Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 125

Θέμα: Βενζίνη VS Diesel VS Αέριο... Ποιό το οικονομικότερο;

  1. #106
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Τα πετρελαιοκίνητα στην πυρά λοιπόν πανευρωπαικά κιόλας ε και αναρωτιέται ο αγοραστής γιατί ας πούμε ? Ποια τα πετρελαιοκίνητα που μέχρι πριν 5 χρονάκια και πολλά λέω τα ευαγγελιζόντουσαν οι πάντες...Απλά κάποια διακρατικές συμφωνίες ψηλά τσακίσανε αφενός και αφετέρου σκεφτείτε το εξής απλό τρεις χώρες Γερμανία Γαλλία και Ιταλία μαζί πρέπει να παράγουν 1 αυτοκίνητο κάθε δευτερόλεπτο που σημαίνει ότι κάθε δευτερόλεπτο πρέπει να βρίσκουν έναν πελάτη που πετάει το 8-9 ετών αμάξι του γιατί κάποιος euro4-5-6-7 νόμος το κατέστησε "άχρηστο"...
    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε.

  2. #107
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Τα πετρελαιοκίνητα στην πυρά λοιπόν πανευρωπαικά κιόλας ε και αναρωτιέται ο αγοραστής γιατί ας πούμε ? Ποια τα πετρελαιοκίνητα που μέχρι πριν 5 χρονάκια και πολλά λέω τα ευαγγελιζόντουσαν οι πάντες...Απλά κάποια διακρατικές συμφωνίες ψηλά τσακίσανε αφενός και αφετέρου σκεφτείτε το εξής απλό τρεις χώρες Γερμανία Γαλλία και Ιταλία μαζί πρέπει να παράγουν 1 αυτοκίνητο κάθε δευτερόλεπτο που σημαίνει ότι κάθε δευτερόλεπτο πρέπει να βρίσκουν έναν πελάτη που πετάει το 8-9 ετών αμάξι του γιατί κάποιος euro4-5-6-7 νόμος το κατέστησε "άχρηστο"...
    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε.
    Αν δεν υπηρχανε τα euro 4,5,6,7 στην αθηνα θα ειχαμε πεθανει ολοι απο καρκινο.

  3. #108
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2009
    Μηνύματα
    838
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    εσυ το βλεπεις τιμωρια...
    καποιος αλλος μπορει να το βλεπει σαν αποδοση δικαιοσυνης και καταμερισμος πλουτου...

    διοτι για να εχει να ξοδεψει 50Κ σε οχημα, παει να πει οτι δεν θα τον νοιαξει το χιλιαρικο των τελων κυκλοφοριας ή το Χ ποσο του φορου πολυτελους διαβιωσης...
    και εγω δεν μιλαω γι' αυτους που χρεωθηκαν και επαιρναν 600€ μισθο...
    για τους αλλους λεω...που εδωσαν τα λεφτα τους στα ΓΟΥΣΤΑ...

    γιατι γουστα ειναι... εφ'οσον οπως αποδεχτηκες και εσυ οι αγορες δεν γινοντουσαν απο αναγκη μετακινησης και δεν χρειαζοντουσαν τα 2000cc αφου μπορουσαν να κανουν την δουλεια τους με 1300cc...


    αρα γιατι να κλαιγεται ο πολιτης? αφου, ως γνωστον, τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους...
    μενοντας λοιπον στην λουτσα απο το 2000 με την θαλασσα διπλα μου ειχα την ανεση και οχι τον [πλουτο] να παρω μια βαρκα .και λογο του οτι δεν την αφηνα την βαρκα μεσα, και την εβγαζα καθε φορα απο την θαλασσα. πηρα ενα κια sportage 2000 cc. μεταχειρισμενο 15.000 το 2003 μετρητα και οχι με φεσει απο τραπεζα. για ολες τις αναγκες του σπιτιου. οταν το πηρα πληρωνα 370€ τελει κυκλοφοριας,σαν μηχανικος το θεμα servise για εμενα ηταν ευτελους αξιας .αυτο δεν λεει οτι πρεπει να εχω επιδεξιο κ@λ@.oσο για τον καταμερισμο πλουτου δεν νομιζω να τα δουλεψαμε μαζι,οταν εγω βαραγα βαρδιες,και ελεγα σε γνωστους και φιλους να ερθουν για δουλεια και το παιζανε [ελα μορε ενταξη ειμαι δεν γαμης για δουλεια] και πηγαίνοντας τα τελη κυκλοφορειας 670€ και την βενζινη εκει που την εχουν παει,

  4. #109
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.439
    Η ενσταση για τα πετρελαιοκινητα πλην των διαφορων αλλων παραγοντων τεχνικων-οικονομικων-φορολογικων-και των γνωστων συνωμοσιολογιων που εβριθουν σε ολα τα φορα,εχει να κανει με την εκλυση αιθαλης απο αιωρουμενα σωματιδια , που επικαθονται στους πνευμονες και δεν αποβαλλονται.Οσο δε πιο ισχυρα φιλτρα
    και να χρησιμοποιουνται τοσο πιο μικρα σωματιδια διαφευγουν που με μεγαλυτερη ευκολια εισερχονται στους πνευμονες,γι αυτο και αρκετοι επιστημονες χαρακτηριζουν τα συγχρονα ντηζελ με τα πολυ μικρα λογω τεχνολογιας καυσης σωματιδια αιθαλης τους σιωπηρους δολοφονους των πολεων .
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  5. #110
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/03/2008
    Μηνύματα
    160
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreastwin Προβολή μηνύματος
    μενοντας λοιπον στην λουτσα απο το 2000 με την θαλασσα διπλα μου ειχα την ανεση και οχι τον [πλουτο] να παρω μια βαρκα .και λογο του οτι δεν την αφηνα την βαρκα μεσα, και την εβγαζα καθε φορα απο την θαλασσα. πηρα ενα κια sportage 2000 cc. μεταχειρισμενο 15.000 το 2003 μετρητα και οχι με φεσει απο τραπεζα. για ολες τις αναγκες του σπιτιου. οταν το πηρα πληρωνα 370€ τελει κυκλοφοριας,σαν μηχανικος το θεμα servise για εμενα ηταν ευτελους αξιας .αυτο δεν λεει οτι πρεπει να εχω επιδεξιο κ@λ@.oσο για τον καταμερισμο πλουτου δεν νομιζω να τα δουλεψαμε μαζι,οταν εγω βαραγα βαρδιες,και ελεγα σε γνωστους και φιλους να ερθουν για δουλεια και το παιζανε [ελα μορε ενταξη ειμαι δεν γαμης για δουλεια] και πηγαίνοντας τα τελη κυκλοφορειας 670€ και την βενζινη εκει που την εχουν παει,
    Καταμερισμός πλούτου, ναι....:lol
    αμ, πώς...

    Φίλε κακώς τα πήρες...έπρεπε να πάρεις picanto και να έβγαινες στην Εθνική με την οικογένεια μέσα και να αισθάνεσαι ασφαλής...και αντί για βάρκα να έχεις κανό, γιατί με τη βάρκα ρυπαίνεις τη θάλασσα...

    Επίσης, κακώς δούλευες...οι φίλοι σου περίμεναν το Greek Dream...διευθυντής στο Δημόσιο και η ζωή είναι ωραία...2κ το μήνα και γκασμά...

  6. #111
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.439
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από maniatiakos Προβολή μηνύματος
    Καταμερισμός πλούτου, ναι....:lol
    αμ, πώς...

    Φίλε κακώς τα πήρες...έπρεπε να πάρεις picanto και να έβγαινες στην Εθνική με την οικογένεια μέσα και να αισθάνεσαι ασφαλής...και αντί για βάρκα να έχεις κανό, γιατί με τη βάρκα ρυπαίνεις τη θάλασσα...

    Επίσης, κακώς δούλευες...οι φίλοι σου περίμεναν το Greek Dream...διευθυντής στο Δημόσιο και η ζωή είναι ωραία...2κ το μήνα και γκασμά...
    ακομα και σημερα με την κριση παιρνει πιο πολλα και ακομα γκασμα και αξινα μαζι
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  7. #112
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/03/2008
    Μηνύματα
    160
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    ....
    Mε τη λογική κάποιων 'δω μέσα για να αποδοθεί δικαιοσύνη και να καταμεριστεί πλούτος θα πρέπει να επιβληθούν και φόροι πολυτελείας κλπ σε ό,τι πάνω από 125 κυβικά, γιατί τη δουλειά σου με δίκυκλο την κάνεις και με αυτά τα κυβικά...

    Και μην ξεχνάς ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι συνταξιούχοι και οι χαμηλο-μισθωτοί κινούν την αγορά και όλοι οι υπόλοιποι βγάζουμε υπερκέρδος πάνω στις πλάτες τους...
    Να σταματήσει η εκμετάλλευση του ανθρώπου από τον άνθρωπο, ΤΩΡΑ!

  8. #113
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Θα συμφωνήσω με αυτό που έγραψε παραπάνω ο devil's, τι πάει να πει "οι εκάστοτε κυβερνήσεις σε ωθούν με τον τρόπο τους να αγοράσεις κάτι"; Δηλ αν αύριο ο Τσίπρας ανακοινώσει ότι καταργεί φόρους, τέλη, δασμούς στα τρακτέρ κι επιδοτεί την αγορά τους, θα τρέξεις να αγοράσεις τρακτέρ; Το μεγάλο "σπρώξιμο" έγινε από τις αντιπροσωπείες σε (αγαστή) πάντα συνεργασία με τα "περιοδικά" αυτοκινήτου, ηλεκτρονικά και έντυπα. Τα τεστ βενζινοκίνητων μοντέλων ήταν ανύπαρκτα ή έψαχνες να τα βρεις με το μικροσκόπιο, ξαφνικά ο Έλληνας καταναλωτής ανακάλυψε (με καθυστέρηση κλασικά σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο) την πετρελαιοκίνηση και αν βάλουμε την παράμετρο ότι μέχρι πρότινος η πετρελαιοκίνηση ήταν απαγορευμένο "αγαθό", έγινε μια άνευ όρου έκρηξη πωλήσεων. Ναι μεν ήταν κυβερνητική απόφαση η άρση της απαγόρευσης πετρελαιοκίνησης και αποτέλεσε εφαλτήριο στην αύξηση των πωλήσεων, η πλύση εγκεφάλου όμως ήταν από άλλους...

    Τρανό παράδειγμα το κατάπτυστο και γελοίο autotriti, το οποίο διαλαλούσε με περηφάνεια την πετρελαιοκίνητη (γερμανική κυρίως...) πραμάτεια του, το οποίο autotriti από ένθερμος θιασώτης και μετά το γερμανικό dieselgate, εν μία νυκτί μετατράπηκε σε αμείλικτο τιμωρό και δημόσιο κατήγορο του diesel, το οποίο κατακεραυνώνει σχεδόν καθημερινά με πηχυαίους τίτλους του στυλ "το diesel πέθανε", "h EE σκοτώνει το diesel", "εσύ ακόμα επιμένεις πετρέλαιο;" και δεν συμμαζεύεται... Ορισμένα άρθρα είναι τόσο αστεία που σχεδόν υποστηρίζουν χωρίς υπερβολή ότι το πετρέλαιο είναι σκέτος καρκίνος και θάνατος, ενώ τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα εκπέμπουν αιθέρια έλαια, με ευεργετικές για τον ανθρώπινο οργανισμό επιδράσεις. Όταν πριν 4 χρόνια χρειάστηκε να αγοράσω νέο ΙΧ, όταν πήγα στις αντιπροσωπείες για να δω κάποια μοντέλα, κατευθείαν σου έδειχναν diesel, βενζινοκίνητο δεν υπήρχε για δείγμα. Τότε έκανα με το ζόρι 3.000-4.000 χιλιόμετρα με το ΙΧ το χρόνο, κινούμενος αποκλειστικά με τη μοτοσυκλέτα, θυμάμαι έναν συγκεκριμένο τύπο σε αντιπροσωπεία που μόλις του είπα ότι με ενδιέφερε βενζινοκίνητο μου απάντησε απαξιωτικά "βενζίνη αγοράζουν μόνο οι βλάκες, ο κόσμος αγοράζει diesel". Ακόμα κι όταν του είπα ότι με τόσα λίγα χιλιόμετρα δε υπήρχε λόγος να μεταβώ σε diesel, η απάντηση ήταν "δεν έχει σημασία, πετρέλαιο θα πάρεις, είναι φθηνότερο". Κι έτσι, ακόμα κι η κουτσή Μαρία που έχει το κουτί για να πηγαίνει τα παιδιά στο σχολείο το πρωί που είναι απόσταση 200 μέτρα, πήρε diesel.

    Προσωπικά πήρα κι εγώ diesel, γτ ενώ είχα παραγγείλει βενζινοκινητήρα, έσκασε μετάθεση με καθημερινό πήγαινε-έλα 100 χιλιόμετρα σύνολο, κάθε χρόνο κάνω πάνω από 24.000 χιλιόμετρα, οπότε το diesel ήταν μονόδρομος σε αυτή την περίπτωση, με κατανάλωση 4,8 λίτρα και με δεδομένη την τιμή του πετρελαίου, έχω ήδη κάνει απόσβεση στο επιπλέον ποσό της αγοράς. Η αγορά έγινε συνειδητοποιημένα και με τη σιγουριά πως κάποια στιγμή θα φορολογηθώ άγρια για την αγορά αυτή, πολύ απλά γτ έτσι είναι η ελληνική "λογική" στο θέμα φορολογία. Κυκλοφορούν περισσότερα πετρελαιοκίνητα; Να από που θα πάρουμε φόρους. Δεν είναι καθόλου απίθανο, αν κάποια στιγμή που θα (ξανα)χρειαστεί να βγουν τα κουκιά στο μέτρημα, αν πχ κυκλοφορούν περισσότερα Toyota στους δρόμους, να βγάλουν φιρμάνι ότι οι κάτοχοι Toyota θα πληρώνουν επιπλέον φόρο...
    Άστοχο το παράδειγμα με το τρακτέρ, δεν έχει σχέση με όσα έγραψα.
    Όσο για τα υπόλοιπα, το 2011 η κυβέρνηση δεν κατάργησε φόρους ούτε επιδότησε κάτι, η κυβέρνηση έδωσε το δικαίωμα και στους κατοίκους της Αττικής και τη Θεσσαλονίκης να αποκτήσουν (νόμιμα) πετρελαιοκίνητο ΙΧ.Όπως λοιπόν εγώ και εσύ επιλέξαμε να αγοράσουμε diesel επειδή κάνουμε/κάναμε αρκετά χλμ, το ίδιο επέλεξαν και αρκετές χιλιάδες συμπολίτες μας.Το δικό μου πρόβλημα και το νόημα των παραπάνω posts μου είναι ότι δε νοείται να σου δίνει τη δυνατότητα να αγοράσεις κάτι που μέχρι τότε σου απαγόρευε και μετά από λίγα χρόνια να σε ''τιμωρεί''(ή όπως αλλιώς θέλει κανείς να το πει)για την επιλογή που σου έδωσε.Το ίδιο δηλαδή που είχε γίνει και παλιότερα με τα αυτοκίνητα μέχρι 50.000€.
    Οι έμποροι και οι αντιπροσωπείες(άρα και κάποια περιοδικά) λογικό είναι να ευνόησαν την αγορά πετρελαιοκίνητων διότι διείδαν ότι υπάρχει πολύ ''ψωμί'' εκεί και θέλησαν να στρέψουν τον κόσμο σε μια σχεδόν παρθένα(για Αττική-Θεσ/κη) αγορά,γεμίζοντας τις πόλεις με diesel μέσα σε μια 5ετία.Το ερώτημα αν και πόσοι πραγματικά χρειάζονταν τα πετρελαιοκίνητα αντί των βενζινοκίνητων,πόσο τους συμφέρει το τάδε ή το δείνα κ.ο.κ. προσωπικά δε με απασχολεί ούτε το έθιξα...ο καθένας ας κρίνει τι πραγματικά χρειάζεται.Άλλωστε πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που λειτουργούν ως πρόβατα και παρασύρονται από τις διαθέσεις των εμπόρων και του marketing.Αν κάποιος ήθελε να κάνει test drive ή να διαβάσει δοκιμές βενζινοκίνητου οχήματος σε ελληνικά ή ξένα Μέσα, μια χαρά μπορούσε να το κάνει και το 2010 και το 2013 και σήμερα,αρκεί να ψάξει.

  9. #114
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    η φορολογια καυσίμων έπρεπε να ειναι κοινη. Το αν καις λιγοτερο λογω της φυσης του καυσιμου ή αν η παραγωγή τους έχει διαφορετικό κοστος ειναι άλλο θέμα. Το πρόβλημα ειναι οτι το πετρελαιο παίζει και σαν θερμανση οπότε θα έχουμε τα γνωστα θέματα με θέρμανσης στα αυτοκίνητα κυρίως στην επαρχία. Όπως και να χει βενζινη/πετρελαιο/lpg αργοπεθαίνουν λόγω του φυσικού αερίου και της ηλεκτροκίνησης. Όσο για την φορολογία στην ελλάδα τα πράγματα ειναι πολύ απλα. Το υποικ θέλει ενα χ ποσο, θα το παρει απο όπου γινετε να το παρει απλα αλλάζοντας τους συντελεστες. Μια πληρωνει αυτος που έχει αμαξι, μια αυτος που καπνιζει ή πινει, μια αυτος που τζογαρει, αυτος που εχει μαγαζι κτλ... Το μόνο βεβαιο ειναι οτι σε κάθε τι καινουργιο υπαρχει μια 5ετία που το χαιρονται φθηνα οι λιγοι που το διαλεξαν (βλέπε lpg, ηλεκτρονικο τσιγάρο κτλ).

  10. #115
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αν δεν υπηρχανε τα euro 4,5,6,7 στην αθηνα θα ειχαμε πεθανει ολοι απο καρκινο.
    Ρε λες γι αυτό να κόψανε και την κυκλοφορία των κλασικών ?

  11. #116
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreastwin Προβολή μηνύματος
    μενοντας λοιπον στην λουτσα απο το 2000 με την θαλασσα διπλα μου ειχα την ανεση και οχι τον [πλουτο] να παρω μια βαρκα .και λογο του οτι δεν την αφηνα την βαρκα μεσα, και την εβγαζα καθε φορα απο την θαλασσα. πηρα ενα κια sportage 2000 cc. μεταχειρισμενο 15.000 το 2003 μετρητα και οχι με φεσει απο τραπεζα. για ολες τις αναγκες του σπιτιου. οταν το πηρα πληρωνα 370€ τελει κυκλοφοριας,σαν μηχανικος το θεμα servise για εμενα ηταν ευτελους αξιας .αυτο δεν λεει οτι πρεπει να εχω επιδεξιο κ@λ@.oσο για τον καταμερισμο πλουτου δεν νομιζω να τα δουλεψαμε μαζι,οταν εγω βαραγα βαρδιες,και ελεγα σε γνωστους και φιλους να ερθουν για δουλεια και το παιζανε [ελα μορε ενταξη ειμαι δεν γαμης για δουλεια] και πηγαίνοντας τα τελη κυκλοφορειας 670€ και την βενζινη εκει που την εχουν παει,


    τα ιδια λεμε...
    αν και δεν μ'αρεσει να το προσωποποιω...αλλα...
    και η βαρκα ειναι γουστο...και την πηρες με την "ανεση" που ειχες...
    οπως γουστο ειναι και το 2λιτρο...
    γιατι μια χαρα την εβγαζες απο την θαλασσα και με 1600...εκτος αν πηρες κανενα 15μετρο σκαφος και οχι βαρκα...


    ολα αλληλενδετα ειναι...δουλευες και δουλευεις και μαγκια σου και επαιρνες αυτα που ηθελες...το θεμα ειναι οτι μπορουσες να κανεις την δουλεια σου και με λιγοτερα...κυβικα...
    γιατι ποιες ειναι δλδ οι αναγκες του σπιτιου που χρειαζοντουσαν το διλιτρο?

    και απο την στιγμη οπως λες οτι μενεις στην Λουτσα και οχι σε κανενα κατσικοχωρι στην πινδο που πιανει χιονι, λασπες κλπ 2-3 μηνες τον χρονο, μια χαρα μπορουσες να κανεις την δουλιτσα σου και με 1400 και με 1600...

    αφου λοιπον ηθελες 2λιτρο, το διλιτρο πλΕρωνεται...
    και δεν νομιζω οτι ολοι οσοι εχουν διλιτρα και πηγανε απο τα 370 στα 670, τους επηρεαζει τοσο το εξτρα 300αρι τον χρονο...
    γιατι αν τους επηρεαζει (και εισαι μεσα σ'αυτους) τοτε δεν ειχες την "φοβερη ανεση" να παρεις 2λιτρο και βαρκα...


    φιλικα...
    και προς Θεου δεν εχω κατι μαζι σου..
    εσυ ανεφερες το παραδειγμα σου και σου απανταω πανω σ'αυτο...

  12. #117
    να μην ξεχάσατε ότι τα καύσιμα ακρίβυναν για να γίνει πιο δίκαιη η φορολόγηση κι ότι θα πληρώναμε όλοι ένα "συμβολικό" τέλος? "όποιος κυκλοφορεί πλΕρώνει" φάση. και μετά ήρθε η π@υτσα μπεεεεεεεεεεεε πρόβατο λαέ. καλά,αυτό είναι το λιγότερο,εννοείται,αλλά μιας και συζητάμε γι'αυτό.

    κι όποιος προσπάθησε να ή πούλησε >1929cc μετά την αύξηση τελών και επιβολή τέλους "πολυτελούς διαβίωσης", έκλαψε .πικρά.

    έτσι χτίζονται σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτών-κράτους
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #118
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    Όπως και να χει βενζινη/πετρελαιο/lpg αργοπεθαίνουν λόγω του φυσικού αερίου και της ηλεκτροκίνησης. Μια πληρωνει αυτος που έχει αμαξι, μια αυτος που καπνιζει ή πινει, μια αυτος που τζογαρει,
    Δεν θα έλεγα ότι αργοπεθαίνουν, μια χαρά ζουν και βασιλεύουν, απλά τα βενζινοκίνητα αρχίζουν να κλείνουν εντυπωσιακά την ψαλίδα με τα πετρελαιοκίνητα στις πωλήσεις. Όσο το κόστος αγοράς υβριδικών-ηλεκτροκίνητων είναι απαγορευτικό, τα παραδοσιακά καύσιμα θα κατέχουν το συντριπτικό μερίδιο στις πωλήσεις. Το φυσικό αέριο πλην μεγάλων πόλεων τι να το κάνεις αν δεν υπάρχει δίκτυο; Δώρο-άδωρο είναι... Κάποιος έγραψε παραπάνω ότι οι χώρες που πρωτοστατούν στα υπέρ της ηλεκτροκίνησης είναι Γερμανοί, Γάλλοι, Ιταλοί, τουτέστιν οι χώρες που έχουν ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία και έχουν οφέλη από την πώληση νέων πανάκριβων αυτοκινήτων. Είμαι σίγουρος πως σε κάποια χρόνια από τώρα θα ανοίξει συζήτηση για τις καρκινογόνες μπαταρίες των υβριδικών, ή για τη...ρωσική εξάρτηση από το φυσικό αέριο και την ανάγκη απεξάρτησης ή ό,τι άλλο ευφάνταστο σκεφτούν ανάλογα με τα εκάστοτε συμφέροντα.

  14. #119
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Η ενσταση για τα πετρελαιοκινητα πλην των διαφορων αλλων παραγοντων τεχνικων-οικονομικων-φορολογικων-και των γνωστων συνωμοσιολογιων που εβριθουν σε ολα τα φορα,εχει να κανει με την εκλυση αιθαλης απο αιωρουμενα σωματιδια , που επικαθονται στους πνευμονες και δεν αποβαλλονται.Οσο δε πιο ισχυρα φιλτρα
    και να χρησιμοποιουνται τοσο πιο μικρα σωματιδια διαφευγουν που με μεγαλυτερη ευκολια εισερχονται στους πνευμονες,γι αυτο και αρκετοι επιστημονες χαρακτηριζουν τα συγχρονα ντηζελ με τα πολυ μικρα λογω τεχνολογιας καυσης σωματιδια αιθαλης τους σιωπηρους δολοφονους των πολεων .
    Δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή να κλάψω που τότε με το ξέσπασμα του dieselgate κάτοχοι βενζινοκίνητων ΜΕ ΒΓΑΛΜΕΝΟΥΣ Ή ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ που θα έπρεπε να είχαν αλλαχτεί αιώνες πριν, ξιφουλκούσαν και ωρύονταν εναντίον των καρκινογόνων diesel... Κι είναι οι ίδιοι ακριβώς, που πάνω σε συζήτηση επαίρονταν για τη νεοελληνική μαγκιά τους περί λαδώματος για να βγάλουν κάρτα καυσαερίων ενώ θα έπρεπε να είχαν κοπεί... Η ρυπογόνος κολυμπήθρα του Σιλωάμ έχει αντίτιμο €12...

  15. #120
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Μη σφαχτείτε για τα κουτιά, μέρες που είναι, ε!

    Sent from me using a computer.

Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 173
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2023, 08:53
  2. Rossi Vs Gibernau Vs Melandrin
    από latris mixanis στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 90
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2005, 00:29
  3. Ποιο Το Συμπερασμα;;
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2004, 15:29
  4. Peagaso Vs Kle500 Vs Klr650????
    από lagel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 08:53
  5. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF