πάω να φυσιξω και με δυσκολία φυσαγε το καθάρισα λίγο με ένα κατσαβίδι και είδα τρελή διαφορά!!
πος ειδες τρελλη διαφορα ενω δεν ειχες βαλει ακομα το μπιστονη
πάω να φυσιξω και με δυσκολία φυσαγε το καθάρισα λίγο με ένα κατσαβίδι και είδα τρελή διαφορά!!
πος ειδες τρελλη διαφορα ενω δεν ειχες βαλει ακομα το μπιστονη
στο φύσιμα με το στόμα...δεν ειχε ιδιέτερη αντίσταση οταν ξανα φύσηξα ειχε βουλωσει πολυ στη εξοδο
εχει μέσα καρβουνίλα και οχι λαδίλα κάρβουνο σάν στόκος ενα πράμα πώς θα βγεί όλο αυτο απο μέσα ??
ελλάτιρια σκέτα πουλάνε?
στα δίχρονα η εξάτμιση αυξανει 40 ή 50% την απόδοση σε σχεση με το αν ειχε απλο ισιο σωλήνα.
οποιοδήποτε βούλωμα αυτης οδηγει σε μειωση απόδοσης,το βούλωμα γινεται με τα φτηνολαδα που βαζουν στα σκουτερ.
προτίμησε λαδι μιξης που να γραφει 'μειωμενα κατάλοιπα'
δεν ακουγες που σου ειπαμε να ξεκινησεις πρωτα απο την εξατμιση...ηθελες να ανοιξεις να δεις πιστονι...
ε, καλα ξεμπερδεματα τωρα...
![]()
Ελατήρια σκετα, ναι...πουλάνε....
Βεβαιώσου ότι η αντλιά λειτουργεί κανονικά και βάλε λεπτό λαδι 2Τ.
Γεμισε και το ρεζερβουαρ βενζίνη και δεν εχεις προβλημα που εβαλες και εκεί λαδι...αρκεί να μην το πνιξεις στα πρωτα χιλ στην πόλη μεχρι να το κάψει δηλαδή ανοιξτο λίγο.....
ε ναι βιαστηκα κ την εκανα..
δεν πηράζει να πάρει και καινουρια ελλατιρια οσο νάναι μια φθορά την είχαν αυτα σίγουρα. μικρό το κακό.. εντομεταξύ εντόπισα και το λαστιχάκι που πάει λάδι το οποιο συνδεετε πάνω σε ενα μηχανισμό σάν καρμπυλατέρ κάπως μικρό το οποίο εχει συρματοσχοινο και ανάλογα το γκάζι ανοιγει αυτο, το λαστιχάκι ηταν βγαλμένο απο πάνω και κρεμόταν υπάρχει περίπτωση απο εκει να τραβούσε έξτρα αέρα?
εκτός την εξάτμηση δλδ να είχε και φτωχό μείγμα απο εκεί??και ο συνδιασμός τον 2 να το έκανε ακόμα ποιο πολύ ψοφίμι??
αυριο θα πάω να ψάξω ελλατήρια.. μήπος θα πρέπει να πάρω πιστονι μαζί η τα πουλάνε χώρια? το πιστόνι φαίνεται σε αρκετά καλή κατάσταση δεν εχει κανένα σιμάδι πάνω του
τρυππάνι έχω να πάω να πάρω κάνα μέτρο συρματόοσχοινο να το βάλω στο τρυπάνι και μετά να το περάσω μέσα στην εξάτμηση και να το περάσω καμια 10αριά χέρια με το τρυπάνι η δέν περνάει?
αν δεν τρολαρεις.
τρομπα λαδιου με βγαλμένο σωληνακι? lol
οχι δεν τραβαει αερα, απο εκει περναει το λαδι μιξης, (αυτο που μπαινει στο δοχειο) και παει στο μοτερ.
αν εχει βγει το σωληνακι και δεν εχεις εξτρα λαδι στο ντεποζιτο μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας το μοτερ δεν θα το παιρνει ουτε γυφτος για παλιοσιδερα.
φόρτωσε το καπου και πηγαινε το σε εναν μηχανικο.
Δεν το δουλευε ουτε αυτος ουτε εγω το δοχειο βαζω λάδι στη βενζίνα.
Ελλατήρια δέν βρήκα σκέτα μόνο πιστόνι+ελάτηρια αν ειναι καλή η τιμή θα πάρω και κύλινδρο σέτ να ξεμπερδευω
Ετοιμο το εργαλείο!!δέν το γκάζωσα πολύ αλλά εχει τρελή διαφορά.η εξάτμηση ητααν το πρόβλημα 100% την καθάρισα με ενα κατσαβίδι και εβγαλε πολύ πράμα απο την τρύπα τησ εξώδου με ενα κατσαβίδι δέν την έκαψα ακόμα
μολις εκανα 1 χιλιόμετρο εσβησε απότομα μετα πήρα ξανά με την 1η μετά απο λίγο ξανα έσβησε αποτομα και δέν επερνε εβγαλα το μπουζι πάτησα 4-5 μανιβελιές και μετά πηρε κατευθείαν μάλον μπούκοσε και μετά δουλευει κανονικά για κάνα 20λεπτο που εκοψα κάτι βόλτες και το πάρκαρα γιατί δέν εχω κάνει μεταβίβαση ακόμα
τώρα αυτο θέλει και στρώσιμο η μπά?
Φαντάσου τώρα ότι η περιφερεια της γης στον ισημερινό είναι 40.000 χιλιόμετρα. Άλλα 6.000 ήθελες...