Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 97

Θέμα: Varadero VS TDM VS FZS600 ποιός έχει τον μικρότερο... Χρόνο στην κόντρα :p

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Πάντως ενα fazer 600 του 2006, και απο στάση και με 2ες ρολαριστές, το άφηνε πίσω βαραντέρο 1ης γενιάς (μέχρι τα 150χλμ/ώρα)
    Από ποιά ταχύτητα ξεκίνησαν με 2ες;
    Πόσο πίσω το άφησε,ποιός άνοιξε πρώτος;

  2. #32
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Μιας και είχα και tdm900 και fzs600, να σου πω ότι ούτε λίγο ούτε πολύ άμα κάνεις αυτή την αλλαγή θα βρεθείς με "ίδιο"* μηχανάκι αλλά με πολύ πιο βολική (για εσένα, λόγο ύψους) θέση οδήγησης.

    Μετά τα ... 140 (? στην τύχη) περίπου, θα αρχίσεις να βλέπεις και διαφορά (εναντίον του tdm) στην απόδοση, όπου όσο ανεβαίνουν τα χλμ θα ανεβαίνει και η διαφορά,
    αλλά ενδεχομένως αυτό να μη σε νοιάζει .

    Βέβαια, μάλλον δε σε νοιάζει καν το tdm για V-STROM ρωτάς εσύ...
    Για Vstrom λοιπόν δε ξέρω, αλλά η αλλαγή σε TDM900 πιστεύω ότι θα σε "ισιώσει"

    *: έχουν τις διαφορές τους όπως αναφέρουν οι συμφορουμίτες παραπάνω, αλλά από ιδίας χρήσης οι πρακτικές διαφορές είναι αμελητέες, εκτός από την άνω γειτονιά των χλμ όπου αποκτούν αίσθηση.
    Ξέρω από βέσπα!

  3. #33
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Με τη λογική μερικών λέτε να κάνουμε σύγκριση με 30χαω και 2α στο κιβώτιο R6 και TDM900;
    Προφανώς το R6 με 30 και 2α σέρνεται σε σχέση με το TDM.
    Αυτό δε σημαίνει ότι το TDΜ έχει καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει,απλά αυτός που κάνει τη δοκιμή αδικεί το R6 διότι το δουλεύει εντελώς εκτός ωφέλιμης περιοχής στροφών!
    Γι'αυτό οι σωστές κόντρες γίνονται από στάση και ας ξεκινήσει με ό,τι ταχύτητα θέλει.
    Life begins at 45°.

  4. #34
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Από ποιά ταχύτητα ξεκίνησαν με 2ες;
    Πόσο πίσω το άφησε,ποιός άνοιξε πρώτος;
    Με 2ες είμασταν με 20-25 χλμ/ωρα

    Το φαζερ έμεινε πίσω, αλλά δεν κοιτούσα τους καθρέφτες

    Τι εννοείς ποιος άνοιξε πρώτος? 3ος στη παρέα, έδωσε το σήμα και τα ανοιξαμε, ταυτόχρονα

  5. #35
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Με 2ες είμασταν με 20-25 χλμ/ωρα
    Eτσι θα εμενε πισω και απο ΧΤ (και μαλλον και απο οποιοδηποτε αλλο μονοκυλινδρο 250+ κυβικων για καποια μετρα)..
    Ας ειχε και το φρενο πατημενο αμα ειναι ετσι...
    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #36
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Eτσι θα εμενε πισω και απο ΧΤ (και μαλλον και απο οποιοδηποτε αλλο μονοκυλινδρο 250+ κυβικων για καποια μετρα)..
    Ας ειχε και το φρενο πατημενο αμα ειναι ετσι...
    Ε ποιος του φταίει που ηταν(και είναι ακόμα) γατάκι ο οδηγός του φαηζερ και το δέχτηκε


    btw και απο στάση έχασε, αλλά είμαι ειλικρινής, οτι οταν εφτασα τα 150 και θα κλειναμε (ντεμεκ), και στις 2 περιπτώσεις απλά μετά εξαφανίστηκε στο βάθος

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Με 2ες είμασταν με 20-25 χλμ/ωρα

    Το φαζερ έμεινε πίσω, αλλά δεν κοιτούσα τους καθρέφτες

    Τι εννοείς ποιος άνοιξε πρώτος? 3ος στη παρέα, έδωσε το σήμα και τα ανοιξαμε, ταυτόχρονα
    Κοίτα ταυτόχρονα εντελώς είναι λίγο δύσκολο,λίγο νωρίτερα να ξεκινήσει κάποιος έχει προβάδισμα.

    Πάντως αυτό που κάνατε ήταν χαβαλές:το fazer με 20-25 όχι μόνο αδικείται,αλλά ίσα που τσουλάει.
    Η 1η του κοφτιάζει στα 100,η 2α του βγάζει 150 σχεδόν.Αν σκεφτείς ότι σε χαμηλές στροφές ίσα που παίρνει τα πόδια του, το άνοιγμά σας για να κάνετε πλάκα μεταξύ σας προσφέρεται, όχι για συμπεράσματα.
    Αν το κάνετε και το fazer έχει 1η στο κιβώτιο τότε θα καταλάβεις τί εννοώ.

    Τo fazer αν μιλάμε για ισοδύναμους και ισοβαρείς οδηγούς,με φρέσκα λάστιχα και (βασικότερο) δουλεύοντάς το στην ωφέλιμή του περιοχή, έχει το βαραντέρο για πλάκα, είτε εν στάσει είτε εν κινήσει.

  8. #38
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Τo fazer αν μιλάμε για ισοδύναμους και ισοβαρείς οδηγούς,με φρέσκα λάστιχα και (βασικότερο) δουλεύοντάς το στην ωφέλιμή του περιοχή, έχει το βαραντέρο για πλάκα, είτε εν στάσει είτε εν κινήσει.
    Συμφωνώ σε όλα προφανώς, αλλά η ωφέλιμη του φαζερ πχ κατα τις 6000rpm είναι στους κόφτες του βαραντέρο, γιαυτό και ρολαριστά τα ανοίγεις με χιλιόμετρα, και ξαναλέω οτι τα ανοίξαμε μέχρι τα 150 όχι παραπάνω, και οτι ηταν το 1ης γενίας βαραντέρο, με το καρμπ και το 5αρι σαζμαν.

    Δεν ειμαι 100% σίγουρος οτι θα χάσει έτσι εύκολα απο το φαηζερ

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Tο ΤDM το 850 και το 900 το παταει σιγουρα, και πριν τα 100, το Fazer (και το fzs και το ψεκαστο). Οχι κατα πολυ, αλλα σιγουρα αισθητα. Οι ιπποι ανα κιλο οπως και αλλα στοιχεια της γεωμετριας των συγκεκριμενων μηχανακίων ειναι υπερ του Fazer.
    Απλα, δοθεντων δυο καθημερινων οδηγων, το tdm λογω ροπης χαμηλα ειναι ευκολοτερο να παρει ενα προβαδισμα στην αρχη αν ο οδηγος του Fazer δεν το στροφαρει εκει που πρεπει.
    Επισης το fzs που εχει ο φιλος εχει πολυ πιο ομαλη καμπυλη ροπης απο το ψεκαστο fz6, τουτεστιν ειναι πιο ευκολο να το δουλεψεις σωστα.
    Δείτε
    http://www.sportbikes.net/forums/att...-diagram-2.jpg
    Μέχρι τις 9000 το ψεκαστό(μπλε) τρώει ξύλο απ' το παλιό(κόκκινο).

    Από εδώ,Έλληνας αυτός που γράφει και είχε και τα δύο:
    http://www.sportbikes.net/forums/fz6...vs-fzs600.html

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Συμφωνώ σε όλα προφανώς, αλλά η ωφέλιμη του φαζερ πχ κατα τις 6000rpm είναι στους κόφτες του βαραντέρο, γιαυτό και ρολαριστά τα ανοίγεις με χιλιόμετρα, και ξαναλέω οτι τα ανοίξαμε μέχρι τα 150 όχι παραπάνω, και οτι ηταν το 1ης γενίας βαραντέρο, με το καρμπ και το 5αρι σαζμαν.

    Δεν ειμαι 100% σίγουρος οτι θα χάσει έτσι εύκολα απο το φαηζερ
    Βρε συμφωνώ.Καταλαβαίνω ότι συνήθως ρολαριστά ο άλλος δε θα ξεκινήσει με 1η,θες από συνήθεια,θες επειδή θα φοβηθεί να κατεβάσει 1η εν κινήσει.
    Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ήταν δίκαιο το άνοιγμα.
    Το fazer είναι πολύ ελαφρύτερο του βαραντέρο και σαφώς δυνατότερο.
    Ο κόφτης δεν έχει να κάνει.
    Αν κάνεις το πείραμα με 20-25 και το φέιζερ έχει 1η,το βαραντέρο θα κλαίει και πολύ μάλιστα.

    Προϋπόθεση φυσικά ο αναβάτης του φέιζερ να μην σουζάρει λόγω άτσαλου χειρισμού του γκαζιού και μετά αναγκαστεί να κλείσει το γκάζι.
    Συμφωνώ ότι ένας μέσος/αργός αναβάτης ευκολότερα θα επιταχύνει με βαραντέρο και 2α απ' ότι με φέιζερ/r6/gsxr600 και 1η (σε κάποιες περιπτώσεις μ'αυτά ίσως χρειαστεί να συμπλεκτάρει)αλλά δεν εξετάζουμε φιλικότητα.

    Το ότι εγώ προσωπικά ξεκινώ από στάση γρηγορότερα με fazer καρμπυρατεράτο απ' ότι με R6, δε σημαίνει ότι είναι αργότερο το R6,σημαίνει ότι εγώ δεν μπορώ να το ξεκινήσω τέζα,δε το'χω με τέτοιες εκκινήσεις.

    Κάτι αντίστοιχο αλλά εν κινήσει συμβαίνει και στο πείραμα που έκανες.

  11. #41
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Κάτι αντίστοιχο αλλά εν κινήσει συμβαίνει και στο πείραμα που έκανες.
    Η ουσία είναι οτι το ήπιε το τσαγάκι του, και μετά κερνούσε μπύρες

  12. #42
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Συμφωνώ σε όλα προφανώς, αλλά η ωφέλιμη του φαζερ πχ κατα τις 6000rpm είναι στους κόφτες του βαραντέρο, γιαυτό και ρολαριστά τα ανοίγεις με χιλιόμετρα, και ξαναλέω οτι τα ανοίξαμε μέχρι τα 150 όχι παραπάνω, και οτι ηταν το 1ης γενίας βαραντέρο, με το καρμπ και το 5αρι σαζμαν.

    Δεν ειμαι 100% σίγουρος οτι θα χάσει έτσι εύκολα απο το φαηζερ
    Στις 6000 το βαραντέρο έχει την μέγιστη ροπή στις 9 έχει τα κόκκινα.

  13. #43
    να πω κι εγώ κάτι, όταν τελειώσετε το παιχνίδι σας και βρείτε ποιός έχει το μεγαλύτερο π'λάκι βάζω σκούπα, ναι; Καλά μπορεί και να ψεκάσω - σκουπίσω πριν τελειώσετε.

  14. #44
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Το μεγαλύτερο, χοντρότερο και βαρύτερο ξέρουμε ποιος το έχει, αυτό που κοιτάμε είναι ποιος κατουράει πιο μακρυά.

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Συγκρινονται ανομοια πραγματα και η πλακα ειναι οτι γραφετε στα σοβαρα..
    Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ktm smt vs tdm
    από panos1050 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2009, 15:18
  2. Silver Rider vs Billsouzas vs TDM
    από billsouzas στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 559
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2008, 17:01
  3. varadero vs v-strom vs klv vs
    από Ζεύκας στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 103
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2007, 16:09
  4. Varadero Vs Z750 Vs Beverly
    από stavrobeis στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 105
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2006, 19:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF