ευχαριστω για την συμβουλη motomaniac η αληθεια εναι οτι απο τον ενθουσιασμο βιαστικα και ουτε εξυσα αλλα και λιγο καταλητη εβαλα με αποτελεσμα για να σφιξει να κανει σχεδον 3 μερες θα επανελθω συντομα ελπιζω.
ευχαριστω για την συμβουλη motomaniac η αληθεια εναι οτι απο τον ενθουσιασμο βιαστικα και ουτε εξυσα αλλα και λιγο καταλητη εβαλα με αποτελεσμα για να σφιξει να κανει σχεδον 3 μερες θα επανελθω συντομα ελπιζω.
Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.
μπες στο γιου τουπι και πατα [ κολημα πλαστικον μοτο] για να δεις πως αλλιος μπωρεις να τα κολλησεις και να γινουν ντουρασελ.ΤΟ κανεις και με ενα κολλητηρι 125wat αυτα που ειναι σαν μπιστολι απλα στις ακιδες θα βαλεις τα συρματακια τα οποια μπορεις να τα φιαξεις και εσει απο ατσαλοσυρμα 1,5-2 χιλιοστα
Τελευταία τροποποίηση από andreastwin; 13/03/2018 στις 10:13.
καλησπερα, andreastwin το ειχα αυτον τον τροπο αλλα με προβληματιζε η θερμανση του συρματος ομως εδωσες τη λυση με το κολητηρι σαν πιστολι και ευχαριστω. επεισης ειδα και αυτο το βιντεο,
https://m.youtube.com/watch?v=zyCHeH6eMaw οποτε εφτιαξα αυτο
Συνημμένο 393943
το σιδερακι πισω θα χωθει μεσα στο κολητηρι οπως και οι μυτες του. θα ψαξω να δω αν θα βρω ενα παλιο κολητηρι πιστολι που ειχα και θα δοκιμασω και τα δυο.
Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.
απλα με το συρμα θα γινοταν ντουρασελ,με σκετο το λιωσιμο του πλαστικου θα σου κολλησει επιφανιακα,ενω το συρμα θα το φυτευες μεσα στο πλαστικο.οπως και να εχει παντος καλη επιτυχια.
χαιρεται λαθος δικο μου στο βιντεο που ηθελα να βαλω ο τυπος ελιωνε σιτουλα αντι για συρματακι συμψωνω μαζι σου οτι πρεπεικατι να βαλεις μεσα στο πλαστικο για να νευρωση αλλιως θα το παρεις στο χερι συντομα μολης μπορεσω θα ανεβασω το βιντεακι.
Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.
https://m.youtube.com/watch?v=Q1ZIdvsBMvo.
φιλε andreastwin αυτη την τεχνικη ενοουσα
Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.
Φιλε συγχωρεσε με αν κανω λαθος αλλα νομιζω οι εξατμισεις ενω ναι μεν γυαλιζουν με το τριψιμο μετα ξανασκουριαζουν πολυ ευκολα. Εγω του ybr την ειχα δωσει σε γνωστο που ειναι επαγγελμα του το τριψιμο και την εκανε καθρεφτη αλλα στο 1ο πλυσιμο ο λαιμος ξανασκουριασε. Νομιζω οτι θελουν ξανα χρωμιο η βαψιμο για αποτελεσμα με διαρκεια αλλα οπως ειπα μπορει να κανω και λαθος.
Kαταφαντασίαν επιδέξιος...
φιλε I-want-a-moto εχει δικιο οτι ξανα σκουριαζει το θεμα ειναι το υλικο κατασκευης δηλαδη αμα το μεταλο ειναι απλος σιδηρος οσο και να τον γυαλισεις ξανα σκουριαζει μιλαμε για σκουρια εκεινο το κοκκινο γι αυτο και οι εταιριες τις εχουν βαμενες αν ειναι ανοξειδοτο ή τιτανιου στα πιο καινουργια τοτε δεν σκουριαζει αλλα λογο τις θερμοκρασιας των νερων των χωματων κτλ που πεφτουν πανω κατα την βολτα αρχιζει και πιανει μια οξειδωση οχι κοκκινισμα στην αρχη αποχρωματιζεται σε μια ψιλοκιτρινη αποχρωση και σιγα σιγα προχωραει αλλα μιλαμε για επιφανιακο φαινομενο και οχι σαν την σκουρια που δημιουργει πορους και κρατηρες αμα ομως καθε 6 μηνες την περιποιησαι την κρατας παντα σε ενα αξιοπρεπες επιπεδο φυσικα υπαρχουν και αλλα μεταλα οπως αλουμινιο αλλα απ οσο ξερω αφορα τα τελικα καζανακια και οχι τους λαιμους αν κανω καποιο λαθος ας με διορθωσει καποιος και επισεις μεσα στο φορουμ εχει συζητηθει αρκετες φορες σορυ για το κατεβατο
Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.
εδω να πω πως πρωτη φορα τα ειδα ανοιξει πρωτη φορα πριν απο 5 χρονια λογο διαροης βενζινης εκει βρηκα εποξικες κολλες να παιζουν το ρολο τον ορινγκ οπου ειχαν διαβρωθει και εχαναν.Τοτε τα ορινγκ απο τις βενζινολεκανες ειχαν διαλυθει αφου εψαξα και δεν βρικα οι μαστορες με προετρεψαν να βαλω τα παλια με φλατζοκολα οπου και εκανα φυσικα τα ημιμετρα κρατησαν μονο δυο χρονια ευτυχος στο διαστημα αυτο γνωρισα το ιντερνετ και μολης αρχισαν να χανουν παρηγγειλα ενα σετ οριγκ και αλλαχτικαν ολα σημερα που τα ανοιξα ολα ηταν στην θεση τους και μαχημα οποτε γλητωσα απο αυτον τον βραχνα.
Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.
την δευτερη φορα που το ειχα ανοιξει και ειχα αλλαξει τα ορινγκ δεν ειχα καταφερει να βγαλω απο το ενα καρμπ την βιδα ρυθμισης ριλαντι ωστε να αλλαξω το μικρο οριγκ κατω απο την ροδελιτσα καπου μεσα στο φορουμ αν δεν κανω λαθος διαβασα οτι ενα μελος ειχε το ιδιο προβλημα και εκανε τρυπα στην βιδα καρφοσαι ενα αστερακι και ξεβιδωσαι το ιδιο εκανα και εγω και ορισται το αποτελεσμα
Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.