Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 69

Θέμα: ΒΕΝΖΙΝΗ και ΒΕΝΖΙΝΕΣ

  1. #16
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Κάτσε να κλείσουμε και την ενότητα.

    <παρένθεση> Στο χώρο της τεχνικής υπάρχουν όλοι αυτοί οι όροι RON, MON, PON, αλλά εμείς εδώ (στην καθομιλουμένη) χρησιμοποιούμε μόνο τον όρο "αριθμός οκτανίων". Σύμφωνα με τον ορισμό της χημείας του λυκείου, μιλάμε για το RON (που ορίσαμε παραπάνω). </παρένθεση>

    Για το RON λοιπόν, η δοκιμή γίνεται σε εργαστηριακές συνθήκες, σε έναν πολύ απλό μονομπούκαλο κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης (από 4:1 μεχρι 18:1 γράφουν τα τεφτέρια) και χωρίς άλλες λεπτομέριες. Μια από τις εργαστηριακές συνθήκες είναι το ότι η κινητήρας λειγουργεί χωρίς φορτίο. Οπότε μάνι-μάνι καταλαβαίνουμε ότι το RON δεν είναι παρά μια ένδειξη της αντικροτικής ικανότητας του καυσίμου, καί οτι κάποιο τελειωτικό μέτρο. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ υποτίθεται ότι ψιλοϊσοδυναμεί με "απαλή χαλαρή οδήγηση χωρίς φορτία", αλλά προσωπικά αυτό το βρίσκω 'λίγο κάπως'.

    Test Engine conditions Research Octane
    [PHP]

    Test Method ASTM D2699-92
    Engine Cooperative Fuels Research ( CFR )
    Engine RPM 600 RPM
    Intake air temperature Varies with barometric pressure
    ( eg 88kPa = 19.4C, 101.6kPa = 52.2C )
    Intake air humidity 3.56 - 7.12 g H2O / kg dry air
    Intake mixture temperature Not specified
    Coolant temperature 100 C
    Oil Temperature 57 C
    Ignition Advance - fixed 13 degrees BTDC
    [/PHP]

    (*CFR είναι ο κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης)
    (**ASTM: American Society for Testing and Materials --έχει και international division)
    (***BTDC: Before Top Dead Center, πριν το ΑΝΣ)

    Επειδή είναι πασιφανές ότι το RON δε μας λέει και πολλά, υπάρχει και μια άλλη δοκιμή που γίνεται με πιο ρεαλιστικές συθνήκες. Γιαυτό πήγαν και επινόησαν και τη λεγόμενο motor method:


    Test Engine conditions Motor Octane
    [PHP]
    Test Method ASTM D2700-92
    Engine Cooperative Fuels Research ( CFR )
    Engine RPM 900 RPM
    Intake air temperature 38 C
    Intake air humidity 3.56 - 7.12 g H2O / kg dry air
    Intake mixture temperature 149 C
    Coolant temperature 100 C
    Oil Temperature 57 C
    Ignition Advance - variable Varies with compression ratio
    ( eg 14 - 26 degrees BTDC )
    Carburettor Venturi 14.3 mm
    [/PHP]

    Υποτίθεται ότι αυτή η μέθοδος αντιπροσωπεύει οδήγηση με υψηλες ταχύτητες και φορτίο. Για την ώρα κρατά με το λόγο τους και παίρνουμε ένα ακόμα νούμερο που λέγεται MON - Motor Octane Number.

    Το MON περιμένουμε σχεδόν πάντα να είναι μικρότερο από το RON. (Μιλάμε πάντα για τις βενζίνες μας όπως τις ξέρουμε). Άρα μάνι-μάνι-μάνι βλέπουμε ότι η αντικροτική ικανότητα του καυσίμου μας είναι ...ευαισθητούλα!

    Και έρχομαι εγώ ο πτωχός καταλανωτής που οδηγώ ένα όχημα στις πλέον ετερόκλητες (κι ενίοτε αντίξοες ) συνθήκες, να ρωτήσω: Η βενζίνη που μου πουλάει το πρατήριο είναι τί αριθμού οκτανίων?


    ΣΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ υπάρχει η σύμβαση του PON = Pump Octane Number. Δηλαδή ο αριθμός οκτανίου που βάζουμε από τις αντλίες. Αυτό δεν είναι νούμερο από κάποια άλλη δοκιμή, αλλά ο μέσος όρος (RON+MON)/2.

    Τώρα κάπου εδώ μπερδεύομαι γιατί δεν έχω καταλάβει αν πρόκεται για αμερικάνικη ιδιοτροπία ή διεθνή σύμβαση. Υπάρχει ένας ακόμα δείκτης, το AKI = Antiknock Index, οποίος επίσης ορίζεται όπως το PON παραπάνω. Ίσως τελικά πρώτα να ορίζεται το AKI και μετά να επινοήθηκε το PON.

    ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι η προδιαγραφή που διαβάζουμε το manual του μοτοριού μας, είναι το ΑΚΙ. Τουλάχιστον σε αυτό το συμπέρασμα οδηγούν οι αναφορές. Όπως επίσης το νουμεράκι που γράφουν τα πρατήρια είναι (σύμφωνα με το προηγούμενο) επίσης το AKI, ή PON = "pump".

    ΕΛΑ ΟΜΩΣ που .............


    [FONT=century gothic]Συνεχίζεται...[/FONT]
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  2. #17
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
    ...Υπάρχει ένας ακόμα δείκτης, το AKI = Antiknock Index, οποίος επίσης ορίζεται όπως το PON παραπάνω.

    Ίσως τελικά πρώτα να ορίζεται το AKI και μετά να επινοήθηκε το PON.


    Μην μου μπερδεύεσαι !!!

    Ακριβώς για την "μη πραγματικών συνθηκών" διαδικασία του ορισμού του αριθμού οκτανίων, απαιτείται στις Η.Π.Α. να γράφεται στις αντλίες ο αριθμός ΑΚΙ (Antiknock Index).

    Αυτός είναι μια συμβατική παραδοχή στον τύπο RdON = a(RON) + b(MON) +c (RdON είναι το Road Octane Number και καθορίζεται από διαδικασίες που ξεφεύγουν του παρόντος - βασικά αφορά πιο "ρεαλιστικό" οκτανικό βαθμό για Πολυκύλινδρους κινητήρες - οι RON & MON ορίζονται σε Μονοκύλινδρο κινητήρα...).

    Αν στον παραπάνω τύπο βάλουμε a=b=0.5 και c=0, τότε ερχόμαστε στο ΑΚΙ = (RΟΝ+ΜΟΝ)/2 !!!

    Το πρόβλημα είναι ότι βενζίνες με το ΙΔΙΟ ΑΚΙ (ίδιου οκτανικού βαθμού) μπορεί να έχουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ RON και ΜΟΝ !!!
    (Γι'αυτό κάποια μοτέρ βαράνε "πυράκια" με π.χ. 95άρα Shell ενώ δουλεύουν μια χαρά με 95άρα BP) - δεν ξέρω αν έγινα αντιληπτός...

    Οπότε τώρα σε αναγκάζω να μπλέξεις με Sensitivity και μεγάλες/μικρές διαφορές RON - MON, γιατί (στο φινάλε) ΔΙΚΟ ΣΟΥ είναι το thread !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #18
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Αααα μην κλέβεις επειδή άργησα

    Βρήκα απάντηση στο περί PON, Ευρώπης και Αμερικής, έχω ήδη ετοιμάσει για RdON κλπ... Δεν έχω όμως 40 ώρες στο 24ωρό μου!

    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
    Αααα μην κλέβεις επειδή άργησα


    Συγγνώμη αφεντικό, δεν θα ξαναγίνει...

    Θεώρησέ τα άκυρα και γράψε κατά το δοκούν !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20



    φιλε απλα φοβερο το ποστ σου.....ευγε...μονο που δεν καταλαβα αυτο το παραδειγμα 95 shell..95bp του oldman......
    δεν θα επρεπε να ηταν θεωριτικα ιδιες?....δεν τα γνωριζω αυτα που εγραψες και διαβασα αλλα η εταιριες δεν θα επρεπε να εχουν καποια διεθνη στανταρ πχ στις 95?......
    ......''Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.'' ............
    "μοτοσυκλετα"..
    η μαγεια του μεγαλου ρισκου για ενα ονειρο που μονο εσυ βλεπεις......

  6. #21
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Για να συνεχίσω το ...cliffhanger μου πριν, να πω βιαστικα (πριν τα δείτε και σε κανονικό κείμενο), ότι τελικά Αμερική/Καναδάς και Ευρώπη έχουν μια ουσιαστική διαφορά στις αναφορές octane rating:

    Εκεί πέρα μιλάνε σε AKI (PON).
    Εδώ πέρα μιλάμε σε RON!


    Σε ένα αμερικάνικο owner's manual θα βρείτε φράσεις τύπου
    "use premium gasoline only" (χωρίς καν αναφορά οκτανικού αριθμού), ενώ στις αντλίες το νούμερο που αναφέρεται είναι το AKI (PON).

    Αντίθετα, στα ευρωπαϊκά manuals αναφέρεται ρητά o αριθμός RON. Αντίστοιχα, τα νούμερα στις αντλίες είναι σε RON πάλι.

    Γιατί προέκυψε αυτή η 'διαφορετικότητα συμβάσεων' είναι ακόμα... υπό διερεύνηση.

    Αλλά το ενδιαφέρον ερώτημα γεννιέται αναφορικά με το τι γίνεται τελικά με μοτέρ που είναι κοινά (ή σχεδόν κοινά) στην Αμερικάνικη και Ευρωπαϊκή αγορά... ΄

    Επιστρέφω στη λάντζα και σύντομα ελπίζω να ποστάρω κανονικά.
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  7. #22




    thanks για την διευκρινηση..........
    ......''Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.'' ............
    "μοτοσυκλετα"..
    η μαγεια του μεγαλου ρισκου για ενα ονειρο που μονο εσυ βλεπεις......

  8. #23
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από siokatas
    ...μονο που δεν καταλαβα αυτο το παραδειγμα 95 shell..95bp του oldman......
    δεν θα επρεπε να ηταν θεωριτικα ιδιες?....


    Είπαμε να θεωρήσουμε το παραπάνω post άκυρο, αλλά ρώτησες πριν το σβήσω....

    Ο οκτανικός βαθμός ΑΚΙ είναι (πρακτικά) ο μέσος όρος του αθροίσματος των RON και MON.

    95 οκτάνια μπορούμε να έχουμε από MON 81 + RON 99 ή ΜΟΝ 82 + RON 98 ή ΜΟΝ 83 + RON 97 κ.λ.π.

    Όπως είπε ο Κώστα παραπάνω, ο αριθμός ΜΟΝ (υποτίθεται ότι...) αντιπροσωπεύει "πραγματικές" συνθήκες λειτουργίας (ταχύτητα, φορτίο κ.λ.π.).

    Μια 95άρα βενζίνη με ΜΟΝ 81 μπορεί να δυσκολέψει ένα μοτέρ "υψηλής" απόδοσης, το οποίο θα δουλεύει μια χαρά (από πλευράς "χτυπήματος") με μια άλλη 95άρα με ΜΟΝ 84.

    Τελικά ΔΕΝ γλυτώνουμε τα περί Ευαισθησίας (Sensitivity) της βενζίνης...

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #24
    Απο manual cbr600f 2002 :

    αριθμος οκτανιων που συνιστα ανα χωρα.

    Ελλαδα: 91 και πανω

    Γερμανια- Ελβετια: 91 και πανω

    Βραζιλια: 91 και πανω

    Μεξικο: 88 και πανω!!!

    Εγω παλι γιατι πιστευω οτι μου χτυπαγε πιρακια με 95 αρα βενζινη που ειχα βαλει μια φορα? (νοθεια θα μου πειτε...)

    Απο τοτε βαζω 100αρα. (ισως να με πιανουν κοροιδο αλλα εγω τουλαχιστον,πρωσοπικη επιλογη, κανω οτι μπορω να μην ταλεπωρησω τον κινητηρα κι ας μου κοστιζει οσοσ παραπανω κοστιζει.)
    Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΕΡΩΤΑΣ...

  10. #25
    mia aporia file astaroth2

    an vgei avri mia venzini me 105 or 110 oktania (leme twra) tha tin prwtimiseis?

    or an vgei mia venzini pou diafimizete oti prostateuei kalitera to moter tha tsibiseis kai tha tin prwtimiseis estw kai an einai kapos akrivoteri?

    dld pou stamatas? giati tosos psixanagasmos kai agonia?

    ama xalasei to ftiaxneis me ta leuta pou ejikonomises apo tin ftinoteri venzini...

    kali ftini venzini paidia!!
    kali kai ftini apo empistw pratirio..



  11. #26
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Astaroth, ελπίζω όταν ολοκληρωθεί το ποστ, να ξέρεις τι γίνεται.

    Απο τα πολύ προσφατα πάντως, μάλλον θα καταλάβεις γιατί στο Μεξικό η ίδια βενζίνη πουλιέται με διαφορετικό octane rating!!!
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  12. #27
    Sonic,


    "απο εμπιστο πρατηριο" ----> Σωστο


    Πολυ σωστο αλλα...


    SF


    Για το μεξικο το καταλαβα. Και ηταν κατι που δεν το ηξερα και μου ειχε φανει περιεργο οταν το διαβασα.
    Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΕΡΩΤΑΣ...

  13. #28
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Σύνδεση με τα προηγούμενα: Ο Δον Καστίγιο δε λα Βενζίνα πιάνει τη Μαρια στον κήπο να φυτεύει πατάτες, ενώ Ο Εσποζίτο σπάει το ένα του νύχι με κατσαβίδι.


    Μιας και προέκυψε σκοτεινό σημείο σχετικά με το RON, ας το ξαναπούμε λίγο πιο ξεκάθαρα. Στο προηγούμενο ποστ γράφει το πως *ορίζεται* η ΚΛΙΜΑΚΑ RON, και επ'ουδενί το από τι αποτελείται μια βενζίνη. Η αξιολόγηση ενός καυσίμου στην κλίμακα RON δε σημαίνει ότι το καύσιμο αποτελείται από ισοοκτάνιο και επτάνιο. Αφού ειπαμε παραπάνω ότι οι βενζίνες έχουν 500 συστατικά.

    Και μπορούν να έχουν όσα θέλουν και ό,τι θέλουν. Αλλά η δοκιμή θα γίνει κάτω από τις συνθήκες που είπαμε, και η αξιολόγηση ακτικροτικότητας θα είναι ένας αριθμός (RON) που θα αντιστοιχεί στο ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ μείγμα ισοοκτανίου κλπ όπως αυτό περιγράφεται στον ορισμό.

    Πρακτικά (και νομίζω είναι ευνόητο), οι βενζίνες ΔΕ μπορούν <κυριολεκτικά> να αποτελούνται από ό,τι θέλουν, γιατί εκτός από την αντικροτικότητα οφείλουν να έχουν και μια θερμογόνα απόδοση ικανή να κάνει έναν κινητήρα να αποδόσει όπως αυτός έχει σχεδιαστεί. Άρα το θέμα παίζεται 'στα ψιλά'.




    Λέγαμε λοιπόν για RON MON PON, και είπαμε και σε μια σφήνα προηγουμένως ότι υπάρχει διαφορά σύμβασης μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης. (Χαχαχα, λες και υπήρχε περίπτωση να μήν έχουμε, όπως και σε 1000αδες άλλα τεχνικά θέματα).

    Στις κλίμακες μένει να αναφέρουμε και το Road Octane Number (RdON) το οποίο είναι ένα μέγεθος για το οποίο βρίσκω αντιφατικές πληροφορίες. Κάποιες πηγές το αναφέρουν κι αυτό σαν ισοδύναμο του PON/AKI, ενώ άλλες αναφέρουν ότι έχει να κάνει με δοκιμές που γίνονται σε κανονικά αυτόκίνητα όπου παρατηρείται ένα περίεργο πράγμα: σε πανομοιότυπους κινητήρες, διαπιστώνεται ότι η απαίτηση ακτικροτικότητας του καυσίμου μπορεί να έχει και διαφορά ως 7 πόντους! Από αυτό το γεγονός μπορούν να βγουν πολ΄λα και διάφορα συμπεράσματα αλλά και ...περίεργες εικασίες προς διερεύνηση! Αλλά δε θα ασχοληθούμε άλλο με RdON.


    To ΕΛΑ ΟΜΩΣ που άφησα να κρέμεται είχε να κάνει με τις διαφορές που βρίσκουμε στα μάνιουλς.Π.χ.:

    Ενα Xantia 16v `96 που είχα στην Αγγλία:
    Unleaded fuel, 95 RON.

    Τo Fazer 600 (το τελευταίο) λέει:
    ...91 research octane number.

    (Ακόμα περιμένουμε να μας πείτε τι λένε τα manual σας...)

    Όπως και το Hayabusa:
    91 RON.

    Όμως στο manual του Ducati 749/749S βρίσκουμε:
    Unleaded fuel, 95 fuel octane rating (at least).
    Use fuel with low lead content and an original octane number of 95 minimum.


    Eνώ στο *αμερικάνικο* R6 και R1 (συμπιεση 12.4:1 και τα 2) λέει απλώς:
    Premium unleaded gasoline only.

    Στις ΗΠΑ η κατηγοριοποίηση είναι:
    - Regular..... 87
    - Mid grade... 89
    - Premium..... 92-93
    (Νούμερα από το Federal Trade Commission (ftc.gov))

    Tα οποία νούμερα, σύμφωνα με τα παραπάνω, είναι PON. Άρα η ΑΚΡΙΒΗ τους βενζίνη είναι μετά βίας η 98άρα η δική μας (...)

    Μάλιστα εκεί πέρα έχουν κι άλλα ζητήματα, όπως π.χ. το ότι από πολιτεία σε πολιτεία ο οκτανικός αριθμός καθορίζεται τοπικά, και η premium κάπου μπορεί να είναι 91 κι αλλού 93 κλπ κλπ.

    Αρκετά με τους αμερικάνους όμως γιατι ξεφύγαμε πάλι.
    My country invaded Iraq, and all I got was this expensive gasoline!


    Υπάρχει εκτεταμένη φιλολογία πάνω στα RON και ΜΟΝ, και στο πόσο χρήσιμα νούμερα είναι (και σε ποιές περιπτώσεις) κλπ. Για μένα, εδώ το θέμα έχει μια μικρούλα μαύρη τρύπα.

    Ακόμα δεν έχουμε πει για:
    - Απόδοση καύσης
    - Περιβάλλον και ρύπους


    Πριν πούμε για απόδοση καύσης, ισχύ κινητήρα και άλλα εμπριμέ, περάστε μια βόλτα από τη Revoil ας πούμε, και δείτε στα προϊόντα τις προδιαγραφές των βενζινών! Υπάρχει ενδιαφέρον!
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  14. #29
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.922
    Ευαισθησία (sensitivity) βενζίνης. Πωπω, το ξέχασα πριν

    Δεν είχα σκοπό να το γράψω, αλλά μιας και το έφερε η κουβέντα (του oldman)...

    Eίπαμε οτι το MON είναι πάντα μικρότερο από το RON γιατί η δοκιμή ισοδυναμεί με 'δυσκολότερες' συνθήκες λειτουργίας (=φορτίο, θερμοκρασίες κλπ). Η διαφορά των δύο ορίζεται ως ευαισθησία-sensitivity =RON-MON. Λέγεται έτσι γιατί ουσιαστικά δείχνει πόσο ευαίσθητο είναι το καύσιμο στις αλλαγές συνθηκών λειτουργίας. Η ευαισθησια του καυσίμου αφορά άμεσα τους σχεδιαστές κινητήρων.

    Αν είδατε τη Revoil που σας είπαμε παραπάνω, θα δείτε οτι οι βενζίνες που αγοράζουμε έχουν ευαισθησία περί το 10.

    Δε νομίζω να χρειαστεί να πούμε άλλα για την ευαισθησία, αλλά εν πάσει περιπτώσει εδώ είμαστε.


    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  15. #30
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
    Δε νομίζω να χρειαστεί να πούμε άλλα για την ευαισθησία, αλλά εν πάσει περιπτώσει εδώ είμαστε.


    Επειδή ο φίλτατος SF "σαλιαρίζει" σε άλλα threads με νεαρές υπάρξεις (και κλείνει "άρον - άρον" κάποια θέματα)....

    Όπως είπαμε παραπάνω, ΔΕΝ αρκεί να ξέρουμε τον οκτανικό βαθμό RON της βενζίνης μας (γιατί είναι καθαρά "θεωρητικός"...) αλλά ούτε ΜΟΝΟ τον βαθμό MON (γιατί αντιπροσωπεύει "συγκεκριμμένες" συνθήκες...).

    Ο ρεαλιστικότερος (πρακτικά...) οκτανικός βαθμός, σχετικά με την αντικροτικότητα μιας βενζίνης είναι ο βαθμός ΑΚΙ (που είναι το ημιάθροισμα των RON & MON).

    Ξαναείπαμε ότι δύο βενζίνες με ΙΔΙΟ βαθμό ΑΚΙ μπορεί να έχουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ RON και MON....

    Αυτό που ΜΕΤΡΑΕΙ σε μια βενζίνη, είναι η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ της (η οποία είναι η ΔΙΑΦΟΡΑ των RON και MON)

    ΔΕΝ θα την βρούμε αναρτημένη σε ΚΑΝΕΝΑ βενζινάδικο, αλλά πιστεύοντας τις προδιαγραφές της κάθε πετρελαιικής εταιρείας...., μπορούμε να έχουμε σαν γνώμονα ότι:

    Μια βενζίνη είναι τόσο "καλύτερη" (σε αντικροτική συμπεριφορά) από μια άλλη ΙΔΙΟΥ οκτανικού βαθμού, όσο ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ είναι η ευαισθησία της.

    Συνήθως η ευαισθησίες των βενζινών κυμαίνονται γύρω στο 10 (π.χ. RON 95 και MON 85) με "ανησυχητικό" φαινόμενο να ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ η ευαισθησία όσο αυξάνεται ο RON (π.χ. RON 98 και ΜΟΝ 86 ή RON 100 και MON 87,5).

    Οι τελευταίες έρευνες δείξαν ότι οι "Ευρωπαϊκές" αμόλυβδες, έχουν πέσει ΚΑΤΩ από το MON 85 που ορίζεται σαν κατώτατο όριο από την EN228. !!!

    Προσωπική γνώμη: Είναι προτιμότερη μια βενζίνη μικρότερου RON (από αυτό που συνιστά ο κατασκευαστής) και μεγαλύτερου ΜΟΝ παρά μια άλλη με ίδιο ή ψηλότερο RON (από το συνιστώμενο) και χαμηλό MON.
    (Συγκριτικά πάντα - μεταξύ διαφορετικών βενζινών)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Tι μηχανή έχετε και πόσα χλμ διανύετε με 1lt βενζίνη (κατανάλωση);
    από ΙΠΠΕΑΣ στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 248
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2017, 09:26
  2. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2011, 07:31
  3. ΒΕΝΖΙΝΗ και ΒΕΝΖΙΝΕΣ
    από SF στο forum Τεχνικά άρθρα
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 07/06/2007, 08:50
  4. ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΦΤΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ
    από BAD BOY στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 19/02/2006, 17:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF