οτι ειπε ο Πετρος (ptc)...εσωτερικα γινεται το λαδωμα και οχι εξωτερικα...
επισης καλο ειναι η αλυσιδα να ειναι ζεστη...
οτι ειπε ο Πετρος (ptc)...εσωτερικα γινεται το λαδωμα και οχι εξωτερικα...
επισης καλο ειναι η αλυσιδα να ειναι ζεστη...
Τζαμπα η κοντρα εν τω μεταξυ, ο ανθρωπος εγραψε οτι βαζει στο πισω γραναζι. Για καποιο λογο νομιζα πως εβαζε στο μπροστα, ειχα διαβασει λαθος.![]()
Σε αυτην την περιπτωση μπορει να συσσωρευοταν οντως λιπαντικο εκει. Για το μεσα-εξω εχει μαλλον ο καθενας τον τροπο του, αλλα ειναι συζητηση για αλλο νημα. Εκτος κι αν το παρακανεις απο την εξω μερια. Τοτε στο μπροστα γραναζι θα μαζευτει οντως βρωμια γιατι εκει δεν ειναι ανοιχτα για να πεταξει το παραπανησιο.
Ποιά η διαφορά εσωτερικά; Που υπάρχει πλεονέκτημα στην λίπανση; Σημασία έχει το λάδι να εισχωρεί ανάμεσα στους κρίκους της αλυσίδας και από την αριστερή πλευρά και από την δεξιά. Όταν προσπαθείς να το πετύχεις αυτό από το εσωτερικό σημείο δεν είναι εύκολο λόγο περιορισμένης πρόσβασης με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να μην έχουν σωστό αποτέλεσμα.
![]()
Τελευταία τροποποίηση από costas81; 17/10/2017 στις 11:59.
Για ένα, η βαρύτητα και η φυγόκεντρος θα στείλουν το λιπαντικό παντού, όταν ψεκάζεις εσωτερικά. Κάτι που δε θα συμβεί αν ψεκάζεις εξωτερικά, εκτός αν κάνεις ΠΟΛΥ καλή δουλειά και πραγματικά εισχωρήσει σε όλο το βάθος. Αλλά για να φτάσεις σε αυτό το σημείο, ήδη έχεις ξοδέψει περισσότερο λιπαντικό απ'όσο χρειάζεται. Ακόμα περισσότερο, δεδομένου ότι ο όγκος του λιπαντικού θα είναι εξωτερικά και θα φύγει στην πρώτη βόλτα.
Life begins at 45°.
Κατά την λίπανση και ειδικά όταν η αλυσίδα είναι ζεστή, όλα τα σύγχρονα λιπαντικά όσο πειριστρέφεται η αλυσίδα κατά το πέρασμα από το μπροστά γρανάζι όπου η γωνία μεταξύ των κρίκων της αλυσίδας είναι μεγαλύτερη, μεταφέρουν το λιπαντικό περιμετρικά του o-ring και αυτό γίνεται με μικρή ταχύτητα περιστροφής της αλυσίδας. Άυτό λοιπόν που μας ενδιαφέρει είναι να πάει το λιπαντικό εκείνη την στιγμή στα σημεία επαφής. Από εκεί και πέρα από την φυγόκεντρο και με μεγάλες ταχύτητες δεν έχουμε πλεονεκτήματα στην λίπανση όπως αναφέρεται. Όσο είναι να φύγει θα φύγει και θα λερώσει ότι βρεθεί στον δρόμο του.
![]()
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Δεύτερη γενιά του ΜΤακίου... πιθανό να παρουσιαστεί στην EICMA.
Με τέτοια μούρη βλέπω το"παλιό" να γίνεται ανάρπαστο.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Άλλο κάλλος και εκείνο......
Όχι δεν είναι το ίδιο.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Αν ανανεωθεί και μπουν μπιχλιμπίδια τύπου ride-by-wire, επιλογή χαρτογράφησης κτλ και ανέβει η τιμή του κάνα χιλιάρικο, δε θα φτάσει την επιτυχία του πρώτου. Νομίζω ένα απλό, αλλά σαφές, facelift θα αρκούσε.
Αναμένουμε για το μούτρο.![]()
Life begins at 45°.