Ήμουν σίγουρος ότι είναι ο Αφροτουιν...
Τέλος πάντων, αυτά...
Ήμουν σίγουρος ότι είναι ο Αφροτουιν...
Τέλος πάντων, αυτά...
Ρε παιδια ο ανθρωπος ειναι μηχανικος. Γιατι τον αμφισβητητε ?
Endo me taxi ειναι γνωστο οτι και οι κατασκευαστες δεν ξερουν που τους παν τα τεσσερα γιαυτο και βαζουν λαθος μπουζι.
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
2η αστοχία σε μπουζί ιριδίου (που συμβαίνει σ'εμένα).
την πρώτη τα μαμά του Κ7 1000 παρέδωσαν πνεύμα πριν την ώρα τους.
και τώρα αυτά που είχα βάλει εγώ στο Κ6.
![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 14/04/2017 στις 22:22.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Και εγω ειχα θεμα στο αυτοκινητο με ngk ιριδιου καλοπληρωμενα απο την αντιπροσωπεια..
Μου τα αλλαξανε βεβαια χωρις πολλα πολλα, αλλα μεχρι να βρουν το προβλημα ξημερωσαμε (ρεταρε) και το τελευταιο που κοιταξανε ηταν τα μπουζι μιας και ηταν καινουργια..
το αφήνω μετά από βόλτα,όλα οκ,ούτε παραμικρή ένδειξη προβλήματος.
την επόμενη μέρα,ντύνομαι δέρματα,μπότες,γάντια,φουλ εξοπλισμό. βάζω μπρος,δεν ανεβάζει cold idle,λέω τόσο πολύ ζέστανε ο καιρός? ανοίγω γκάζι και τρώω φρίκηρετάρει και βγάζει μαύρο καπνό απ'την εξάτμιση. στα 13 δευτερόλεπτα είχα πετάξει τα δέρματα από πάνω μου,στο 1μιση λεπτό είχα βρει τα παλιά συμβατικά NGK CR9E ,και στο 15άλεπτο το μηχανάκι δούλευε σαν καινούριο
. ξανά-μανά δέρματα και βουρ!
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Οι γνώμες διίστανται και ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη. Τo gap on not to gap ? Oι κατασκευαστές ngk και Denso λένε όχι .Ο λόγος είναι ότι έρχονται προσεταρισμένα σε αντιστοιχία με τα συμβατικά μπουζί αλλά επίσης ότι η ακίδα είναι πολύ μικρή και μπορεί να σπάσει κατά την ρύθμιση.
http://densoautoparts.com/spark-plug-installation
https://www.youtube.com/watch?v=HlkFYlzPuvo
Δλδ αν από το DR8ES με 0.7 mm διάκενο βάλω το DR8EIX με διάκενο 0.8 mm θα πρέπει να το διορθώσω ή όχι? Μάλλον κάτι μου διαφεύγει .
Και μία λίστα αναβάθμισης της ngk από συμβατικά σε ιριδίου
https://www.ngkpartfinder.co.uk/files/NGK_Upgrades.pdf
Προσέξτε διότι κυκλοφορούν μαϊμού ιριδιου στο εμπόριο
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές
τα χρησιμοποιω πολλα χρονια από τοτε που βγηκαν ,τα αλλαζω κάθε 40χιλ και το μονο πρόβλημα ηταν στην αρχη σε ένα K 1100RS που καποια στιγμη εκανε τραβήγματα η μηχανη σαν καποιος κύλινδρος να μην δουλευει.και όχι παντα,οι επιστήμονες αρχισαν φταινε πολλαπλασιαστες ,tps ,εκεινο το άλλο εκτος μπουζι,μια μερα λεω δεν τα αλλαζω και πραγματικα το ένα εκανε κολπα οποτε το ηθελε,σε όλα τα αλλα μηχανάκια κανενα πρόβλημα μεχρι τωρα και σε διαφορα,που τα εχω βαλει ,τωρα από γκαζι αλογα το ένα το άλλο ,το μονο που εχω παρατηρηση είναι ποιο ευκολη εκκίνηση ,αυτα
Δεν ταξιδεύω για να πάω κάπου αλλά για να πάω.
Ταξιδεύω για χάρη του ταξιδιού. Το ζήτημα είναι να μετακινείσαι.