Το λοιπόν ο Νικόλας ήρθε Πάτρα στον γκουρού της ηλεκτρολογίας vaska. Επιστρατεύτηκε ο optimate, βγήκε η μπαταρία φορτίστηκε και ο φορτιστής έδειξε οκ. Η μπαταρία πριν μπει για φόρτιση μετρήθηκε και βρέθηκε να έχει το 80% της χωρητικότητάς της. Αδικαιολόγητο μιας και είχε προηγηθεί φόρτιση και ταξιδάκι. Μετρήθηκε αμέσως μετά την φόρτιση αλλά και μια ώρα μετά κι έδειξε απώλειες.
Οπότε καταλήγουμε με τον Νίκο να την βάλει πάνω να πάει Καλάβρυτα και να την ξαναμετρήσει στο τοπικό συνεργείο. Ο ανορθωτής έδειχνε κανονικές τιμές φόρτισης οπότε αν η μπαταρία είχε και πάλι απώλειες θα ήταν από αστοχία της μπαταρίας.
ΟΚ Νικόλα??
ΟΚ μάστορα.
Ας την βάλουμε τώρα πάνω να δούμε.
Και ω του θαύματος μόλις μπήκε η μπαταρία πάνω η μηχανή είναι νεκρή από ηλεκτρικά. Όταν λέμε όμως νεκρή εννοούμε νεκρή, dead, καπούτ.
Ρε τι διάολο συμβαίνει?? Μην είναι καμία ασφάλεια???
Βγήκαν και μετρήθηκαν όλες με πολύμετρο αλλά και οπτικά. Οι ασφάλειες καλές.
Τηλ σε συνεργείο φίλου, μπλα μπλα μπλα..... να κοιτάξετε την κεντρική ασφάλεια την 30Α που είναι στο ρελέ της μίζας, αν έχει καεί αυτή δεν έχει πουθενα ρεύμα η μηχανή και τα Honda έχουν θέμα με την ασφάλεια αυτή.
Προσπαθούμε να βγάλουμε την φύσα που πάει στο ρελέ για να βρούμε την ασφάλεια και να την μετρήσουμε αλλά η φύσα είναι μάλλον αρσενική και μας γράφει στα παπάκια της και δεν βγαίνει με την καμία. Κοντέψαμε να ξηλώσουμε ότι καλώδιο υπήρχε και αυτή η πουτάνα εκεί ακλόνητη.
Τηλ στον Δεμπόνο (ηλεκτρολόγο για μοτο στην Πάτρα) στέλνει παλικάρι να δει, ξαναμετράμε ασφάλειες, βγάζουμε και την ασφάλεια του ρελε και μετράμε και αυτή και τελικά όλες είναι ΟΚ.
Γμτ την γκαντεμιά μου μέσα τι φταίει και δεν έχει ρεύμα η μηχανή??
Τελικά την πάει ο Νίκος παδαράτα μέχρι το συνεργείο κι εκεί ο αρχιμάστορας Δεμπόνος ανακαλύπτει ότι δεν είχαμε βιδώσει πάνω στον αρνητικό πόλο το καλώδιο της γείωσης αλλά μόνο κάτι άλλα καλώδια που ήταν βιδωμένα στον αρνητικό μαζί με την γείωση (είχε 2 ακροδέκτες το γαμίδι). Προφανώς η γείωση κρύφτηκε για να μας τσεκάρει και να δει πόσο μ@λ@κες είμαστε και ιδιαίτερα εγώ που το έπαιζα και γνώστης τρομάρα μου.
Τελικά η μηχανή πήρε μπροστά και μετρήθηκε και στο ηλεκτρολογείο και το πόρισμα είναι ότι αν τελικά ξεμένει από ρεύμα υπαίτια είναι η μπαταρία. Ανορθωτής και κύκλωμα φόρτισης είναι όλα κομπλέ.
Αυτά τα νέα από το Πατραϊκό μέτωπο.
Τελευταία τροποποίηση από vaska; 21/07/2017 στις 16:52.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Και μόνο η καλή σου πρόθεση να βοηθήσεις φτάνει, αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Βασίλη, τελικά του έκανες φορματ;
![]()
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Βασιλη ευχαριστώ και από δω. Ολα καλά. Γελασαμε κιολας με τη λαλακια μας κ τελος καλο!! Θα δουμε τωρα τι θα γινει. Θα ενημερωσω.
Ps: απο χαλανδριτσα σχεδον ολος ο δρομος ειχε χαλικι και ειδικα σε κλειστες στροφες. Γενικα σε καποια σημεια είναι ωραιος δρομος.
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high
αν την Κυριακή δεν με χώσει η MILFάρα να αλλάξω λάδια στο ρδέλο της (και αφού μπω στο λούκι αλλάξω και της χοντρής αλλά και του παπιού) ίσως σε επισκεφτώ για καφεδάκι. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερώσω πρώτα. Μιλάμε
PS
Να φέρω φορτιστή, πολύμετρο και σταυροκατσάβιδο???
![]()
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high
Μπράβο ρε Βασκα!!!! Πολλές μπύρες και από μένα για τη πρόθεση και τη συμπαράσταση.
Νίκο μία χαρά ρε φίλε!! Μακάρι να είσαι πάντα έτσι τυχερός!!!!
εισαι οραιος χαχαχαχα