Ναι, τώρα κατάλαβα. Δεν το είχα συναντήσει ποτέ μέχρι τώρα, αλλά πάντα μαθαίνει κανείς.
Υπάρχει εύκολη λύση, όπου έχει τέτοια διάταξη, να βάλεις ενδιάμεσα λάμπας και φις, ή να τα ενσωματώσεις πριν το φις τέλος πάντων, δυο ρελέ, που το καθένα θα ενεργοποιείται με την κοινή παροχή ισχύος και την γείωση της αντίστοιχης σκάλας του, αλλά στην έξοδό του το κάθε ρελέ, θα δίνει στην λάμπα σταθερή γείωση και θα ανοιγοκλείνει παροχή ισχύος στην αντίστοιχη σκάλα, κανονικά δλδ, όπως είναι το σύνηθες.
Στην είσοδο του δλδ το κάθε ρελέ, θα έχει το ένα ποδαράκι το μόνιμο +12 Volt, και το άλλο ποδαράκι της εισόδου την γείωση που ελέγχει την σκάλα. Το ίδιο +12 Volt θα το συνδέσεις και στο ένα ποδαράκι της εξόδου του ρελέ, και το άλλο ποδαράκι της εξόδου θα πάει στο αντίστοιχο της σκάλας στην λάμπα. Γείωση στην λάμπα, θα φέρεις μια σταθερή, από άλλο κύκλωμα, που δεν εμπλέκεται με τα ρελέ, ούτε ελέγχεται από διακόπτη.
Πιο δύσκολη λύση, rewiring της πλεξούδας, ώστε να μετατραπεί σε positive switched, σε μοτοσυκλέτα δεν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο, σε αυτοκίνητο για χάος το βλέπω.