Το μονο που σκέφτομαι είναι μην τα χρεωθεί το παιδί που μου έκανε το σέρβις. Θα παω πάντως γιατι κι εγώ λεφτακια έδωσα και είναι κρίμα και το μηχανάκι.
Το μονο που σκέφτομαι είναι μην τα χρεωθεί το παιδί που μου έκανε το σέρβις. Θα παω πάντως γιατι κι εγώ λεφτακια έδωσα και είναι κρίμα και το μηχανάκι.
Μια και πέτυχα το νήμα, θα πω τη γνώμη μου επί του θέματος, 3 μήνες μετά το ερώτημά σου. Ξέρω ότι αυτά που θα γράψω, θα παραξενέψουν τους περισσότερους φανατικούς.
Κινούμαι κυρίως σε λεωφόρους εντός του αστικού ιστού και έχω κάνει πάνω από 10.000 km με MT-07. Ταξίδια έχω κάνει μέχρι 500 km σε μία μέρα, αλλά δεν είναι συχνά. Το MT-07 είναι πολύ γρήγορο, αλλά αυτός δεν είναι λόγος να προσπαθείς να το αποδεικνύεις σε κάθε περίσταση. Καθημερινά με προσπερνάνε κάθε είδους δίκυκλα, από παπιά, scooter, μοτοσυκλέτες κάθε κυβισμού και δεν προσπαθώ να τα κυνηγήσω. Κινούμαι όσο νιώθω ο ίδιος άνετα και ευχάριστα και αξιοποιώ την περίσσεια ισχύος μόνο όταν είναι απαραίτητη και όχι σε κάθε περίσταση.
Είναι γεγονός ότι κοιτάζω εντυπωσιασμένος όσους κινούνται με μεγάλη ταχύτητα, αλλά ταυτόχρονα δεν ακολουθώ με την πρακτική τους, διότι παίρνουν ως δεδομένες πολλές συνθήκες που δεν είναι πάντοτε παρούσες. Καθένας κινείται με την ταχύτητα που τον κάνει να νιώθει άνετα, βάσει της εμπειρίας του και των συνθηκών. Προσωπικά δε μου αρέσει να πιέζω τα μηχανήματα και να τα φέρνω στα όριά τους, διότι έτσι τα φθείρονται πολύ γρήγορα. Προτιμώ να οδηγώ με λιγότερο ρίσκο και πίεση, ώστε να αντέξω περισσότερο καιρό κι εγώ και το μηχανάκι και να ευχαριστιέμαι τις διαδρομές.
Κάθε διαδρομή με το MT-07 είναι απίστευτα όμορφη. Είναι ιδανικό για μέσα στην πόλη, αλλά και υπέροχο για περιαστικές διαδρομές. Σε αυτοκινητόδρομους, ο κινητήρας νιώθει πολύ άνετα σε υψηλές ταχύτητες, αλλά ο αναβάτης όχι για πολλή ώρα, αφού είναι γυμνό. Άλλωστε, ένας από τους λόγους που αγοράζεις γυμνή μοτοσυκλέτα είναι για να νιώθεις περισσότερο τον αέρα. Μέχρι τα 90 km είναι τέλειο, αλλά σε υψηλότερες ταχύτητες αρχίζει να κουράζει σε πολύωρη διαδρομή, ενώ ακόμα περισσότερο κουράζεται η συνοδός σου.
Πολύ οικονομικό, με μέση κατανάλωση κάτω από 4 λίτρα/100 km μέσα στην πόλη σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Είναι στενό σχεδόν σαν παπί, ώστε να περνάει από παντού και σχετικά ευέλικτο και ελαφρύ. Συνδυάζει οικονομία ενός μεσαίου scooter, με ενεργητική ασφάλεια μοτοσυκλέτας και αντίστοιχες επιταχύνσεις, αν το θελήσεις ή αν χρειαστεί. Θεωρώ ότι είναι μοτοσυκλέτα ιδανική για καθημερινή συμβίωση. Σίγουρα το παπί είναι πολύ καλύτερο στην πόλη και οι μηχανές τουρισμού σαφώς ανώτερες στο ταξίδι σε υψηλές ταχύτητες, αλλά αν θέλεις ένα μηχανάκι που δε θα σε περιορίσει σχεδόν πουθενά, είναι από τις καλύτερες επιλογές.
Εμενα βγαζει καταναλωση 5 λιτρα με χαλαρη οδηγηση.
Το χαλαρή είναι σχετικό για τον καθένα. Το δικό σου χαλαρό, μπορεί να είναι δικό μου σβέλτο. Έχω δει μέση κατανάλωση μέχρι 4,7 L/100km σε οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο.
Όμως σε επαρχιακό δρόμο με χαλαρή οδήγηση ή με οδήγηση μέσα στην Αθήνα το καλοκαίρι που δεν έχει κίνηση, η κατανάλωση πέφτει στα 3,2 L/100km (έχω δει και 3,1), μετρημένη τόσο από τον ψηφιακό μετρητή της μοτοσυκλέτας όσο και με το γέμισμα ανά 250-300 χιλιόμετρα. Περίπου τόσο καίνε τα 300άρια scooter.
Το χειμώνα ανεβαίνει στα 3,7 L/100km, λόγω της αυξημένης κίνησης στους δρόμους της πόλης.
Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 14/10/2017 στις 18:13.
Τι να πω δεν ξερω, το σκουτερ που ειχα πριν και ηταν 300αρι εκαιγε 4.
300 χιλιόμετρα απο 13αρι ντεπόζιτο;
Ανοίξτε το λίγο το εργαλείο ρε παιδιά, θα μπουκώσει.
Το συγκεκριμένο μοτέρ όντως μπορεί να δώσει πολύ χαμηλές καταναλώσεις. Μια φορά που δοκίμασα να πάω σαν άνθρωπος είχε πέσει κάτω από πέντε η κατανάλωση. Ακόμα και στην πίστα πάνω από εξιμιση δεν είδα ποτέ.
14άρι, αλλά ναι, αυτές οι καταναλώσεις είναι αστείες. Γύρω στο 5-5,2 βλέπω με φυσιολογική χρήση, σβέλτη οδήγηση, μεικτό κύκλο. Σε ταξίδι/ΕΟ, πέφτει εύκολα κάτω από 5. Μόνο στο στρώσιμο έβλεπα 4,2-4,4. Αλλά δεν κυνηγάω την οικονομία.
Life begins at 45°.
Καλημέρα παίδες, θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάτι που μου έτυχε σήμερα το πρωί.
Καθώς πάω να πάρω το μοτόρι απο το γκαράζ μου, βλέπω κάτω απο το μοτέρ λίγες σταγόνες λάδι.
Κοιτώντας καλύτερα είδα οτι η αριστερή πλευρά του μοτέρ έχει γεμίσει με λάδια, τόσα που έχει γεμίσει και η εξάτμιση απο κάτω.
Σίγουρα όχι κάτι που θα ήθελα να δω...
Το μηχανάκι παρεπιπτόντος το έχω 1,5 χρόνο και γενικά δεν του γλεντάω την ψυχή.
Για να δούμε τι θα μας πεί και το συνεργείο...
Του έριξα μια ματιά απο κοντά και δεν είναι τάπα η κάτι σχετικό.
Φαίνεται το λάδι να βγαίνει πίσω (και λίγο ποιο πάνω) απο το προστατευτικό που έχει για τις ταχύτητες (εκεί που ενώνεται με το μοτέρ).
Ίδωμεν...
Λέγε, ρε φίλε, τι έγινε. Μας έχεις κάνει ρόμπα σε όλο το φόρουμ. Πες τι λάθος κάνατε και το χαλάσατε.![]()
Life begins at 45°.
Νομίζω είναι επειδή δεν το γλεντάει. Αν δεν κάνει σούζες κάθε λίγα μέτρα, τα λάδια μένουν χαμηλά και προκαλείται διαρροή.
Life begins at 45°.