6 κατοσταρικα για τελικο μονο η και μεσαιο(Η ολοσωμη?)?
6 κατοσταρικα για τελικο μονο η και μεσαιο(Η ολοσωμη?)?
Ride(s) the wind of change...
Πολλά λεφτά!
Θυμάμαι οτι με 600 είχα παρει πριν χρόνια leo vince για το Hornet 900 και μιλάμε για 2 τελικά τιτάνιο, συν 2 συνδετικούς σωλήνες συν το Y.
Βεβαια σε καταλαβαίνω, ο ήχος θα είναι ωραίος και γλύτωσες και 2 κιλά. Μην περιμένεις να φανεί κατι απο ιπποδύναμη, αλλά θα αισθάνεσαι οτι ειναι πιο δυνατό και μόνο απ τον ήχο.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Τόσο είχε η δική μου Akrapovic, ολόσωμη, με carbon τελικό. Τα άλογα πληρώνονται.
Γενικά όπου ακούς ότι δε χρειάζεται αλλαγή στη χαρτογράφηση, μην περιμένεις διαφορά στις επιδόσεις.
Life begins at 45°.
Οσον αφορα την τιμη τα 580 €, με δωρεάν τα μεταφορικά, ειναι με διαφορα η χαμηλοτερη που βρήκα στο διαδίκτυο. Οι τιμες παιζουν μεταξυ 630-700 € για την συγκεκριμενη εξατμιση. Οσον αφορα την αποδοση, η τεχνολογία έχει προχωρήσει τα τελευταια ετη και θα προχωρήσει ακομη περισσοτερο στο μελλον. Η συγκεκριμενη εξατμιση βγηκε στην αγορά το 2014 και ειναι απο τη νεα γενια τελικών της Akrapovic. Eιναι φτιαγμενη για να βελτιωνει την αποδοση σε ολο φασμα στροφων εστω και ελάχιστα, χωρις να αυξανεται ο θορυβος. Απο τα reviews που εχω διαβάσει στο διαδίκτυο όλοι αναφέρουν βελτίωση στην απόδοση του κινητήρα.
Όσον αφορά την χαρτογράφηση σύμφωνα με την Akrapovic για την συγκεκριμενη γενιά εξατμισεων δεν χρειάζεται γιατί η ecu προσαρμόζεται στην νέα εξάτμιση. Μάλιστα χρειάζεται κάποιες ημέρες αυτό για να γίνει. Δεν ξέρω αν αυτό αληθεύει αλλά το ίδιο αναφέρουν και στα διάφορα reviews που διάβασα. Βεβαιως αν κάποιος θελει μπορει να προχωρησει στην επαναπρογραμματισμο της χαρτογραφησης.
Αρκετοί, επίσης, αναφέρουν ότι αυτό που αλλάζει με την Akràpovic είναι η απόκριση στο γκάζι αλλά και η ομαλότητα με την οποία γυρίζουν οι στροφές του κινητήρα.
Ο βασικό λόγος που την πήρα ήταν γιατί η μαμά είχε φάει ένα μικρό χτύπημα από κάποιο μαρσπιε προφανώς κάποιας άλλης μηχανής (γιατί την βρήκα οταν την ειχα σταθμευσει δίπλα σε αλλες) και είχε κάνει ένα μικρό βαιουλωμα και γδαρσια που δεν μου άρεσαν καθολου. και πάνω από όλα για αυτά που προσφέρει η συγκεκριμένη εξατμιση. Ειχα πει να βάλω προτεροητητα την αναρτηση αλλα ο μηχανικος μου ειπε πως οι αναρτησεις μου εχιυν πάρα πολυ ζωή ακομη και να προχωρησω σε after Market λυση οταν είναι στα τελευταια της. Οποτε αυτό θα γίνει αργότερα.
Όπως και να έχει θα σας αναφέρω τις δικές μου εντυπώσεις μόλις την παραλάβω στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Τελευταία τροποποίηση από doros74; 03/08/2017 στις 14:29.
Οκ, σε καταλαβαίνω, αλλά να ξέρεις οτι έχεις παραμυθιαστεί λιγάκι αφού έφτασες να γράφεις για προχωρημένη τεχνολογία εξάτμισης.
Μια ολόσωμη εξάτμιση, ναι μπορεί να δώσει πολλά, ενα τελικό όμως όχι.
Θα την ευχαριστηθείς πάντως γιατί θα είναι όμορφη, πιο ελαφριά και θα ακούγετια πολύ ωραία.
Να προσέχεις όμως γιατί τις κυνηγάνε πολύ. Αν την αφήνεις έξω την μηχανή θα πρέπει οταν την βάλεις να κάνεις τουλάχιστον μια πονταρισιά στην βίδα που την κουμπωνει. Υπαρχουν επίσης και παξιμάδια ασφαλείας.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Δεν ξέρω αν έχω παραμυθιαστεί όπως λες αλλά το συγκεκριμένο τελικό είναι όντως νέας γενιάς και όπως ανέφερα παραπάνω δεν το πήρα για τις επιδόσεις. Δεν το πήρα για να μου δώσει 5 άλογα. Το πήρα για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω. Τις περισσότερες αναφορές τις άντλησα από εδώ https://www.revzilla.com/motorcycle/...ip-on-exhausts.
Εξάλλου εγώ δεν οδηγάω στο όριο για να ζητήσω τα 5 άλογα στο οριο των 10500 στροφων και κοντα στους κοφτές. Μια πιο καλή απόκριση στο γκάζι μου αρκεί και αυτή θα την έχω σίγουρα.
Κατά τα άλλα ευχαριστώ για τις συμβουλές ασφαλείας. Εδώ στην Κέρκυρα ναι μεν δε κλέβουν, αλλά κάτι θα κάνω σε σχέση με αυτά που λες γιατί βγαίνω και εκτός νησιού. Να δω που θα βρω παξιμάδια αντικλεπτικά. Θα ψάξω στο διαδίκτυο.
Τελευταία τροποποίηση από doros74; 03/08/2017 στις 17:59.
Σήμερα τοποθετήθηκε η νέα εξάτμιση. Όσον αφορά τις επιδόσεις, αυτό που παρατήρησα ότι ανεβαίνουν πιο γρήγορα οι στροφές του κινητήρα. Η απόκριση στο γκάζι επίσης είναι αισθητά καλύτερη.
Το μηχανάκι φαίνεται να κερδίζει σε σε όλο το φάσμα στροφών. Αυτό έδειχνε και το γράφημα (δυναμομέτρηση) απόδοσης που είχε δημοσιεύσει η Akrapovic. Αυτός είναι και ο λόγος που την προτίμησα από την Arrow η οποία δίνει, ναι μεν 5 άλογα (η Akrapovic 3) αλλά σε πολύ υψηλές στροφές κοντά στον κόφτη, ενώ η Akrapovic σε όλο το φάσμα.
Τώρα επειδή το δικό μου είναι το "ψεκαστό" θεωρώ ότι θα απαιτηθεί λίγος χρόνος μέχρι να προσαρμοστεί ο Εγκέφαλος.
Επίσης να σημειώσω ότι έχω τοποθετήσει και φίλτρο K&N, το οποίο φαίνεται να λειτουργεί άριστα με την εξάτμιση.
δε ξέρω εάν έχεις ουσιαστικό αποτέλεσμα γιατί ο ήχος η αίσθηση και η ψυχολογία ανεβάζουν την άλογα και έχουν γραφτεί εκατομμύρια σχόλια για δαυτα. Κατ'εμε το μηχανάκι σου είναι πολύ όμορφο και δείχνει αρκετά προσεγμένο να το χαίρεσαι και καλοτάξιδο!
κράτα φράγκα και κάντα ταξίδια εκεί να δεις πως θα το εκτιμήσεις
υ.σ ο σελάς έκανε πολύ καλή δουλεία! ποιος είναι να έχω υπόψιν μου?
υ.σ. την σέλα την έχεις στην χαμηλότερη θα σου πρότεινα να την ανεβάσεις μια σκάλα θα δώσει λίγο πιο ξεκούραστη γωνία στα γόνατα
you rise you fall you're down then you rise again
Κάτι δίνει η εξάτμιση, εστω και ελαχιστα.
Στη σέλα όντως έχει γίνει εξαιρετική δουλειά.
Την εφτιαξα εδώ https://moto-dressing.car.gr/parts/view/3459689/
Την εχω σχεδόν ενα χρονο. Εξαιρετική δουλειά μόνο με 85 €.
Οσον αφορατην σελα θα την δοκιμασω στη δευτερη σκαλα για τα γονατα. Δεν εχεις αδικο.
Οσον αφορα τις βελτιωσεις, εχω σχεδον τελειώσει.
Δευτερα τοποθετω και μια καρινα και τελος.
χωρις χαρτογραφηση μονο με 1 τελικο δε νομιζω να εχεις κερδισει κατι.
απλα σαρεσει ο θορυβος και ανοιγεις γκαζι, γιαυτο ανεβαινουν οι στροφες.
επισης θα το ξεπατωνεις στα ξερογκαζα με αποτελεσμα να καις λιγο παραπανω
it was nothing, just the normal thing to do at the time
Σύμφωνα με την Acpapovic η συγκεκριμένη εξάτμιση δεν χρειάζεται απαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, δεδομένου ότι κάνει μόνο για τα μοντέλα με Injection όπου ο εγκέφαλος προσαρμόζεται μόνος του.
Το διάγραμμα της ιπποδύναμης/ροπής με την stock και την Acrapovic είναι το παρακάτω.
Αν το διάγραμμα αυτό είναι ψεύτικο τότε λέω και εγώ ψέμματα.
Όμως, μια διαφορά βλέπω και δεν έχει να κάνει με το θόρυβο αφού η συγκεκριμένη εξάτμιση δεν κάνει παραπάνω θόρυβο από την εργοστασιακή. Διαφορετικό κάνει, πιο μπάσο.
Τώρα όσο αφορά την Arrow έχει καλύτερη απόδοση στα ψηλά, ενώ η Acrapovic στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, γι' αυτό την προτίμησα.
Και η Arrow δεν χρειάζεται επαναπρογραμματισμό.
@doros74 :Ωραίος Θόδωρε ! Κούμπωσε καλά πάνω στην μηχανή.
Την σέλα δοκίμασε την και στην τέρμα επάνω θέση. Είναι η πιο ξεκούραστη για τα γόνατα αλλά ίσως τσιμπήσει λίγο η μέση.
Άπας αήρ αετώ περάσιμος