ρε συ dimst γιατι εαν κανει 150χιλ σε ασφαλτο τι θα παθει??δε καταλαβαινω τι δαιφορα μπορει να εχει απο 150χιλ σε χωμα πχ.δεν λεω 150 χιλ γυρω απο την ομονοια ετσι.ουτε 150χιλ με 150 χιλ/ωρα στην εθνικη...........
ρε συ dimst γιατι εαν κανει 150χιλ σε ασφαλτο τι θα παθει??δε καταλαβαινω τι δαιφορα μπορει να εχει απο 150χιλ σε χωμα πχ.δεν λεω 150 χιλ γυρω απο την ομονοια ετσι.ουτε 150χιλ με 150 χιλ/ωρα στην εθνικη...........
κχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!
Spazz
Ti ρωτησες τωρα ???ρε συ dimst γιατι εαν κανει 150χιλ σε ασφαλτο τι θα παθει??δε καταλαβαινω τι δαιφορα μπορει να εχει απο 150χιλ σε χωμα πχ.δεν λεω 150 χιλ γυρω απο την ομονοια ετσι.ουτε 150χιλ με 150 χιλ/ωρα στην εθνικη...........![]()
![]()
![]()
Δωσε τις απαντησεις μονος σου λαμβανοντας υποψη τα εξης !![]()
1) Με ποσα χιλμ θα πηγαινεις αρα και με ποσες στροφες θα ΣΒΟΥΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ οταν θα πας να κανεις 150 χιλμ βολτα στην ασφαλτο...Αρα για τι φθορες μιλαμε ??
![]()
2) Με ποσα χιλμ θα πηγαινεις ,αρα και με ποσες στροφες θα ΣΒΟΥΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ οταν θα πας να κανεις 150 χιλμ βολτα στο ΧΩΜΑ...Αρα για τι φθορες μιλαμε ??
![]()
ΓΔΑΡΣΙΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΠΑΣΙΜΑΤΑ ΣΕ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ...![]()
Ρε παιδια τι ερωτησεις ειναι αυτες...
Ακου εκει 150χλμ με καθαροαιμο...
Εδω το ΧΤ600 στο ταξιδι σε εθνικη σου βγαζει τα αντερα...
Δεν εχεται καταλαβει το οτι επειδη μπορειτε να το παρεται δεν σημαινει οτι ειναι μια απλη μοτο...
Απλως αυτα τα σκλυροπυρηνικα καθαροαιμα ειναι ιδανικα για πολη γιατι οι ταχυτητες δεν ειναι μεγαλες και κανεις τους δρομους πιστα σου οποτε ειναι απολαυση...
Αρχικά δημιουργήθηκε από figo-migo
Μάλλον τη βλέπω προς τη λύση που λές φίλε DimST...
![]()
![]()
![]()
Αυτή είναι η καλύτερη λύση φίλε. Έχεις το μηχανάκι που γουστάρεις, το χαίρεσαι εκεί που πρέπει και δεν το γεμίζεις με "αχρηστα" χιλιόμετρα. Με το καλό! ... πολύ ωραία τα husqy, εύγε για την επιλογή σου![]()
![]()
![]()
Spazz, σου απάντησαν τα παιδια, δεν είναι τα 150 χιλιόμετρα που θα κάνεις μία φορά, είναι τα 1000-2000 που θα κάνεις (αν είναι το μόναδικό σου μηχανάκι) κάθε μήνα.... αυτό περιλαμβάνει στην καλύτερη δύο (2) αλλαγές λάδια, φίλτρο, κάθε 1,5 μήνα έλεγχο-ρύθμιση βαλβίδες, ελαστικά κάθε μαξ τρείς μήνες... και καλύτερα να μήν δεις απο 'κεί και πέρα το μάνιουαλ...
Εν ολίγης με αυτό τον ρυθμό, σε έναν χρόνο πάς για γενική... Ακριβό δεν είναι?
Πολυ!
![]()
οχι λαθος δεν καταλαβες.εαν εχεις αλλο μεταφορικο μεσο για να χρησιμοποιεις....δεν ειναι και τοσο κακο ενα μηχανακι καθαροαιμο να γινει sm και να αλωνιζει στην πολη.καταλαβες?
1000χιλ λαδια.... καθε 2000 φιλτρα...και βαλβιδες εξαρταται....
ε αν εχεις 2ο παπακι η κατι τελος παντων ...δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα!τα λαστιχα βεβαια ειναι λιγο καπως....
κχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!
...ρε παίδες κουλάρετε...Δε πάνε τα Husqy έτσι εύκολα για γενική σε ένα χρόνο επειδή θα πάει και λίγο άσφαλτο. Εκτός και αν είσαι ο ...Seel στο δρόμο. Απ'οτι ξέρω τουλάχιστον απο τα πιο παλιά μοντέλα σπανίως βλέπαν τακτικό servise. Το manual αναφέρεται πάντα σε αυτού του τύπου τα μηχανάκια σε αγωνιστικές συνθήκες. Μη τρελαθούμε κιόλας... δεν είναι τόσο"ευαίσθητα" πια τα μηχανάκια αυτά.
![]()
![]()
![]()