CBF 600 -> assembly/made in Italy
Μιλάμε για μηχανές που πωλούνται ευρώπη μόνο έτσι ;
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Ούτε καν πωλείται εκτός ευρώπης το Tracer 700
το άρθρο είναι από το mrbike.gr εδώ http://www.mrbike.gr/website/street/...-on-board.html
Το Tracer εξελίχθηκε στην Ευρώπη, τα πλαστικά έγιναν το δικό μας εργοστάσιο στη Γαλλία, το ψαλίδι στην Ιταλία, όπου έχουμε έναν προμηθευτή με λογικό κόστος και καλή ποιότητα.
Αν θα σκεφτόμασταν να το φτιάξουμε στην Ιαπωνία; Ισως, αλλά θα απαιτούσε μεγάλη επένδυση. Κάναμε τόσο μεγάλη προσπάθεια ώστε να κάνουμε την τιμή ανταγωνιστική για την Ευρώπη. Εφεύραμε τόσα πολλά τρικ, κι έτσι αν μετακινήσουμε την παραγωγή στην Ιαπωνία, ίσως να μην είναι το ίδιο. Το Tracer δεν θα πωλείται στην Ιαπωνία ή τις ΗΠΑ ακόμη, αλλά αυτή η συζήτηση γίνεται στη [βάση της Yamaha στην] Iwata.
Μάγκες την διαφορά σε ένα japan και σε ένα japan made in EU μπορούν να την καταλάβουν μόνο αυτοί που μαστορεύουν και τα δύο μηχανάκια και καμία επίδραση δεν έχει στην αξιοπιστία ή σε οτιδήποτε άλλο. Τα μηχανάκια που φτιάχνονται στην Ευρώπη φτιάχνονται όπως τα θέλει ο Ιάπωνας και κύριο κριτήριο είναι το κόστος. Αν το mt07 έχει χειρότερα πλαστικά απ' το 09 δεν συμβαίνει επειδή το μεν φτιάχνεται στην Ευρώπη και το άλλο στην Ιαπωνία. Συμβαίνει επειδή έτσι το ήθελε ο Ιάπωνας το 07. Αν το ήθελε καλύτερο θα ήταν ακριβότερο και θα απευθυνόταν σε άλλη κατηγορία.
Sent from me using a computer.
και για να επιβεβαιώσω τα περι ΝΟΝ-Japan made του ΜΤ-07 Tracer με ένα ακόμα αποδεικτικό στοιχείο: Εχει 13αρες βίδες ενώ τα made in Japan 12 & 14 mm.
edit: και διαφωνώ ότι η διαφορά δεν φαίνεται. Φαίνετα από σχεδόν όλους εκτός από αυτούς που πήραν σκούτερ για να κάνουν οικονομία σε σχέση με αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια: Άλλα παραδείγματα υπάρχουν πολλά, ενα είναι η διαφορά στην ποιότητα των πρώτων Transalp με τα μεταγενέστερα και ιδίως με τα τελευταία 700cc που σε ένα Ελληνικό καλοκαίρι ξεθωριάζουν τα χρώματα.
Τελευταία τροποποίηση από Leon67; 16/03/2017 στις 21:54.
Δε διαφωνώ ότι το mt δεν ειναι από japan, με όλα τα άλλα διαφωνώ. Και το τελευταίο ΤΑ αν είναι χειρότερο στα πλαστικά απ' το παλιό δεν είναι λόγο χώρας συναρμολόγησης αλλά για εντελώς διαφορετικούς λόγους.
Ούτε τα made in japan είναι ίδια με παλιότερα, τι έγινε ξέχασαν πως να φτιάχνουν καλά μηχανάκια?
Τα μηχανάκια αυτά βγαίνουν απ' την γραμμή παραγωγής όπως ακριβώς τα θέλουν οι Ιάπωνες. Αν τα κατασκεύαζαν στην Ιαπωνία και προσπαθούσαν να πετύχουν την ίδια τιμή για την αγορά της Ευρώπης, θα ήταν ακόμα χειρότερα!
Τραγουδάτε όσο θέλετε!
Sent from me using a computer.
Ναι τέλος πάντων, μπορεί! Δεν το εξετάζω καν αυτό! Απλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με όσα λέει ο Λεό!
Ακούς χαλάνε τα Ηλεκτρικά των japan made in Italy επειδή τα φτιάχνουν Ιταλοί!
Μήπως και τα πλαστκά του ΧΤ έχουν το χάλι τους το μαύρο επειδή δεν ξέρουν να τα βάφουν σωστά οι Ισπανοί και οι Ιάπωνες τα κάνουν καλύτερα?
Come on!!!
Sent from me using a computer.
Δεν είναι πολύ μακρυά από την αλήθεια. Έχει συμβεί και με αυτοκίνητα.
Life begins at 45°.
Δεν οφείλεται στην χώρα κατασκευής Βλιτζ.
Το χτζ γιατί δεν έβγαλε ούτε παιδικές ασθένειες ενώ φτιαχνόταν στην Ιταλία? Αν φτιαχνόταν στην Ιαπωνία δε θα είχε καμία απολύτως διαφορά.
Οι διαφορές που έχουν τα made in japan είναι λεπτομέρειες που σπάνια μπορεί να τις εντοπίσει κάποιος και δεν έχουν καμία επίδραση στην αξιοπιστία. Ιαπωνικα προιόντα είναι, που συναρμολογούνται με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή τους, σε χώρες της Ευρώπης για οικονομικούς λόγους. Αν η ποιότητα είναι χειρότερη από ένα παλιότερο ή ένα ακριβότερο δεν οφείλεται στην χώρα συναρμολόγησης. Το να λέει κάποιος ότι μακροπρόθεσμα θα έχει πρόβλημα στα ηλεκτρικά επειδή συναρμολογείται στην Ιταλία, είναι τουλάχιστον παιδαριώδες!
Και στο κάτω κάτω δεν κατασκευάζονται σε τριτοκοσμικές χώρες! Ναι θα μάθουν οι Ιάπωνες τους Ιταλούς ή τους Γαλλους πως να βάφουν πλαστικά και πως κουμπώνουν οι Ιαπωνικές φίσσες!
Sent from me using a computer.
Δε θυμάμαι ακριβώς την περίπτωση και δε βρίσκω τα άρθρα (τα είχα διαβάσει πριν χρόνια), αλλά αμερικανοί πολίτες προτιμούσαν εισαγόμενα αυτοκίνητα γνωστής ιαπωνικής μάρκας (νομίζω Toyota; ) έναντι των τοπικά κατασκευασμένων, μετά από αποδεδειγμένα ελαττώματα των τελευταίων. Όταν έκαναν την έρευνα οι Ιάπωνες κατασκευαστές διαπίστωσαν ότι κάποιο μηχανικό εξάρτημα απείχε από τις προδιαγραφές 0,00001 του χιλοστού όταν κατασκευαζόταν στην Ιαπωνία, ενώ 0,01 του χιλιοστού όταν κατασκευαζόταν στην Αμερική και έτσι προέκυπτε η βλάβη. Οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί, αλλά αυτή είναι η ουσία.
Επίσης τυχαία, ψάχνοντας για την παραπάνω περίπτωση, βρήκα αυτό: http://www.independent.co.uk/news/ja...s-1143267.html
Θέλω να πω, έχει συμβεί, δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο. Δε σημαίνει ότι συμβαίνει πάντα.
Life begins at 45°.
Πιο Τζαπανοφιλοι, θα είχατε σκιστά μάτια!
Οι Ιάπωνες έχουν την καλύτερη μέθοδο παραγωγής και κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί αυτό ούτε να το αμφισβητήσει.
Οι λάθος προδιαγραφές μεταφράζονται σε βλάβες (όπως και ο λάθος σχεδιασμός). Εδώ όμως εκτός του ότι δεν μιλάμε καθόλου για συχνότητα βλαβών και δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα να κάνουμε σύγκριση με την αυτοκινητοβιομηχανία, δεν έχει παρατηρηθεί καθόλου το φαινόμενο οι μηχανές που κατασκευάζονται στην ευρώπη να παρουσιάζουν συχνότερα βλάβες.
Ή όχι? Γιατί εγώ βλέπω ότι πιο πολλά προβλήματα έχει το japan vstrom πχ απ' το Ιταλικό δικό μου (που παραείναι Ιταλικό κιόλας, βλ μιναρέλι) ή τέλος πάντων ότι και τα δύο παρουσιάζουν τα θεματάκια τους.
Ο ποιοτικός έλεγχος και η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι πρωτίστως θέμα κονδυλίων. Και νοοτροπίας βεβαίως βεβαίως (ο ιταλός μπορεί να το βάλει στραβά ρε παιδί μου το αυτοκόλλητο, ο Ιάπωνας ποτέ) αλλά οι Ιάπωνες τα τελευταία χρόνια τα έχουν βρει σκούρα και προσπαθούν με κάθε τρόπο να μειώσουν το τελικό κόστος με ότι αυτό συνεπάγεται, ώστε να είναι ανταγωνιστικοί σε κάποιες αγορές. Οι φθηνοκατασκευές που βλέπουμε με τιμές 6 και 8Κ, όπου και να φτιάχνονται τα ίδια σκατά είναι. Καμία προδιαγραφή δεν είναι λάθος και κανένα πλαστικό χειρότερο επειδή το φτιάχνει Ιταλός (τα περισσότερα μέρη των μηχανών μας είναι τριτων κατασκευαστών και καμία σχέση δεν έχει η οποιαδήποτε χώρα κατασκευής).
Sent from me using a computer.