Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που πήρες άλλεν με μπίλια και στα δύο άκρα;
Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.
Οχι, αλλα εχω ηδη σκετα και ειπα να εχω και αυτα...
Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...
Η γωνία που σου δίνει η μπίλια ίσως βοηθήσει και στον χειρισμό του κλειδιού. Πχ αν ξεβιδώνεις μια βίδα σε μια επίπεδη επιφάνεια θα σου δώσει περισσότερο χώρο ανάμεσα στο κλειδί και στο επίπεδο. Γι' αυτό και όσα έχουν πολύ μικρό Γ χωρίς μπίλια, δεν έχουν 90 μοίρες γωνία!
Άλλες φορές, καθώς γυρίζουμε το κλειδί, υπάρχουν διάφορα "εμπόδια" που μας υποχρεώνουν να δουλεύουμε συνέχεια ξεβιδώνοντας υπό πολύ μικρές γωνίες. Ακόμα και στις μηχανές, πχ στο καπάκι των βαλβίδων εξαγωγής που είναι κάτω απ το πλαίσιο και δεν έχει πολύ χώρο ενώ εμπρός βρίσκεται το ψυγείο και διάφορα άλλα καλώδια και σωληνάκια. Εκεί είναι καλό το κλειδί να μην είναι φιξ επάνω στη βίδα αλλά να σου δίνει περιθώριο να το γυρίσεις αλλάζοντας την γωνία.
Γενικά σε περιορισμένο χώρο ίσως γλιτώσεις να λύσεις κάτι παραπάνω για να αποκτήσεις πρόσβαση σε μια βίδα.
Sent from me using a computer.
H συζήτηση με τα πολύγωνα διαχωρίστηκε και δημιουργήθηκε καινούριο θέμα για να μην γράφουμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια για τις ίδιες μάρκες. Ερωτήσεις απορίες κτλ. σε ότι αφορά τα γερμ/να, γερμανικά και γενικά τέτοιου είδους κλειδιά εδώ.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153255
Sent from me using a computer.