Αν ο Dovi κερδίσει στην Valencia, ο Marquez πρέπει να τερματίσει 11ος ή πιο πάνω.
Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι πρωταθλητής ο μικρός.
Edit: πρόλαβε ο Trooper πιο πάνω.
Αν ο Dovi κερδίσει στην Valencia, ο Marquez πρέπει να τερματίσει 11ος ή πιο πάνω.
Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι πρωταθλητής ο μικρός.
Edit: πρόλαβε ο Trooper πιο πάνω.
The journey is the reward!
περιμένω ανάλυση σιμοριλ για να τοποθετηθώ.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ο Ντόβι έπρεπε να κερδίσει για να έχει ελπίδες, ήταν και ο πιο γρήγορος στο βρεγμένο άρα λογικά ήθελε βροχή, του έκανε το χατίρι ο καιρός.
Ο Χόρχε παραλίγο να διαμορφώσει το πρωτάθλημα, αν έπεφτε εκεί που έχασε το μπροστινό ο Μάρκ θα έβγαινε 3ος, έμαθε να οδηγάει στην βροχή και ξεχάσανε οι άλλοι.
Ο Μάρκ δεν πίεσε πολύ, αγώνας τακτικής και ειδικά μετά από ένα χάσιμο του μπροστινού έκατσε στα αυγά του.
Ο Ζαρκό με soft απλά απίστευτος, μπράβο του.
Τα Γιαμάχα για άλλη μια πίστα άφαντα, απελπιστικά αργά και ξεφτίλα να τους γλεντάει το δορυφορικό του Ζαρκό με soft.
Πάμε Βαλένθια για το φινάλε.
http://www.dailymotion.com/video/x66qemd
νομιζω βρηκα τον σημερινο αγωνα... αν οχι μη κραξετε...
TO AVOID PAIN, THEY AVOID PLEASURE
TO AVOID DEATH, THEY AVOID LIFE
54°10'02.9"N 4°28'40.5"W
έχει πλάκα (για εμάς απέξω) αυτο που ζούνε οι μηχανικοι της honda. Ο mm πρέπει να τερματίσει, δεν υπάρχει η αστοχία στο μενού της βαλένθια. Είναι πολύ πιθανό το μοτερ να ειναι σε διαφορετικό setup για να έχει μαξιμουμ απόδοση αλλα 0% πιθανότητα να του καταστρέψει τον αγωνα. Στην απέναντι όχθη (ducati) θα κάνουν τα πάντα για να μπορεί οι dovi να βγει πρωτος no matter what.
Εγώ έχω μια αρκετά σοβαρή ερώτηση ρε παιδιά,είναι τόσο δύσκολο να πάρει η yamaha 4 σασί από την tech3(δηλαδή τα περσινά εργοστασιακά) για να τα έχει για καβάτζα; δηλαδή όταν υπάρχει υπόνοια βροχής να στήνουν τις εργοστασιακές μηχανές όπως πέρυσι.Απαγορεύεται κάτι τέτοιο; ή το setup των μηχανών θα χανόταν εξ ολοκλήρου;
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Δεν έχει να κάνει με νίκες μόνο. Έχει να κάνει με την γενικότερη παρουσία του. Είναι σίγουρα ο πιο γρήγορος αναβάτης, παλεύει με κάθε τρόπο για να κερδίζει ή να ανέβει στο podium.
Συναισθηματικά, θα ήθελα Dovi. Αλλά ο Dovi έχασε το πρωτάθλημα με την 13η θέση της Αυστραλίας.
Υπάρχει κάποιος που πιστεύει, πως ο Marquez θα έμενε στην 13η θέση και δεν θα οδηγούσε στο 150% για να μείνει μέσα στους πρώτους αν ήταν στη θέση του;
Μην ξεχνάμε και τη διαφορά στις μηχανές. Δεν καβαλάνε το ίδιο εργαλείο οι δύο αναβάτες. Η συνεισφορά της Honda στην πορεία του MM δεν ξέρω πόσο μεγάλη είναι. Από την άλλη η Ducati έχει δώσει ένα πολύ δυνατό εργαλείο στους αναβάτες της.
Τεσπα, αυτά είναι θεωρία... Αυτά που μένουν στην ιστορία είναι τα πρωταθλήματα.