Με καλύψατε αμφότεροι σε πολύ μεγάλο βαθμό. Η επικείμενη αγορά τοποθετείται έτσι και αλλιώς αργά (06-07/2019) αλλά η επιθυμία είναι μεγάλη οπότε έχω ξεκινήσει εδώ και καιρό την αναζήτηση.
Στην αρχή σκεφτόμουν κάτι σε μεταχειρισμένο (5 ετίας) αλλά τελικά το έχω πάρει απόφαση να κινηθώ σε καινούριο (εκτός αν βρεθεί η εξαίρεση).
Έχω κατασταλάξει σε 3 επιλογές: CRF250L, CB500X και Versys 300X και φυσικά το τελικό πόρισμα θα βγει εφόσον οδηγηθούν και τα 3.
Τα δεδομένα είναι: 1.100km / μήνα σε ΑΟ + 200-300km / μήνα πόλη. (μονός)
2-3 ταξιδάκια τον χρόνο των 500km aller retour. (είτε μονός είτε διπλός)
1 νησάκι τον χρόνο (διπλός + χώμα κατά περίσταση)
1-2 εβδομάδες το χρόνο χωριό (μονός - χώμα)
Το ζητούμενο είναι: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ικανότητες στο χώμα για περατζάδες - βόλτες, ελαφρύ, ευκολοδούλευτο, νορμάλ κόστος χρήσης,
οικονομικό και με το γκάζι στα 120-130-140 σερί, να μην αγκομαχάει το μηχανάκι. Να μη πετάει λάδια από φλάντζες, να μην καίγονται οι ανορθωτές, οι λάμπες, να μην κουδουνίζουν οι εξατμίσεις, να μην έχει περιφερειακά της πλάκας, να μη σκορπάει, να μη ζητάει.
Mε έχουν προβληματίσει 2 πράγματα: Ό,τι και να διάβασα για το 390 (τον δούκα) όλοι γράφουν σαν να μην υπάρχει άλλο μηχανάκι στον πλανήτη (στην κατηγορία), σαν το mt ένα πράγμα
.
H άποψη φίλου (ο οποίος έχει οδηγήσει σαν ιδιοκτήτης αλλά και σε test drive ότι κινείται σε 2Τ, από σέροου μέχρι buell) πως το CBx είναι ότι πιο ξενέρωτο και άνοστο έχει οδηγήσει στη ζωή του
και μου προτείνει το kawa. (σε χειρότερη μοίρα έβαλε μόνο το στρώμα το 250)
Οπότε ασφαλώς και πρέπει πρωτίστως να το δοκιμάσω.
Οπότε τι να κοιτάξω; Μονοκύλινδρο μικρό, 2κύλινδρο μεσαίο, ή 2κύλινδρο μικρό;
Ευχαριστώ