Για ποιον λόγο κάποιος να συντάσσεται με τον χαμένο;
Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 22/06/2018 στις 09:51.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
να παρεμβω λιγακι στην κουβεντα αν και δεν ξερω αν εχει καποιο νοημα...
να πω αγαπητε Πανο οτι μια χαρα traction ειχε το rcv το 2003-2004 και μαλιστα ειχε ΜΟΝΟ το honda τοτε αυτη την τεχνολογια...απο το 2002 δε, ειχε τρεις χαρτογραφησεις....
οι αλλοι ετρεχαν με τα διχρονα και η yamaha με καρμπυρατερ τετραχρονο...
ψαξε λιγιο να τα βρεις..δεν ειναι δυσκολο...
τοτε ο rossi ηταν πραγματικα σαν να κλεβει εκκλησια με το συγκεκριμενο μηχανακι...τεραστια εξελιξη η honda τοτε σε σχεση με τους αλλους...και γι'αυτο ολοι ελεγαν οτι ουσιαστικα ηταν το μηχανακι και οχι ο οδηγος και τα πηρε κρανιο ο γιατρουλης και πηγε yamaha...
τα πρωταθληματα τοτε ηταν λιγο φιασκο...οδηγουσε καλα εννοειται αλλα το μηχανακι του ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΑ υπεροχη εναντι των αλλων...
το "πεταγμα" του lorenzo, δεν τον θυμαμαι...αλλα του pedrosa που ειναι σχετικα προσφατο και ειναι τοτε που του εκοψε το καλωδιο του tc ο marquez, να σου πω οτι δεν γινεται να εχει στον μισο αγωνα το συστημα και μετα μεσα σε μια στιγμη να κοβεται και να μπορει να το μαζεψει...
εχει οδηγησει ετσι στα δοκιμαστικα, χρονομετρημενα μισο αγωνα και μετα απλα του το παιρνεις χωρις προειδιποιηση...αυτη θα ηταν η καταληξη ΟΛΩΝ...γιατι ο εγκεφαλος το εχει κρατησει σαν δεδομενο το ποσο θα ανοιξει το γκαζι στην συγκεκριμενη στροφη...και επισης εχει σαν δεδομενο οτι ΔΕΝ πεφτει αν το ανοιξει τοσο...αν απο την μια στιγμη στην αλλη αυτο δεν υπαρχει, η καταληξη ειναι απολυτως λογικη...μην πιστευετε δλδ οτι ο rossi ή ο οποιος rossi θα το εσωνε αυτο...
αυτα για να μην γραφονται ανακριβειες και δημιουργουνται εντυπωσεις...
συνεχιστε ησυχως...
![]()
Αφου ηταν τοσο ανωτερο το 990 τοτε, πως καταφερε ο Barros (ο ...κανενας, οπως τον αποκαλεσαν καποιοι αντικειμενικοι) και εκανε νικη με το ξεπερασμενο 500ρι?
(μη με ρωτησετε χρονολογια και πιστα, δε τα γκουγκλαρω, απλα τα θυμαμαι)
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
το 2001 ο Barros εκανε νικη στην Ιταλια με 500 διχρονο αλλα τοτε δεν ετρεχαν με τετραχρονα...και σε εκεινον τον αγωνα ο rossi ειχε εγκαταλειψει...
το 2002 που εκανε παλι νικη στο Motegi ετρξε με rc211v και ο rossi μαντεψε...2ος... το ιδιο σκηνικο (δλδ 1ος barros και 2ος rossi) εγινε την ιδια χρονια στην valencia...
οποτε ΠΟΥ και ΠΟΤΕ εκανε νικη με το 500αρι εναντι του τετραχρονου 990?
Ρε αγόρι μου καλό. Διαβάζεις τι γράφω ή παιρνεις 1-2 λέξεις απο καθε σειρά και συνθέτεις μονος σου τα επόμενα;
Μαρκέζ στήριζα ΠΡΙΝ πάρει το πρώτο του πρωταθλημα, από την στιγμή που έκανε την πρώτη του νίκη. Αυτό είτε το πιστεύεις είτε όχι έτσι είναι. Και στην τελική ακόμα και να μην είναι, δεν αλλάζει την ουσία όλων αυτών που εγραψα πριν, οπότε τζάμπα το σκαλίζεις το θέμα.
Τέλος μην μιλάς για στηριξη νικητών εκτός αμα εβλεπες GP απο το δημοτικό. ΑΝ εβλεπες, μίλα!
Τελευταία τροποποίηση από Vice; 22/06/2018 στις 09:57.
The R is for Respect.
traction ειχε βαλει πρωτη η cagiva με το 500αρι της διχρονο,οπως και αλλα κολπα που μετα τα εβαλαν και αλλες ομαδες..
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Λογικα ο Ροσι το 2002-2003 ειχε το μονο Honda το καλο στο grid...
Οπως κ το Yamaha ειχε traction to 04 κανονικα.
Οπως κ το 04 με το σουπερ ντουπερ Honda θα τους παιρνανε τα σωβρακα παλι στο παγκόσμιο γιατι ηταν μονο το μοτο κ οχι ο οδηγος...
Ride(s) the wind of change...
Κάρτα επειδή είπε κάποιον με άλλο όνομα ο νοχτ παράλογο. Οι μισοί λέμε τον πεντροζα πεντρογκαζακια.