Supermoto...
Εκτός από το DRZ, καλό, ιαπωνικό, πολιτικό SM δεν υπάρχει. Και σίγουρα όχι στα 2 χιλιάρικα. Κάτι πρέπει να αλλάξεις στα κριτήριά σου ή πας σε κάποια μετατροπή.
Supermoto...
Εκτός από το DRZ, καλό, ιαπωνικό, πολιτικό SM δεν υπάρχει. Και σίγουρα όχι στα 2 χιλιάρικα. Κάτι πρέπει να αλλάξεις στα κριτήριά σου ή πας σε κάποια μετατροπή.
Aπο την στιγμη που απορρίπτεις το ΧΤ το 660, και θελεις κατι ελαφρύτερο (αυτο δεν καταλαβαινω ακριβως, ελαφρυτερο με κυβικα για παιχνιδι, η ελαφρυτερο αρα και μικροτερους κινητήρες, αρα κομιουτινγκ?) τοτε πας σε ΚΤΜ η HUSKY για πολεμικες, η κανενα dorso οπως ειπε ο Δημητρης παραπανω, η κανενα στραντα που ηδη το ξερεις η τροποποιημενο εντουρακι.
Νομιζω παραδειγματα σαν του ντεβιλς το ΧR δειχνει τι μπορεις να κανεις σε παλιας κοπης εντουρο, αν θελεις και μπορεις...
Διασκεδαστικο ειναι και το 620 το μουλτι, που ειναι στημενο ωραιοτατα κατα την γνωμη μου.
Βεβαια ολα τα παραπανω υπερβαινουν τα 2 χιλιαρικα...
Εντιτ: Μια χαρα με μια κουβεντα τα ειπε ολα ο μπλιτσερ....
Quod me nutrit... me destruit.....
Η αντίφαση που είναι;
Το ΤΤ σε δύναμη μου φτάνει, πριν από πάρα πολλά χρόνια είχα srx 600 με κινητήρα ΤΤ 600 (μανιβέλα μόνο) μια χαρά δυνατό ήταν (πιθανός και πιο δυνατό από τις επόμενες εκδόσεις ΤΤ). To Dorso είναι άλλη κατηγορία.
Ένα ζυγισμένο, ευχάριστο μηχανάκι για την πόλη θέλω.
Δεν υπάρχει τέτοιο μηχανακι στα 2κ.
βρε μια χαρα υπαρχει αλλα δεν κανει 2 χιλιαρικα...
και το ΧΤΧ οπως γραφτηκε και το XR650R και το KLX 650 και το FMX μπορουν να βελτιωθουν στα σημεια και να γινουν μια χαρα παιχνιδια....οχι οπλα...απλα παιχνιδια...
οτιδηποτε αλλο ευρωπαικης προελευσης εχει ρισκο στην αξιοπιστια...οχι οτι δεν υπαρχουν μηχανακια με 2 χιλιαρικα...απλα κατα 99% θα πρεπει μετα την αγορα να δωσεις αλλα τοσα για να ερθει στα ισα του ή να επισκευαστει μετα το μπαμ του μοτερ...
link
Κατι τετοιο?
Αν και ξεφευγει λιγο.
https://www.car.gr/10766077-husqvarn...sqvarna-610-sm
πολιτικα sm ειναι το husky 610, ktm 640/625. βολτες πας, παιζεις σε στροφιλικια-καρτοπιστα, πας στη δουλεια (βεβαια, παιζει ρολο και το ποσο αντεχεις στη σελα τους).
το θεμα με αυτα ειναι η συντηρηση. θελουν καλο ζεσταμα, λαδι/φιλτρο ανα 3κ χλμ (δεν ειναι απλη η αλλαγη θελει συμπληρωμα-εξαερωση στο πλαισιο και αλλα τετοια), δε τα σκορτσαρεις ποτε αλλα πας με 1 ταχυτητα κατω και περισσοτερες στροφες.
στο μεταχειρισμενο και απο rebuilt να ειναι, ειναι ρισκο γιατι δε ξερεις αν γεννησει την επομενη εβδομαδα.
αν ειχα λεφτα μαλλον θα επερνα καποιο σε αριστη κατασταση (ξεφευγουν αρκετα 3.5-7κ), η καποιο χρεπι το οποιο θα εφτιαχνα απο την αρχη για να ξερω οτι δε θα γεννησει.
διαφορετικα, πας στη γνωστη επιλογη σε ολους μας το drz, αν και σαυτα οι τιμες εχουν ξεφυγει πλεων...
it was nothing, just the normal thing to do at the time