Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Προτείνω να στηθεί ραντεβού και να τις μετρήσετε στην πράξη. Από λόγια έχουμε χορτάσει!
Life begins at 45°.
Track day πότε έχει ;
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
θα βγει διαδρομή cannonball run μεσημέρι Αθήνα και θα βγάλουμε νικητή.
βρε , προφανως περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.. εγω ας πουμε δεν θα καβαλαγα κανενα απο τα δυο ...ειχα δυο παπια παλιοτερα ,ειχα και ενα φεγγαρι (μικρο) ενα pcx..δεν..
και πάλι λέω ότι αν η οικονομία είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ προτεραιότητα , το παπι είναι βασιλιάς.
Σε όλα τα αλλα όμως (ή στα περισσότερα) , τα σύγχρονα σκούτερ είναι πολύ καλά.
Μιλαμε για πραγματα που θα σου χρειαστούν στην καθημερινότητα σου μέσα στην πολη όπως ανεση , χώρους , ασφάλεια – φρενα, φωτα , αυτόματό , ευκολο κλπ .
Τωρα , αν ψάχνουμε τις επιδόσεις και το πώς ο καγκουρας στην κοντοβαζαινα στιβει το glx οποτε ..ουαου.. κανένα απ αυτά τα μηχανακια δεν κανει γι αυτό..
Παίρνεις ένα μοταρντακι και ράβεις…
Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι όσο έχω εγώ crypton άλλο τόσο έχει ο ggs SH οπότε οι ματάκηδες να περιμένουν ...
Εντιτ δεν είχα προλάβει να διαβάσω τ' από πάνω του ψηλού λέμε.
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
το crypton r κάνει 1800.
το sh125 κάνει 2800. ένα χιλιάρικο διαφορά.
βέβαια σαν αρκετά βαρύτερο είναι ψιλοψώφιο άρα αν κάποιος θέλει επιδόσεις παπιού θα πάει σε sh150 at least.
το sh150 κάνει 3400.
άρα άμα είναι να συγκρίνουμε ένα κορυφαίο παπί με ένα αντίστοιχο σκούτερ ίδιων επιδόσεων βλέπουμε ότι υπάρχει μια διαφορά 1600 ευρώ.
ή να το θέσω αλλιώς αντί να πάρεις ένα σκουτερ αγοράζεις σχεδόν δύο παπιά. χαοτική διαφορά στην τιμή.
(σημ: crypton x αγοράζουν τα καυλωμένα πιτσιρίκια, ο άνθρωπος που θέλει ένα παπί για commuter δεν το σκέφτεται καν)
ΟΙ ΦΛΟΡΕΤΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΖΟΥΝΤΑΠ..............ΠΙΑΝΟΝΤΑΙ..???
Για να υπολογίσω από πότε καβαλάω αυτά τα μικρά.
Αγαπητέ Ζόπα δεν υπάρχει περίπτωση να είναι πιο ασφαλές και καλύτερο στην πόλη ΜΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ
κανένα από τα μηχανάκια που αναφέρεις σε σχέση με ένα παπάκι...!!
Ειδικά δε το ΒΑΡΑΝΤΕΡΟ που έτυχε να έχω.............απλά ΝΕΚΡΟΦΟΡΑ στην πόλη.
Δε γίνεται να ωραιοποιούμε κάθε φορά την δική μας επιλογή.
Ακόμα και το βεστρομάκι είναι ένα μηχανάκι δύσχρηστο και ΒΑΡΥ για την πόλη..!!
Εννοείται πως οτιδήποτε είναι χαμηλό και ελαφρύ μέχρι 120-130 κιλά είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
Κοντά στο νου κι η γνώση,δεν χρειάζονται μαθηματικά.
Το ότι κάποιοι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ να συντηρούν 2 μηχανάκια είναι άλλο θέμα.
Για τον φίλο μου τον Αριστείδη έχω να πω ότι...........
Μάλλον δεν έκανε καλούς υπολογισμούς,για να μην κουράσω εδώ μέσα αν κάτσεις φίλε και υπολογίσεις
καύσιμα,σέρβις,ακόμα και έξοδα γκαράζ για ένα παπάκι θα δεις ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ θα κάνεις απόσβεση σε σχέση
με ένα χιλιάρι μηχανάκι...!!!
Τι φθορά θα γλυτώσεις,πόσα από καύσιμα σέρβις κ.λ.π.
Κάτσε και μέτρα τα,θα εκπλαγείς...!!! Υπολογίζω ένα παπάκι των 1700-1800 ευρώ με περίπου 2 λίτρα στα 100 καύσιμα.
Το αστρέα που έχω αυτή τη στιγμή καίει περίπου στα πρώτα 1000 χλμ. που μέτρησα 1,6-1,7 με τάση βελτίωσης
καθώς ανοίγει το μοτέρ και στρώνει και μία μοτό πάνω από 650 κυβικά περίπου 5-6 λίτρα στα 100 χλμ.
Δε μιλάμε για το σούπερ τενερέ.........τον βούβαλο..!!
Θα γράψω απλά ότι η επιβάρυνση του παπιού είναι 70 ευρώ η ασφάλεια το χρόνο +22 τα τέλη βάλτα 100.
Βάλε και 500 χλμ. το μήνα 6000 το χρόνο, 4 λίτρα στα 100 να γλυτώνει στο καύσιμο είναι 40 λίτρα στα 1000 χλμ.+
επί 6 μα κάνουν 240 λίτρα καύσιμο λιγότερο το χρόνο με μόνο 6000 χλμ.
240Χ 1,55 τιμή βενζίνης σήμερα κάνει 370 ευρώ διαφορά με μέτριους υπολογισμούς το χρόνο.
Βάλε τη διαφορά από το σέρβις στη μεγάλη μοτό ,τη φθορά των ελαστικών κ.λ.π.πάει για πλάκα στα 500 ευρώ κέρδος
ανά έτος μετρημένο ΚΑΡΑΝΤΙ..!!
Βάλε τώρα τα έξοδα ενός παπιού και θα δεις ότι σε 4 το πολύ χρόνια θα έχεις ένα ΠΑΠΙ ΔΩΡΟ..!!!
Θα κινείσαι πολύ πιο εύκολα,θα παρκάρεις πολύ πιο εύκολα κ.λ.π.....κ.λ.π.....
Αν τα χλμ.που διανύεις κάθε χρόνο φτάνουν στα 10000 ,μέτρα πόσο γρήγορα κάνεις ΑΠΟΣΒΕΣΗ..!!!
Δεν ξέρω ειλικρινά με ποια λογική κάποιοι ισχυρίζεστε ότι.........ένα μηχανάκι 650-1000 ή και παραπάνω κυβικά
ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΡΗΣΤΟ ,ΠΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΠΑΚΙ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΜΙΚΡΟ ..!!