Σελίδα 44 από 110 ΠρώτοΠρώτο ... 3439404142434445464748495494 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 646 έως 660 από 1637

Θέμα: Yamaha MT-09 Tracer

  1. #646
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/01/2017
    Μηνύματα
    804
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tx2z Προβολή μηνύματος
    .............Προσφατα οδηγησα και τα ΚΤΜ1090 adv,1290 super adv,S1000xr.Σαν το tracer σε χρηστικοτητα καθημερινη και οδηγικη ευχαριστηση δεν υπαρχει αλλο.

    καλό

  2. #647
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GogosLux Προβολή μηνύματος
    καλό
    Οποιος τα εχει οδηγησει μπορει να κρινει.Καιει 30% λιγοτερο βενζινη,εχει πολυ χαμηλοτερα εξοδα συντηρησης,τελη,ασφαλειες,ειναι πολυ ποιο ελαφρυ και ανετο στην κινηση,δεν ανεβαζει θερμοκρασιες οπως αυτα,οσον αφορα την καθημερινη χρητικοτητα.Οσον αφορα την οδηγικη ευχαριστηση, ειναι η χαρα του οδηγου,γκαζι παντου,παντιλικια,σουζες,ευελικτο,με καλα φρενα.Τα αλλα ειναι τερατα δυναμης και λιγο καλυτερα φρενα,αλλα σε καθημερινες συνθηκες δεν τα ευχαριστιεσαι τοσο.Το bmw για να κανει παιχνιδια πρεπει να ανεβασει στροφες.Και σε ολα αυτα νοιωθεις εντονα το βαρος τους.
    Τελευταία τροποποίηση από tx2z; 17/06/2017 στις 23:21.

  3. #648
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της slzr
    Εγγραφή
    10/03/2012
    Μηνύματα
    989
    Δεν το έχω οδηγήσει το μηχανάκι, αλλά αν το έχει οδηγήσει κάποιος και του κουνάει στα πολλά ας το πει.. Γιατί φαίνεται τούμπανο!

  4. #649
    Banned
    Εγγραφή
    02/08/2016
    Μηνύματα
    450
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από slzr Προβολή μηνύματος
    Δεν το έχω οδηγήσει το μηχανάκι, αλλά αν το έχει οδηγήσει κάποιος και του κουνάει στα πολλά ας το πει.. Γιατί φαίνεται τούμπανο!
    Λένε ότι του 2017 έχει "απωλέσει" τις αμαρτίες των προηγουμένων, αν κάποιος έχει οδηγήσει το καινούργιο ας μας πεί εντυπωσεις...ειδικά στα "πολλά"...

  5. #650
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/01/2017
    Μηνύματα
    804
    Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης και με όλο τον σεβασμό μιας και δεν γνωριζόμαστε

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tx2z Προβολή μηνύματος
    Οποιος τα εχει οδηγησει μπορει να κρινει.
    εννοείται αλλά εξαρτάται και το που τα έχει οδηγήσει, πόλη - στροφιλίκια - πίστα. Επίσης ποια είναι η εμπειρία του - τι μηχανάκια έχει οδηγήσει, τι απαιτήσεις έχει κλπ κλπ . Μην τα εξισώνουμε όλα.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tx2z Προβολή μηνύματος
    Καιει 30% λιγοτερο βενζινη,εχει πολυ χαμηλοτερα εξοδα συντηρησης,τελη,ασφαλειες,.
    οποίος αγοράζει μηχανάκι 18Κ€+ και σκέφτεται βενζίνες και ασφάλεια άστο καλύτερα, δεν είναι για εκείνον. Τα μεταξωτά θέλουν και επιδέξιους

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tx2z Προβολή μηνύματος
    Οσον αφορα την οδηγικη ευχαριστηση, ειναι η χαρα του οδηγου,γκαζι παντου,παντιλικια,σουζες,ευελικτο,με καλα φρενα.Τα αλλα ειναι τερατα δυναμης και λιγο καλυτερα φρενα,αλλα σε καθημερινες συνθηκες δεν τα ευχαριστιεσαι τοσο.Το bmw για να κανει παιχνιδια πρεπει να ανεβασει στροφες.Και σε ολα αυτα νοιωθεις εντονα το βαρος τους.
    Το S1000XR για παράδειγμα έχει cornering abs, electronic suspension, quick shifting κλπ κλπ και σε δοκιμή σε πίστα βγαίνει 1 μόλις δευτερόλεπτο πιο αργό απο το S1000RR με τον ίδιο οδηγό. Δεν το λέω εγώ, ψάξε το

    Επισης, φυσικά το BMW πρέπει να ανεβάσει στροφές αφού είναι 4κυλινδρο αν και απο ροπή είναι καλό, τι σημαίνει ότι το tracer είναι καλύτερο απο το R1 που πρέπει να ανεβάσει στροφές ???


    ΟΠΟΤΕ μάλλον η σύγκριση και ετυμηγορία είναι άστοχη, το tracer ας το συγκρίνουμε με τα αντίστοιχα μηχανάκια όπως απο Kawa-Suzuki και όχι με άλλης κατηγορίας

    Για εμένα το tracer είναι ένα καλύτερο TDM που θα το κοιτούσα (ίσως) ενώ τα αλλά είναι άλλης κλάσης μηχανάκια, μέχρι εκεί όλα καλά !

    Μην το παρακάνουμε .....................

    Να είσαι καλά !

  6. #651
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.381
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GogosLux Προβολή μηνύματος
    Επισης, φυσικά το BMW πρέπει να ανεβάσει στροφές αφού είναι 4κυλινδρο αν και απο ροπή είναι καλό, τι σημαίνει ότι το tracer είναι καλύτερο απο το R1 που πρέπει να ανεβάσει στροφές ???
    Ναι, όταν σου μιλάει για καθημερινό μηχανάκι, ένα μηχανάκι που τραβάει από τις 3.000 rpm είναι πολύ καλύτερο από ένα που ροπιάζει στις 9.

    Τώρα, το να συγκρίνουμε ένα μηχανάκι των 10.000€ με ένα των 20, είναι επίσης κάπως αστείο. Αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορεί να υπερέχει σε κάποια - λίγα - σημεία.
    Life begins at 45°.

  7. #652
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Apache Προβολή μηνύματος
    Λένε ότι του 2017 έχει "απωλέσει" τις αμαρτίες των προηγουμένων, αν κάποιος έχει οδηγήσει το καινούργιο ας μας πεί εντυπωσεις...ειδικά στα "πολλά"...


    Τα παρακάτω προφανώς είναι προσωπικές απόψεις .
    Δεν υπάρχει κάποια δομική διαφορά μεταξύ 16 και 17. Οι διάφορες είναι ο συμπλεκτης πραγματικό βούτυρο και σλιπερ το traction που έχει 2 ρυθμίσεις αντι για μια και πιθανόν η χαρτογραφηση γιατί το γκάζι του είναι ομαλό χωρίς αποτομο σκαλοπατι.
    Το κούνημα μπορεί να αρχίσει επιταχύνοντας και αλλάζοντας στον κόφτη 2 και 3 ταχύτητα . Στα 135 και 180 περίπου που πιάνει η κάθε στην επόμενη σχέση το μηχανάκι είναι στην ροπή του και ανασηκωνει τον τροχό. Εάν δεν έχεις χαλαρά χέρια απλά αρχίζει ενα φαινόμενο σαν tank slapping . Εάν συνεχίσεις να έχεις σφιχτά χέρια το επιβαρύνσεις. Εάν εκείνη την στιγμή μπορέσει κάποιος να σου πάρει τα χέρια απο το τιμόνι απλά το μηχανάκι θα διορθώσει μονο του .
    Την περασμένη Τρίτη που φυσαγε με πολλά μποφόρ δεν είχα κανένα πρόβλημα ακόμα και στην τελική του.
    Όσοι έχουν ζήσει (και έχουν επιζήσει ) απο Suzuki rvg250 μπορούν να καταλάβουν περι τίνος πρόκειται.
    Σίγουρα είναι πολυ ευέλικτο και ελαφρύ που κάνει το φαινόμενο του κουνηματος να ξεκινάει εύκολα σε σχέση με άλλες αντίστοιχες μηχανές . Επίσης η όρθια θέση επιβαρύνει . Σκύψε λίγο και χαλάρωσε την ώρα που χουφτωνεις τέρμα το γκάζι και δεν συμβαίνει τίποτα πέρα απο κάτι απολαυστικά power wheelies ακόμα και με 3η.
    Τα περι λαστιχενιου ψαλιδιου πλαισίου είναι μυθεύματα
    Το μηχανάκι πάρα είναι παιχνιδιάρικο και δεν απευθύνεται για όλους ούτε φυσικά για άπειρους και για 1η μηχανή
    Το εάν σου κάνει εσένα η Εάν προτιμάς κάτι λιγότερο απότομο σε επιταχύνσεις αλλά με ίδια τελική δεν το κάνει κακο μηχανάκι .
    Περισσότερο εσυ πρέπει να αποφασίσεις τι σε εκφράζει .
    Η μανία των πωλητών να το προωθούν σαν αντικαταστάτη του tdm είναι αστεία . Θεωρώ σαν τέτοιο το 700άρι.

    Για συμπλήρωμα δες εδώ πως επιταχύνει κάποιος γείτονας μέχρι τα 240 (έχει βγαλμένο κόφτη προφανώς)
    https://youtu.be/pknq8I-BPHs?t=396
    και τι στο διάολο προσπαθεί να κάνει κάποιος που πήγε σε αυτά τα τεστ ride της yamaha ???
    https://www.youtube.com/watch?v=H4S4OCKRTDo

    Δες και κάνε μια σύγκριση μεταξύ τους. Φταίει το μηχανάκι στον 2ο??
    Τελευταία τροποποίηση από nik69; 18/06/2017 στις 01:53.

  8. #653
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.539
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Ναι, όταν σου μιλάει για καθημερινό μηχανάκι, ένα μηχανάκι που τραβάει από τις 3.000 rpm είναι πολύ καλύτερο από ένα που ροπιάζει στις 9.

    Τώρα, το να συγκρίνουμε ένα μηχανάκι των 10.000€ με ένα των 20, είναι επίσης κάπως αστείο. Αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορεί να υπερέχει σε κάποια - λίγα - σημεία.
    ποιο ροπιάζει στις 9, πλακα κάνεις?

  9. #654
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GogosLux Προβολή μηνύματος
    Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης και με όλο τον σεβασμό μιας και δεν γνωριζόμαστε

    εννοείται αλλά εξαρτάται και το που τα έχει οδηγήσει, πόλη - στροφιλίκια - πίστα. Επίσης ποια είναι η εμπειρία του - τι μηχανάκια έχει οδηγήσει, τι απαιτήσεις έχει κλπ κλπ . Μην τα εξισώνουμε όλα.


    οποίος αγοράζει μηχανάκι 18Κ€+ και σκέφτεται βενζίνες και ασφάλεια άστο καλύτερα, δεν είναι για εκείνον. Τα μεταξωτά θέλουν και επιδέξιους



    Το S1000XR για παράδειγμα έχει cornering abs, electronic suspension, quick shifting κλπ κλπ και σε δοκιμή σε πίστα βγαίνει 1 μόλις δευτερόλεπτο πιο αργό απο το S1000RR με τον ίδιο οδηγό. Δεν το λέω εγώ, ψάξε το

    Επισης, φυσικά το BMW πρέπει να ανεβάσει στροφές αφού είναι 4κυλινδρο αν και απο ροπή είναι καλό, τι σημαίνει ότι το tracer είναι καλύτερο απο το R1 που πρέπει να ανεβάσει στροφές ???


    ΟΠΟΤΕ μάλλον η σύγκριση και ετυμηγορία είναι άστοχη, το tracer ας το συγκρίνουμε με τα αντίστοιχα μηχανάκια όπως απο Kawa-Suzuki και όχι με άλλης κατηγορίας

    Για εμένα το tracer είναι ένα καλύτερο TDM που θα το κοιτούσα (ίσως) ενώ τα αλλά είναι άλλης κλάσης μηχανάκια, μέχρι εκεί όλα καλά !

    Μην το παρακάνουμε .....................

    Να είσαι καλά !
    Οπως εγραψα το Tracer 900 ειναι πολυ καλυτερο απο ολα της κατηγοριας του μεχρι 15+ χιλιαρικα.Με τα S1000xr και KTM τα συγκρινα μονο απο θεμα καθημερινης ευχρηστιας.Και εγω ηθελα να παρω το Multi και το S1000xr,αλλα οδηγοντας τα και κρινοντας τις αναγκες μου που πλεον περιοριζονται σε καθημερινες μετακινησεις και κανενα track day μου ειναι αρκετο το Tracer.Θα ηθελα να ειχα το multi αλλα για να το εχω μονο για μοστρα χωρις να εκμεταλευομαι τις τεραστιες δυνατοτητες του για ταξιδια και πιστα θεωρω οτι με το Tracer καλυπτομαι.Και ξαναλεω οτι τον παιχνιδιαρικο χαρακτηρα του Tracer που τον χαιρεσαι απο φαναρι σε φαναρι και σε στροφιλικια δεν τον ενιωσα με τα αλλα που λεω παραπανω.Τα οδηγησα για πολλες ωρες σε δρομο μεσα και εξω απο την πολη και σε επαρχιακο στροφιλικι.

  10. #655
    Boys ηρεμία... Έχοντας οδηγήσει και το 900 και το XR δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα δύο. Το XR τρελαίνεται από μηδέν στροφές. Το 900 είναι απλά χλιαρό, παντού. Σαν vfm μπορεί να σταθεί αξιοπρεπέστατα, αλλά ως εκεί. Ουδεμία σχέση σε κανέναν τομέα, λογικό δεδομένης της διαφοράς τιμής.

  11. #656
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Κι εγω οδηγησα το xr και μου φανηκε οτι κατω απο τις 7000 δεν εχει ροπη ανταξια 1000ριου.

  12. #657
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Boys ηρεμία... Έχοντας οδηγήσει και το 900 και το XR δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στα δύο. Το XR τρελαίνεται από μηδέν στροφές. Το 900 είναι απλά χλιαρό, παντού. Σαν vfm μπορεί να σταθεί αξιοπρεπέστατα, αλλά ως εκεί. Ουδεμία σχέση σε κανέναν τομέα, λογικό δεδομένης της διαφοράς τιμής.
    Δεν εχω οδηγησει το Tracer 900 αλλα κρινοντας απο το mt-09 που μοιραζονται το ιδιο μοτερ δεν θα το χαρακτηριζα χλιαρο. Ισα ισα ειναι πολυ σπιρτοζικο και ροπατο μοτερ με πολυ ευχαριστη λειτουργεια. Χαμογελουσα καθε φορα που ανοιγα το γκαζι.
    MADE IN JAPAN 日本製

  13. #658
    Σε σύγκριση με το ντομινέιτορ και το 600...; Ε ναι. Με το XR;;;

  14. #659
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.539
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Δεν εχω οδηγησει το Tracer 900 αλλα κρινοντας απο το mt-09 που μοιραζονται το ιδιο μοτερ δεν θα το χαρακτηριζα χλιαρο. Ισα ισα ειναι πολυ σπιρτοζικο και ροπατο μοτερ με πολυ ευχαριστη λειτουργεια. Χαμογελουσα καθε φορα που ανοιγα το γκαζι.
    εγω που το οδηγησα αμέσως μετα απο το κ6 1000 μου μπορω να πω οτι είχε το μισο γκάζι. Γιαυτο που ειναι εδινε ακριβως αυτο που περίμενα. Ο τρικύλινδρος εχει πολύ ροπη, και το daytona μοιάζει 800αρι χαμηλά.

  15. #660
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    το tracer στο μονο σημειο που τρομαζει εντος πολης ειναι στα ψηλα του οταν αρχιζει να ροπιαζει δλδ καπου στις 9000-9500 στροφες...

    κατα τ'αλλα φιλικοτατο ειναι...και το γκαζι του μια χαρα ανταποκρινεται οπως πρεπει για τρικυλινδρο 900αρι...

    σιγουρα σε καθημερινη χρηστικοτητα υπερτερει ενος 4κ επειδη σου δινει περισσοτερα με λιγοτερες στροφες (μεχρι καποιο σημειο), αλλα αν μαθεις να δουλευεις το 4κ ψηλα με 1 ή και 2 ταχυτητες κατω απ'οτι συνηθως δεν υπαρχει συγκριση στο fun factor (ή αλλιως στην οδηγικη ευχαριστηση γιατι περι αυτου συζηταμε....)
    για να το κανεις αυτο βεβαια πρεπει να βαρυνουν λιγακι τα κακαλα σου παραπανω...

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση μοτοσικλετών Yamaha MT-09
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2014, 13:22
  2. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2014, 07:46
  3. Yamaha MT-09 Adventure...?
    από Juohmaru! στο forum Yamaha
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2014, 20:28
  4. Yamaha mt-03
    από Projector στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2006, 22:07
  5. Yamaha Mt - 02
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 00:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF