ντουκάτια, κτμια, μπενέλια κτλ αποκλείονται ... είπα κάτι αξιόπιστο, οπότε θα εμπιστευτώ τους Ιάπωνες!
ντουκάτια, κτμια, μπενέλια κτλ αποκλείονται ... είπα κάτι αξιόπιστο, οπότε θα εμπιστευτώ τους Ιάπωνες!
Αυτό να κάνεις απλά να θυμάσαι ότι όλα είναι θέμα συντήρησης, μάθαμε τώρα την καραμέλα τα ντουκατι δεν είναι αξιόπιστα. Είχες πότε ντουκατι και σε άφησε η ακούς τι σου λέει ο ένας και ο άλλος. Η μηχανή όσο την προσέχεις θα σε προσέχει, είτε έχεις Honda είτε Yamaha είτε KTM. Υπάρχουν ντουκάτια αεροψυκτα φερινγκατα με 100000 +χλμ κάι δουλεύουν άψογα.
όχι, η αλήθεια είναι οτι δεν είχα ποτέ κανένα απο αυτά, ότι ακούω λέω. Υπάρχουν πάντως κ στατιστικές ανα εταιρεία κ προβλήματα. Όπως να το κάνει κανείς ένα κακό όνομα το έχουν βγάλει.
Έχω ένα honda xr 125 του 2003 στο χωριό με πάνω απο 100.000χλμ κ ακόμα το κυκλοφορεί ο πατέρας μου απροβλημάτιστα.
Έιχα κ ένα yamaha fz6 του 2007 με πάνω απο 80.000 χλμ που αν δεν το είχα στουκάρει το 2012 θα έβγαζε άλλα τόσα.
Οπότε εμπιστεύομαι τα δοκιμασμένα Γιαπωνέζικα.
To cbr 650 F αλλα και το Ninja 650 είναι σκυφτα μηχανακια οπότε σχετικά άβολα για πόλη,αλλα με πιο σπορ καταβολες.Το Χοντα εχει και πιο βαρια αίσθηση οντας τετρακύλινδρο αλλα και μεγαλυτερες θερμοκρασίες.Για τη χρηση που λες μεταξυ των το kawasaki ειναι πιο ενδεδειγμένο αλλα και λιγότερο αξιόπιστο(το μοτερακι βγαζει διαφορα προβληματα με αποκορυφωμα το να καρφωσει βαλβιδες http://www.kawasaki-bikers.gr/core/f...f795003685b86d )
Aπο εκει και πέρα το Tracer700,το versys και το NC750 που ειπαν κάποια παιδιά ειναι μακραν πιο ανετα για πόλη,κυρίως για πόλη βγηκαν.Ουδεμία σχέση έχουν με touring μηχανάκια,ίσως σε μπερδευει το σουλούπι τους όμως έχουν πλατυ τιμόνι,πολύ ελαφρια αίσθηση(ελαφρυτερη απο το cbr600f) λόγω καλύτερου μοχλού κυριως.Ταιριάζουν καλύτερα στη χρήση που θες να κάνεις.Σαφως όμως ειναι λιγότερο όμορφα συγκριτικα με τα 2 που κοιτας οπότε τα ζυγιζεις και βλέπεις.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Όπως τα λέει ο billy84 είναι.
Για τη χρήση που κάνεις, οι πιο κατάλληλες μοτό είναι οι NC750X, CB500X, Versys 650, Tracer 700.
Ίσως δεν σου αρέσουν όσο οι καθαρόαιμες street (κι εγώ σ' αυτή την κατηγορία ανήκω) αλλά θα σε βολέψουν περισσότερο.
Όπως και να 'χει, τη CB650F θα την απέκλεια. Την έχω οδηγήσει και δεν με ενθουσίασε. Αρκετά σκυφτή θέση οδήγησης, όχι ιδιαίτερα ραφιναρισμένο μοτέρ, made in Thailand και πανάκριβη.
Προσωπικά, θα διάλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη NC750X.
Άνετη, πρακτική, με χώρο αποσκευών, καλές αναρτήσεις, κατανάλωση σκούτερ και όσο γκάζι χρειάζεσαι. Α και made in Japan.
Το νεο νιντζα 650 συγκριτικά με τα er6f ειναι πιο κοντα σε ss σε θεση οδήγησης ομως εαν σε βολεύει go for it εμας μας περισσεύει ειναι και το πιο φθηνό.
Το μοτερ ειναι ιδιο με το versys 650 συνεπως φτωχό μιγμα που συνεβει σε αυτα τα μοτερ της σειρας ειναι ενα ποσοστο αστοχίας που μπορει να συμβει και σε αλλες μοτοσυκλέτες.
Απο την αλλη το cb650f ειναι γυμνο το φεριγκατο δεν εισάγεται. Και δεν υπάρχει πια I4 στην μεσαια κατηγορια.
Αρα πιο ολοκληρωμενα ειναι τα nc750x mt700 tracer το πρωτο για έμφαση στην οικονομια και πρακτικότητα το δευτερο για πιο σπορ ανησυχίες και σπορτουρινκ.
Αν και εισαι ανένδοτος υπαρχει ενα μοντελο που στην ζυγαριά λεφτα/μοτο παιρνεις πολυ μοτοσυκλετα. Ειναι το νεο Aprilia shiver 900. Ακτίνικες δαγκάνες, ρυθμιζομενες αναρτήσεις, usd,ride by wire, χαρτες, 900cc,γραμμικα γκαζια και 95hp το συνολο 8300
Τελικά η απόφαση επάρθη ...
Honda CBR 650 F 2018 μοντέλο. Το χέρι μπήκε λίγο πιο βαθιά στην τσέπη αλλά δεν το μετανιώνω!
Είναι τσιμπημένο, όπως όλα τα Honda, αλλά πολύ όμορφο. Καλοτάξιδο!
Life begins at 45°.
πολύ καλή επιλογή! Είχα το CBR600F 2014 και μπορώ να πω οτι είναι μια πολύ all-aroung επιλογή. Πλέον Το 650F ειναι πιο γεμάτο στις μεσαίες αν και πιο αδύναμο συνολικά αν οδηγησεις και τα δυο θα το νιωσεις αμέσως. Νομιζω οτι η αλλαγή αυτή ήταν αυτό ακριβώς που έπρεπε να γίνει σε αυτήν την κατηγορία. Με χάλασε βέβαια που αναρτήσεις δεν ειναι USD και δεν εχουν τις ρυθμίσεις που ειχε το προηγουμενο αλλά μου αρεσε η τοποθέτηση της εξάτμισης κάτω απο την μηχανη.
Καλορίζικο και μην το δώσεις ΠΟΤΕ. (εγωτοψιλομετανιωσααλλαδενταλεμεαυτα....)
The R is for Respect.
Λίγο μόνο πρόλαβα να το οδηγήσω, απο την αντιπροσωπεία μέχρι το σπίτι μου αλλά κατευθείαν αισθάνθηκα οτι έκανα την σωστή επιλογή.
Ο κινητήρας πολύ ομαλός με αρκετή δύναμη απο χαμηλά, στιβαρή κ σταθερή αίσθηση στην οδήγηση. Σε σχέση με το fz6 που είχα παλιά, αισθάνομαι οτι το κέντρο βάρους ειναι πολύ πιο χαμηλά.
Έχει led φώτα πορείας, κάτι που δεν είχα ξαναδεί, κ μπορώ να πω οτι έχω εντυπωσιαστεί με το φώς που βγάζει. Έχει ABS που θεωρώ πλέον απαραίτητο στις καινούργιες μηχανές.
Μου αρέσει πολύ η εξάτμιση εμφανισιακά, κάτω απ το μοτέρ... αλλα πραγματικά την έχουν φιμώσει .. δεν βγάζει δυνατό ήχο δυστυχώς, λογικά εξ αιτίας των προδιαγραφών.
Ωπα ρε . Καινούριο μοτοσακό στο μοτο.γρ . Σκόρδα λέμε . Θυμίζει εποχές πριν την κρίση που κάθε μέρα είχαμε αποκαλυπτήρια και ευχολόγια . Καλοτάξιδο και από μένα . Πάνω που θα έγραφα πως το 650 δεν κάνει για αυτά που ζητάς αλλά όπως φαίνεται κυριάρχησε το συναίσθημα της λογικής .
Α και βλέπω πήγες για ψώνια κατευθείαν στο στόμα του λύκου !!!!
Modenas Kriss 125