Σήμερα έκανα χλμ με την νέα εξάτμιση και παρατήρησα τα εξής:
Όπως ανέφερα παραπάνω με τη νέα εξάτμιση ο κινητήρας ανεβάζει πιο πρόθυμα στροφές. Μετά τις σημερινές δοκιμές μου ειναι ακομη πιο ξεκάθαρο το γεγονός αυτό.
Το πιο αξιοσημείωτο είναι το ότι με τη νέα εξάτμιση είχα δραματική μείωση των κραδασμών. Με την εργοστασιακή εξάτμιση μετά τις 6.000 στροφές αισθανόμουν κάποιους κραδασμούς οι οποίοι αυξάνονταν όσο ανεβαιναν οι στροφές του κινητήρα και γίνονταν πάρα πολύ έντονοι κοντά στον κόφτη. . Με την νέα εξάτμιση δεν έχω σχεδόν καθόλου κραδασμούς. Δεν ξέρω που οφειλεται αυτό το γεγονός. Ίσως στο μειωμένο βάρος. Ειλικρινά δεν ξέρω. Πάντως η μείωση των κραδασμών είναι εντυπωσιακή.
εχει κανεις τοποθετησει τη leo vince lv one evo?
η και σε αλλο μηχανακι να μου πει καμια γνωμη
Ένα μήνα πλέον με τη νέα εξάτμιση σε συνδυασμο κε το φιλτρο K&N έχω να παρατηρήσω τα εξης:
Βελτιωθηκε η αποδοση σε ολο το φασμα του κινητηρα, χωρις καμια αμφιβολια. Ακομη και φίλος μηχανικός μοτοσυκλετών διαπίστωσε την βελτίωση στην απόδοση, όταν δοκίμασε το μηχανάκι το Σάββατο.
Όπως και ο ίδιος μου επιβεβαίωσε σε μηχανάκια με injection δεν χρειαζεται επαναπρογραματισμος όταν τοποθετείται slip on εξάτμιση. Ο αισθητήρας λάμδα αναλαμβάνει όλη τη δουλειά του σωστού μείγματος.
Μειώθηκε η κατανάλωση.
Για πρωτη φορα σε μικτο κυκλο 70% πολη και 30 επαρχιακο δικτυο ειδα καταναλωση κάτω απο 5 λιτρα τα 100 χλμ, αφού με μισό ντεπόζιτο κατάφερα να κάνω 216 χλμ. Ποτέ δεν έχω κάνει τόσα πολλά χλμ σε μικτό κύκλο.
Διαβασα ολο το τοπικ προσφατα και λεω να ρωτησω κατι αλλο επι του θεματος για να μην ξεκινησω αλλο. Ρωτησα προσφατα στον Παπαγιαννη racetech dld , 200-250 για τελικο μου ειπε δεν θυμαμαι ακριβως και ο μαστορας μου , μου ειπε 90 για φιλτρο k&n . Οσον αφορα την εξατμιση αξιζουν τα λεφτα πιστευετε η μονο διαφορα σε ηχο θα δω? Οσον αφορα το φιλτρο εχω αρχησει να πιστευω ογω πραγματων που εχω διαβασει εδω κ εκει οτι δεν εχουν διαφορα απο τα μαμα σε επιδοσεις καθολου ισχυει? γνωμες σας? Ευχαριστω.![]()
Το μηχανάκι πάει σαφώς καλύτερα με μια aftermarket εξάτμιση σε συνδυασμό με ενα ελεύθερο φίλτρο. Βεβαίως, μην περιμένεις τρελές διαφορές, μια βελτίωση, όμως, θα δεις. Εγώ έχω Akrapovic με K&N φίλτρο και έχω δει βελτίωση σε ολο το φασμα των στροφών. Άλλες εξατμίσεις, όπως η Àrrow αποδίδουν καλύτερα στις υψηλές στροφές. Διαλέγεις και παίρνεις. Παρεμπιπτόντως το Φιλτρο το αγόρασα απο Ebay στα 65 ευρώ, περιπου, με τα μεταφορικά. Τα 90 σαν πολλα μου φαινονται.
Υπάρχουν πολλές λύσεις για να αποτρέψεις κλοπή. Να κάνεις μια α "πόντα" με ηλεκτροκόλήση στο παξιμάδι με τη βίδα, να φας την αλενόβιδα εσωτερικά οπότε βγαίνει μόνο σε μηχανουργό η να βάλεις κόλλα σπειρωμάτων υψηλής αντοχής οπότε το παξιμάδι γυρίζει μόνο αφού έχεις ζεστάνει με θερμοπίστολο το παξιμάδι.
Εγώ για την ώρα δεν έχω κάνει τίποτα γιατί εδώ Κέρκυρα δεν κλέβουν. Όταν βγω έξω μάλλον θα εφαρμόσω τη λύση με την κόλλα σπειρωμάτων ή αυτή τη λύση http://www.moto-segura.com/en/68-sec...lt-for-exhaust , Αντικλεπτική βίδα και παξιμάδι.
Τελευταία τροποποίηση από doros74; 28/03/2018 στις 00:24.
Δν το ειχα σκευτει ουτε ηξερα οτι υπαρχει τετοια λυση, ενδιαφερον πολυ μπορω να πω. Αλλα επειδη ειμαι και περιεργος και πνευμα αντιλογιας καμια φορα.. βσκ οχι αντιλογιας αλλα υγιη προβληματισμου θα ελεγα.. 580 για τελικο μονο δν ειναι παρα πολλα? Πχ με αλλα 200 θα μπορουσε καποιος να βαλει ολοσωμη που σιγουρα θα ειχε καλυτερα αποτελεσματα απο καθε αποποψη εφοσον η αλλη επιλογη ειναι απλα ενα τελικο
Όταν απαντήσεις στο ερώτημα «Γιατί ο άλλος πάει και δίνει σχεδόν 20000€ για ένα Ducati Multistrada ενώ εγώ με 8000€ έχω το CBF και πάμε στις ίδιες διαδρομές (πόλεις, βουνά, χώρες) » τότε θα βρείς την απάντηση που ψάχνεις.
Η δικιά μου απάντηση είναι στη ποιότητα υλικών, κύλισης και διάρκειας στο χρόνο.
Δλδ στις εξατμίσεις που είναι το θέμα, μια original akrapovic π.χ. δεν συγκρίνεται σε υλικά όπως το τιτάνιο ή το ηχομονωτικό που έχει μέσα σε διάρκεια όπως μια racetech, όπως δε συγκρίνεται η ποιότητα ήχου ή το "γέμισμα" σε όλο το φάσμα των στροφών που έχει μελετηθεί από το παίρνω μιας εξάτμιση και τη βάζω σε όλα τα μηχανάκια π.χ. της racegun.
Βασικά ότι πληρώσεις (και κάποιες φορές λίγο υπερτιμημένο) παίρνεις.
μανώλης - Honda CBF 600Si C-ABS
Δεν διαφωνω σιγουρα μια Ακραποβιτς ειναι ποιο ποιοτικη γτ ειναι και μελετιμενη συγκεκριμενα για την καθε μηχανη πιστευω.. οσον αφορα το υλικο κ η racetech βγαζει τιτανιου.. οκ κ παλι καλυτερη η ακραποβιτς δν λεω αλλα θεωρω χωρις βεβαια να ξερω σιγουρα οτι οντως θα ειναι υπερτιμημενη. Προς το παρον οπως τα εχω στο μυαλο μ για race tech + K&n / Dna φιλτρο νομιζω θα καταληξω. Αλλη συζητηση μετα αυτη με τα Dna k ta k&n
Επισης ξεχασα να πω κατι, γνωμη μου αλλα νομιζω πως το CBf θα αντεξει ποιο πολυ απο το multistrada