Υπ' όψιν 2 αμορτισέρ το εργαλείο ε ,πιστό στην παράδοση...
https://www.youtube.com/watch?v=sSXNRZou7Ws
Ντα βίντσι αφιερωμένο ρε...
Το καβαλούσα άνετα.
Spoiler:Εμφάνιση
Life begins at 45°.
Δεν ξέρω τι παρατηρούν οι σουζουκόβιοι, οι χοντάκηδες πάντως παρατηρούνε ότι για να φτιάξει αυτό της φωτογραφίας, χάλασε ένα τέτοιο
https://upload.wikimedia.org/wikiped...pped%2Cjpg.jpg
Ξέρω γω, άξιζε;
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Έλα ρε μάγκα τώρα...
https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/12435447/
Να πούμε και κάτι καλό για το μηχανάκι.
Πάνο, αυτά τα μοτέρ δεν έχουν ρουλεμανατο στρόφαλο;
Νομίζω γι'αυτό τα δουλεύουν ακόμα στις πίστες dragster.
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Δες εδώ και σημειώνω από τους πιο over-engineered κινητήρες που βγήκε από Γιαπωνέζικο εργοστάσιο αυτός του GS 750.
Απλά το εργοστάσιο κατάλαβε ότι δεν συνέφερε η παραγωγή του με τέτοια μέταλλα - αξιοπιστία κλπ κλπ
https://www.motorcyclenews.com/news/...strip-gs-1000/
Καλύτεροι 16βάλιδοι κινητήρες (gsx) οι μαύροι ,ευτυχώς το Κατάνα μου έχει τέτοιον καθώς και το sb4.
Κράξτε ελεύθερα ρε.
Κράζεις, αλλά έχει 16V σίγουρα μεγαλύτερης απόδοσης από του κατάνα.![]()
Life begins at 45°.
Θέλω. Αλλά μόνο αν είναι αυτό με το φανάρι σαν του ΚΙΤ.
Life begins at 45°.