Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 49

Θέμα: Στιγμιαία διακοπή κινητήρα

  1. #16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Misfire και τα 4;
    Missfire για 0,5 δευτερόλεπτο στις 12.000 στροφές ισούτε με 100 στροφές στον κινητήρα χ 4 κυλίνδρους = 400!!!


  2. #17
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    3.898
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Σούζα..???
    Δυσκολο...ουτε CRF να καβαλαγε.

    Παιζει κ για αντλια οπως ακουγετε.
    Ride(s) the wind of change...

  3. #18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Misfire και τα 4;
    1 δεν αρκεί για να κάνει αυτό το κόμπιασμα;
    The R is for Respect.

  4. #19
    Μόνο κανένα βολάν μην είναι, την π...σαμε
    The R is for Respect.

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vice Προβολή μηνύματος
    Μόνο κανένα βολάν μην είναι, την π...σαμε
    Μια φορά δεν είναι πρόβλημα!! Αν στο ξανακάνει τότε άρχισε να ψάχνεις. Ακόμα και από το καύσιμο μπορεί να ήταν.

  6. #21
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vice Προβολή μηνύματος
    1 δεν αρκεί για να κάνει αυτό το κόμπιασμα;
    Οχι βέβαια.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #22
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Είχε βενζίνη το ντεπόζιτο;

  8. #23
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vice Προβολή μηνύματος
    1 δεν αρκεί για να κάνει αυτό το κόμπιασμα;
    Missfire για 0,5 δευτερόλεπτο στις 12.000 στροφές ισούτε με 100 στροφές στον κινητήρα χ 4 κυλίνδρους = 400!!!

  9. #24
    Αντλία είναι το πρώτο που θα κοιτάξεις όπως σου είπαν, επίσης δες αν τυχόν είναι κάποιο σωληνάκι τσακισμένο κάτω από το ντεπόζιτο η πατιέται από κάτι άλλο, κλασικό πρόβλημα σε 2009 και μετά.
    Για να τσεκάρεις ντεπόζιτο και για να βγει η αντλία θέλει τρόπο όμως, θα πρέπει να ξεσυνδέσεις ένα κομματάκι πλαστικό σε σχήμα τετραγώνου που κρατάει τον αισθητήρα πάνω, αλλιώς δεν βγαίνει χωρίς να σπάσεις ένα πλαστικό εξόγκωμα(Pin). Δες video how to στο youtube.

  10. #25
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.672
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vice Προβολή μηνύματος
    σηκώθηκε 10-15 εκατοστά το πολύ.
    Εεε καλα... Μη το παιρνεις και κατακαρδα...

    (συμβαινουν αυτα - λιγο το στρες, λιγο το αγχος, λιγο η κουραση..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Εεε καλα... Μη το παιρνεις και κατακαρδα...

    (συμβαινουν αυτα - λιγο το στρες, λιγο το αγχος, λιγο η κουραση..)
    Μέχρι εκεί καλά είναι γιατί μετά βγαίνει εξω απο το fairing και την παίρνει ο αέρας.
    The R is for Respect.

  12. #27
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vice Προβολή μηνύματος
    Μέχρι εκεί καλά είναι γιατί μετά βγαίνει εξω απο το fairing και την παίρνει ο αέρας.

  13. #28
    Επανέρχομαι στο θέμα με πιο συγκεκριμένες πληροφορίες. Το πρόβλημα συμβαίνει όταν δώσεις απότομα πολύ γκάζι και οι στροφές ειναι από 5 έως 7 χιλιάδες. Έχω αλλάξει βολάν, μπουζί, έβαλα βενζίνη από διαφορετικά βενζινάδικα και πάλι το κάνει. Δεν ανάβει κανένα λαμπάκι παρόλα αυτά. Αν δώσεις ομαλά γκάζι δεν το κάνει καθόλου.

  14. #29
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vice Προβολή μηνύματος
    Επανέρχομαι στο θέμα με πιο συγκεκριμένες πληροφορίες. Το πρόβλημα συμβαίνει όταν δώσεις απότομα πολύ γκάζι και οι στροφές ειναι από 5 έως 7 χιλιάδες. Έχω αλλάξει βολάν, μπουζί, έβαλα βενζίνη από διαφορετικά βενζινάδικα και πάλι το κάνει. Δεν ανάβει κανένα λαμπάκι παρόλα αυτά. Αν δώσεις ομαλά γκάζι δεν το κάνει καθόλου.
    Δε ξέρω τη μηχανή σου, αλλά στο αμάξι μου που είχα το ίδιο πρόβλημα (leon 1,8 tsi) ήταν πολλαπλασιαστής.

  15. #30
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Ότι είπε ο παραπάνω, πολλαπλασιαστές είναι το επόμενο θέμα μετά το βολάν, που πονάνε αυτά τα μοτέρ

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Θερμοκρασια κινητηρα Ζ750 ???????
    από Λουκάς στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2005, 19:41
  2. Βελτιωση 4Τ κινητηρα
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2004, 01:02
  3. Διακοπή Ηλεκτρικού Ρεύματος
    από superfour στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2004, 15:58
  4. Πως να φτιάξετε αεροπλανάκι με κινητήρα απο μύγες
    από stratospr στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2004, 16:25
  5. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 22:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF