κλείνει το καπάκι βιδώνοντας το παξιμάδι και ασφαλίζοντας το με την κοπίλια (μην μας φύγει και καμία ρόδα), και τέλος μπήκανε και οι ρεγουλατόροι για τις ντίζες
σε αυτήν την φάση έβαλα λάδι μέσα ( 250 ml) και τον άφησα στην άκρη για να δω αν θα στάξει από κάπου, αλλά και επειδή δεν είχα το κυλινδροπίστονο από το ρεκτιφιέ ακόμα.
Το ρουμπινέτο κάτω από το ντεπόζιτο της βενζίνης στα εξ ων συνετέθη, καθάρισμα και αλλαγή στα λαστιχάκια ( αυτά ειναι τα παλιά)
βιδώθηκε και με λίγη βενζίνα στο ντεπόζιτο για να δω αν δακρύζει από πουθενά. Ευτυχώς στεγνά όλα.
Το ντεπόζιτο το έβαψα μόνο από πάνω και το υπόλοιπο το άφησα το βλέπετε, αλλά με καναδυό χέρια βερνίκι.
Οπότε αυτό είναι το χρώμα που το έβαψε το εργοστάσιο...
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Ήρθε που λέτε ο κύλινδρος και η κεφαλή από το ρεκτιφιέ ( μετά από ένα μήνα και.....) και ενώ ο κύλινδρος έγινε αρκετά καλός, η κεφαλή είχε χτυπήματα εσωτερικά. Γκαντεμιά....Οπότε παραγγελία
η παλιά κεφαλή
το καινούργιο έμβολο με τα παρελκόμενα του
πρώτα το ρουλεμάν ελαφρός λαδωμένο με λάδι μίξης γιατί είναι καινούργιο
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
you rise you fall you're down then you rise again
Ευχαριστώ τα μάλα τους από πάνω και τους προηγούμενους και συνεχίζω...
ελατήρια στο έμβολο και κούμπωμα πάνω στον διωστήρα με τον πείρο του (ελαφρώς λαδωμένος και ο πείρος). Τέλος οι ασφάλειες του πείρου.
η φλάντζα μεταξύ κυλίνδρου και κάρτερ είναι μεταλλική, μπαίνει με συγκεκριμένη φορά και δεν χρειάζεται φλατζόκολλα
στην τοποθέτηση του κυλίνδρου θέλει πολύ προσοχή με τα ελατήρια του εμβόλου. Όταν συμπιεστούν έχουνε μόνο μία θέση για να κάτσουνε καλά στο έμβολο. Το ίδιο το έμβολο έχει ένα πολύ μικρό πειράκι σε κάθε αυλάκι του για να βοηθάει τα ελατήρια του να μπουν σωστά. Δεν είναι κάτι δύσκολο, απλά θέλει προσοχή.
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
καινούργιες βίδες λοιπόν ( φαίνεται και το έμβολο στο άνω νεκρό σημείο)
βιδώθηκε προσωρινά και η παλιά κεφαλή για τον χρονισμό και μόνο
μπήκε και το μανιατό στην θέση του( αυτήν είχε πριν την ανακατασκευή). ΄Όλα τα εξαρτήματα στο μανιατό είναι καινούργια, εκτός από το βουρτσάκι στο κέντρο, που δεν το έβρισκα πουθενά.
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
κούμπωμα το καρμπιρατέρ στην εισαγωγή. Μεταξύ τους πρέπει να μπει μια υφασμάτινη τσιμούχα. Σύνδεση και στις ντίζες του γκαζιού και του τσοκ ( η μικρή μαύρη ντίζα) και τέλος το φίλτρο εισαγωγής
ντεπόζιτο και σωληνάκι καυσίμου στην θέση τους
βίδωμα της μανιβέλας στην θέση της.....
καααααααααιιιιιιιιιιιι ...............
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Ευχαριστώ όλους όσους σχολιάσανε και θα σχολιάσουν και για όλα τα vroom. Ελπίζω να μην σας έπρηξα με τις πολλές φωτογραφίες !
Case .-
Άπας αήρ αετώ περάσιμος