Σελίδα 11 από 17 ΠρώτοΠρώτο ... 678910111213141516 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 165 από 242

Θέμα: Τα μικρά κυβικά δεν είναι επιλογή μόνο των νέων οδηγών

  1. #151
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Sorry για την παρέμβαση αλλά εμένα δεν μου αρέσει η φάβα, ενώ η γυναίκα μου την λατρέυει...η φάβα ίδια έιναι...τα γούστα είναι διαφορετικά...αλλιώς ΟΛΟΙ φάβα...
    'Ολοι ίδιοι...?!!!
    ΟΧΙ.-

    υ.γ.1 Πρώτα δοκίμασα και μάλιστα με κάθε καλή διάθεση και μετά αποφάσισα ότι δεν μου αρέσει...
    υ.γ.2 Φυσικά υπάρχουν και πράγματα που δεν δοκιμάζω αλλά και πάλι σέβομαι τα γούστα των άλλων που δοκιμάζουν και τους αρέσει...

    Βρέχει πάλι και αντίο να πάω καμιά βόλτα το έριξα στη θεωρία...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  2. #152
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Θέμα: Τα μικρά κυβικά δεν είναι επιλογή μόνο των νέων οδηγών

    απαντηση: ΠΡΟΦΑΝΩΣ.

    απο κει και περα μπορει καποιος να μου πει που παιζει η διαφωνια που κανει καποιον (οποιονδηποτε) να προσπαθει να δειξει οτι τα σερνει στα πατωματα?
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  3. #153
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2011
    Μηνύματα
    591
    Καλημέρα. Η συζήτηση στο θρεντ θεωρώ ότι είναι πολιτισμένη και ότι όλοι μαθαίνουμε ή κερδιζουμε κάτι από αυτήν.

    Για να γυρίσω στο θέμα θα πω το εξής. Γνωρίζω τουλαχιστον 2 σαρανταρηδες (plus) που πήραν v strom και tdm και είπαν ώπα χαζομάρα κάναμε...και γύρισαν μέσα σε ένα χρονο σε κυβικά κάτω των 300 cc.

    Θεωρώ ότι πολύς κόσμος όσο μεγαλώνει τον κουράζει να έχει ένα βαρυ δίτροχο και θέλει κάτι ποιο λειτουργικό για την καθημερινότητα του. Είναι κρίμα που για τόσα χρόνια τα εργοστάσια των οδηγούσαν στην αγορά ενός σκούτερ. Με την έλευση των μικρών adv υπάρχουν πλεον και άλλες επιλογές. Τα σκούτερ βέβαια θα συνεχίζουν να πουλάνε...εχουνε το δικό τους κοινό...απλά δεν θα τρώνε εύκολα μερίδια και από τις άλλες κατηγοριες (on of 250)

  4. #154
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.840
    11 σελίδες για να πείσει ο καθείς τους άλλους να κάνουν ότι κάνει κι αυτός; ήμαρτον.....

    Εγώ έχω μονοκύλινδρο 600άρι για τον απλό λόγο του ότι στα 60-70-80 χλμ που πάω ΕΓΩ σε αστική χρήση είναι πιο ασφαλές από το crypton X (τυχαίο το παράδειγμα) και γενικά τα παπιοσκουτεροειδή.....
    αλλιώς κι εγώ παπί θα είχα.
    Πρωτίστως βάζω την ασφάλειά μου πάνω από το όποιο κόστος χρήσης.
    Ομολογώ όμως ότι κι εγώ καλοβλέπω τα σύγχρονα 250-300.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #155
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.211
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    τα αιματα τα φερνετε εσεις στην κουβεντα αναφεροντας συνεχως για ατυχηματα με νεκρους κλπ...
    αυτα ξαναλεω ειναι γνωστα... γινονται, και θα γινονται...

    το θεμα μας ειναι κατα ποσο καποιος επιλεγει κατι εναντι κατι αλλου...

    και δεν καταλαβαινω γιατι γινομαι εριστικος...
    επειδη εγραψα "οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται"?
    Είσαι φάουλ γιατί ξέρεις πως και αν έγινες εριστικός.
    Δεν δείχνει σεβασμό στους συνομιλητές σου (οι οποίοι ασχέτως αν συμφωνούν ή όχι,δεν ειρωνεύτηκαν ή κατέφυγαν στο flaming) το πέταγμα του τσιτάτου που εμμέσως λέει πουθενάδες όσους δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο.
    Αυτό με ενόχλησε εμένα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    Θέμα: Τα μικρά κυβικά δεν είναι επιλογή μόνο των νέων οδηγών

    απαντηση: ΠΡΟΦΑΝΩΣ.

    απο κει και περα μπορει καποιος να μου πει που παιζει η διαφωνια που κανει καποιον (οποιονδηποτε) να προσπαθει να δειξει οτι τα σερνει στα πατωματα?
    Την ανάγκη αυτή ποτέ δεν την κατάλαβα φίλος.

    Και για να το παω και λίγο παραπέρα,είναι κάτι που αγάπησα στις βόλτες μου με τους μοταίους.
    Αυτή η μη ανταγωνιστική κουλτούρα του μη κόκορα,του δεν εχει σημασία αν εγω εχω Ζ κι εσυ Τρανσαλπ,μαζί θα την πάμε τη βόλτα.
    Του διπλανου με το μπούσα που γράφει διαστημικούς χρόνους στις πίστες και στο δρόμο εκτελεί ότι τον προκαλέσει,αλλά δε θα το ακούσω ποτέ απο το στόμα του.
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  6. #156
    Αντιδραστικό μέλος Το avatar του/της RAMMSTEIN
    Εγγραφή
    20/11/2008
    Μηνύματα
    195
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος


    Την ανάγκη αυτή ποτέ δεν την κατάλαβα φίλος.

    Και για να το παω και λίγο παραπέρα,είναι κάτι που αγάπησα στις βόλτες μου με τους μοταίους.
    Αυτή η μη ανταγωνιστική κουλτούρα του μη κόκορα,του δεν εχει σημασία αν εγω εχω Ζ κι εσυ Τρανσαλπ,μαζί θα την πάμε τη βόλτα.
    Του διπλανου με το μπούσα που γράφει διαστημικούς χρόνους στις πίστες και στο δρόμο εκτελεί ότι τον προκαλέσει,αλλά δε θα το ακούσω ποτέ απο το στόμα του.


    υπαρχουν δυο κατηγοριες εδω (απειρες υπαρχουν αλλα λεω να μην επεκταθω τοσο)
    υπαρχει ο κοκορας οπως τοπες και εκτελει μαχαιρωνει σφαζει μαρσαρει σπινιαρει προκαλει οτι κινειται και οτι τον κοιταξει στο φαναρι
    υπαρχει και αυτος που του αρεσει απλα να πηγαινει γρηγορα ταπα σβελτα γοργα ασχετως του τι κανουν οι αλλοι
    μην τα μπερδευουμε
    οτι μας περανει στον δρομο δεν ανηκει αποκλειστικα στην πρωτη κατηγορια επειδη μας περασε απλα και μονο

  7. #157
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.211
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RAMMSTEIN Προβολή μηνύματος
    υπαρχουν δυο κατηγοριες εδω (απειρες υπαρχουν αλλα λεω να μην επεκταθω τοσο)
    υπαρχει ο κοκορας οπως τοπες και εκτελει μαχαιρωνει σφαζει μαρσαρει σπινιαρει προκαλει οτι κινειται και οτι τον κοιταξει στο φαναρι
    υπαρχει και αυτος που του αρεσει απλα να πηγαινει γρηγορα ταπα σβελτα γοργα ασχετως του τι κανουν οι αλλοι
    μην τα μπερδευουμε
    οτι μας περανει στον δρομο δεν ανηκει αποκλειστικα στην πρωτη κατηγορια επειδη μας περασε απλα και μονο
    Δε διαφωνώ.
    Ούτε κόμπλεξ με τους γρήγορους έχω. Κι απο τη μεριά του ο γρήγορος που ξέρει τι είναι,δε θα κομπάσει για το ποσο δυνατός είναι στο τιμονι.
    Με τους κάγκουρες είναι το θέμα μου και τα 'εγω όταν περνάω ανοίγουν αυλάκια' που κρύβουν τα κάθε λογής τσιτάτα.
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  8. #158
    Η στατιστικη δεν καταγραφει ατομικες αποψεις η αλλοιως η στατιστικη δεν γραφεται με τις εξαιρεσεις..
    Το να επιστρεψει καποιος σε λιγα κυβικα ,απο τα 600-800 plus κυβικα που καβαλαγε δεν σημαινει οτι οδηγικα τα ''εξαντλησε' αυτα τα μηχανακια ,αλλα το αντιθετο.Εξαντlηθηκε ο ιδιος ,ειτε με την μορφη ικανοτητων που χαθηκαν λογω προχωρημενης ηλικιας /φυσικης καταστασης/φοβιων/που ερχονται με τα χρονια.
    Καβατζαρω τα 60 με 40 χρονια διτροχα και οχι μονο.
    Ποτε δεν θα σκεφτομουν κατι λιγοτερο απο τα 1000 κε και ολοι οσους ξερω στην ηλικια μου με την αναλογη φυσικη κατασταση το ιδιο κανουν.Αυτοι που ''δεν κρατιωνται '' το γυρισαν στα πολυ μικροτερα απο αυτα που οδηγουσαν καποτε,κοιτωντας απο μακρυα τις μοτοσυκλετες.
    Η μοτοσυκλετα σαν μηχανημα επιδοσεων συνδεεται πολυ περισσοτερο με την φυσικη κατασταση του οδηγου ,ο οποιος συμμετεχει αμεσα στην διαδικασια οδηγησης της
    Καποια ''πρωην παλικαρια'' με περιφερεια μεσης που φτανει στα γονατα ,εχουν κατεβει οριστικα απο τα SS -εαν καποτε ανεβαιναν-και αυτο δυστυχως δεν ειναι επιλογη τους αλλα αδυναμια και φοβος τους.
    κουκουρουκουκου

  9. #159
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Live2ride
    Εγγραφή
    03/06/2017
    Μηνύματα
    219
    Τα μικρά κυβικά δεν είναι επιλογή μόνο των νέων οδηγών, είναι και των ηλικιωμένων. Έκλεισε.

  10. #160
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johny the Fox Προβολή μηνύματος
    Καποια ''πρωην παλικαρια'' με περιφερεια μεσης που φτανει στα γονατα ,εχουν κατεβει οριστικα απο τα SS -εαν καποτε ανεβαιναν-και αυτο δυστυχως δεν ειναι επιλογη τους αλλα αδυναμια και φοβος τους.
    Όσοι γέρασαν/πάχυναν/μπατάλεψαν/δεγκζερωγωτι και ξεκαβάλησαν από τα SS το έκαναν γιατί είναι αδύναμοι και φοβούνται?

  11. #161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Live2ride Προβολή μηνύματος
    Τα μικρά κυβικά δεν είναι επιλογή μόνο των νέων οδηγών, είναι και των ηλικιωμένων. Έκλεισε.
    για να κλεισει θα πρεπει να εισαι σχετικα νεος ,οικονομικα δυνατος,εμπειρος πρωην κατοχος μεγαλων μοτοσυκλετων που η ''χιλιαρα του ''δεν του εβγαζε πια γουστα και πηγε για τον λογο αυτο στα 125 κυβικα.
    Ειναι καπως σχετικο με την γνωστη ατακα που λεει ''εκπτωση δεν γινεται παρα μονο στους 90 χρονους που συνοδευονται απο τον παπου τους ''..
    κουκουρουκουκου

  12. #162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Όσοι γέρασαν/πάχυναν/μπατάλεψαν/δεγκζερωγωτι και ξεκαβάλησαν από τα SS το έκαναν γιατί είναι αδύναμοι και φοβούνται?
    ξεκαβαλησαν το ss και πηραν παπια για γουστα ;

    ναι..
    κουκουρουκουκου

  13. #163
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2015
    Μηνύματα
    1.286
    Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος να αγοράσει vstrom 250 στα 5200, όταν υπάρχουν απίστευτα 650 με λιγότερα λεφτά. Προφανώς ο οποιοσδήποτε πράττει όπως εκείνος επιθυμεί και δεν πρέπει εμείς να γινόμαστε διαδικτυακοί δερβέναγες, απλά στο μυαλό μου δεν δικαιολογείται. 40 κιλά διαφορά, διαφορά κατανάλωσης αστεία, διαφορά τελών αστεία, διαφορά γκαζιού λιγότερο αστεία αλλά και πάλι σε καμία περίπτωση δεν σε φοβίζει το γκάζι του 650. Στο μυαλό μου αν είσαι συνειδητοποιημένος μοτοσυκλετιστής είτε επιλέγεις παπί είτε 500-650αρι. Τα κυβικά 250-300 τα θεωρώ αχρείαστη μετριότητα. Σίγουρα μπορεί να κάνω λάθος, απλά εκφέρω την προσωπική μου άποψη.

  14. #164
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Live2ride
    Εγγραφή
    03/06/2017
    Μηνύματα
    219
    Πολλά κυβικά δεν σημαίνει απαραίτητα πολλά άλογα και Ss.
    Οι χαρλεάδες δηλαδή τι να πούν?
    Λογικότερο μου φαίνεται κάποιος να δώσει τα 1300cc μιας Harley και να πάει σε 250cc ενός cbr, μιας από θέμα επιδόσεων θα είναι στα ίδια.
    Παρά ένας που έχει μάθει σε πολλά άλογα με ss να συμβιβαστεί στα παπάκια με κλιπ ονς.

  15. #165
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Live2ride Προβολή μηνύματος
    Πολλά κυβικά δεν σημαίνει απαραίτητα πολλά άλογα και Ss.
    Οι χαρλεάδες δηλαδή τι να πούν?
    Λογικότερο μου φαίνεται κάποιος να δώσει τα 1300cc μιας Harley και να πάει σε 250cc ενός cbr, μιας από θέμα επιδόσεων θα είναι στα ίδια.
    Παρά ένας που έχει μάθει σε πολλά άλογα με ss να συμβιβαστεί στα παπάκια με κλιπ ονς.
    Αυτο που γραφεις για τα κυβικα ειναι μεν σωστο... αλλα αυτον τον χαρλεα με την μπαντανα στο κεφαλι το πετσινο με τα καρφια και την σταμπα hell angels καβαλα σε cbr 250, ουτε με 5 γραμμαρια ενδοφλεβια ηρωινη δεν μπορω να φανταστω...
    κουκουρουκουκου

Σελίδα 11 από 17 ΠρώτοΠρώτο ... 678910111213141516 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ Moto Guzzi ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ?
    από guzzistas στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2009, 18:05
  2. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2009, 01:18
  3. Γιατί custom δεν ειναι μόνο ΜΟΤΟ!!!!!
    από xlntstay στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2006, 09:24
  4. Και Τα Μικρα Ειναι Ομορφα...
    από tifoso4ever στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2005, 18:36
  5. «Δεν είναι τα πάντα μοτοσυκλέτα μάγκες, αλλά ούτε και τραχανάς...»
    από nimbus στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2005, 13:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF