Σελίδα 2 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 102

Θέμα: Αγορά Moto 650 (μεταχειρισμένη η καινούρια? V-Storm 2017?

  1. #16
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2017
    Μηνύματα
    22
    Για το ύψος μου στο v-strom του 16 κάθομαι πολύ καλά, το 17 μου φάνηκε ένα κλικ ψηλότερο αλλά το ελέγχω άνετα. Όμορφο και το tracer 700, το cb500x δεν είναι λίγο μικρό για 2 άτομα (άνεση σέλας και κυβικά);
    Το trail μου το παίρνει μαγαζι (για ανταλλαγή με το v-strom που λέγαμε) γύρω στα 1800€. Σαν αγγελία υπολογίζω κοντά στα 2100-2200. Έχει αρκετά έξτρας πάνω, όπως μπαγκαζιέρα, original δερμάτινo bagster + tank bag, αλλαγμένο κοντέρ με της strada + φλοτέρ ώστε να έχει ένδειξη βενζίνης. Του έχω αλλάξει πέρσι λάστιχα, αλυσίδα, σερβις κάθε αρχές καλοκαιριού πριν το κινήσω, είναι σε καλή κατάσταση γενικά, εκτός από το ότι μου έχει σπάσει στην άκρη η μανέτα του συμπλέκτη (μάλλον μου το χτύπησαν, δεν την έχω αλλάξει γιατί δουλέυει μια χαρά και πάει κάνα 120άρι!) και κάποιες γρατζουνίτσες από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Αυτά...

  2. #17
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikosjc Προβολή μηνύματος
    Για το ύψος μου στο v-strom του 16 κάθομαι πολύ καλά, το 17 μου φάνηκε ένα κλικ ψηλότερο αλλά το ελέγχω άνετα. Όμορφο και το tracer 700, το cb500x δεν είναι λίγο μικρό για 2 άτομα (άνεση σέλας και κυβικά);
    Το trail μου το παίρνει μαγαζι (για ανταλλαγή με το v-strom που λέγαμε) γύρω στα 1800€. Σαν αγγελία υπολογίζω κοντά στα 2100-2200. Έχει αρκετά έξτρας πάνω, όπως μπαγκαζιέρα, original δερμάτινo bagster + tank bag, αλλαγμένο κοντέρ με της strada + φλοτέρ ώστε να έχει ένδειξη βενζίνης. Του έχω αλλάξει πέρσι λάστιχα, αλυσίδα, σερβις κάθε αρχές καλοκαιριού πριν το κινήσω, είναι σε καλή κατάσταση γενικά, εκτός από το ότι μου έχει σπάσει στην άκρη η μανέτα του συμπλέκτη (μάλλον μου το χτύπησαν, δεν την έχω αλλάξει γιατί δουλέυει μια χαρά και πάει κάνα 120άρι!) και κάποιες γρατζουνίτσες από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Αυτά...
    Το Cb500X απο αποψης δυναμης ειναι οσο το ΤΑ οσο για διαστασεις δεν ξερω να σου πω. Επιμενω παντως στην αποψη μου να τα δοκιμασεις και τα δυο.Ειδικα με το cb θα εκπλαγεις τι μπορει να κανει.
    120 ευρω η μανετα στην Aprilia ετσι; Αυτο ειναι και ο λογος που κραζω ολους οσους προτεινουν στον τραμπακουλα -οικονομικα εννοω- να προβει σε αγορα Ducati πεμφε κτλ.

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Να δώσεις τόσα χρήματα που τα έχεις στερηθεί για να κάνεις ταξίδια με επιδόσεις παπιου; Πχ τρανσαλπ 650; ...Για αυτά που θες, περίπου στην τιμή μόνο βστρομακι, μία χαρά είναι και στην πόλη παντού τα βλέπεις..Εννοείται όμως με abs..Και σιγά σιγά οπότε μπορέσεις και αλλαγή ανάρτησης...Και έχεις απροβληματιστη μηχαναρα για πολλά χρονια..
    Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..

  4. #19
    Αργός Το avatar του/της Cpt_Slow
    Εγγραφή
    01/02/2016
    Μηνύματα
    458
    Εγω θα κοιτουσα σοβαρα το cb500x. Φρέσκο με αυτα που χρειάζεσαι στα 195kg "wet weight"

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της @topos
    Εγγραφή
    27/06/2008
    Μηνύματα
    146
    Και εγω το trail εχω, δεν του χω κανει πολλα χλμετρα ακομα αλλα μια αποψη πλεων την εχω..

    Πιστευω πως ο μονοκυλινδρος ειναι ιδιαιτερος σαν λειτουργια.
    Αλλα για βολτες μεχρι 200χλμ/μερα δεν θα με απασχολουσε.Και σιγουρα εαν τυχαινε να κανω 500-600χλμ 3-4 φορες τον χρονο παλι δεν θα με προβληματιζε.
    Και η σελα ειναι αρκετα καλη θεωρω.

    Στην θεση σου πιθανοτατα θα το κρατουσα, η εαν δεν πηγαινα καθολου χωμα θα ψαχνομουν για κανενα versys +- στα 3500 ευρω.

    Tip-> Εαν δεν εχεις βγαλει καπακι μπροστινου γραναζιου να καθαρισεις+ καθαρισμα/λαδωμα αλυσιδας καντο.
    Σκορτσαρει αισθητα λιγοτερο..

  6. #21
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2017
    Μηνύματα
    22
    @topos: Το έχω κάνει, έχω αλλάξει και το γρανάζι μέσα στον κινητήρα που κάποια στιγμή κοπάναγε. Γενικά είμαι ευχαριστημένος, δεν λέω, αλλά θα ήθελα να πάω σε κάτι πιο άνετο, ποιο ασφαλές (κυρίως) και πιο καινούριο φυσικά να αντέξει στον χρόνο. Και να δώσω το aprilia τώρα που πιάνει ακόμα κάτι αφού ειδικά για πρώτη μηχανή αξίζει και με το παραπάνω.

    Οπότε αν πούμε ότι πάω σε καινούριο, επειδή έχω ψιλοχαθεί (περισσότερο από όταν ξεκίνησα το θέμα ) έχουμε και λέμε:
    V-Strom 650 16 ή 17
    Versys 650 16 ή 17
    Tracer 700, αυτά στα 8.000€ με 9.000€ και
    CB500X στα 7.000€ φαίνεται καλή και πιο οικονομική λύση, αλλά δεν θα μου φανεί η διαφορά στα κυβικά; (Ειδικά στα 2 άτομα - περίπου 160κιλα) Γενικά μου φαίνεται μικρό.

    Φυσικά ενοείται ότι από αύριο το απόγευμα θα πάω να τα δω από κοντά στις αντιπροσωπίες εδώ στη Χαλκίδα. Και θα πρέπει να κατέβω και Αθήνα αφού απ'ότι είδα κάποιοι δίνουν και πολύ πλούσιο εξοπλισμό δώρο!!!

    Για μεταχειρισμένο, για να έχω ασφάλεια (abs), σχετικά πρόσφατη τεχνολογία κινητήρα με χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία και να είναι ευέλικτο και σχετικά ελαφρύ (δλδ όχι v-strom πριν τα δύο τελευταία μοντέλα) από ποια χρονιά θα πρέπει να κοιτάξω?

  7. #22
    Σαν τιμή προς αξία αυτή την στιγμή το Tracer 700 δεν έχει αντίπαλο, με την προσφορά που παίζει ως το τέλος Ιουλίου.

    Μετά θα κοιτούσα Vstrom 2017 και μετά ότι άλλο. Για το CB ίσως έχεις δίκιο, δεν φαίνεται να έχει μεγαλύτερη σέλα από τον πήγασο.

    Ο οποίος πήγασος και 500 ημερήσια μιά χαρά τα βγάζει χωρίς κούραση. Αλλά είναι και πως έχεις συνηθίσει. Αν στην Χαλκίδα οι διαδρομές σου είναι πέντε λεπτά και πολλά λέω, μόλις αναγκαστείς να κάνεις μία-μιάμιση ώρα σερί θα σου φανεί και εκεί δεν φταίει το μηχανάκι, φταίει ο απαίδευτος πισινός.

  8. #23
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NIKOS. Προβολή μηνύματος
    υπηρξα ιδιοκτήτης και vstrom ...
    και nc700x η διάφορα τους στην αίσθηση και στους ελιγμούς με λίγα χιλιόμετρα ειναι μέρα με την νύχτα !! με το vstrom λόγω όγκου και γεωμετρίας προφανώς έχεις την αίσθηση ότι οδηγός νταλίκα...
    παρ ολο που στην ζυγαριά δεν έχουν καμία τεράστια διάφορα ...στο δρομο ειναι τελείως διαφορετική αίσθηση, γιατί παίζει ρόλο το κέντρο βάρος η γεωμετρία κτλπ και κτλπ...
    το ίδιο υσχιει και για το τρανσαλπ που ειναι όπως και το nc απείρως πιο ευέλικτα από το vstrom..
    υ.γ η ζυγαριά μετράει το βάρος σταματημένο ,αλλα όταν τσουλησει το μηχανακι τα πράγματα ειναι τελείως αλλιώς....και οι παράγοντες που παίζουνε ρόλο ειναι εντελώς διαφορετικά και ενα μηχανακι με μεγαλύτερο ονομαστικό βάρος πολλές φορές ειναι πολύ πιο ελαφρύ στην οδηγηση και στην αίσθηση όταν τσουλαει ....βλεπεται υπάρχουν και οι έννοιες κέντρο βάρους και γεωμετρία...



    ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ





    Συμφωνώ απόλυτα....!!!!!

  9. #24
    σαν πρώην κάτοχος vstrom 650abs .εχω να πω ότι μέσα στην πόλη ήταν από τα πιο κουραστικά μηχανάκια που ειχα .και δεν ήταν μόνο το βάρος ,αλλα το πως ? ήταν ζυγισμενο αυτό το βάρος και κατανεμημένος ο ογκος του !
    για μηχανακι για όλες της χρήσεις δεν θα το επέλεγα .
    θα κοίταγα για αλλά που ειναι ασύγκριτα πιο ευκολοδήγητα μέσα στην πόλη με πιο ανάλαφρη αίσθηση και πιο ευέλικτη γεωμετρία.
    π.χ tracer700yamaha , Honda nc700x , versus 650 Kawa, Honda transalp 650/700

  10. #25
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Σοβαρά τώρα, όλοι εσείς που χρησιμοποιείτε λέξεις και εκφράσεις όπως "πανάλαφρο" και "παπί στην πόλη", καλό θα ήταν να μας ενημερώνετε αν έχετε οδηγήσει ποτέ σας παπί ή έστω σοβαρό μηχανάκι των 150-170 κιλών, έτσι για να ξέρουμε αν αξίζει να προσπαθήσουμε.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    ενώ το στο 650... ροπάτο... παπί στην πόλη ...
    Από σένα, που έχεις πραγματικά ελαφρύ και ευκίνητο μηχανάκι, δεν το περίμενα. Και "ροπάτο"; Really?

    Αν κινείσαι κατά 90% εντός πόλης, δεν αξίζει να κάνεις καμία αλλαγή. Κράτα το μηχανάκι σου και φάε τα λεφτά σε βενζίνες.
    Life begins at 45°.

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της @topos
    Εγγραφή
    27/06/2008
    Μηνύματα
    146
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikosjc Προβολή μηνύματος
    @topos: Το έχω κάνει, έχω αλλάξει και το γρανάζι μέσα στον κινητήρα που κάποια στιγμή κοπάναγε. Γενικά είμαι ευχαριστημένος, δεν λέω, αλλά θα ήθελα να πάω σε κάτι πιο άνετο, ποιο ασφαλές (κυρίως) και πιο καινούριο φυσικά να αντέξει στον χρόνο. Και να δώσω το aprilia τώρα που πιάνει ακόμα κάτι αφού ειδικά για πρώτη μηχανή αξίζει και με το παραπάνω.

    Οπότε αν πούμε ότι πάω σε καινούριο, επειδή έχω ψιλοχαθεί (περισσότερο από όταν ξεκίνησα το θέμα ) έχουμε και λέμε:
    V-Strom 650 16 ή 17
    Versys 650 16 ή 17
    Tracer 700, αυτά στα 8.000€ με 9.000€ και
    CB500X στα 7.000€ φαίνεται καλή και πιο οικονομική λύση, αλλά δεν θα μου φανεί η διαφορά στα κυβικά; (Ειδικά στα 2 άτομα - περίπου 160κιλα) Γενικά μου φαίνεται μικρό.

    Φυσικά ενοείται ότι από αύριο το απόγευμα θα πάω να τα δω από κοντά στις αντιπροσωπίες εδώ στη Χαλκίδα. Και θα πρέπει να κατέβω και Αθήνα αφού απ'ότι είδα κάποιοι δίνουν και πολύ πλούσιο εξοπλισμό δώρο!!!

    Για μεταχειρισμένο, για να έχω ασφάλεια (abs), σχετικά πρόσφατη τεχνολογία κινητήρα με χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία και να είναι ευέλικτο και σχετικά ελαφρύ (δλδ όχι v-strom πριν τα δύο τελευταία μοντέλα) από ποια χρονιά θα πρέπει να κοιτάξω?
    Αυτο του "να το δωσω τωρα που πιανει χρηματα" ειναι πολυ σχετικο..
    Ας πουμε εαν το μηχανακι ειναι σε καλη κατασταση και εχει 30.000-40.000 χλμ. Εστω οτι το πιανει σημερα 2300.
    Πιστευεις πως εαν το κρατησεις αλλα τοσα χρονια και το φορτωσεις αλλα τοσο χλμετρα -να παραμενει σε καλη κατασταση πντα- δεν θα φυγει ευκολα στα 1500 σε μια 6ετια?
    Θα χεις χασει αλλο ενα 1000ρικο.

    Εστω λοιπον οτι το δινεις σημερα στα χρηματα που θελεις και παε κ τσιμπας ενα tracer(πιστευω αυτο μαλλων ειναι η καλυτερη αγορα για σενα καινουργιο η versys σε μεταχειρισμενο) με το που θα του βαλεις το κλειδι πανω παλι τα ιδια χρηματα θα εχεις χασει πριν καλα-καλα τσουλησει εξω απο την αντιπροσωπεια
    ..Και σε μια 6ετια θα κοστιζει τα ~μισα χρηματα απο οσο θα δωσεις σημερα.

    Περι ορεξεως βεβαια κολοκυθοπιτα, και εαν εχεις την ανεση και θελεις μια αλλαγη γιατι πρακτικα το βαρεθηκες, θες να δοκιμασεις κατι αλλο κοκ προφανως προχωρα το.
    Αλλα στο προκειμενο, κυριως πολυ και ελαχιστες βολτες εκτος +200χλμ το μονο ουσιασιαστικο κ αντικειμενικο κερδος που θα εχεις ειναι το abs και αντε και μια πιο ανετη ταχυτητα ταξιδιου +20χλμ(εαν δεν σου αρκουν τα ~130-140 του πηγασου..)

    Σαν χωρους νομιζω μονο το v-strom μπορει να χει περισσοτερους -αλλα δεν θα πολυβολεψει στην πολη- οποτε το versys πανω κατω θα ναι εφαμιλλο με τον πηγασο και ετσι οπως βλεπω το tracer μαλλων θα ναι πιο στριμωγμενο για 2 επιβατες.

    Υ.γ Ποσα χλμετρα εχεις στις 3.500 κ 5.000 στροφες με 5η?Εχω την εντυπωση πως το trail μαλλων εχει πιο κοντη σχεση μεταδοσης απο το strada οποτε σηκωνει λιγο μακρεμα με γραναζια.

    Εγω εχω 92 στις 3500 και απο οτι ακουω το strada εχει 10-15χλμ παραπανω στις ιδιες σαλ.

  12. #27
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.060
    Την αλλαγη θα την κανεις αν την κανεις γιατι θελεις κατι αλλο ειτε γιατι βαρεθηκες το υπάρχον.

    Τα μονοκυλινδροι κινητήρες ειναι οι αρχοντες της πολης του χώματος και του commuting, στο ταξίδι φροντιζεις να οδηγείς εκτος του μικρου φασματος των κραδασμών και πας οπου θες ξεκουραστα.

    Την σελα δε, οπως και σε οποιαδηποτε σελα και επειδή ειναι καθαρα υποκειμενικό θεμα πας σε ενα σελα και με κοστος απο 50-100 αναλογα την κανεις αναπαυτικη με εξτρα υλικο μεχρι και τζελ μπορεις να βαλεις και θα είστε και οι δυο ανετοι.

    Αν παραυτα σε ψήνει κανα καινούργιο και τα διαθετεις πηγαινε με το μαρουλι και απαίτησε τεστ σε ολα τα ενδιαφερόμενα και πραξε βαση του γουστου σου.

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Σοβαρά τώρα, όλοι εσείς που χρησιμοποιείτε λέξεις και εκφράσεις όπως "πανάλαφρο" και "παπί στην πόλη", καλό θα ήταν να μας ενημερώνετε αν έχετε οδηγήσει ποτέ σας παπί ή έστω σοβαρό μηχανάκι των 150-170 κιλών, έτσι για να ξέρουμε αν αξίζει να προσπαθήσουμε.



    Από σένα, που έχεις πραγματικά ελαφρύ και ευκίνητο μηχανάκι, δεν το περίμενα. Και "ροπάτο"; Really?

    Αν κινείσαι κατά 90% εντός πόλης, δεν αξίζει να κάνεις καμία αλλαγή. Κράτα το μηχανάκι σου και φάε τα λεφτά σε βενζίνες.
    Εγώ πρότεινα το 650 σαν φτηνή λύση. Επίσης ο φίλος θέλει ανεση για 2 που το τρανσαλπ το προσφέρει. Ροπάτο τηρουμένων των αναλογιών, εντάξει δεν μπορείς να συγκρίνεις ενα μοτέρ του 1985 και ενα σύγχρονο σαν των ΜΤ.

  14. #29
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Σοβαρά τώρα, όλοι εσείς που χρησιμοποιείτε λέξεις και εκφράσεις όπως "πανάλαφρο" και "παπί στην πόλη", καλό θα ήταν να μας ενημερώνετε αν έχετε οδηγήσει ποτέ σας παπί ή έστω σοβαρό μηχανάκι των 150-170 κιλών
    Ναι, ήταν η πιο φρικτή εμπειρία έβερ. Το παπί είναι το πιο σιχαμερό όχημα που υπάρχει. Αδιαφορώ αν είναι φτηνό, αν είναι 100 κιλά και το βάΝεις στην τσέπη και πας όπου θες. Είναι ΑΘΛΙΟ πράγμα χωρίς αναρτήσεις, φρένα, φώτα, επιτάχυνση.

    Όχι. Το Duke που είχες ή το άλλο με τις δύο μπούκες τις κατακόρυφες πολύ με αρέΖουν αλλά δεν έτυχε.


    Επειδή είμαι γοριλάκι, το βεστρόμ δεν το βρήκα ζόρικο, τι να πω. Έχω συνηθίσει σε "βαριά" μηχανάκια και αυτό με την όρθια θέση οδήγησης μου φάνηκε εξαιρετικά βολικό. Το αυτό με τον δικό μου πήγασο που νομίζω ότι είναι παιδικό παιχνίδι.

  15. #30
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2017
    Μηνύματα
    22
    @topos & doctoras ισως έχετε δίκιο, μπορεί να το βαρέθηκα ή να θέλω να δοκιμάσω κάτι άλλο! Ίσως για το κομμάτι της κούρασης της σέλας να είναι και θέμα... "εκπαίδευσης" όπως ανέφερε και ένας φίλος πιο πριν, όμως υπάρχουν κ θέματα που είναι όντως κουραστικά. Πχ το θέμα της καυτής εξάτμισης δίπλα στο πόδι οδηγού κ συνοδηγού είναι βάναυσο το καλοκαίρι. Το σκορτσαρισμα του κινητήρα μέσα στην πόλη και ο τρόπος που πρέπει να χειρίζεσαι στροφές και ταχύτητες για να είσαι κομπλέ είναι επίσης κάτι κουραστικό. Το abs είναι φυσικά sos! Τέλος πάντων, σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις γνώμες, θα πάω καταρχήν να δω τα καινουρια μοντέλα από κοντά, κάποια δεν τα είχα σκεφτεί καν, και από κι και πέρα δεν τα έχω για πέταμα φυσικά αλλά για 3-3,5χ διαφορά νομίζω δεν αξίζει να πάω σε μεταχειρισμένο, αν πηγαίνει πολύ περισσότερο τότε βλέπουμε...

Σελίδα 2 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. On-line Αγορά Moto
    από minotauros στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2007, 18:00
  2. Αγορά moto...
    από namoumaidas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2006, 22:33
  3. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/09/2006, 15:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF