Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: Yamaha xt600E '02 ελεγχος λαδιων

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/03/2017
    Μηνύματα
    4

    Yamaha xt600E '02 ελεγχος λαδιων

    Παιδια καλησπερα. Εχτες αποφάσισα να ελεγξω τα λαδια της μηχανης. Αλλαξα λαδια πριν απο 500χλμ περιπου, τα μετρησα με 3 διαφορετικους τροπους και εχω το εξης θεμα. Την πρωτη φορα εκανα μια γυρα με την μηχανη κανα χιλιομετρο με ενδιαμεση σταση για να παρω κατι και μετα την αφησα γυρω στα 15 λεπτα, τσεκαρα τα λαδια και ηταν στο empty. Σημερα το πρωι την αναψα για 4 λεπτα περιπου την αφησα γυρω στα 3 λεπτα και παλι ηταν στο empty. Μετα πηγα να παρω λαδια και εκανα γυρω στα 10χλμ (μιση ωρα αναμενη), μετα την αφησα 1 30 ωρα, πηγα να συμπληρωσω λαδια και ηταν σχεδον στο full. Η ερώτηση μου λοιπον ειναι η εξης: ποιος ειναι ο σωστος τροπος να μετρησω τα λαδια στο xt εχω διαβασει πολλους τροπους και εφαρμοσα αυτους τους τρεις. Αμα ειχε καποιος xt ή καποιος σχετικος ας με ενημερώσει γιατι εχω παρει λαδια να συμπληρώσω και δεν θελω να κανω καμια μλκια αμα δεν χρειαζεται.
    Υγ: η μηχανη δεν χανει απο πουθενα λαδια. Οποτε σκεφτομαι μηπως καιει παραπανω απο οτι πρεπει, αλλα δεν μου μυριζει (δεν ξερω κι ολας αμα εκαιγε θα επρεπε να μυριζει αναγκαστικα).

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Ειναι πολυ πολυπλοκο το θεμα....



    ας περιμενουμε τον γερο να απαντησει....



    αρκει να το βαλει καποιος στην σωστη κατηγορια

  3. #3
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Παλιά ρήση και σωστή:
    -Έβαλες λάδια?
    -Έβαλα.
    -Ε τότε μην το κοιτάς καθόλου.

    Τα βιβλία λένε: σε μηχανή εντελώς οριζόντια ζεσταίνεις 10-15 λεπτά - σβήνεις - περιμένεις 2-3 λεπτά,ξεβιδώνεις το δείκτη,τον σκουπίζεις και τον ξαναβάζεις χωρίς όμως να τον βιδώσεις και βλέπεις πόσο είναι λαδωμένος.
    Επειδή όμως το κόλπο ενίοτε λανθάνει,ένας καλός τρόπος είναι μόλις δεις το δείκτη empty συμπλήρωσε ίσα 50ml λάδι,αμέσως θα πάει στο full όπερ σημαίνει ότι δεν σου έχει κάψει τίποτα,απλώς το 'σύστημα είναι ένοχο'

  4. #4
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.184
    νομιζω ο έλεγχος στο ΧΤ συγκεκριμένα είναι πονεμένη ιστορία.
    και στο δικό μου το ρημάδι ίδια φάση.
    αλλά εγώ υποτίθεται ότι ξέρω.
    παπάρια μέντολες ξέρω.
    χθες εκάνα βόλτες τα τετράγωνα στη γειτονιά μέχρι να πάρω ένδειξη(ακούμπαγα την κεφαλή με το χέρι μου απο τα αριστερά για να δω αν ζεστάθηκε αρκετά).
    Μην τρελαίνεσαι φίλε, όλα μια συνήθεια είναι.
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  5. #5
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    βαλε μπρος και αστο να δουλεψει ενα λεπτο.Σβησε και βαλε για 10 δευτερολεπτα απο 2 φορες. Ξεβιδωσε το δεικτη σκουπισε τον και τοποθετησε τον χωρις βιδωμα. Ηενεδειξη που θα παρεις ειναι η σωστη. Εννοειται σε εντελως επιπεδο μερος. ΒΑΣΙΚΟ ειναι να εχεις κανει εξαερωση κατα την αλλαγη λαδιου.

  6. #6
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Δεν θέλουν εξαέρωση τα ΧΤ,εκτός αν εννοείς τη βιδούλα πάνω στο φίλτρο λαδιού για να ελέγξουμε την πίεση του λαδιού
    Τελευταία τροποποίηση από karellen; 13/04/2017 στις 12:21.

  7. #7
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Δεν θέλουν εξαέρωση τα ΧΤ,εκτός αν εννοείς τη βιδούλα πάνω στο φίλτρο λαδιού για να ελέγξουμε την πίεση του λαδιού
    εξαερωση ειναι και ειναι η βιδουλα που λες. Ολα τα μηχανακια με ξηρο καρτερ θελουν εξαερωση. Τα ελεγε και ο Χελιωτης πριν 15-20 χρονια και τον κοιταγαμε -μαζι και εγω- σαν αγελαδες.
    Εχουν μπαναρει τον notako δεν μπαινει και ο ElGato με τον Cristof πια και οι οποιοι ξερουν να επιβεβαιωσουν.

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Δεν θέλουν εξαέρωση τα ΧΤ,εκτός αν εννοείς τη βιδούλα πάνω στο φίλτρο λαδιού για να ελέγξουμε την πίεση του λαδιού
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DAYMAN Προβολή μηνύματος
    εξαερωση ειναι και ειναι η βιδουλα που λες. Ολα τα μηχανακια με ξηρο καρτερ θελουν εξαερωση. Τα ελεγε και ο Χελιωτης πριν 15-20 χρονια και τον κοιταγαμε -μαζι και εγω- σαν αγελαδες.
    Εχουν μπαναρει τον notako δεν μπαινει και ο ElGato με τον Cristof πια και οι οποιοι ξερουν να επιβεβαιωσουν.
    Επιβεβαιώνω κι εγώ οτι χρειάζεται εξαέρωση στα ξηρα κάρτερ. Στα XT γίνεται απο την βιδούλα πανω απο το φιλτρο λαδιού.
    Βέβαια αν δεν είχε κάνει εξαέρωση ο φίλος με το XT δεν θα είχε κάνει καν τα χλμ που εκανε μετά την αλλαγή λαδιών.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    Κύριοι είστε σίγουροι ότι χρειάζεται εξαέρωση σε όλες τις μοτοσυκλέτες με ξηρό κάρτερ?Το ξέρω ότι χρειάζονται τα XT,LC4 αλλά ρωτάω γιατί στο δικό μου(επίσης με ξηρό κάρτερ) δεν χρειάζεται εξαέρωση.
    RIDE MORE TALK LESS

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Κύριοι είστε σίγουροι ότι χρειάζεται εξαέρωση σε όλες τις μοτοσυκλέτες με ξηρό κάρτερ?Το ξέρω ότι χρειάζονται τα XT,LC4 αλλά ρωτάω γιατί στο δικό μου(επίσης με ξηρό κάρτερ) δεν χρειάζεται εξαέρωση.
    χμμμ εξαρτάται.
    https://www.thumpertalk.com/forums/t...-the-oil-pump/

    Βέβαια απ οτι βλέπω τα προβλήματα σε αυτόν τον κινητήρα προκύπτουν σε λύσιμο κινητήρα, και αν δεν αναφέρει κατι το manual μαλλον δεν εχει θέμα σε αλλαγή λαδιών φίλτρου.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 13/04/2017 στις 14:41.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    χμμμ εξαρτάται.
    https://www.thumpertalk.com/forums/t...-the-oil-pump/

    Βέβαια απ οτι βλέπω τα προβλήματα σε αυτόν τον κινητήρα προκύπτουν σε λύσιμο κινητήρα, και αν δεν αναφέρει κατι το manual μαλλον δεν εχει θέμα σε αλλαγή λαδιών φίλτρου.
    Όχι δεν αναφέρει κάτι το manual για αλλαγή λαδιών/φίλτρου και σίγουρα δεν έχει θέμα μετά από τόσες αλλαγές λαδιων/φίλτρου που του έχω κάνει εδώ και τόσα χρόνια.
    Δεν διάβασα όλη την συζήτηση στο λινκ που έβαλες αλλά τα προβλήματα μπορεί να μην οφείλονται σε μη εξαέρωση μετά απο ολικό λύσιμο κινητήρα αλλά σε προβληματική τρόμπα λαδιου.Έχουν υπάρξει διάφορα θέματα με τρόμπες λαδιού σε αυτά τα μοτέρ και η Honda είχε κάνει αλλαγές στο σχεδιασμό αυτών(τουλάχιστον στα NX650).
    RIDE MORE TALK LESS

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DAYMAN Προβολή μηνύματος
    Ολα τα μηχανακια με ξηρο καρτερ θελουν εξαερωση.

    Δεν ισχυει για ολα
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Όχι δεν αναφέρει κάτι το manual για αλλαγή λαδιών/φίλτρου και σίγουρα δεν έχει θέμα μετά από τόσες αλλαγές λαδιων/φίλτρου που του έχω κάνει εδώ και τόσα χρόνια.
    Δεν διάβασα όλη την συζήτηση στο λινκ που έβαλες αλλά τα προβλήματα μπορεί να μην οφείλονται σε μη εξαέρωση μετά απο ολικό λύσιμο κινητήρα αλλά σε προβληματική τρόμπα λαδιου.Έχουν υπάρξει διάφορα θέματα με τρόμπες λαδιού σε αυτά τα μοτέρ και η Honda είχε κάνει αλλαγές στο σχεδιασμό αυτών(τουλάχιστον στα NX650).
    Δεν είχε πρόβλημα η τρόμπα, απλά με το λύσιμο άδειασε κι έμεινε αέρας οπότε δεν μπορεί να τρομπάρει. Αλλος έπαθε το ίδιο γιατί ενώ είχε ανοιχτή την τάπα και στραγγιζε λάδια, αλλά γύρισε το μοτέρ με το χέρι για να ρυθμίσει βαλβίδες ενω περίμενε να αδειάσει και με το γύρισμα αυτό πάλι άδειασε η τρόμπα.

    Φαίνεται οτι το κύκλωμα στο μοτέρ αυτό και προφανώς και σε άλλα έχει τρόπο δεν επηρρεάζεται οταν αλλάζεται το φίλτρο λαδιού.

    Ενα καλό κόλπο πάντως για όλα τα μοτέρ, ασχέτως υγρού/ξηρού κάρτερ είναι πριν βάλεις το νέο φίλτρο να το γεμίσεις με λάδι, έτσι δεν μένει καθόλου απο πίεση το σύστημα οταν ξαναβάζεις μπρός.

    Αρα και bros400pgm σωστός.

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Δεν είχε πρόβλημα η τρόμπα, απλά με το λύσιμο άδειασε κι έμεινε αέρας οπότε δεν μπορεί να τρομπάρει. Αλλος έπαθε το ίδιο γιατί ενώ είχε ανοιχτή την τάπα και στραγγιζε λάδια, αλλά γύρισε το μοτέρ με το χέρι για να ρυθμίσει βαλβίδες ενω περίμενε να αδειάσει και με το γύρισμα αυτό πάλι άδειασε η τρόμπα.

    Φαίνεται οτι το κύκλωμα στο μοτέρ αυτό και προφανώς και σε άλλα έχει τρόπο δεν επηρρεάζεται οταν αλλάζεται το φίλτρο λαδιού.

    Ενα καλό κόλπο πάντως για όλα τα μοτέρ, ασχέτως υγρού/ξηρού κάρτερ είναι πριν βάλεις το νέο φίλτρο να το γεμίσεις με λάδι, έτσι δεν μένει καθόλου απο πίεση το σύστημα οταν ξαναβάζεις μπρός.

    Αρα και bros400pgm σωστός.

    Το κάνανε σχεδόν όλα τα παλιά μαστόρια ασχέτως οχήματος. Το έχω δει πάμπολλες φορές πιτσιρικάς όταν πηγαίναμε συνεργείο το αυτοκίνητο με τον πατέρα μου και από τότε το υιοθέτησα κι εγώ.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  15. #15
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.184
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Ενα καλό κόλπο πάντως για όλα τα μοτέρ, ασχέτως υγρού/ξηρού κάρτερ είναι πριν βάλεις το νέο φίλτρο να το γεμίσεις με λάδι, έτσι δεν μένει καθόλου απο πίεση το σύστημα οταν ξαναβάζεις μπρός.
    Στο Ζ το κάνω πάντα.
    Στο ΧΤ όμως με το χάρτινο φίλτρο,δεν γίνεται.
    Γίνεται;
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha Mt - 02
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 00:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF