Αυτα τα ταγαρια, οι βελανιδοτραφεις λαοι του εξωτερικου που δεν εχουν 95, 97 & 100 αλλα ουτε και σπεσιαλ ντιζελ, πρεπει να ειναι για τα θηρια, και τα οχηματα τους να μην πηγαινουν μια...
Quod me nutrit... me destruit.....
Τουλάχιστον στην Ευρώπη (Γαλλια, βελγιο, γερμανια, ολλανδια, λουξ, που εχω βαλει) υπάρχει 95 & 98 σε βενζίνη και απλο και special diesel (Gazole αλλα γαλλικα).
Για το diesel που εχω καποια εμπειρία, 120χιλ χιλιομετρα σε 26 μηνες, το απλο εχει διαφορά απο το special σε αποδοση χιλιομέτρων - περιπου στο 6-8% αλλα δεν παίνω και όρκο μιας και μετα τα 100χιλ χιλιομετρα φαίνεται να εχει αυξηθεί η κατανάλωση.
Η εννοια 100αρα ειναι ελληνική μαρκετινίστικη πατέντα
Τωρα βεβαια εσυ ίσως ξερεις κατι που δεν ξερω![]()
Να σε ρωτησω κατι αφου μιλας απλα για πατεντα ελληνικη καταρχην θα μπορουσε οποιος ναναι να κανει μια καταγγελια και να λυθει το θεμα..περα απο αυτο μερικα αυτοκινητα που περνουν μονο 100 + οκτανια τι ακριβως θα ηταν το καυσιμο που θα εβαζαν στα πρατηρια και θα σου πω ενα απο αυτα που εχω δει με τα ματια μου το nissan skyline GT-R περνει καυσιμο 100+ μονο αυτος ο ανθρωπος τι πρεπει να κανει να το πεταξει στην ευρωπη η να ριχνει διαρκως ενησχητικα οκτανιων?
Η λέξη "πατέντα" ίσως, λέω ίσως, να ειναι άστοχη και για μενα σημαίνει 2 πράγματα (οπως την εννοούσα τουλάχιστον):
1) ειναι 98 αλλα την λεμε 100αρα για λόγους marketing (βεβαια VPower Racing την λενε στην ουσία και το ίδιο την λένε και στο εξωτερικό)
ή
2)για την Ελλάδα της βαζουν ειδικά πρόσθετα και την κανουν 100 οκτανίων
αν θυμαμαι καλα παλια καποιος του χώρου μου ελεγε οτι το της BP οσο και της Shell ιδια ειναι η 98/100 οκτανίων και την φερνουν κατευθείαν απο το εξωτερικό και μαλιστα λόγο χαμηλης κίνησης και το οτι μενει καιρό σε δεξαμενές της βαζουν πρόσθετα για να της συντηρούν τα οκτανια) - ορκο δεν παίρνω
ΑΛΛΑ εχε υπόψη σου οτι η SHELL με πρατήριο SHELL στο εξωτερικό ΔΕΝ δηλώνει κανένα καύσιμο στα 100 αλλα η VPower ειναι 98 οκτανίων
Τωρα για τα αυτοκίνητα των 100+ οκτανίων που λες, άλλοι βαζουν και αιθανόλη με βενζίνη κλπ κλπ αλλα δεν ειμαι ειδικός επι του θέματος.
Επίσης αναφορικά με τις καταγγελίες ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ
Διαβάζω πολλά ενδιαφέροντα εδώ μέσα αλλά ας πω και εγώ τι πιστεύω.
Την διαφορά στην ποιότητα βενζίνης την καταλαβαίνω μόνο σε μηχανάκια με αδύνατους κινητήρες. Σε innova που έγραψα 50κ χιλιόμετρα πάντα καταλάβαινα διαφορά με την v power ....όπως και πάντα καταλάβαινα αν το λάστιχο είχε 5 psi λιγοτερα!
σε shell μονο αμα δεν εχω αλλη επιλογη, λογω ρεζερβας η λογω αλτσχαιμερ που δεν θυμηθηκα να βαλω εγκαιρως βενζινη.
διασκεδαζω με το πεισμα τους να μου βαλουν 100σταρα διοτι οι απαντησεις μου ειναι μονολεκτικες. ξεστομιζω μονο την λεξη "Απλη".
διαλογος:
Εγω. Απλη
Πρατηριο. εχουμε στην ιδια τιμη 100αρα
Ε. Απλη
Π. εχουν ιδια τιμη σε συμφερει
Ε. Απλη
Π. μα γιατι αφου σας συμφερει (πιανει την μανικα της 100αρας)
Ε. Απλη
Π. εδω ολοι βαζουν 100αρα κι εσεις θα βαλετε μονο απλη; (εχει πιασει την μανικα και προχωραει προς το αμαξι/μοτο μου)
Ε. Απλη
Π. εχει πιο πολυ δυναμη και θα δειτε μεγαλη διαφορα στα χιλιομετρα ( πλησιαζει το ρεζερβουαρ)
Ε. Απλη ( το ιδιο χαμογελαστος κι ανετος κανω ενα τακ και του κλεινω την ταπα)
Π. μπλα μπλα (με την μανικα ακομα)
Ε. Απλη
ειναι πραγματικα διασκεδαστικο οσο κρατας μια σταση χαλαρη και δειχνεις οτι υπαρχει πιθανοτητα να σε πεισει ο πρατηριουχος, βεβαια εχω το χερι μου κοντα στην ταπα να του κοψω την φορα. οταν κοντοστεκεται τοτε ανοιγω την ταπα και λεω παλι "Απλη".
μετα απο πολλη ωρα κι αφου καταλαβει το δουλεμα βαζει την Απλη. στην πληρωμη του λεω απορω με την υπομονη σου και φευγω γελωντας.
![]()
Γιαννης
Την διαφορα την βλεπεις σε μηχανακια με αδυνατους κινητηρες σιγουρα γιατι στους δυνατους φενετε μονο ψηλα..
Χαμηλα θελεις χρονομετρα για να το δεις..
Ειναι γεγονος οτι οσο ποιο αδυναμο και μικρο το οχημα τοσο ποιο πολυ αισθανεσε την διαφορα στην δυναμη και μονο..
Πραγμα που ακυρωνη το οτι πρεπει να ειναι 1000 αλογα για να κανει δουλεια η βενζινα το οχημα κτλ κτλ
Τωρα τι ζημια κανει και αν κανει ειναι αλλο θεμα..
Virus εισαι απο αυτους που το διασκεδαζουν και καλα κανεις γιατι αλλοι...
Μονο shell 10 χρονια τωρα βαζω στις μηχανες, αμαξι, σουπερ ευχαριστημένος..και φυσικα παντα ψαχνω το πρατηριο της, μακραν η πιο ποιοτικη βενζινη που εχω βαλει, η αποδοση και η συμπεριφορά της μηχανης μου είναι η πιο δυνατη αποδειξη..και τις εχω βαλει ολες τις μαρκες..
Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..
Shell avin cyclon ειναι το ιδιο καυσιμο motor oil coral
Το αισθημα οτι η shell εχει πολυ καλο καυσιμο εχει προκυψει απο την πολιτικη που ακολουθει στις πωλησεις η shell..γιατι να ξερετε και οποιος θελει ας πειραματιστει σε αυτο οσες φορες και να πας θα προσπαθησουν να σε κοροιδεψουν αν μπορουν και εισαι λιγο αφελης..
αν πεις γεμισε το η βαλε 20 ευρω η πας τουαλετα τις ποιο πολλες φορες θα σε κοροιδεψουν βαζοντας στο οχημα σου 97αρα εσυ θα εχεις την αισθηση οτι εβαλες οντως ποιο καλη βενζινα σε χαμηλη τιμη αλλα ουσιαστικα εχεις πληρωση αυτο που αισθανεσε χωρις να το ξερεις πραγματικα..
Οταν μετα πας ξανα και βαλεις αλλου 95 αρα θα πεις shell ρε πολυ καλο καυσιμο κοιτα εβαλα εκο και δεν παει το αυτοκινητο στον δρομο..
Αυτο που σου λεω ειναι μια αιτια για το αισθημα του καλητερου καυσιμου στην shell..
Αλλη μια ειναι οτι θα σε πιεσουν οντως και θα βαλεις 97 η 100 οκτανιων βενζινα οποτε ξανα θα πεις πολυ καλη βενζινα η shell και παει λεγοντας αυτα απο το 2008 και μετα ομως που εγινε coral γιατι ποιο πριν ηταν εισαγωγης και καλυτερο το καυσιμο 100 οκτανιων..
Τελευταία τροποποίηση από Andreasnemea; 10/07/2018 στις 19:34.
Ποτε Shell...γιατι σε αναγκαζουν να κατεβεις απο την μηχανη....επειδη καποιος αμερικανος καηκε και τους μηνυσε.
![]()
![]()
![]()
Μονο αμα μεινω στο δρομο....και το 1ο βενζιναδικο που θα βρω ειναι...Shell.
Αν στα 500 μετρα πιο κατω υπάρχει αλλο....θα σπρώξω λίγο ακόμα![]()
Τι να σου πω ρε κουμπαρε.. Εβαλα εχθες στο ιδιο ΤΟΤΑΛ που βαζω εδω και δυο χρονια (Αμβερσα) και δεν εχει δυο ειδη πετρελαιο.. εχει 95 & 98 βενζινα και ενα ντιζελ. Θα δω ετσι απο περιεργεια αν εχουν στα ESSO της εξονμομπιλ. Τα ιδια και στην Ιταλια. Μια βενζινη και ενα πετρελαιο θυμαμαι. Γερμανια και Γαλλια πραγματικα δεν θυμαμαι αν εχουν δευτερο ντιζελ. Παντως σιγουρα δνε εχουν 100αρα αμολυβδη πουθενα.. Οσο για την πληθωρα σπορ πανακριβων αυτοκινητων που φουλαρουν καυσιμο, δεν χρειαζεται να μπουμε σε λεπτομερειες απο αποψη επιδοσεων/ κινητηρων κτλ κτλ.
τα 100 η 100+ και "τωρα νεο σουπερ ντιζελ" και οτι αλλο κυκλοφορει σε εμας κατω με φαρδιες πλατιες διαφημισεις οτι θα σου κανει τον κινητηρα τουμπανο, ενω θα βαλει λουκετο στα βενζιναδικα λογω οικονομιας στην καταναλωση ειναι περιεργο πως δεν τα εχουν ανακαλυψει αυτοι οι ξενοι...
Quod me nutrit... me destruit.....
Φίλε ακου που σου λέω, ειμαι ειδικός, ζω στο "βενζινάδικο" της κεντρικής Ευρώπης
Ψαξε ενα βιδεο στο youtube για το Luxembourg και θα καταλάβεις τι εννοώ(απο την δουλειά ειναι κομένο το youtube και δεν μπορώ να το βαλω).
Εδω υπάρχει super diesel και στην Total, Aral (BP), Shell, και αλλες μαρκες που δεν συγκρατώ.
Επίσης σε βενζίνη 95 και 98 RON, στο mini βαζω 98 μιας και στα αμεσου ψεκασμού (αν το θυμαμαι καλα ετσι λεγεται) κανει διαφορά.
Οσο για τα ακριβά αυτοκίνητα πίστεψε με ειναι μια καθημερινότητα εδω
Οι γείτονες εχουν ferrari, lambo, bendley και κατι porche και AMG ειναι για τα καθημερινά(ενας εχει 2 ferrari, 1 lambo, 1 bendley, 1 Range rover sport στο μπροστινό γυαλινο γκαράζ και φημες λένε ότι εχει και αλλα στο πίσω γκαράζ
)
By the way, ειμαστε κοντά οπότε να τα πουμε καμια βόλτα/εκδρομή![]()