Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Αξίζει τα λεφτά του το KΤM 1190 Adventure ??

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/04/2017
    Μηνύματα
    3

    Αξίζει τα λεφτά του το KΤM 1190 Adventure ??

    Καλησπέρα στο φορουμ,το διαβάζω αρκετά συχνά με μεγάλο ενδιαφέρον για τις απόψεις που εκφράζονται εδώ για διάφορα θέματα που κατά καιρούς με απασχολούσαν για το εκάστοτε μοντέλο μοτό που με ενδιέφερε.
    Σήμερα λοιπόν θέλω τα φώτα σασ, κυρίως από ιδιοκτήτες ktm 1190 adventure (ΟΧΙ το R) πως είναι στο ταξίδι ,κόστος συντήρησης ,προβλήματα κτλπ ..... Είμαι πρώην κάτοχος 990 (μεταξύ άλλων) και από τότε που έκανα την βλακεία να το πουλήσω δεν μπορώ να βρω γιατρικό ,τώρα έχω ένα fjr 1300 το οποίο είναι φοβερό μηχάνημα στην άσφαλτο και καταπίνει τα χλμ όπως το παλιό μου KTM 990 δεν θα μπορούσε ποτέ ,αλλά δεν μπορείς να βγεις από την άσφαλτο ούτε για αστείο και αυτοσχεδιασμοί είναι και ο λόγος που σκέφτομαι το 1190 ,από ότι έχω διαβάσει στην άσφαλτο "σκοτώνει" και πάει πολύ καλά και χώμα.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας και ζητώ την κατανόηση σασ για το "σεντόνι"

  2. #2
    ροφλ σεντόνι, καλά είσαι πολύ Λάκωνας.

    http://advrider.com/index.php?thread...stion.1215064/
    και
    http://advrider.com/index.php?thread...-over.1214237/


    Τα θέματα του 1190 (απλού και R) είναι σχετικά λίγα, όχι ακριβά και δεν έχω διαβάσει παρά ελάχιστους να μετανιώνουν την αγορά.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της teo_g7
    Εγγραφή
    21/04/2011
    Μηνύματα
    1.015
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ροφλ σεντόνι, καλά είσαι πολύ Λάκωνας.

    http://advrider.com/index.php?thread...stion.1215064/
    και
    http://advrider.com/index.php?thread...-over.1214237/


    Τα θέματα του 1190 (απλού και R) είναι σχετικά λίγα, όχι ακριβά και δεν έχω διαβάσει παρά ελάχιστους να μετανιώνουν την αγορά.
    Φτιάξε μια τον τίτλο ρε Τζον

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teo_g7 Προβολή μηνύματος
    Φτιάξε μια τον τίτλο ρε Τζον
    έγινε.

    είχα βρει ένα θρεντάκιο στο advrider επίσης που είχε λίστα όλες τις "απαραίτητες" μετατροπές που θέλει το 1190 για να είναι "αλεξίσφαιρο". Μερικά ήταν παραξενιές του τύπου που τα έγραψε, λίγα ήταν "ουσία".


    Για εμένα το μόνο πραγματικό ζόρι είναι το ότι δεν επισκευάζονται (επισήμως) οι αναρτήσεις. Μόνο έναν έχω διαβάσει που τις άνοιξε και τις "έφτιαξε" και δεν ενθουσιάστηκα με ότι είδα, οπότε επιβεβαίωσε την πίστη μου στο απλό συμβατικό αμορτισέρ και πιρούνι σε ότι αφορά χρήση "λιώσιμο σε χιλιόμετρα" πράγμα που οι πιο πολλοί κάτοχοι δεν κάνουν.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/04/2017
    Μηνύματα
    3
    Καλησπέρα κι ευχαριστώ για την άμεση απάντηση,αυτό για τις αναρτήσεις να σου πω ούτε καν το είχα σκεφτεί ότι μπορεί να υπάρχει θέμα με το service τους

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/04/2017
    Μηνύματα
    3
    Θα ήθελα αν υπάρχει κάποιος κάτοχος του 1190 να γράψει για την άνεση της σέλας λέγεται ότι δεν είναι και πολύ άνετη κι μετά από καμιά ώρα πιάνεται ο κ@..Λος σου.
    Είναι ένα θέμα αυτό ιδίως για μένα που δεν κάνω στάσεις εκτός της βενζίνης

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Βασικα θεματα ειναι το φιλτροκουτι που μπαζει σκονη, η ζεστη που βγαζει το μοτερ και οτι δεν ειναι γιαπωνεζικο.
    Το 990 δεν ξερω γιατι το εδωσες, αλλα αν το κανες επειδη στα πρηξε, το 1190 δεν θα ειναι και πολυ διαφορετικο. Λιγο καλλιτερο, ναι.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostasdirt
    Εγγραφή
    09/10/2005
    Μηνύματα
    364
    Το 1190 είναι πολύ ανώτερο μηχανάκι σε όλα του σε σχέση με το 990, αυτά που μπορεί να σε ενοχλήσουν σε ταξίδι είναι η μέτρια σέλα (διορθώνεται με την power parts gel σέλα) η μέτρια κάλυψη από τον αέρα+στροβιλισμοί πρόβλημα που έχουν τα περισσότερα "όρθια" μηχανάκια, εδώ παίζει ρόλο και το ύψος σου βέβαια..
    Και η αρκετή θερμοκρασία που βγαίνει από τον κινητήρα και εδώ μπορείς (αν δεν βρεις 2016 μοντέλο που τα έχει ήδη) να βάλεις κάποια έξτρα προστατευτικά που δίνει η ΚΤΜ με μικρό κόστος.
    Τα διαστήματα service είναι πολύ μεγαλύτερα απο το 990 και η κατανάλωση πολύ μικρότερη.
    Γνώμη μου ότι μετά το 990 είναι τεράστια αναβάθμιση και θα το καταλάβεις αμέσως..δύναμη, φρένα, ποιότητα κύλισης.
    "IT'S NEVER TOO LATE
    FOR THE RIDE OF YOUR LIFE"


    KTM adventure fan club!

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2010, 15:15
  2. αξιζει τα λεφτα της;;;
    από kouremenos στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2010, 11:14
  3. Wr 250 X Or R.ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ?
    από ΤΑΖ στο forum Yamaha
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2008, 08:16
  4. Τα εχουν παιξει τα λαμπακια του... (το πισω φως)
    από OrEsTiS82 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2007, 06:59
  5. Report Από το Yard με soundtrack μουσική από τα χεράκια του S4
    από Julius στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 09/12/2003, 10:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF