Φωτογραφικό υλικό θέλουμε!
Φωτογραφικό υλικό θέλουμε!
Όντως πολύ ωραίο οργανάκι!
Για την ιστορία,αρκετούς τέτοιους οδηγούς σαν αυτον με το Agusta έχουμε και στα ελληνικά φόρουμ.Διαβάζεις διάφορα σεντόνια απο δαύτους για την ανωτερότητα των περιφερειακών τους,για τις στρεβλώσεις που νιώθουν απο το πλαίσιο και το ψαλίδι ενός Τρανσαλπ που οδήγησαν και δεν τους άρεσε(γιατι είναι μεγάλα τιμόνια και τα νιώθουν αυτα).Το αποτέλεσμα είναι να τους τσαγιώνουν κινέζικα 250άρια στην πραγματική τους ζωή.
Καλόπιοτα ρε παίδες!
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Κάνει προπόνηση για Isle Of Man ο τύπος με το Αγκούστα.
(όχι οτι εγώ θα το πήγαινα καλύτερα, ίσως να άφηνα και το 250άρι να με περάσει σε αυτό το κατσικόδρομο)
Πολυ καλο στο δρόμο είναι σύμφωνα με όσα διαθέσιμα τεστ υπαρχουν. Αν αποδειχθεί και το μοτέρ αξιόπιστο, θα ναι πολυ καλή περίπτωση
Μόλις έκανα τα πρώτα μου 100 χιλιόμετρα (πόλη και εθνική). Σας βάζω μερικές φωτογραφίες που ζητήσατε. Πιστεύω πως το μηχανάκι είναι μια κούκλα, απ'όπου κι αν το κοιτάξεις. Η ποιότητα κατασκευής του είναι άριστη. Τα κρατήματα και η στιβαρότητα του, πολύ περισσότερο απ'ότι θα περίμενε κανείς από το βάρος του 150 κιλά. Προς το παρόν το στρώνω και δεν το έχω τρέξει παραπάνω από 115 τα οποία φαίνονται παιχνιδάκι και έρχονται στις 7.000 σαλ. Με το που έκανα 100 χιλιόμετρα, έπεσε και στο 90% το φουλαρισμένο τεπόζιτο, το οποίο βέβαια αν δεν το παρακολουθήσω δεν μπορώ να μιλήσω μετά βεβαιότητας για το πόσο ακριβές και ενδεικτικό είναι. Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένος από το μηχανάκι προς το παρόν και βλέπουμε. Εδώ θα είμαι να σας τα λέω.
Μια mini παρουσιαση απο το ελληνικο Moto in Action.
https://youtu.be/4UMJ4i7qzb0?t=965
Όσον αφορά την αξιοπιστία, να σας πω την αλήθεια κι εγώ έχω τις επιφυλάξεις μου. Όμως θα σας πω κάτι. Δε θα σταθώ οτι από το 89 που ξεκίνησε η CFMoto έχει φτιάξει 51 κινητήρες και 98 μοντέλα. Αυτά είναι θεωρίες σε μεγάλο βαθμό. Αυτό που θα σας πω είναι οτι το 2012 πήρα ένα SYM Maxsym 400i και τότε όλοι μου λέγανε οτι είναι φοβερά αξιόπιστο και οικονομικό. Αμ δε... Ακριβώς στα 2 χρόνια που έληξε η εγγύηση και κάτι μέρες, που ΈΚΑΨΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ. Με τα χίλια ζόρια δεχτήκαν από το Γκοργκόλη να μου το φτιάξουν δωρεάν έτσι και όπως έγινε. Μετά από 3 μήνες και με κλονισμένη την ψυχολογία και την εμπιστοσύνη μου και επιπλέον που αντί για 4.5 λίτρα αυτό έκαιγε 6.5, αποφασίζω να το πουλήσω. Το πουλάω και μετά από 3 βδομάδες του ΚΑΙΕΙ ΚΥΛΙΝΔΡΟ και του καινούργιου ιδιοκτήτη. Ο Γκοργκόλης αυτή την φορά δεν κάλυψε τίποτα και αναγκαστήκαμε να το πληρώσουμε μισό μισό με το το παιδί που το αγόρασε. Μετά έμαθα οτι είχε κάποιο ελλατωματικό σύστημα που δεν λίπαινε σωστά τον κινητήρα στις υψηλές στροφές και φυσικά ο Γκοργκολής ακόμα να μου στείλει ειδοποίηση για ανάκλιση οχήματος.
Τι θέλω να πω; Η αξιοπιστία, η φήμη και τα λοιπά που ακούμε, καμμιά φορά δεν αρκούν. Εγώ πήρα SYM που είναι Νο1 σε πωλήσεις, με κορυφαίο όνομα και έσπασα τα μούτρα μου.
Γιαυτό λοιπόν αυτή τη φορά κοίταξα την ψυχή μου, πήρα κάτι που το ερωτεύτηκα με την 1η ματιά, έχοντας διαβεβαιώσεις από το PR της ΤΕΟΜΟΤΟ για την αξιοπιστοία του και από κει και πέρα;
Ο Θεός βοηθός!!! Άλλωστε έχω 2 ολόκληρα χρόνια με απεριόριστα χιλιόμετρα να δω στην πραγματικότητα τι ρόλο βαράει το καινούργιο μου κουκλί.
Για τα 3.130+60 (Βύνιος) που το πήρα με συναγερμό, δεν έδωσα δα και ταααα λεφτά... Ένα ΚριπτονΧ παίρνεις με τα λεφτά αυτά... Εγώ πήρα μοτοσυκλέτα με εμφάνιση και περιφεριακά που σκίζουν και εύχομαι να μου βγει και καλό το μοτέρ/ηλεκτρικά κλπ.
Cforatos καλορίζικο και σιδεροκεφαλο φίλε μου. Καλά έκανε η teomoto και τα έφερε αυτά ....της ταιριάζουν περισσότερο από την kawasaki....Τώρα ότι πήρες διαβεβαίωση από το PR μου ακούγεται κάπως αστείο. Όσον αφορά το krypton ο σοφός λαός λέει : Είμαι φτωχός για αυτό αγοράζω ακριβά. Μάλλον για αυτό πουλάει.
Modenas Kriss 125
Κουκλί είναι. Καλά χιλιόμετρα!
Φίλε καταρχήν το μηχανάκι σου είναι κουκλάκι και σε αυτο το χρώμα που το πήρες.Ευχομαι να είναι αγρατζούνιστο και απροβλημάτιστο πάνω απο όλα.
Πάνω στα SYM αυτο που θα σου πω εγω ειναι οτι απλά πιάστηκες κορόιδο αν πίστεψες οτι ειναι αξιόπιστα.Εχει γεμίσει ο τόπος απο SYM HD200 που απο καινούργια βάραγαν μπιέλα στις 30.000km.Μια απλή αναζήτηση στο google κάνεις και σου εμφανίζει διάφορα αποτελέσματα.Εγω γνωρίζω προσωπικά 3 άτομα με μπιελωμένα HD200.Που ζουν αυτοι που σου έλεγαν για αξιόπιστια φουλ?Εχει φτάσει το Ιντερνετ εκει?
Απο την άλλη μερικά SYM όντως έχουν βγεί καλά(πχ GTS) χωρίς όμως να πλησιάζουν τον Ιαπωνικό ανταγωνισμό.
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
Το οτι συνεργαζετε με την ΚΤΜ μου φθανει εμενα απο αξιοπιστια κλεισαμε!Καλοριζικο παρολα αυτα μακαρι να σου βγει καλο και οχι ΚΤΜ
Το 650 ειναι πολυ ομορφο παντος
Ευχαριστώ πολύ. Οδηγικά είναι άψογο. Ακόμη το στρώνω αλλά η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί. Κανένα πρόβλημα, ούτε καν ψεγάδι μέχρι στιγμής, σε σημείο να απορεί κανείς... Οι κινέζοι τελικά έχουν ξεφύγει και μπορούν και φτιάχνουν παπάδες.
Φτασε15.000-20.000 κ τα λέμε χαχα