Εχω μια ΒΜW F650 CS στην οποια εσπασαν οι πυροι που κρατανε την ζαντα και συνδεονται με το δισκοφρενο με αποτελεσμα να φαγωθει η ζαντα απο την τριβη καθως και η βαση που κραταει το δισκοφρενο . Αποτελεσμα να την παω στον μηχανικο (πρωην μηχανικο της BMW που ανοιξε δικο του ) και μου ειπε οτι θελει αλλαγη η ζαντα και ο αξονας του πισω ψαλιδιου. Πηγα ετρεξα τα βρηκα εκανα και την αλλαγη στο λαστιχο και του τα πηγα για να κανει τις αλλαγες και να την παρω . Αυτα πριν δυο μερες και γυρναει και μου λεει οτι η βιδα που ρυθμιζει τον υμαντα και ειναι στο τελειωμα του ψαλιδιου δεν ξεβιδωνει (οπως φαινετε και στην εικονα )και μαλιστα του εσπασε και το αστερακι απο το εργαλειο του στην προσπαθεια του να ξεβειδωσει την βιδα , απο τοτε ακομα προσπαθει και θα εχει μεσα την μηχανη και το σαββατοκυριακο . Το ερωτημα μου ειναι ως μηχανικος δεν θα επρεπε να βρει την λυση εντος της ημερας αφενος και κατα δευτερον τι λεφτα θα ζητησει για μια δουλεια που ειναι κανονικα ουτε δεκα λεπτα ?