Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Πως "κλείνουν" οι βαλβίδες(διάκενο)????

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004

    Πως "κλείνουν" οι βαλβίδες(διάκενο)????

    Έστω λοιπόν ένας μονοκύλινδρος με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και βαλβίδες ρυθμιζόμενες με καπελότα. Το οποίο σημαίνει ότι δεν έχουμε κοκκοράκια ή ράουλα για την ρύθμιση, αλλά μόνο το καπελότο.

    Υπάρχει περίπτωση ενώ έχουμε ρυθμίσει καθ΄όλα σωστά , μετά απο καιρό και χλμ να παρατηρηθεί φαινόμενο "κλειστών" βαλβίδων? Δηλαδή το διάκενο να είναι μικρότερο(!) των προδιαγραφών και τελικά η βαλβίδα να μην σφραγίζει στην έδρα της??

    Πως γκεγκεν ατο??

  2. #2
    Κανονικό μου ακούγεται...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  3. #3
    βέβαια όταν μιά βαλβίδα κλείνει, κλείνει και σφραγίζει κανονικά στην έδρα της, απλά πιο νωρίς από ότι πρέπει και όταν είναι ανοιχτή δεν ανοίγει όσο πρέπει.

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από typhoon Προβολή μηνύματος
    Έστω λοιπόν ένας μονοκύλινδρος με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και βαλβίδες ρυθμιζόμενες με καπελότα. Το οποίο σημαίνει ότι δεν έχουμε κοκκοράκια ή ράουλα για την ρύθμιση, αλλά μόνο το καπελότο.

    Υπάρχει περίπτωση ενώ έχουμε ρυθμίσει καθ΄όλα σωστά , μετά απο καιρό και χλμ να παρατηρηθεί φαινόμενο "κλειστών" βαλβίδων? Δηλαδή το διάκενο να είναι μικρότερο(!) των προδιαγραφών και τελικά η βαλβίδα να μην σφραγίζει στην έδρα της??

    Πως γκεγκεν ατο??
    Το διακενο κλείνει γιατί σιγα σιγα φθείρονται οι έδρες.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    βέβαια όταν μιά βαλβίδα κλείνει, κλείνει και σφραγίζει κανονικά στην έδρα της, απλά πιο νωρίς από ότι πρέπει και όταν είναι ανοιχτή δεν ανοίγει όσο πρέπει.
    Αν το διακενο φτάσει να κλείσει παραπάνω απ το όριο, η βαλβίδα θα αρχίσει να παραμένει λίγο ανοιχτή και να μην σφραγίζει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    μετά από μερικά δευτερόλεπτα wtf ναι, κλείνει το διάκενο άρα η βαλβίδα μένει λίγο "πατημένη" και δεν σφραγίζει σωστά. λάθος.

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αν το διακενο φτάσει να κλείσει παραπάνω απ το όριο, η βαλβίδα θα αρχίσει να παραμένει λίγο ανοιχτή και να μην σφραγίζει.
    Και αν είναι εξαγωγής, πολύ σύντομα θα αναγκάσει τον ιδιοκτήτη να βάλει το χέρι (βαθειά) στη τσέπη...

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Το διακενο κλείνει γιατί σιγα σιγα φθείρονται οι έδρες.
    Αφου οι φουσταραδες οι κατασκευαστες δεν εχουν φροντισει να "ανοίγει" ισόποσα λογω καρβουνιασματος των εδρών...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από typhoon Προβολή μηνύματος
    Έστω λοιπόν ένας μονοκύλινδρος με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και βαλβίδες ρυθμιζόμενες με καπελότα. Το οποίο σημαίνει ότι δεν έχουμε κοκκοράκια ή ράουλα για την ρύθμιση, αλλά μόνο το καπελότο.

    Υπάρχει περίπτωση ενώ έχουμε ρυθμίσει καθ΄όλα σωστά , μετά απο καιρό και χλμ να παρατηρηθεί φαινόμενο "κλειστών" βαλβίδων? Δηλαδή το διάκενο να είναι μικρότερο(!) των προδιαγραφών και τελικά η βαλβίδα να μην σφραγίζει στην έδρα της??

    Πως γκεγκεν ατο??
    Οι όροι ''κλείνουν'' και ''ανοίγουν'' δημιουργούν συνήθως μπερδέματα συννενόησης, γιατί ανάλογα τι εννοείς ότι ''κλείνει'' αλλάζει τελείως το νόημα του τι πραγματικά συμβαίνει.

    Εξηγώ: Όταν το διάκενο μεταξύ εκκεντροφόρου και καπελοτοθήκης ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ, η βαλβίδα στην πραγματικότητα ΑΥΞΑΝΕΙ το άνοιγμά της. Αυτό συμβαίνει διότι όπως έρχεται το ''αμύγδαλο'' το εκκεντροφόρου να σπρώξει την βαλβίδα, επειδή ακριβώς το διάκενο έχει μικρύνει, άρα και η ''ανηφόρα'' του αμύγδαλου συναντάει λίγο πιο νωρίς την βαλβίδα. Ομοίως στο φεύγα του ''αμύγδαλου'' , στην ''κατηφόρα'' δλδ, πάλι λόγω μικρότερου διάκενου σταματάει να σπρώχνει την βαλβίδα λίγο αργότερα. Πόσο μπορεί να είναι αυτό; Ελάχιστα, ακόμα και μισή μοίρα περιστροφής, αλλά είναι. Στην πραγματικότητα δλδ, το μικρό διάκενο=ανοικτή βαλβίδα.

    Αντίστροφα όταν το διάκενο μεγαλώνει ''ανοίγει'' η βαλβίδα ''κλείνει'', δλδ ανοίγει λιγότερο από το κανονικό, και αυτό πάλι εξηγείται όπως πριν, όπως έρχεται το αμύγδαλο να την ανοίξει, ''ξοδεύει'' ένα μέρος της περιστροφής παραπάνω μέχρι η ''ανήφορα'' του αμύγδαλου, να αρχίσει όντως να σπρώχνει την βαλβίδα.

    Για αυτό και γίνεται συνήθως η σύγχιση. Λες σε κάποιον ''εχω κλειστές βαλβίδες'' και τι εννοείς: Έχεις μικρό διάκενο; Ε, αυτό είναι ανοικτή βαλβίδα. Έχεις κλειστή βαλβίδα; Ε, αυτό είναι ανοικτό διάκενο.

    Φυσικά όταν το διάκενο μηδενίζει ή σχεδόν μηδενίσει, τότε η βαλβίδα δεν κλείνει τελείως ποτέ, γιατί δεν βρήσκει ποτέ ευκαιρία να επιστρέψει πλήρως στην έδρα της, ακόμα και στην άλλη πλευρά του εκκεντροφόρου, πάλι την κρατάει λίγο ανοικτή. Αυτό συμβαίνει όταν υπάρχει φθορά στην έδρα ή πιο συνήθως στο ίδιο το ''πιατάκι'' της βαλβίδας.

Παρόμοια θέματα

  1. Ξεριθμίζονται οι βαλβίδες
    από Dbnn στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2014, 22:47
  2. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2010, 17:15
  3. Και πόσο γίνονται οι βαλβίδες είπαμε?????
    από hidefnick στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/12/2009, 17:20
  4. Πως κάνουμε πολλαπλά quotes ?
    από kostakisK στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2009, 23:41
  5. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/01/2009, 13:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF