E, λογικο ειναι η Yamaha να κραταει τα πιο εντυπωσιακα σχεδια για τα μεγαλυτερα μοντελα. Ολες οι εταιρειες το κανουν αυτο. Τωρα που ο μεγαλος αδερφος αλλαξε, το μικρο παιρνει τα παλια ρουχα.
Περα απο τις νεες αναρτησεις παντως ουσιαστικα δεν υπαρχει καμια σοβαρη αλλαγη.
Τελευταία τροποποίηση από ptc; 07/11/2017 στις 00:58.
Καμία ουσιαστική αλλαγή για μένα στο ΜΤ-07 2019, σίγουρα δεν αξίζει να αναβαθμίσεις αυτό που έχεις ήδη στο "καινούριο".
Περίμενα να δω τουλάχιστον νέο φανάρι σαν των MT-09/10 και κανένα USD πηρούνι.
Εδώ και λίγο καιρό, ήθελα να κάνω κάτι με το όργανο του ΜΤ, το οποίο η Yamaha αποφάσισε να τοποθετήσει πάνω στο τιμόνι:
Τα αρνητικά του, πολλά. Το τιμόνι δεν έχει πουθενά χώρο για βάση κάμερας ή κάτι άλλο, για να δεις το όργανο πρέπει να κατεβάσεις το κεφάλι και να πάρεις τα μάτια σου από τον δρόμο, και η κλειδαριά είναι πίσω από το όργανο, το οποίο δεν είναι ιδιαίτερα πρακτικό. Οπότε με ένα σμπάρο...
Μετά από διάφορες μετρήσεις και απόπειρες, κατέληξα ακριβώς σε αυτό που ήθελα:
Δεν είναι όσο εύκολο φαίνεται, αν έχεις ζελατίνα και θες να κρατήσεις τόσο αυτή, όσο και τις βάσεις της. Πρέπει να είναι στο σωστό ύψος και να έχει συγεκριμένη κλίση και διαστάσεις, ώστε, εκτός του να μην επηρεάζει τις βάσεις της ζελατίνας, να μη βρίσκει στις ντίζες, αλλά και να μη σηκώνει πολύ τη ζελατίνα, η οποία σηκώθηκε περίπου 1,5 πόντο στο πάνω μέρος, για να μην έχει επαφή. Θεωρώ ότι έγινε καλή και καθαρή δουλειά.
Έτσι δείχνει από το πλάι, όπου πλέον φαίνεται ξεκάθαρα το όργανο πίσω από τη ζελατίνα, όπως σε όλα τα μηχανάκια του κόσμου (α έφτιαξα και ανατομικές σέλες αυτές τις μέρες):
Επιτέλους, δε χρειάζεται να σκύβω για να δω τι ταχύτητα έχω:
Spoiler:Εμφάνιση
![]()
Life begins at 45°.
σωστή μοντα. αν και προσωπικά θα το έστελνα στην αποθήκη το συγκεκριμένο. πολύ μεγάλο για τα γούστα μου.
Το φανταστηκα πως θα το εκανες οταν ειδα πως πουλας τη ζελατινα.![]()
Απ'ο,τι διαβαζα στα ξενα φορουμ ειναι απο τις κλασικες μοντες που παιζουν για το 07.
Αν ενδιαφερεται κανεις αλλος στο fz07.org εχει πολλα threads με αναλυτικες οδηγιες (αναζητηση για speedo / instrument relocation, βγαζει πολλα αποτελεσματα).
Ναι, έχουν κάνει διάφοροι τη μόντα, ο καθένας με τον δικό του τρόπο. Εγώ πήρα κάποιες ιδέες, αλλά τελικά απλά χρειάστηκε να κάνω πολλές δοκιμές, για να βγει όπως το ήθελα.
Τώρα δεν ξέρω με τι άλλο να ασχοληθώ...![]()
Life begins at 45°.
Γνωρίζουμε τι τύπου λάμπα δέχεται το MT07, Η4 ή Η7?
Έχει εμπειρία κάποιος από αλλαγή αλογόνου σε LED να μας πει αν αξίζει ή αν στραβώνει υπερβολικά τους απέναντι?
Με ενδιαφέρει η αλλαγή αλλά βρίσκω μόνο LED με πολύ ψυχρό φως (6000Κ) που ουσιαστικά είναι μπλε.
Προτάσεις και λινκς δεκτά.
Η4.
https://www.moto.gr/forums/showthrea...=1#post2863855
Γενικά, όταν στο μέλλον χρειαστείς κάτι, να ξέρεις ότι οποιαδήποτε μετατροπή αξίζει να γίνει σε ένα ΜΤ, την έχω κάνει.
![]()
Life begins at 45°.
Χωρίς πλάκα η οδήγηση την νύχτα ειδικά με βροχή έχει γίνει επικίνδυνη .
Όλες αυτές οι κινεζο-led που έχει βάλει ο κάθε πικραμένος ακόμα και στο 25ετίας αγροτικό του το μόνο που κάνουν είναι
να στραβώνουν τους απέναντι , και ο ίδιος να μην βλέπει τίποτα στην βροχή γιατί το πολύ ψυχρό φως πάνω από 4000Κ διαχέεται πάνω στο βρεγμένο οδόστρωμα.
Οι πιο ηλίθιοι έχουν και αρρύθμιστα φώτα και ανάβουν και τους προβολείς ομίχλης (χωρίς να υπάρχει πουθενά ομίχλη) για να δημιουργήσουν όσο πιο επικίνδυνη κατάσταση μπορούν.
Αρνούμαστε να καταλάβουμε στην Ελλάδα τι σημαίνει ελάχιστος σεβασμός στους υπόλοιπους (γι'αυτöo και παρκάρουμε τους δίτροχους-τετράτροχους κουβάδες μας όπου βρούμε).
Όσοι δεν μπορούν να καταλάβουν πόσο επικίνδυνα είναι αυτά τα φώτα ας πάρουν μια καρέκλα και να καθίσουν απέναντι από τα φώτα τους για 5 λεπτά.
Εάν πάλι δεν καταλάβουν τότε να τους καούν και τα πηνία και ο ανορθωτής και το βίντεο.
Για καλύτερο φωτισμό σε φανάρια που είναι σχεδιασμένα για απλές λάμπες αλογόνου υπάρχουν επώνυμες πιο δυνατές λάμπες από τις Philips-Osram.