Το θέμα είναι αυτό ή το Honda CB 1100?
Το θέμα είναι αυτό ή το Honda CB 1100?
Εξαρτατε τι θελεις, εαν σε ενδιαφέρει να ειναι οσο πιο κοντα αισθητικα αλλα και κατασκευαστικά στις κατασκευές του '80 το cb1100 δεν εχει αντίπαλο. Εαν σε ενδιαφέρει ενα σύγχρονο μηχανακι με πινελιες ρετρο το kawa
Θυμιζω λιγο την διαφορα το z900 κοστιζει 9800, το RS κοστιζει αδικαιολόγητα 3300 παραπανω για τα επανασχεδιασμενα ουρα, φαναρι, ρεζερβουαρ και οργανα.
Αυτα τα "μαγικα" δε τα εχει κανει κανεις...θεωρώ οτι θα παει απατο στην Ελλάδα, θα πουλησει μονο στην ευκαταστατη ευρωπη και usa
Και η γιαμαχα επανασχεδιασε τα ιδια σημεια στο xsr900 αλλα εχει μολις 500 ευρω διαφορα με το mt-9
[QUOTE=doctoras;2917964]Εξαρτατε τι θελεις, εαν σε ενδιαφέρει να ειναι οσο πιο κοντα αισθητικα αλλα και κατασκευαστικά στις κατασκευές του '80 το cb1100 δεν εχει αντίπαλο. Εαν σε ενδιαφέρει ενα σύγχρονο μηχανακι με πινελιες ρετρο το kawa
Θυμιζω λιγο την διαφορα το z900 κοστιζει 9800, το RS κοστιζει αδικαιολόγητα 3300 παραπανω για τα επανασχεδιασμενα ουρα, φαναρι, ρεζερβουαρ και οργανα.
Αυτα τα "μαγικα" δε τα εχει κανει κανεις...θεωρώ οτι θα παει απατο στην Ελλάδα, θα πουλησει μονο στην ευκαταστατη ευρωπη και usa
Και η γιαμαχα επανασχεδιασε τα ιδια σημεια στο xsr900 αλλα εχει μολις 500 ευρω διαφορα με το mt-9[/QUOTE
Συμφωνώ ότι η τιμολογιακή πολιτική του Kawasaki είναι λάθος. Θεωρούν όμως ότι δεν στοχεύουν τη νέα γενιά αλλά τους παλαιότερους που, ίσως, έχουν να δώσουν κάτι παραπάνω. Το Honda από την άλλη, είναι ακόμα πιο ακριβό χωρίς να μπορώ να καταλάβω τον λόγο εκτός του ότι και πάλι στοχεύει σε ηλικίες πιο εύπορες
Εγώ διαβάζω οτι το RS εχει επανασχεδιασμένο μοτερ (πιο ησυχο απο του Ζ900 όμως ) αλλο πλαίσιο, traction control, 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες εμπρός αντί για τις μαπα 2πιστονες, αλλους τροχούς, 4 σε 1 εξατμιση, κλπ κλπ.
Ε όλα αυτα συν την ουρά, φαναρι, οργανα, τεπόζιτο εχουν κι ενα κόστος.
Tο XSR ειναι και ασχημία, τι το αναφέρεις?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
άλλο επανασχεδιασμένο μοτέρ άλλο άλλη χαρτογράφηση. έγραψες άλλο πλαίσιο? εξάτμιση?
ας μιλήσουν οι φωτογραφίες see below
εγώ πιστεύω οτι με πιάνουν κότσο πως το λένε παίζουν με την νοημοσύνη καταναλωτών αυτή διαφορά στο κόστος κατασκευαστικά μεταξύ των δύο προιοντων τους δε υφίσταται.
το xsr το ανέφερα επειδή το clopy right ως ιδέα έγινε απο προήλθε. Και το ξαναλέω τις ίδιες αλλαγές μεσες άκρες έκαναν και οι γιαμαχαίοι, 500ευωπουλα όμως η διαφορά μεταξύ τους(mt09-xsr900).
Δεν μπορείς να το πλασάρεις 500 ευρώ? οκ κάντο 1000 ως έκει.. αλλιώς δικαιολόγησε την διαφορά. Αυτοί νομίζουν επιδή γ@μάνε σε πωλήσεις τα retro ως νέα τάση θα πιάσουν το παπα απο τα @@ με απλώς μια customizing έκδοση του street fighter Ζ900...
και με βάση αυτό να το τσουβαλιάζω λίγο θα έχει την τύχη του versys1000.. Σε μια χώρα όπως η ελλάδα που τα 2/3 των πωλήσεων μηχανών είναι on/off-touring όπου και πλασαρίστηκε κατάφερε να κάνει "0" πωλήσεις σε 8 χρόνια τώρα, ενώ το άμεσα ανταγωνιστικό vstrom1000 κεντάει κανονικά.. Γιατί? λόγο ασχετοσύνης και λόγο οτι βρίσκονται μόνιμα εκτός τόπου και χρόνου globally.
you rise you fall you're down then you rise again
ΟΚ, μην το πάρεις!!!
Δεν παύει να είναι κούκλα όμως και το τi γίνεται στην Eλλάδα δεν νομίζω να ενδιαφέρει και πολύ την Kawasaki.
Οσο για τις διαφορές, τι δεν καταλαβαίνεις?
Ναι εχει αλλο πλαίσιο, επανασχεδασμένο μοτέρ με αλλη χαρτογράφηση αλλα καπακια και αλλη εμφάνιση γενικώς. Ολες αυτες οι διαφορές το καθιστούν νέο μοντέλο και ενα νέο μοντέλο έχει κι αλλο κόστος.
Τις δαγκάνες, τους τροχούς, τα δισκόφρενα, τις βασεις μαρσπιέ, το traction γιατί δεν τα αναφέρεις? Είναι τζάμπα?
Το XSR ποπυ αναφέρεις σαν παράδειγμα είναι τόσο άσχημο ακριβώς επειδή δεν εγιναν όλες οι απαραίτητες αλλαγές και εγινε απλά clopy paste, αυτό φαίνεται απο μακριά.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Σήμερα πέρασα από ΤΕΟΜΟΤΟ και τις είδα, ως στατικά εκθέματα. Είναι όμορφες (μαύρη, καφε-πορτοκαλί) αλλά έχουν, παράδοξα, ψηλές θέσεις από το έδαφος. Μηχανή κλασσική, με 17'' ρόδες, περίμενα να είναι πιο χαμηλή, όπως πχ η CB1100. Για να καταλάβετε, έχοντας το GS 1200 πατάω καλύτερα στο έδαφος από το Kawasaki..
δεν τίθεται θέμα εάν θα πάρω ή όχι, το πιθανότερο να μη ξανα μπω σε αγοραπωλησία.
Ουτε ειναι επιχείρημα το εάν είναι κούκλα, την άποψη μας αναφέρει ο καθείς.
Έθιξα την αναλογία κόστος/τι αγοράζεις για όσους δεν είναι σε γνώση, ας γνωρίζουν.
*μια ακτινική δαγκάνα μαζί με την τρόμπα αυτή είναι η μονη διαφορά, τα υπόλοιπα κάνουν μπαμ
you rise you fall you're down then you rise again
Σήμερα το οδήγησα σε μια μικρή βόλτα. Πολύ ευέλικτη μηχανή, με άπλετη ροπή χαμηλά, ετσι ώστε να μπορείς να εχεις 1 και 2 ταχύτητες πάνω, ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες. Μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις
Αν έδινε ο (απίστευτος) Σαρακάκης το cb1100 για test ride θα είχα αποφασίσει αλλα φεύ..
Περιμενε στις εκθέσεις προσεχώς που θα γινουν μεσα στον επόμενο μηνα σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη για να δηλώσεις συμμετοχή σε τεστ ραιντ
Παρε ενα τηλ η γραψε τους ενα ερωτημα στην φορμα του custoner service στο σαιτ του. Τα χρονια αλλαξανε εδω κανουν ταινιες για να προωθήσουν προιοντα. Το να μη το εφερε ακομη ειναι μια εκδοχη αλλα οι εκθεσεις μοτοσυκλέτας ειναι η ευκαιρια να προωθήσουν
Σήμερα πέρασα από εκεί και ρώτησα αν θα φέρουν CB RS & EX. Μου είπαν ότι έρχονται σε λίγες μέρες, όπου στην ερώτηση αν θα είναι στην έκθεση τους τουλάχιστον να τις δούμε, μου απάντησαν ότι θα είναι μέσα στο..κουτί τους συσκευασμένες! Κάπου εκεί σταμάτησα τις ερωτήσεις..
Δύο νέα χρώματα για το Z900 RS Cafe 2019.
Δεν ειμαι ιδιαίτερα φίλος με αυτες τις μάσκες τυπου μοτογκουτσιαπτο1821 αλλα η φωτο εδω στο γαλάζιο χρώμα,κανει λιγο τα σαλια μου να τρέχουν...
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες