Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 102

Θέμα: Αγορά Moto 650 (μεταχειρισμένη η καινούρια? V-Storm 2017?

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    αφου σου αρεσουν και τα δυο ncx για την οικονομια του, την αξιοπιστια της χοντα...φανταζομαι οτι περισσπτερο κυκλοφορεις πολη οποτε το χοντα ειναι καλυτερη προταση και στα λιγα ταξιδακια σου ισως καποιες αμιλειτεες παραχωρησεις σε σχεση με το βερσυς..ομως το φοκους το δικο σου ειναι η πολη οποτε ευκολια οδηγησης και peace of mind κινητηρα φιλε μου...καλες βολτες..
    Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..

  2. #62
    ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ




    Είναι για μένα μέγα λάθος το να φτάσεις στα 7100 για να πάρεις μεταχειρισμένο βέρσυς..!!
    Μπορεί να γράφει επάνω 27000 χλμ.,αλλά δεν ξέρεις ποιος τα έκανε και πως.
    Είναι κρίμα το να μην βάλεις άλλα 1500 ευρώ για να έχεις ένα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μηχανάκι
    με την εγγύηση του και το κεφάλι σου ήσυχο.
    Και θα είναι μόνο 7100..?? Ίσως υπάρχουν και πράγματα που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά..!!!
    Μόνο αν είσαι απολύτως σίγουρος από ποιον προέρχεται το μηχανάκι και αν έχει ακόμα εγγύηση
    δίνεις τόσα πολλά λεφτά κοντά στην τιμή ενός καινούργιου..!!!!
    Το βέρσυς καινούργιο το έχει η Καβασάκι 8700,νομίζω ότι μπορείς να το πάρεις ένα πεντακοσάρικο
    τουλάχιστον κάτω.
    Με 8200 το έχεις ολοκαίνουργιο...!!
    Αξίζει να χώσεις 7100 για μεταχειρισμένο με 27000 χλμ....??? Για τα οποία είσαι και σίγουρος..???
    Πως έγιναν..?? Που...?? Και αν σου βγάλει αύριο κανένα πεντακοσάρικο..??
    Οι δε αναρτήσεις του σύμφωνα με αυτά τα χλμ. είναι ήδη στο μέσον της ζωής τους..!!
    ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...!!
    Εκτός αν δεν τα έχεις τα παραπάνω χρήματα,αλλά και πάλι ή περιμένεις να τα μαζέψεις ή για ένα
    μηχανάκι που κοστίζει καινούργιο 8500 ευρώ δίνεις το πολύ 4500-5000 με πολύ ψάξιμο.
    Αυτά τα σχεδόν καινούργια......ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ...!!!
    Για μένα μόνο από πολύ γνωστό δικό σου χέρι τέτοιες αγορές...!!!

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ




    Είναι για μένα μέγα λάθος το να φτάσεις στα 7100 για να πάρεις μεταχειρισμένο βέρσυς..!!
    Μπορεί να γράφει επάνω 27000 χλμ.,αλλά δεν ξέρεις ποιος τα έκανε και πως.
    Είναι κρίμα το να μην βάλεις άλλα 1500 ευρώ για να έχεις ένα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μηχανάκι
    με την εγγύηση του και το κεφάλι σου ήσυχο.
    Και θα είναι μόνο 7100..?? Ίσως υπάρχουν και πράγματα που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά..!!!
    Μόνο αν είσαι απολύτως σίγουρος από ποιον προέρχεται το μηχανάκι και αν έχει ακόμα εγγύηση
    δίνεις τόσα πολλά λεφτά κοντά στην τιμή ενός καινούργιου..!!!!
    Το βέρσυς καινούργιο το έχει η Καβασάκι 8700,νομίζω ότι μπορείς να το πάρεις ένα πεντακοσάρικο
    τουλάχιστον κάτω.
    Με 8200 το έχεις ολοκαίνουργιο...!!
    Αξίζει να χώσεις 7100 για μεταχειρισμένο με 27000 χλμ....??? Για τα οποία είσαι και σίγουρος..???
    Πως έγιναν..?? Που...?? Και αν σου βγάλει αύριο κανένα πεντακοσάρικο..??
    Οι δε αναρτήσεις του σύμφωνα με αυτά τα χλμ. είναι ήδη στο μέσον της ζωής τους..!!
    ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...!!
    Εκτός αν δεν τα έχεις τα παραπάνω χρήματα,αλλά και πάλι ή περιμένεις να τα μαζέψεις ή για ένα
    μηχανάκι που κοστίζει καινούργιο 8500 ευρώ δίνεις το πολύ 4500-5000 με πολύ ψάξιμο.
    Αυτά τα σχεδόν καινούργια......ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ...!!!
    Για μένα μόνο από πολύ γνωστό δικό σου χέρι τέτοιες αγορές...!!!
    Σε παραδέχομαι παππού που ενώ έχεις τέτοιο μοτόρι που θες να σπρώξεις, τα λες απερίφραστα...
    ΥΓ Αραούχο κατεβαίνει λιμάνι όμως ε, πάρε τα χάπια σου !

  4. #64
    Πέρα από την πλάκα, μηχανάκι δύο ετών σε τιμή "καινούριου" είναι όντως κάπως περίεργο.

    Στα 7000 περίπου βρίσκεις ολοκαίνουρια NC euro3 στο καρ, γιατί να πάρεις ένα διετίας; Μόνο λάστιχα και αλυσιδογράναζα να βάλεις που θα θέλει σύντομα, ένα πεντακοσάρικο βγήκε. Συν ένα μεγάλο σέρβις με υγρά φρένων, παραφλού κλπ κλπ κλπ αν δεν ξέρεις να τα κάνεις μόνος σου (που με το ABS δεν μπορείς να το κάνεις μόνος σου κιόλας) ο λογαριασμός ανεβαίνει.


    Η προίκα είναι ένα μπόνους, όντως. Αν μιλούσαμε για το πολύ 6000 για το honda θα έλεγα αρχίζει να αξίζει. Το Versys αφού θέλει λάστιχα κανονικά θα έπρεπε να τα βάλει ο έμπορος σε αυτή την τιμή, ξεφτίλα είναι.

    Εκ των δύο πάντως, εγώ λέω πάρε αυτό που σε έχει ταξιδέψει ήδη, από την περιγραφή σου φαίνεται ποιό είναι. Δεν έχεις λόγο να το κρυφοκοιτάς με πόθο κάθε φορά που το βλέπεις.

  5. #65
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Σε παραδέχομαι παππού που ενώ έχεις τέτοιο μοτόρι που θες να σπρώξεις, τα λες απερίφραστα...
    ΥΓ Αραούχο κατεβαίνει λιμάνι όμως ε, πάρε τα χάπια σου !



    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΚΡΗ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ..........



    Από εκεί και πέρα ο καλός Θεός έδωσε μυαλό και κρίση.


    ΥΓ. Αν πάει ο Αραούχο στο λιμάνι.............ΕΓΩ
    δεν ξαναασχολούμαι με την ΑΕΚ μέχρι να αλλάξει ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ...!!!

  6. #66
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2017
    Μηνύματα
    22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ




    Είναι για μένα μέγα λάθος το να φτάσεις στα 7100 για να πάρεις μεταχειρισμένο βέρσυς..!!
    Μπορεί να γράφει επάνω 27000 χλμ.,αλλά δεν ξέρεις ποιος τα έκανε και πως.
    Είναι κρίμα το να μην βάλεις άλλα 1500 ευρώ για να έχεις ένα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μηχανάκι
    με την εγγύηση του και το κεφάλι σου ήσυχο.
    Και θα είναι μόνο 7100..?? Ίσως υπάρχουν και πράγματα που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά..!!!
    Μόνο αν είσαι απολύτως σίγουρος από ποιον προέρχεται το μηχανάκι και αν έχει ακόμα εγγύηση
    δίνεις τόσα πολλά λεφτά κοντά στην τιμή ενός καινούργιου..!!!!
    Το βέρσυς καινούργιο το έχει η Καβασάκι 8700,νομίζω ότι μπορείς να το πάρεις ένα πεντακοσάρικο
    τουλάχιστον κάτω.
    Με 8200 το έχεις ολοκαίνουργιο...!!
    Αξίζει να χώσεις 7100 για μεταχειρισμένο με 27000 χλμ....??? Για τα οποία είσαι και σίγουρος..???
    Πως έγιναν..?? Που...?? Και αν σου βγάλει αύριο κανένα πεντακοσάρικο..??
    Οι δε αναρτήσεις του σύμφωνα με αυτά τα χλμ. είναι ήδη στο μέσον της ζωής τους..!!
    ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...!!
    Εκτός αν δεν τα έχεις τα παραπάνω χρήματα,αλλά και πάλι ή περιμένεις να τα μαζέψεις ή για ένα
    μηχανάκι που κοστίζει καινούργιο 8500 ευρώ δίνεις το πολύ 4500-5000 με πολύ ψάξιμο.
    Αυτά τα σχεδόν καινούργια......ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ...!!!
    Για μένα μόνο από πολύ γνωστό δικό σου χέρι τέτοιες αγορές...!!!
    Έχεις δίκιο σε αρκετά πράγματα, είμαι πολύ υπερ αυτής της άποψης και όπως έχω ξεκινήσει το θέμα πήγαινα ούτως ή άλλως για καινούριο! Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν αρκετά αλλά...

    Το καινούριο -ας πούμε το versys- το δίνουν ακατέβατα 8690€. Κάνουν το πολύ δύο δώρα, πχ. πίσω βαλίτσα, χούφτες, άντε βαριά και την μεταβίβαση. Αυτό που κοιτάω έχει πάνω επιπλέον μανιτάρια, εργοστασιακό συναγερμό, μεγάλη ζελατίνα (νομίζω), βάσεις για διπλό σταντ και μαζί με τα έξοδα για λάστιχα-μεταβίβαση κάνει στην ουσία 1700€ λιγότερο από το καινούριο (έχω σκοπό, αν κλείσω προς τα εκεί, να ρίξω την τιμή οπότε να πάω στα 2000 διαφορά). Δηλαδή με τα έξτρα μια διαφορά 2500+, δεν είναι αμελητέα διαφορά! Ειδικά αν σκεφτείς ότι εργοστασιακά δεν έχουν σχεδόν καμία διαφορά το '15 με του '17, πας καθαρά για το αν ήταν εντάξει η χρήση του.

    Για το NC ισχύουν τα ίδια με τη διαφορά ότι έχει μόλις 6000χιλ. Αρχική 9290€. Όλα τα παραπάνω εξτρας συν τις πλαϊνές βαλίτσες και κάγκελα προστασίας μηχανής, με εγγύηση 3 μήνες από αντιπροσωπία. Δηλαδή διαφορά 1600€ από το καινούριο συν όλα τα έξτρα που είναι πάνω από 1000€! Άρα άλλα 2500€ διαφορά.

    Αν είναι σε τόσο καλή κατάσταση γιατί να μην τα γλυτώσω. Ειδικά το NC είναι 100% εντάξει. Για το versys, οκ έχει τα χιλιομετράκια του και δεν ξέρεις πως έχουν γίνει, αλλά πολλές φορές φαίνεται και από τον άνθρωπο που την έχει και πως την έχει, ότι είναι πρώτος αγοραστής, για το αν είναι καλή η χρήση της και εμένα μου φάνηκε εντάξει (ενοείτε φυσικά ότι αν αποφασιστεί, θα γίνει έλεγχος σε συνεργείο).

    Φθηνότερα από αυτές τις τιμές σε μοντέλα του 15 και μετά εγώ δεν βρήκα. 4500-5000 δεν έχουν ούτε προηγούμενης γενιάς μοντέλα του '10-'14 με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα και άλλη τεχνολογία!

  7. #67
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από irinia Προβολή μηνύματος
    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΚΡΗ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ..........



    Από εκεί και πέρα ο καλός Θεός έδωσε μυαλό και κρίση.


    ΥΓ. Αν πάει ο Αραούχο στο λιμάνι.............ΕΓΩ
    δεν ξαναασχολούμαι με την ΑΕΚ μέχρι να αλλάξει ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ...!!!
    Άντε μέχρι να φτιάξει γήπεδο...

    Γελάμε με τα χάλια μας στο αθλητικό ,μηχανάκι διάδοχο βρήκες ???

    Φίλε νηματοθέτη και γω καινούργιο ψηφίζω...

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    750
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikosjc Προβολή μηνύματος

    Για το NC ισχύουν τα ίδια με τη διαφορά ότι έχει μόλις 6000χιλ. Αρχική 9290€. Όλα τα παραπάνω εξτρας συν τις πλαϊνές βαλίτσες και κάγκελα προστασίας μηχανής, με εγγύηση 3 μήνες από αντιπροσωπία. Δηλαδή διαφορά 1600€ από το καινούριο συν όλα τα έξτρα που είναι πάνω από 1000€! Άρα άλλα 2500€ διαφορά.
    Εδω εισαι! Παρε το NC θα σου πω εγω. Πολυ λιγα χιλιομετρα, αρκετα εξτρα, σοβαρη διαφορα τιμης για καινουριο. + η δικη σου χρηση που καταλαβαινω περιλαμβανει αρκετη πολη.

    Ωραιο το Versys αλλα το συγκεκριμενο 500€ κατω θα ηταν καλα.

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Φίλε νηματοθέτη συγγνώμη που δεν έκατσα να τα διαβάσω όλα από την αρχή (και να το έχεις ήδη απορρίψει) αλλά αλήθεια γουστάρεις vivere pericolosamente και ψάχνεσαι για μεταχειρισμένο ,όταν υπάρχει καινούργιο μηχανάκι (ΜΤ-07) στα λεφτά αυτά ?

  10. #70
    MT07 και θα φορτώσει την συμβία στο always χωρίς φτερά που έχει για πίσω σέλα, τα μπαγκάζια στην ανύπαρκτη ουρά και θα πάνε τουρισμό; Κάτι δεν πάει καλά με τον συλλογισμό σου σύντροχε.


    Δεν είναι όλα τόσο ακριβά όμως... https://www.car.gr/5763118-honda-nc750x-abs kai https://www.car.gr/8857708-kawasaki-versys-650-abs-14
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 26/04/2017 στις 14:15.

  11. #71
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikosjc Προβολή μηνύματος
    Έχεις δίκιο σε αρκετά πράγματα, είμαι πολύ υπερ αυτής της άποψης και όπως έχω ξεκινήσει το θέμα πήγαινα ούτως ή άλλως για καινούριο! Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν αρκετά αλλά...

    Το καινούριο -ας πούμε το versys- το δίνουν ακατέβατα 8690€. Κάνουν το πολύ δύο δώρα, πχ. πίσω βαλίτσα, χούφτες, άντε βαριά και την μεταβίβαση. Αυτό που κοιτάω έχει πάνω επιπλέον μανιτάρια, εργοστασιακό συναγερμό, μεγάλη ζελατίνα (νομίζω), βάσεις για διπλό σταντ και μαζί με τα έξοδα για λάστιχα-μεταβίβαση κάνει στην ουσία 1700€ λιγότερο από το καινούριο (έχω σκοπό, αν κλείσω προς τα εκεί, να ρίξω την τιμή οπότε να πάω στα 2000 διαφορά). Δηλαδή με τα έξτρα μια διαφορά 2500+, δεν είναι αμελητέα διαφορά! Ειδικά αν σκεφτείς ότι εργοστασιακά δεν έχουν σχεδόν καμία διαφορά το '15 με του '17, πας καθαρά για το αν ήταν εντάξει η χρήση του.

    Για το NC ισχύουν τα ίδια με τη διαφορά ότι έχει μόλις 6000χιλ. Αρχική 9290€. Όλα τα παραπάνω εξτρας συν τις πλαϊνές βαλίτσες και κάγκελα προστασίας μηχανής, με εγγύηση 3 μήνες από αντιπροσωπία. Δηλαδή διαφορά 1600€ από το καινούριο συν όλα τα έξτρα που είναι πάνω από 1000€! Άρα άλλα 2500€ διαφορά.

    Αν είναι σε τόσο καλή κατάσταση γιατί να μην τα γλυτώσω. Ειδικά το NC είναι 100% εντάξει. Για το versys, οκ έχει τα χιλιομετράκια του και δεν ξέρεις πως έχουν γίνει, αλλά πολλές φορές φαίνεται και από τον άνθρωπο που την έχει και πως την έχει, ότι είναι πρώτος αγοραστής, για το αν είναι καλή η χρήση της και εμένα μου φάνηκε εντάξει (ενοείτε φυσικά ότι αν αποφασιστεί, θα γίνει έλεγχος σε συνεργείο).

    Φθηνότερα από αυτές τις τιμές σε μοντέλα του 15 και μετά εγώ δεν βρήκα. 4500-5000 δεν έχουν ούτε προηγούμενης γενιάς μοντέλα του '10-'14 με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα και άλλη τεχνολογία!


    ΦΙΛΕ ΜΟΥ




    Κατ'αρχήν δεν έθεσα σαν όρο το να βρεις με τα 4500-5000 ευρώ ένα μηχανάκι αντάξιο αυτού
    που βρήκες. ΑΛΛΑ είπα πως όταν φτάνεις σε τέτοιο επίπεδο ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ.
    Καταλαβαίνεις τη διαφορά,το αν δεν σε καλύπτει αυτό με τα 4500 ευρώ,είναι άλλο πρόβλημα.
    Κάνεις υπομονή και αγοράζεις ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ..!
    Αυτή είναι η άποψη μου,τώρα αν εσύ για χίλιους λόγους δεν το θέλεις ή δεν το μπορείς, ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ τελικά.
    Να ξέρεις όμως πως ένα μηχανάκι ενός - δύο ετών θα μπορούσε να κρύβει χίλιες παγίδες
    οι οποίες δεν είναι ορατές παρά σε έναν ειδικό και σε αυτόν μερικές φορές δύσκολα..!!
    Δεν πουλάει συχνά κάποιος ένα καινούργιο σχεδόν μηχανάκι..........ΧΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ, και πρέπει να υπάρχει
    κάποιος πολύ σοβαρός λόγος για να χάσει ..!!! ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ..!!!
    Εγώ σου έγραψα τη γνώμη μου, καλή αγορά ΕΥΧΟΜΑΙ και να το χαρείς με υγεία όποιο και να αγοράσεις..!!!

  12. #72
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Άντε μέχρι να φτιάξει γήπεδο...

    Γελάμε με τα χάλια μας στο αθλητικό ,μηχανάκι διάδοχο βρήκες ???

    Φίλε νηματοθέτη και γω καινούργιο ψηφίζω...




    ΒΡΕ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΩ ΣΤΟ ΔΙΑΔΟΧΟ.............




    Αλλά στο ποιος θα πάρει τη μαούνα...!!!!
    Έχω 2-3 στο μυαλό ,ΑΝ και μόλις φύγει το τενερέ βλέπουμε.

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    MT07 και θα φορτώσει την συμβία στο always χωρίς φτερά που έχει για πίσω σέλα, τα μπαγκάζια στην ανύπαρκτη ουρά και θα πάνε τουρισμό; Κάτι δεν πάει καλά με τον συλλογισμό σου σύντροχε.


    Δεν είναι όλα τόσο ακριβά όμως... https://www.car.gr/5763118-honda-nc750x-abs
    Αν δεν είναι "βαρυκόκαλη" η συμβία παίζει λέμε...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Givi_PLX2118_Pannier_Telaietti_Borse_V35_Monokey_Yamaha_MT-07_FZ-07.jpg 
Προβολές:	98 
Μέγεθος:	84,5 KB 
ID:	381656

  14. #74
    δεν έχει πίσω σέλα λέμε. και η τουίγκι να είναι η συμβία (ζει αυτή άραγε) ΔΕΝ κάθεται επάνω για τουρισμό. Εκτός αν τουρισμό θεωρείς το σούνιο ξέρω 'γω που και πάλι οριακά.

  15. #75
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Ε εδώ που τα λέμε, έχει ένα δίκιο ο αμυρού. Η σέλα είναι σπορ μοτοσικλέτας. Δεν υπάρχουν λαβές. Το ΜΤ δεν είναι για τουρίστες. Σίγουρα είναι πολύ καλύτερα με μια βαλίτσα πίσω, ώστε να ακουμπάει η πλάτη, αλλά και πάλι, δεν είναι για 5 ώρες ταξίδι. Εκτός αν ο φίλος "ταξίδι" εννοεί αποστάσεις 100 χιλιομέτρων.
    Life begins at 45°.

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. On-line Αγορά Moto
    από minotauros στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2007, 18:00
  2. Αγορά moto...
    από namoumaidas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2006, 22:33
  3. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/09/2006, 15:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF