El Gatto ευχαριστώ πολύ, να μαθαίνουμε και κάτι.
El Gatto ευχαριστώ πολύ, να μαθαίνουμε και κάτι.
vardis
Τελευταία τροποποίηση από Coyote.V; 31/07/2017 στις 12:38.
Ρε συ 440 είναι αρκετά. Δε μπορεί να τα τρώει μόνη της η μηχανή!
Και 330 να καίει... που καίει παραπάνω, με τα προβόλια + 110W ξεπέρασες το όριο. Όπως έγραψα και πιο πάνω τα πηνία είναι σχεδιασμένα για το πρώτο μοντέλο xlv και vtr 1999 που δεν είχε ούτε ABS ούτε PGM-f1 που τραβάνε σεβαστό ρεύμα, μπορεί να έβαλαν 6 ταχύτητα το 2003 αλλά τα πηνία παρέμεινα τα ίδια.
Είχα και εγώ προβόλια στο δικό μου και όταν διαπίστωσα ότι όλο σχεδόν το ρεύμα πάει στην κατανάλωση και το γεγονός ότι θα έπρεπε να κάνω πολύ μεγάλες αποστάσεις για να διατηρηθεί η μπαταρία φορτωμένη όχι μόνο δεν τα άναβα αλλά τα ξήλωσα κιόλας.
Ξέρεις πόσοι ιδιοκτήτες Varadero την έχουν πατήσει έτσι;
Επίσης daz να σου πω ότι έγραφα και στα δύο μεγάλα φόρουμ που υπάρχουν για τα Varadero και αποχώρησα γιατί δεν καταλάβαιναν μερικά βασικά πράγματα και νομίζουν ότι το varadero είναι η τελειότερη μηχανή.
Όχι βέβαια δεν είναι... είναι μια πολύ καλή μηχανή και αξιόπιστη μόνο όταν ξέρεις που πονάει και να την συντηρείς.
Τα εχω παντα κλειστα τα προβολακια, ισως τα αναβω μονο σε μεγαλες ταχύτητες και βραδυ αλλα και στα κεντρικα φωτα εβαλα διακοπτη, δεν μενουν αναμενα ...τοσα χρονια παντως δεν εχω καποια ενδειξη του προβλήματος, το μονο πρόβλημα ουσιαστικο στα χοντα είναι μονο τα εξουσιοδοτημένα συνεργεια...λολ..χα,χα,χα,χα,χα..
Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..
δηλαδη εχω την απορια ποσο παραπανω θα κοστιζε στην χοντα ανα μοναδα να εβαζε στα νεα μοντελα με τα ABS κλπ μια γεννητρια αντι για 440 watt , 700 watt ας πουμε??
Ο ανορθωτη καίγεται για να διατηρήσει την παράδοση!
Δεν γίνεται λόγο χώρου στο μοτέρ. Αυτό θα πρέπει να έχει προβλεφθεί κατά τον σχεδιασμό του κινητήρα, ο οποίος υπέστη εύκολες, αλλαγές στο γρανάζι της 6ης και στην τροφοδοσία. Ίσως να μπορούσαν να κατασκευάσουν καινούργιο καπάκι πιο βαθύ για να μπουν μεγαλύτερα πηνία αλλά δεν γνωρίζω γιατί δεν το έκανε.
Το ότι τα πηνία είναι διαφορετικά και πιο μεγάλα στα μοντέλα από το 2003 και μετά το διαπίστωσα στην έρευνα που έκανα για αγορά μεταχειρισμένου. Σε όλα τα τηλέφωνα που έκανα με ρωτούσαν αν έχω injection ή όχι, αλλά το διάβασα και κάπου, δεν θυμάμαι που, προσπαθώντας να ξεστραβωθώ τώρα που την πάτησα. Οπως επίσης είναι μεγαλύτερο και το καπάκι του βολάν. Αν μπορεί κάποιος φίλος να το ψάξει εξειδικευμένα θα βοηθούσε έτσι για την ιστορία, γιατί εμένα τα αγγλικά μου είναι τα τουριστικά.
vardis