Έστω λοιπόν ένας μονοκύλινδρος με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και βαλβίδες ρυθμιζόμενες με καπελότα. Το οποίο σημαίνει ότι δεν έχουμε κοκκοράκια ή ράουλα για την ρύθμιση, αλλά μόνο το καπελότο.
Υπάρχει περίπτωση ενώ έχουμε ρυθμίσει καθ΄όλα σωστά , μετά απο καιρό και χλμ να παρατηρηθεί φαινόμενο "κλειστών" βαλβίδων? Δηλαδή το διάκενο να είναι μικρότερο(!) των προδιαγραφών και τελικά η βαλβίδα να μην σφραγίζει στην έδρα της??
Πως γκεγκεν ατο??![]()