Σελίδα 49 από 110 ΠρώτοΠρώτο ... 3944454647484950515253545999 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 721 έως 735 από 1637

Θέμα: Yamaha MT-09 Tracer

  1. #721
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Για τον ορθοστάτη (ή πλαγιοστάτη ??) η θέση στην αρχή είναι όντως λίγο περίεργη. Όλοι έχουμε συνηθίσει να τον κατεβάζουμε με τη φτέρνα και το πόδι με κλίση προς τα έξω.
    Δοκίμασε ίσο το πόδι με κλίση προς τα κάτω και να σπρώχνεις το λεβιεδάκι με τα δάκτυλα (την καμάρα του ποδιού μάλλον) (σε μένα δουλεύει και πολύ καλά , απλά θες λίγο επαναπρογραμματισμό στις κινήσεις σου. Σχετικά κοντό μηχανάκι με θέση για βαλίτσες και κεντρικό σταντ έχουν σαν αποτέλεσμα την διαφορετική θέση

    Οι κραδασμοί υπάρχουν μεταξύ 4500 και 5800 (περίπου έτσι!) Δυναμώνουν όσο περισσότερο ανοίγεις το γκάζι . Με μισά γκάζια δεν είναι αισθητοί αλλά με τέρμα γκάζι τους καταλαβαίνεις. Επίσης
    καταλαβαίνεις ότι είναι χαμηλότερης συχνότητας από ένα τετρακύλινδρο . Για τον ίδιο λόγο και μυρμηγγιάζουν λιγότερο τα χέρια όσο και εάν σου φαίνεται παράλογο αυτό που λέω.
    Πιθανολογώ ότι παραήσουν σφιγμένος στα γκριπ (60 Km λες ότι έκανες ) , αλλά αυτό που με προκαλεί απορία είναι που λες ότι το TDM είχε λιγότερους. Έχω οδηγήσει αρκετά παλιότερα και υποστηρίζω το αντίθετο . Εάν καβάλαγε DUKE 2ης γενιάς μάλλον θα το πέταγες στα 30 μέτρα! (βασικά και εγώ δεν πρόκειτα να πάρω κάτω από 3κύλινδρο ποτέ)

    Η σέλα είναι όντως μέτρια , αλλά μέχρι το Σούνιο και πιάστηκες ? . Έχω κάνει 500Km με στάση μόνο για βενζίνη στην εθνική για Θεσσαλονίκη και 400 σε βόλτα σε επαρχιακό . Πιάστηκα ελαφρά λίγο
    περισσότερο λόγω πιο όρθιας θέσης σε σχέση με το προηγούμενο 4κύλινδρο που είχα , αλλά ο χώρος είναι αρκετός για να αλλάξεις θέση και να ξεπιαστείς. Η μηχανή θέλει κίνηση . Δεν πρόκειται να σε σώσει κάποια κάποια παχιά σέλα εάν κάθεσαι ακίνητος σε μια θέση με τις ώρες . Για μένα το πρόσημο είναι ελαφρά θετικότερο από σπορτ-τούρινγ λόγω και πολλών αστικών και ορεινών χιλιομέτρων.

    Λιώμα άσφαλτος και γαρμπίλι και δοκίμασες το traction? Τα ηλεκτρονικά έχουν σχεδιαστεί με βάση κάποιες ανοχές . Οι σχεδιαστές έχουν στα δεδομένα τους ότι η πρόσφυση στο δρόμο έχει κάποια ελάχιστη τιμή. Όταν χουφτώνεις το γκάζι με 1η τι περιμένεις να κάνει το traction. Δώσε 30000€ και πάρε όποιο σουπερ-ντούπερ θες. Το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Τα ηλεκτρονικά εξομαλύνουν καταστάσεις και ΔΕΝ δημιουργούν πρόσφυση. Γείρε περισσότερο από ότι σε παίρνει σε μια στροφή και απλά τρως τούμπα. Η σπαζοκεφαλιά είναι χειρότερη σε ένα πανάκριβο Ducati που πρέπει να επιλέξεις μεταξύ 8 ρυθμίσεων. Πρέπει να ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις.

    Η θέση των χειριστηρίων έχει αλλάξει ακόμα και στα Honda (τούμπαραν την κόρνα με τα φλας). Γενικά με τόσα κουμπάκια είναι λίγο ζόρικα . Το προηγούμενο μηχανάκι είχε 2 χειριστήρια όλα κι όλα . Σημεία των καιρών.

  2. #722
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nik69 Προβολή μηνύματος
    Για τον ορθοστάτη (ή πλαγιοστάτη ??) η θέση στην αρχή είναι όντως λίγο περίεργη. Όλοι έχουμε συνηθίσει να τον κατεβάζουμε με τη φτέρνα και το πόδι με κλίση προς τα έξω.
    Δοκίμασε ίσο το πόδι με κλίση προς τα κάτω και να σπρώχνεις το λεβιεδάκι με τα δάκτυλα (την καμάρα του ποδιού μάλλον) (σε μένα δουλεύει και πολύ καλά , απλά θες λίγο επαναπρογραμματισμό στις κινήσεις σου. Σχετικά κοντό μηχανάκι με θέση για βαλίτσες και κεντρικό σταντ έχουν σαν αποτέλεσμα την διαφορετική θέση

    Οι κραδασμοί υπάρχουν μεταξύ 4500 και 5800 (περίπου έτσι!) Δυναμώνουν όσο περισσότερο ανοίγεις το γκάζι . Με μισά γκάζια δεν είναι αισθητοί αλλά με τέρμα γκάζι τους καταλαβαίνεις. Επίσης
    καταλαβαίνεις ότι είναι χαμηλότερης συχνότητας από ένα τετρακύλινδρο . Για τον ίδιο λόγο και μυρμηγγιάζουν λιγότερο τα χέρια όσο και εάν σου φαίνεται παράλογο αυτό που λέω.
    Πιθανολογώ ότι παραήσουν σφιγμένος στα γκριπ (60 Km λες ότι έκανες ) , αλλά αυτό που με προκαλεί απορία είναι που λες ότι το TDM είχε λιγότερους. Έχω οδηγήσει αρκετά παλιότερα και υποστηρίζω το αντίθετο . Εάν καβάλαγε DUKE 2ης γενιάς μάλλον θα το πέταγες στα 30 μέτρα! (βασικά και εγώ δεν πρόκειτα να πάρω κάτω από 3κύλινδρο ποτέ)

    Η σέλα είναι όντως μέτρια , αλλά μέχρι το Σούνιο και πιάστηκες ? . Έχω κάνει 500Km με στάση μόνο για βενζίνη στην εθνική για Θεσσαλονίκη και 400 σε βόλτα σε επαρχιακό . Πιάστηκα ελαφρά λίγο
    περισσότερο λόγω πιο όρθιας θέσης σε σχέση με το προηγούμενο 4κύλινδρο που είχα , αλλά ο χώρος είναι αρκετός για να αλλάξεις θέση και να ξεπιαστείς. Η μηχανή θέλει κίνηση . Δεν πρόκειται να σε σώσει κάποια κάποια παχιά σέλα εάν κάθεσαι ακίνητος σε μια θέση με τις ώρες . Για μένα το πρόσημο είναι ελαφρά θετικότερο από σπορτ-τούρινγ λόγω και πολλών αστικών και ορεινών χιλιομέτρων.

    Λιώμα άσφαλτος και γαρμπίλι και δοκίμασες το traction? Τα ηλεκτρονικά έχουν σχεδιαστεί με βάση κάποιες ανοχές . Οι σχεδιαστές έχουν στα δεδομένα τους ότι η πρόσφυση στο δρόμο έχει κάποια ελάχιστη τιμή. Όταν χουφτώνεις το γκάζι με 1η τι περιμένεις να κάνει το traction. Δώσε 30000€ και πάρε όποιο σουπερ-ντούπερ θες. Το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Τα ηλεκτρονικά εξομαλύνουν καταστάσεις και ΔΕΝ δημιουργούν πρόσφυση. Γείρε περισσότερο από ότι σε παίρνει σε μια στροφή και απλά τρως τούμπα. Η σπαζοκεφαλιά είναι χειρότερη σε ένα πανάκριβο Ducati που πρέπει να επιλέξεις μεταξύ 8 ρυθμίσεων. Πρέπει να ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις.

    Η θέση των χειριστηρίων έχει αλλάξει ακόμα και στα Honda (τούμπαραν την κόρνα με τα φλας). Γενικά με τόσα κουμπάκια είναι λίγο ζόρικα . Το προηγούμενο μηχανάκι είχε 2 χειριστήρια όλα κι όλα . Σημεία των καιρών.
    Για το stand έχεις δίκιο, το δοκίμασα και βολεύει καλύτερα.
    Στο tdm ποτέ δεν είχα νιώσει μούδιασμα στα χέρια, ούτε από εδώ ως Θεσσαλονίκη χωρίς πραγματική στάση, μόνο για βενζίνη.
    Η μετάβαση από την μαλακή σέλα του tdm στου Tracer ήταν ένα σοκ. Όσο οδηγάω την μηχανή τόσο την συνηθίζω αλλά ναι οι πρώτες βόλτες και ειδικά ως το Σούνιο και πίσω είχε πόνο.
    Λιώμα δρόμος με σκόνη από χώμα, όχι γαρμπίλι ρε φίλε! Ούτε χούφτωσα το γκάζι, το άνοιξα σταδιακά και σε αστεία ποσότητα. Απλά ήταν τόσο χάλια ο δρόμος που ξεκόλησε για πλάκα ο τροχός. Σε αυτή την διαδικασία δεν κατάλαβα καμία διαφορά στην ένδειξη 1-2 του traction.
    Η θέση λοιπόν στα χειριστήρια δεν μου αρέσει καθόλου όπως και να έχει.

  3. #723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kemmotar Προβολή μηνύματος

    2. οι δονησεις ειναι απο το slack της αλυσιδας, για καποιον περιεργο λογο το μανουαλ (αρα και το μηχανακι On the box οπως παραδιδεται) αναφερει 5-15mm στο διπλο σταντ. αν κατσεις πανω δηλαδη εσυ ειναι ΤΕΡΜΑ ΤΕΝΤΩΜΕΝΗ, με αποτελεσμα να οδηγει σε τρεμουλο αριστερα στο μασπιε και το τιμονι. πηγαινε με την πρωτη ευκαιρια στα 1000 χλμ που θα σου αλλαξουν λαδια (δωρεαν εργασια μην ξεχνιεσαι) και πες τους να σου χαλαρωσουν την αλυσιδα στο διπλο σταντ στα 20-25mm, μολις κατσεις πανω θα ειναι οκ.
    Και ενώ είχαμε υποτίθεται ρυθμίσει την αλυσίδα έπειτα του μυνήματος σου την τσέκαρα και έχεις δίκιο είναι αρκετά τεντωμένη! Οπότε θα πάω να την ξαναδούμε με την πρώτη ευκαιρία.
    Σε ευχαριστώ

  4. #724
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.379
    Οι κραδασμοί είναι έντονοι στο 09, επειδή δεν έχει σινεμπλόκ στο τιμόνι όπως το 07. Κερδίζεις σε αίσθηση, χάνεις σε κραδασμούς.
    Life begins at 45°.

  5. #725
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Οι κραδασμοί είναι έντονοι στο 09, επειδή δεν έχει σινεμπλόκ στο τιμόνι όπως το 07. Κερδίζεις σε αίσθηση, χάνεις σε κραδασμούς.
    Είναι άλλο οι κραδασμοί να έρχονται από το μοτέρ και άλλο από μια πολύ τεντψμένη αλυσίδα έτσι δεν είναι; Το πρώτο service είναι κοντά, θα την προσαρμόσουμε και θα δούμε.

  6. #726
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.379
    Ναι, πολύ πιθανό να βελτιωθεί η κατάσταση αν ρυθμίσεις την αλυσίδα σου. Αλλά θέλω να σου πω ότι πάντα θα έχεις αισθητούς κραδασμούς στο τιμόνι σου. Όχι σαν 640, αλλά θα έχεις.
    Life begins at 45°.

  7. #727
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Ναι, πολύ πιθανό να βελτιωθεί η κατάσταση αν ρυθμίσεις την αλυσίδα σου. Αλλά θέλω να σου πω ότι πάντα θα έχεις αισθητούς κραδασμούς στο τιμόνι σου. Όχι σαν 640, αλλά θα έχεις.
    Θα μάζουμε να ζούμε με αυτό....

  8. #728
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.917
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από costas81 Προβολή μηνύματος
    Είναι άλλο οι κραδασμοί να έρχονται από το μοτέρ και άλλο από μια πολύ τεντψμένη αλυσίδα έτσι δεν είναι;
    Οι κραδασμοί από την αλυσίδα γίνονται ιδιαίτερα αισθητοί στα πόδια, μέσω των μαρσπιέ.

  9. #729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Οι κραδασμοί από την αλυσίδα γίνονται ιδιαίτερα αισθητοί στα πόδια, μέσω των μαρσπιέ.
    Έχεις απόλυτο δίκιο!!

  10. #730
    Φιλε μου costas81 , καλοταξιδο το εργαλειο σου μαρεσει πολυ, αλλα σε ευχαριστω που με επεισες να κρατησω το tdm 900 μου!

  11. #731
    Είμαι Ninja... Το avatar του/της Eddiex
    Εγγραφή
    29/01/2005
    Μηνύματα
    54
    O Eddios Sas Exei !!!

  12. #732
    Καλημερα, βλεπω οτι στο νεο tracer τοποθετουν απο το εργοστασιο τα dunlop roadsmart 2. Τα λαστιχα τα θεωρω επικινδυνα για την ελληνικη ασφαλτο. Δεν πατανε πουθενα και δεν εμπνεουν καμια εμπιστοσυνη. Τα ειχα φορεσει στο tdm 900 πριν 2 χρονια και μετα απο 14000χμ τα αλλαξα. Ο λογος? Το εμπρος ελαστικο ξεραθηκε τοσο που εκανε ρωγμες στα αυλακια μεχρι που ανοιξαν τα λινα και βγηκε ο αερας. Πιστευω καταπονειται πολυ ο σκελετος τους απο τις λακουβες. Μεχρι και η ζαντα μου ειχε στραβωσει. Απλα να το εχετε στο νου σας.

  13. #733
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της teo_g7
    Εγγραφή
    21/04/2011
    Μηνύματα
    1.015
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από barimagas Προβολή μηνύματος
    Τα ειχα φορεσει στο tdm 900 πριν 2 χρονια και μετα απο 14000χμ τα αλλαξα.
    Πόσα χλμ ήθελες να βγάλεις με αυτά δηλαδή???

  14. #734
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teo_g7 Προβολή μηνύματος
    Πόσα χλμ ήθελες να βγάλεις με αυτά δηλαδή???
    Επειδη η μοτοσυκλετα αποτελει ακριβο σπορ στις μερες μας ευεπιλστουσα οτι θα μπορουσα να τρεναρω ενα χρονο ακομα, λιγο πιο προσεκτικα και συνειδητοποιημανα οτι προσεχουμε. Τακουνι ειχε αρκετο. Αλλα λαστιχα περνανε 20000χμ και εχουν ακομα τακουνι. Αυτα στα 14000χμ ανοιξαν τα λινα, δηλαδη ελεος.

  15. #735
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kemmotar
    Εγγραφή
    15/06/2015
    Μηνύματα
    168
    Όχι φίλε μου ποιος στο πε ότι φορά αυτά. Η γιαμαχα τα εξοπλίζει με μια ιαπωνική έκδοση sport touring που είναι από μέτρια ως χάλια, την d222.
    Δεν κυκλοφορεί καν Ευρώπη.

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση μοτοσικλετών Yamaha MT-09
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2014, 13:22
  2. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2014, 07:46
  3. Yamaha MT-09 Adventure...?
    από Juohmaru! στο forum Yamaha
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2014, 20:28
  4. Yamaha mt-03
    από Projector στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2006, 22:07
  5. Yamaha Mt - 02
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 00:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF