The R is for Respect.
Ευχομαι να ειναι ολα καλα...
https://youtu.be/B9G8BWXvcdk
Ίσως σπασμένο πόδι, χέρι, όπως το βλέπω... Περαστικά του.
Life begins at 45°.
πως σηκώθηκε ετσι απότομα endo...
Περαστικά του.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Πολύ άσχημη πτώση.
Ευτυχώς έχει τις αισθήσεις του από ότι διάβασα
https://www.youtube.com/watch?v=i7B2H0jIAPA
Αφού δεν χρειάστηκε συναρμολογηση. άρχοντας ειναι
Να πουμε και μια καλη κουβεντα για την εξελιξη του εξοπλισμου ενδυσης και ασφαλειας ε?Ειδικα το συστημα με τον ενσωματωμενο αεροσακο στις φορμες φαινεται να δουλευει αψογα.Μετα απο την ηρωικη αυτη σαβουρδα,αναρωτιεσαι πως την γλυτωσε.ΟΚ,εχει και μια δοση τυχης αλλα κι ο εξοπλισμος τον εσωσε.
Με τετοια τουμπα,κι εγω που το εβλεπα στην οθονη ενιωσα να πονανε χερια και ποδια
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Σαν να έχουν αυξηθεί πολύ οι πτώσεις φέτος. Στο Le Mans πρέπει να είχαμε παγκόσμιο ρεκόρ πτώσεων. Ο Μαρκέθ θα πέσει σε κάθε αγώνα γιατί θεωρεί ότι είναι ο καλύτερος τρόπος να βρει το όριο της πίστας και σήμερα πάλι βλέπουμε να πέφτουν ο ένας μετά τον άλλο ακόμα και οι πρωτοκλασάτοι οδηγοί που δεν μας συνήθιζαν σε τόση κωλοτούμπα.
Εδώ πια η κάθε χρονιά δεν είναι στο ποιος θα είναι σε καλύτερη φόρμα να το πάρει φέτος αλλά στο πόσο θα ξεπεράσουν τα περσινά όρια. Όσο καλό εξοπλισμό και να έχουν όταν πια κυνηγάς το όριο σου μέχρι να πέσεις μέχρι πού θα πάει αυτό;
Θάνος..
κοντά 40 χρονών να παιρνεις pole στο motogp...