Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 73

Θέμα: Περί χώρας προέλευσης...

  1. #31
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Το Pony ?
    Μικρό...

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.337
    CBF 600 -> assembly/made in Italy

    Μιλάμε για μηχανές που πωλούνται ευρώπη μόνο έτσι ;
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/11/2015
    Μηνύματα
    1.091
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Το πρώτο γράμμα του αριθμού πλαισίου σου ποιο είναι; Έτσι, από περιέργεια.
    Δεν εχω ΜΤ-07 Τracer! Αλλά η κούτα ΕΙΝΑΙ από Ιταλία. Φαίνεται άλλωστε: Διπλα σε ένα ΜΤ-09 Θα ξεχωρίσει από την ποιότητα και συναρμογή των πλαστικών, την βαφή και σε βάθος χρόνου από τα ηλεκτρικά προβλήματα.

  4. #34
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Leon67 Προβολή μηνύματος
    Δεν εχω ΜΤ-07 Τracer! Αλλά η κούτα ΕΙΝΑΙ από Ιταλία. Φαίνεται άλλωστε: Διπλα σε ένα ΜΤ-09 Θα ξεχωρίσει από την ποιότητα και συναρμογή των πλαστικών, την βαφή και σε βάθος χρόνου από τα ηλεκτρικά προβλήματα.
    Τι είναι αυτά που λες ρε λεό?
    Sent from me using a computer.

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Ούτε καν πωλείται εκτός ευρώπης το Tracer 700

    το άρθρο είναι από το mrbike.gr εδώ http://www.mrbike.gr/website/street/...-on-board.html

    Το Tracer εξελίχθηκε στην Ευρώπη, τα πλαστικά έγιναν το δικό μας εργοστάσιο στη Γαλλία, το ψαλίδι στην Ιταλία, όπου έχουμε έναν προμηθευτή με λογικό κόστος και καλή ποιότητα.
    Αν θα σκεφτόμασταν να το φτιάξουμε στην Ιαπωνία; Ισως, αλλά θα απαιτούσε μεγάλη επένδυση. Κάναμε τόσο μεγάλη προσπάθεια ώστε να κάνουμε την τιμή ανταγωνιστική για την Ευρώπη. Εφεύραμε τόσα πολλά τρικ, κι έτσι αν μετακινήσουμε την παραγωγή στην Ιαπωνία, ίσως να μην είναι το ίδιο. Το Tracer δεν θα πωλείται στην Ιαπωνία ή τις ΗΠΑ ακόμη, αλλά αυτή η συζήτηση γίνεται στη [βάση της Yamaha στην] Iwata.

  6. #36
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Μάγκες την διαφορά σε ένα japan και σε ένα japan made in EU μπορούν να την καταλάβουν μόνο αυτοί που μαστορεύουν και τα δύο μηχανάκια και καμία επίδραση δεν έχει στην αξιοπιστία ή σε οτιδήποτε άλλο. Τα μηχανάκια που φτιάχνονται στην Ευρώπη φτιάχνονται όπως τα θέλει ο Ιάπωνας και κύριο κριτήριο είναι το κόστος. Αν το mt07 έχει χειρότερα πλαστικά απ' το 09 δεν συμβαίνει επειδή το μεν φτιάχνεται στην Ευρώπη και το άλλο στην Ιαπωνία. Συμβαίνει επειδή έτσι το ήθελε ο Ιάπωνας το 07. Αν το ήθελε καλύτερο θα ήταν ακριβότερο και θα απευθυνόταν σε άλλη κατηγορία.
    Sent from me using a computer.

  7. #37
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/11/2015
    Μηνύματα
    1.091
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Μάγκες την διαφορά σε ένα japan και σε ένα japan made in EU μπορούν να την καταλάβουν μόνο αυτοί που μαστορεύουν και τα δύο μηχανάκια και καμία επίδραση δεν έχει στην αξιοπιστία ή σε οτιδήποτε άλλο. Τα μηχανάκια που φτιάχνονται στην Ευρώπη φτιάχνονται όπως τα θέλει ο Ιάπωνας και κύριο κριτήριο είναι το κόστος. Αν το mt07 έχει χειρότερα πλαστικά απ' το 09 δεν συμβαίνει επειδή το μεν φτιάχνεται στην Ευρώπη και το άλλο στην Ιαπωνία. Συμβαίνει επειδή έτσι το ήθελε ο Ιάπωνας το 07. Αν το ήθελε καλύτερο θα ήταν ακριβότερο και θα απευθυνόταν σε άλλη κατηγορία.

    και για να επιβεβαιώσω τα περι ΝΟΝ-Japan made του ΜΤ-07 Tracer με ένα ακόμα αποδεικτικό στοιχείο: Εχει 13αρες βίδες ενώ τα made in Japan 12 & 14 mm.

    edit: και διαφωνώ ότι η διαφορά δεν φαίνεται. Φαίνετα από σχεδόν όλους εκτός από αυτούς που πήραν σκούτερ για να κάνουν οικονομία σε σχέση με αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια: Άλλα παραδείγματα υπάρχουν πολλά, ενα είναι η διαφορά στην ποιότητα των πρώτων Transalp με τα μεταγενέστερα και ιδίως με τα τελευταία 700cc που σε ένα Ελληνικό καλοκαίρι ξεθωριάζουν τα χρώματα.
    Τελευταία τροποποίηση από Leon67; 16/03/2017 στις 21:54.

  8. #38
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Leon67 Προβολή μηνύματος
    και για να επιβεβαιώσω τα περι ΝΟΝ-Japan made του ΜΤ-07 Tracer με ένα ακόμα αποδεικτικό στοιχείο: Εχει 13αρες βίδες ενώ τα made in Japan 12 & 14 mm.

    edit: και διαφωνώ ότι η διαφορά δεν φαίνεται. Φαίνετα από σχεδόν όλους εκτός από αυτούς που πήραν σκούτερ για να κάνουν οικονομία σε σχέση με αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια: Άλλα παραδείγματα υπάρχουν πολλά, ενα είναι η διαφορά στην ποιότητα των πρώτων Transalp με τα μεταγενέστερα και ιδίως με τα τελευταία 700cc που σε ένα Ελληνικό καλοκαίρι ξεθωριάζουν τα χρώματα.
    Δε διαφωνώ ότι το mt δεν ειναι από japan, με όλα τα άλλα διαφωνώ. Και το τελευταίο ΤΑ αν είναι χειρότερο στα πλαστικά απ' το παλιό δεν είναι λόγο χώρας συναρμολόγησης αλλά για εντελώς διαφορετικούς λόγους.
    Ούτε τα made in japan είναι ίδια με παλιότερα, τι έγινε ξέχασαν πως να φτιάχνουν καλά μηχανάκια?

    Τα μηχανάκια αυτά βγαίνουν απ' την γραμμή παραγωγής όπως ακριβώς τα θέλουν οι Ιάπωνες. Αν τα κατασκεύαζαν στην Ιαπωνία και προσπαθούσαν να πετύχουν την ίδια τιμή για την αγορά της Ευρώπης, θα ήταν ακόμα χειρότερα!

    Τραγουδάτε όσο θέλετε!
    Sent from me using a computer.

  9. #39
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    To MT είναι τζαπάν.
    Life begins at 45°.

  10. #40
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    To MT είναι τζαπάν.
    Ναι τέλος πάντων, μπορεί! Δεν το εξετάζω καν αυτό! Απλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με όσα λέει ο Λεό!


    Ακούς χαλάνε τα Ηλεκτρικά των japan made in Italy επειδή τα φτιάχνουν Ιταλοί!
    Μήπως και τα πλαστκά του ΧΤ έχουν το χάλι τους το μαύρο επειδή δεν ξέρουν να τα βάφουν σωστά οι Ισπανοί και οι Ιάπωνες τα κάνουν καλύτερα?

    Come on!!!
    Sent from me using a computer.

  11. #41
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Δεν είναι πολύ μακρυά από την αλήθεια. Έχει συμβεί και με αυτοκίνητα.
    Life begins at 45°.

  12. #42
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Leon67 Προβολή μηνύματος
    Δεν εχω ΜΤ-07 Τracer! Αλλά η κούτα ΕΙΝΑΙ από Ιταλία. Φαίνεται άλλωστε: Διπλα σε ένα ΜΤ-09 Θα ξεχωρίσει από την ποιότητα και συναρμογή των πλαστικών, την βαφή και σε βάθος χρόνου από τα ηλεκτρικά προβλήματα.
    Εγω να κανω μια ερωτηση; Το βαθος χρονου σε μηχανη που δεν κυκλοφορει ουτε ενα χρονο στην αγορα απο πού ακριβως προκυπτει;
    Εκτος κι αν μιλαμε για κληρονομικο χαρισμα...

  13. #43
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι πολύ μακρυά από την αλήθεια. Έχει συμβεί και με αυτοκίνητα.
    Δεν οφείλεται στην χώρα κατασκευής Βλιτζ.

    Το χτζ γιατί δεν έβγαλε ούτε παιδικές ασθένειες ενώ φτιαχνόταν στην Ιταλία? Αν φτιαχνόταν στην Ιαπωνία δε θα είχε καμία απολύτως διαφορά.

    Οι διαφορές που έχουν τα made in japan είναι λεπτομέρειες που σπάνια μπορεί να τις εντοπίσει κάποιος και δεν έχουν καμία επίδραση στην αξιοπιστία. Ιαπωνικα προιόντα είναι, που συναρμολογούνται με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή τους, σε χώρες της Ευρώπης για οικονομικούς λόγους. Αν η ποιότητα είναι χειρότερη από ένα παλιότερο ή ένα ακριβότερο δεν οφείλεται στην χώρα συναρμολόγησης. Το να λέει κάποιος ότι μακροπρόθεσμα θα έχει πρόβλημα στα ηλεκτρικά επειδή συναρμολογείται στην Ιταλία, είναι τουλάχιστον παιδαριώδες!

    Και στο κάτω κάτω δεν κατασκευάζονται σε τριτοκοσμικές χώρες! Ναι θα μάθουν οι Ιάπωνες τους Ιταλούς ή τους Γαλλους πως να βάφουν πλαστικά και πως κουμπώνουν οι Ιαπωνικές φίσσες!
    Sent from me using a computer.

  14. #44
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Δε θυμάμαι ακριβώς την περίπτωση και δε βρίσκω τα άρθρα (τα είχα διαβάσει πριν χρόνια), αλλά αμερικανοί πολίτες προτιμούσαν εισαγόμενα αυτοκίνητα γνωστής ιαπωνικής μάρκας (νομίζω Toyota; ) έναντι των τοπικά κατασκευασμένων, μετά από αποδεδειγμένα ελαττώματα των τελευταίων. Όταν έκαναν την έρευνα οι Ιάπωνες κατασκευαστές διαπίστωσαν ότι κάποιο μηχανικό εξάρτημα απείχε από τις προδιαγραφές 0,00001 του χιλοστού όταν κατασκευαζόταν στην Ιαπωνία, ενώ 0,01 του χιλιοστού όταν κατασκευαζόταν στην Αμερική και έτσι προέκυπτε η βλάβη. Οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί, αλλά αυτή είναι η ουσία.

    Επίσης τυχαία, ψάχνοντας για την παραπάνω περίπτωση, βρήκα αυτό: http://www.independent.co.uk/news/ja...s-1143267.html

    Θέλω να πω, έχει συμβεί, δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο. Δε σημαίνει ότι συμβαίνει πάντα.
    Life begins at 45°.

  15. #45
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Πιο Τζαπανοφιλοι, θα είχατε σκιστά μάτια!
    Οι Ιάπωνες έχουν την καλύτερη μέθοδο παραγωγής και κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί αυτό ούτε να το αμφισβητήσει.

    Οι λάθος προδιαγραφές μεταφράζονται σε βλάβες (όπως και ο λάθος σχεδιασμός). Εδώ όμως εκτός του ότι δεν μιλάμε καθόλου για συχνότητα βλαβών και δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα να κάνουμε σύγκριση με την αυτοκινητοβιομηχανία, δεν έχει παρατηρηθεί καθόλου το φαινόμενο οι μηχανές που κατασκευάζονται στην ευρώπη να παρουσιάζουν συχνότερα βλάβες.
    Ή όχι? Γιατί εγώ βλέπω ότι πιο πολλά προβλήματα έχει το japan vstrom πχ απ' το Ιταλικό δικό μου (που παραείναι Ιταλικό κιόλας, βλ μιναρέλι) ή τέλος πάντων ότι και τα δύο παρουσιάζουν τα θεματάκια τους.

    Ο ποιοτικός έλεγχος και η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι πρωτίστως θέμα κονδυλίων. Και νοοτροπίας βεβαίως βεβαίως (ο ιταλός μπορεί να το βάλει στραβά ρε παιδί μου το αυτοκόλλητο, ο Ιάπωνας ποτέ) αλλά οι Ιάπωνες τα τελευταία χρόνια τα έχουν βρει σκούρα και προσπαθούν με κάθε τρόπο να μειώσουν το τελικό κόστος με ότι αυτό συνεπάγεται, ώστε να είναι ανταγωνιστικοί σε κάποιες αγορές. Οι φθηνοκατασκευές που βλέπουμε με τιμές 6 και 8Κ, όπου και να φτιάχνονται τα ίδια σκατά είναι. Καμία προδιαγραφή δεν είναι λάθος και κανένα πλαστικό χειρότερο επειδή το φτιάχνει Ιταλός (τα περισσότερα μέρη των μηχανών μας είναι τριτων κατασκευαστών και καμία σχέση δεν έχει η οποιαδήποτε χώρα κατασκευής).
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Περι Γαμου
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 18:46
  2. Περί Fazer600 o λόγος...
    από superfour στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 23:24
  3. Περί Αλυσίδας …
    από niko13g στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 14:38
  4. περι βενζινης
    από bsari στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 01:48
  5. Περι γουρουνιων ο λογος!!!!
    από dela στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 15:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF