:	11,7 KB 
ID:	379562
    Throttle that mysterious friend of ours

  8. #8
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Εγω έβαλα αυτοκόλλητα απο big bang στο σκούτερ και πάει καλύτερα πάντως.
    Φίου φίου φι φι φίου

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από foten21 Προβολή μηνύματος
    Χθες ειχα με ενα φιλο την γνωστη μοτοσυκλετιστικη κουβεντα δυο ασχετων απο μηχανολογια...

    Αυτος επεμενε οτι φιλος του εβαλε εκκεντροφορους απο το big bang R1 σε fz1 του 07
    Εγω επεμενα οτι δεν παιζει να γινεται αυτο και οτι του πουλαει παραμυθι

    Για πειτε οι γνωστες που ειναι η αληθεια;
    Να μαθουμε και κατι και αν κανω λαθος να μην συνεχισω να επιμενω και γινομαι γραφικος
    Σκέψου το λίγο από μόνος σου.

    Το big bang ή smooth bang όπως προτιμάνε να το λένε οι τεχνικοί της Yamaha, έχει άλλες θέσεις κομβίων, δλδ τα πιστόνια ανεβοκατεβαίνουν με διαφορετική σειρά ή για την ακρίβεια με διαφορετικό χρονισμό.

    Στο απλό εν σειρά, ανεβαίνει ο ένας κύλινδρος, συμμετρικά κατεβαίνει ο δίπλα του κ.ο.κ. Στον big bang δεν υπάρχει η ίδια συμμετρία, και ενώ ας πούμε ο ένας ανεβαίνει, ο δίπλα του αντί να βρήσκεται στην εντελώς αντίθετη θέση, βρήσκεται απλά λίγο πιο πίσω. Κ.ο.κ.

    Με λίγα λόγια, τα πιστόνια είναι σε άλλες θέσεις μεταξύ τους στον big bang.

    Φαντάσου τώρα να πάρεις τον εκκεντροφόρο του big bang που είναι συντονισμένος για αυτές τις άλλες θέσεις των πιστονιών, να ανοίγει και να κλείνει βαλβίδες ανάλογα τις θέσεις των πιστονιών του big bang δλδ, και να τον βάλεις σε συμβατικό εν σειρά, τι έχει να γίνει.

    Ακόμα κι αν πετύχεις σωστά τον ένα κύλινδρο, οι άλλοι τρεις θα βρεθούνε να ανοίγουν κλείνουν τις βαλβίδες τους ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ. Θα ανεβαίνει ακόμα το πιστόνι στον 3 κύλινδρο, και επειδή στον big bang την ίδια στιγμή θα κατέβαινε, ο εκκεντροφόρος θα ανοίγει την βαλβίδα.

    Λογικά η καταστροφή του μοτέρ, δεν θα χρειαστεί παρά μόνο 2-3 περιστροφές, ούτε καν το μιζάρισμα δλδ δεν θα προλάβει να ολοκληρώσει και θα εχουν γίνει όλα μύλος.
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 11/03/2017 στις 12:40.

  10. #10
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Σίγουρα έχει καταλάβει κάτι λάθος. Προσπάθησε να του το εξηγήσεις... οτι απλά δε γίνεται.
    Και αν δε καταλαβαίνει ας πάρει τον μηχανικό του να τον ρωτήσει

  11. #11
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.755
    Εγώ γιατί κατάλαβα ότι ο "μηχανικός" του πούλησε φύκη ως μεταξωτή κορδέλα;
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  12. #12
    Του FZ1 είναι 20 βάλβιδη η κεφαλή, ενώ του 2009 και μετά bigbang R1 16 βάλβιδη.....για την ακρίβεια, από το 2007 και μετά έγιναν 16 βάλβιδες οι κεφαλές στα R1. Εσείς το πήγατε αμέσως στα κομβία....μην βιάζεστε.

    Οι εκκεντροφόροι από R1 δε δουλεύουνε. Θέλει στους ίδιους τους FZ1 εκκεντροφόρους υπολογισμένο reprofile στους λοβούς.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  13. #13
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Εγώ γιατί κατάλαβα ότι ο "μηχανικός" του πούλησε φύκη ως μεταξωτή κορδέλα;
    Μη το λές αυτό, γιατί να πεί κάτι τόσο προφανέστατα λάθος ο μηχανικός του και να εκτεθεί.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Του FZ1 είναι 20 βάλβιδη η κεφαλή, ενώ του 2009 και μετά bigbang R1 16 βάλβιδη.....για την ακρίβεια, από το 2007 και μετά έγιναν 16 βάλβιδες οι κεφαλές στα R1. Εσείς το πήγατε αμέσως στα κομβία....μην βιάζεστε.

    Οι εκκεντροφόροι από R1 δε δουλεύουνε. Θέλει στους ίδιους τους FZ1 εκκεντροφόρους υπολογισμένο reprofile στους λοβούς.
    Μια χαρά δουλεύουν οι εκκεντροφόροι απο το R1 αρκεί 1. το προφανέστατο να μπούν απο πενταβάλβιδο μοντέλο και 2. Να βρεθεί λύση για τη διαφορά σε μοίρες που έχει τη θέση του trigger ο εκκεντροφόρος του Fazer σε σχέση με το R1 04-06.
    Μάλιστα αποτελεί και καλή βελτίωση αν κάποιος ψάχνεται να βελτιώσει το fazerάκι σχετικά οικονομικά.
    Έχουμε βελτιώσει κάμποσα με αυτού του τύπου τη μετατροπή

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Του FZ1 είναι 20 βάλβιδη η κεφαλή, ενώ του 2009 και μετά bigbang R1 16 βάλβιδη.....για την ακρίβεια, από το 2007 και μετά έγιναν 16 βάλβιδες οι κεφαλές στα R1. Εσείς το πήγατε αμέσως στα κομβία....μην βιάζεστε.

    Οι εκκεντροφόροι από R1 δε δουλεύουνε. Θέλει στους ίδιους τους FZ1 εκκεντροφόρους υπολογισμένο reprofile στους λοβούς.
    Για πολλούς λόγους δεν θα μπαίνει. Το ότι η σχεδίαση της κεφαλής έχει άλλα χαρακτηριστικά, π.χ. 5 βαλβίδες ή και άλλα πιο απλά πράγματα, π.χ. το κουζινέτο είναι 20mm πλάτος στο ένα μοντέλο και 22mm στο άλλο, με άλλες αποστάσεις μεταξύ τους κ.ο.κ. είναι επίσης λόγοι, που μπορεί να ισχύουν και να μην μπαίνει.

    Ο κύριος λόγος όμως, αυτός που από μόνος τους φτάνει και επαρκεί ακόμα και να μην υπήρχαν οι άλλοι, γιατί είναι ο απόλυτα καθοριστικός του ''δεν γίνεται'' , είναι αυτός που έγραψα. Οπότε δεν βιάζεται κανείς.

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DimST Προβολή μηνύματος
    Μη το λές αυτό, γιατί να πεί κάτι τόσο προφανέστατα λάθος ο μηχανικός του και να εκτεθεί.




    Μια χαρά δουλεύουν οι εκκεντροφόροι απο το R1 αρκεί 1. το προφανέστατο να μπούν απο πενταβάλβιδο μοντέλο και 2. Να βρεθεί λύση για τη διαφορά σε μοίρες που έχει τη θέση του trigger ο εκκεντροφόρος του Fazer σε σχέση με το R1 04-06.
    Μάλιστα αποτελεί και καλή βελτίωση αν κάποιος ψάχνεται να βελτιώσει το fazerάκι σχετικά οικονομικά.
    Έχουμε βελτιώσει κάμποσα με αυτού του τύπου τη μετατροπή
    Δεν έχω πετύχει ή να έχω διαβάσει κάπου, FZ1 με R1 εκκεντροφόρους να είναι καλήτερο από μανήσιο. Χρόνια τώρα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Για πολλούς λόγους δεν θα μπαίνει. Το ότι η σχεδίαση της κεφαλής έχει άλλα χαρακτηριστικά, π.χ. 5 βαλβίδες ή και άλλα πιο απλά πράγματα, π.χ. το κουζινέτο είναι 20mm πλάτος στο ένα μοντέλο και 22mm στο άλλο, με άλλες αποστάσεις μεταξύ τους κ.ο.κ. είναι επίσης λόγοι, που μπορεί να ισχύουν και να μην μπαίνει.

    Ο κύριος λόγος όμως, αυτός που από μόνος τους φτάνει και επαρκεί ακόμα και να μην υπήρχαν οι άλλοι, γιατί είναι ο απόλυτα καθοριστικός του ''δεν γίνεται'' , είναι αυτός που έγραψα. Οπότε δεν βιάζεται κανείς.
    Τρικυμία.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. R1 Vs Busa...
    από DEMINIO στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 75
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2004, 05:16
  2. Μηχανικός/Συνεργείο για R1 '03
    από RapidShade στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2004, 09:05
  3. Πρόβλημα στα R1 2004... Κιόλας???
    από Wizard13 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 13/05/2004, 11:47
  4. Neo sugritiko YZF-R1 FIREBLADE GSX-R100 ZX-10
    από greekshadow στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 20:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF