Δεν ειναι θεμα ηρεμιας η οχι
Εγω ηρεμος ειμαι
Εσυ που μας σιχαθηκες αλλα παρολα αυτα εισαι εδω και ασχολεισαι με οτι σου προκαλει σιχαμαρα
πως θα χαρακτηριζες τον εαυτο σου;
Είναι και θεμα ηρεμιας διότι αν αρχισω να μιλαω και εγω σαν εσένα εχουμε φυγει με κοκκινη καρτα...χθες.
Μιλα ομορφα. Δεν εχουμε κατι να χωρίσουμε. Ειμαστε σε ενα φορουμ και λεμε τις αποψεις μας. Δεν σου κανει η δικη μου; καλώς, θα καθήσω να ακουσω τον αντιλογο. Καποιοι συμφωνουνε με αυτά που λεω; πάλι καλώς. Κέρδος έχουμε και απο τις δυο περιπτώσεις διότι υπαρχει διάλογος και αναλυτική σκέψη, τις περισσότερες φορές τουλαχιστον.
Επίσης εκτος και αν εισαι εσυ αυτός που τα εκανε ολα αυτά που ειπα τότε δεν υπαρχει λόγος να αντιδράς. Ειπα και πιο πριν οτι δεν ειναι ολοι έτσι
The R is for Respect.
Οποιος θέλει να συνεχίσει αυτη την συζήτηση να το κάνει αλλού.
Εδω θα μείνουν τα του αγώνα.
τα υπόλοιπα θα φευγουν.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
Πιστεύω πως το "αντιροσσιλίκι" "πουλάει" όλο και περισσότερο. Το ότι ο Ρόσσι έχει τη συντριπτική πλειοψηφία των οπαδών, άρα αναλογικά και τους περισσότερους άσχετους, κάνει πολλούς να βρίσκονται φανατικά απέναντι αφού αυτό τους βάζει αυτόματα στην κατηγορία "γνώστης κι αγνός φίλαθλος " (έτσι νομίζουν τουλάχιστον).
Ο Βινιάλες καλά να πάθει αφού ήθελε τόσο πολύ να φύγει από τη Σουζουκάρα Τώρα είναι μες τη μίρλα
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
αν το βαλεις κατω...ΟΛΟΙ μα ολοι γκρινιαζουν συνεχεια και απαιτουν το καλυτερο μηχανακι.
Οκ οδηγαρες ολοι αλλα θα θελα να βγει πρωταθλητης καποιος με υποδεεστερο και οχι με το καλυτερο.
Νομιζω ο Ροσσι το 2003 και ο Μαρκεθ το 2013 το κανανε αυτο !
Δεν παω πιο παλια γιατι δεν εβλεπα οποτε δεν γνωριζω που κανω λαθος.
Το ευτυχημα θα ηταν να τρεχουν ολοι με μηχανακια Moto2 αλλα δυστυχως δεν θα γινει ποτε. Εκει θα μετρουσαν καθαρα ποιος την εχει μεγαλυτερη!
Το θέμα είναι πως ο ΜΜ έχει κλείσει σπιτάκια και σύσσωμα τα υπόλοιπα εργοστάσια, οδηγοί, σταφάκια και ομπρελοκοπελίτσες ετοιμάζουν winter voodoo test στην Αϊτή μπας και σωθούν από δαύτον.
Ο ΜΜ άσχετα αν κάνει ταρζανιές και πολλες φορες έχει ξεφύγει κι εχει δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις, είναι μοναδικός οδηγός.
Μπορεί και παίζει με το γλύστρημα του μπροστινού, κατι που δεν μπορεί να κάνει κανείς άλλος, κι αυτό του δίνει μεγάλο πλεονέκτημα.
Επίσης προσφέρει απίστευτο θέαμα!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Το πλεονέκτημα του Μαρκέζ σαν οδηγός ειναι ταυτόχρονα και το μεγάλο του μειονέκτημα. Ειναι δυνατός, τολμηρός και δεν χαρίζει κάστανα, αλλά οταν παιζεις με τα όρια σε αυτό το επίπεδο είναι φυσικό και επόμενο να υποπέσεις σε λάθη. Το θεμα είναι μπορεί να μετριάσει τα λάθη χωρίς να χάσει το τσαγανό που έχει; ο χρόνος θα δείξει.
The R is for Respect.
Χωρις φυσικα να το ευχομαι...καποια στιγμη θα φαει τα μουτρα του. ηδη εχει γλυτωσει χωρις το παραμικρο απο πτωσεις με 337χλμ και αλλες δυνατες.
Το βλεπεις ομως οτι ειναι ψυχαραιμος ...μαζευει χερια και γενικα δεν χανει ψυχραιμια.
Σε συνδυασμο με την υπεμετρη εμπιστοσυνη στις ιικανοτητες του σε σημειο ...Ναρκισσισμου...φοβαμαι μηπως χτυπησει ασχημα.
Οταν σου πιπιλανε και το μυαλο οτι ρε φιλε δεν παιζεσαι ακομα και στις πτωσεις και γενικα σε ανεβαζουνε στα ουρανια...την ψωνιζεις και εθελοτυφλεις.
fixed...
αρα με την λογικη σου Lorenzo , Stoner και ΜΜ τρεχουν χωρις ανταγωνισμο αφου ειναι ο μονιμα δευτερος στην τελικη καταταξη ( εξερουνται τα 2 χαμενα χρονια στην ντουντουκα και τον τριτο επιστροφης στην γιαμαπα αφου επρεπε να θυμηθει πως ειναι να οδηγας μαχανακι )..
o Lorenzo σαν πρωτος οδηγος της Yamaha (αν εξαιρεσουμε το 2015 με ολα τα σχετικα σεναρια) πρεπει να ειχε βαρεθει να βλεπει την πλατη του...και βασικα του ΠΠ2007 Stoner του το εραψε το κουστουμακι το 2008...
Ροσσικος η αντικειμενικος αυτοι ειναι οι αριθμοι...οπως ξαναεγραψα προσφατα, οταν σταματησει εμεις η Ροσσικοι θα στεναχωρηθουμε και η ζωη συνεχιζετε...τους αντικειμενικους λυπαμε που δεν θα εχουν λογο υπαρξης....ποσο μαλλον τους προσφατα supporters του ΜΜ ( πρωην Biaggi, Gibernau, Stoner, Lorenzo αντε και Pedrosa)...αν και τωρα που το ξανασκεφτομαι σιγα το ταλεντο ,πιλοταρα και παπαρια μαντολες...πως να μην κερδιζει αερα με ανταγωνισμο εναν κολογερο και κατι ανυπαρκτους....
υ.γ. αν και δυσκολο , θελω Lorenzo στην Honda η και Yamaha...