Για τον ορθοστάτη (ή πλαγιοστάτη ??) η θέση στην αρχή είναι όντως λίγο περίεργη. Όλοι έχουμε συνηθίσει να τον κατεβάζουμε με τη φτέρνα και το πόδι με κλίση προς τα έξω.
Δοκίμασε ίσο το πόδι με κλίση προς τα κάτω και να σπρώχνεις το λεβιεδάκι με τα δάκτυλα (την καμάρα του ποδιού μάλλον) (σε μένα δουλεύει και πολύ καλά , απλά θες λίγο επαναπρογραμματισμό στις κινήσεις σου. Σχετικά κοντό μηχανάκι με θέση για βαλίτσες και κεντρικό σταντ έχουν σαν αποτέλεσμα την διαφορετική θέση
Οι κραδασμοί υπάρχουν μεταξύ 4500 και 5800 (περίπου έτσι!) Δυναμώνουν όσο περισσότερο ανοίγεις το γκάζι . Με μισά γκάζια δεν είναι αισθητοί αλλά με τέρμα γκάζι τους καταλαβαίνεις. Επίσης
καταλαβαίνεις ότι είναι χαμηλότερης συχνότητας από ένα τετρακύλινδρο . Για τον ίδιο λόγο και μυρμηγγιάζουν λιγότερο τα χέρια όσο και εάν σου φαίνεται παράλογο αυτό που λέω.
Πιθανολογώ ότι παραήσουν σφιγμένος στα γκριπ (60 Km λες ότι έκανες ) , αλλά αυτό που με προκαλεί απορία είναι που λες ότι το TDM είχε λιγότερους. Έχω οδηγήσει αρκετά παλιότερα και υποστηρίζω το αντίθετο . Εάν καβάλαγε DUKE 2ης γενιάς μάλλον θα το πέταγες στα 30 μέτρα! (βασικά και εγώ δεν πρόκειτα να πάρω κάτω από 3κύλινδρο ποτέ

)
Η σέλα είναι όντως μέτρια , αλλά μέχρι το Σούνιο και πιάστηκες ? . Έχω κάνει 500Km με στάση μόνο για βενζίνη στην εθνική για Θεσσαλονίκη και 400 σε βόλτα σε επαρχιακό . Πιάστηκα ελαφρά λίγο
περισσότερο λόγω πιο όρθιας θέσης σε σχέση με το προηγούμενο 4κύλινδρο που είχα , αλλά ο χώρος είναι αρκετός για να αλλάξεις θέση και να ξεπιαστείς. Η μηχανή θέλει κίνηση . Δεν πρόκειται να σε σώσει κάποια κάποια παχιά σέλα εάν κάθεσαι ακίνητος σε μια θέση με τις ώρες . Για μένα το πρόσημο είναι ελαφρά θετικότερο από σπορτ-τούρινγ λόγω και πολλών αστικών και ορεινών χιλιομέτρων.
Λιώμα άσφαλτος και γαρμπίλι και δοκίμασες το traction? Τα ηλεκτρονικά έχουν σχεδιαστεί με βάση κάποιες ανοχές . Οι σχεδιαστές έχουν στα δεδομένα τους ότι η πρόσφυση στο δρόμο έχει κάποια ελάχιστη τιμή. Όταν χουφτώνεις το γκάζι με 1η τι περιμένεις να κάνει το traction. Δώσε 30000€ και πάρε όποιο σουπερ-ντούπερ θες. Το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Τα ηλεκτρονικά εξομαλύνουν καταστάσεις και ΔΕΝ δημιουργούν πρόσφυση. Γείρε περισσότερο από ότι σε παίρνει σε μια στροφή και απλά τρως τούμπα. Η σπαζοκεφαλιά είναι χειρότερη σε ένα πανάκριβο Ducati που πρέπει να επιλέξεις μεταξύ 8 ρυθμίσεων. Πρέπει να ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις.
Η θέση των χειριστηρίων έχει αλλάξει ακόμα και στα Honda (τούμπαραν την κόρνα με τα φλας). Γενικά με τόσα κουμπάκια είναι λίγο ζόρικα . Το προηγούμενο μηχανάκι είχε 2 χειριστήρια όλα κι όλα . Σημεία των καιρών.