Εκτός από την διάμετρο του ντεπόζιτου πρέπει να φταίει και η διάμετρος στο αριστερό γκριπ.
Εκτός από την διάμετρο του ντεπόζιτου πρέπει να φταίει και η διάμετρος στο αριστερό γκριπ.
Προτεινω να μαλωσουμε λιγακι για τον Γιατρο
που καταστρεφει καριερες μπας κ φτασουμε τις 6 σελιδες γιατι για τον αγωνα τι να πεις
O αγωνας επιβεβαιωσε την πορεια του φετινου πρωταθληματος:Πολυ μπροστα ο ΜΜ,δυο σκαλια κατω ο Γιατρος και απο εκει και κατω η υπολοιπη πλεμπα.Μετα λυπης μου το λεω οτι οι μονοι αναβατες με την λυσσα να κερδισουν ειναι ο Μαρκ και ο Γιατρος παρα τα χρονακια του.Απο εκει και κατω απογοητευση.Πλην Χορχε που ειχε μια αναλαμπη, το συναφι Dovi,Vinales και λοιποι τεθλιμμενοι συγγενεις δεν πειθουν να εχουν την φλογα για να το κυνηγησουν.
Οποτε μετα την διακοπη ή θα το παρει με διαφορα ο ΜΜ93 ή θα γινει κανα θαυμα και τα Γιαμαπα θα αποκτησουν πυραυλοκινητηρες για να καταφερει να κανει τιποτε ο Vale.
Στα λοιπα,μαλλον βαρετος αγωνας με πολλη τακτικη.
Τελευταία τροποποίηση από Vstrommer71; 15/07/2018 στις 15:14.
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Τον τρωει ο πισινος του.Τον εχουνε που τον εχουνε στην μπουκα,κανει κι αυτος τα δικα του να τον γιουχαρουνε ακομη περισσοτερο.
Τον δικαιολογω,ειναι μικρος ακομη στα 25 και σιγα σιγα θα καταλαβει οτι ολα αυτα ειναι χαζομαριτσες.
Ο Vale τα εχει αποφυγει αυτα τα καραγκιοζιλικια,για αυτο δεν εισπραττει γιουχαρισματα ακομη και απο την αντιπαλη κερκιδα.
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Εχετε συνηδητοποιηση οτι εαν τοσα χρονια δεν υπηρχε ο 93 ο γιατρος θα ειχε 13-14 προταθληματα μιας και 5 χρονια τωρα (εκτος απο μια φορα)τερματιζει 2ος πισω απο τον γρυγοροτερο.Αν αυτο δε σημενει ανταγωνισμος τοτε τι???Και ειναι και τετοια η διαφορα ηλικιας με ολους τους ειπολυπους που κανει ακομα δησκολοτερο το εργο του.
Ο αγωνας κατι ελεγε μεχρι να βγει μπροστα ο μαρκ.Μετα αυτος εξαφανιστηκε.Ηταν φανερο οτι κρατουσε λαστιχα και γιαυτο αρχισε ο γεροντας να τον φτανει(κατι που ο Δ.Δ.δε το σκεφτηκε καν)και μολις του δειξαν απο την ομαδα οτι ο 46 ηταν 6 δεκατα πισω τοτε σε 2 γυρους αυξησε 1μιση δευτερο διαφορα.Ειναι ο γρυγοροτερος χωρις αμφιβολια.Συχαρητηρια λοιπον.
Συχαρητηρια και στον ροσι για τη δευτερη θεση του που τη κερδισε με το σπαθι του.
Λορενθο.Εαν ειχε σκληρη η μεσεα γομα απο την αρχη σηγουρα δε
θα ταν ετσι το αποτελεσμα.Ειναι καθαρο λαθος της ομαδας του για την επιλογη του ελαστικου.
Αντε καλες διακοπεςΤα λεμε σε 3 βδομαδες.
καθε μερα ...νεα μερα.
Ανέλπιστα καλά τα Yamaha στη Γερμανία, ο Rossi είχε βλέψεις το πολύ για 4ος εδώ. Αν αυτό σηματοδοτεί ότι κάτι βρήκανε και είναι πλέον ανταγωνιστικοί
σε πίστες που ευνοούν άλλες ομάδες, επιτέλους, καιρός ήταν.Το ότι βλέπεις και το Βινιάλες να εμπιστεύεται καλύτερα το μηχανάκι,
είναι καλό, για τον ίδιο πρωτίστως.
Περίεργη κατάσταση για τα Ducati , τα περίμενα καλύτερα.
Περίεργο θα ήταν αν δεν κέρδιζε ο Μάρκος εδώ ,
απλά φέτος το έκανε με μικρότερη διαφορά απ'ότι πέρυσι,αξιοσημείωτο μαζί με την οριακή pole το Σάββατο.
Περιμένω περισσότερα απο Crutchlow.
ΥΓ επιτέλους τα λάστιχα αρχισαν να είναι αυτά που έπρεπε να είναι απο το 2015, έχουν εγκληματήσει απίστευτα οι της Michelin μέχρι τώρα.
ΩΣ ΠΟΤΕ...
Ως πότε αυτή η κουλομαρία ο παλιόγερος, που αποκαλείται "Γιατρός", θα καταστρέφει αυτό το άθλημα; Τι πρέπει να γίνει για να τον διώξουν επιτέλους απο τα grid; Αφου ρε φιλέ δεν το έχεις. Ο άλλος πήγαινει με διαβήτη, σαν ρομπότ σε κάθε γύρο και γράφει μοναδικά γυρολόγια. Γιατί του καταστρέφεις έτσι τον αγωνά και του κολλάς από πίσω. Γιατί τον κάνεις να χάσει την γραμμή του τον μοναδικό Χόρχε για να τον πέρασεις; Αφού είσαι για να ανταγωνίζεσαι τον Petrucci και τον Viniales για 5-6-7 θέση.
Ως πότε θα παίρνει θέση στο βάθρο στερώντας της από κάποιον νεότερο που αξίζει να είναι εκεί;
Ως πότε.
(Marquez εξωγήινος όπως πάντα, όχι δύο αλλά πολλά σκαλοπάτια πάνω. Τι κι αν είναι κωλόπαιδο (ποιος το λέει αυτόΕΙΝΑΙ ΠΙΛΟΤΑΡΑ. Oι μοναδικές στιγμές που άξιζε ο αγώνας ήταν όταν έδειχνε μάχες για θέσεις από 4-8_
Τελευταία τροποποίηση από caesarsk; 15/07/2018 στις 19:59.
Ο μοναδικός στην Ελλάδα που έχει κάνει backflip με ΒΜW R1200GS, με μάρτυρες.
ΠΟΝΕΣΕ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΠΟΛΥ!!!!
-ΘΩΜΑ ΕΙΣΑΙ ΣΠΙΤΙ;
-Ο ΘΩΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ...ΕΜΕΙΣ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ Μ@Λ@ΚΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ταδε εφη trooper)
Μανο...το τσιπουρο σε περιμενει ρε φιλε σπιτι μου...
ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ. ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!
Καμία κονσερβιτσα για μας του παραλιακηδες????![]()
Throttle that mysterious friend of ours
Τον Μάρκο θα τον σέβεστε.
Βαρετός δεν ήταν ο αγώνας, μόνο αν τον συγκρίνετε με τον προηγούμενο αλλά σαν τον προηγούμενο δεν έχουμε συχνά.
Απλά το αποτέλεσμα για την πρώτη θέση έκλεισε κάποια στιγμή και λίγο μετά έκλεισε και για τη δεύτερη. Για την τρίτη όμως κράτησε παραπάνω.
Πάντως στη Γερμανία έτσι όπως πάει ο Μάρκεζ ουσιαστικά ψάχνεις από την αρχή για το δεύτερο.
Ο Βινάλες μίλησε για "άριστο πλαίσιο" ίσως να βρήκαν κάτι.
Ο Βινιάλες είναι από τους πλέον αναξιόπιστους εκεί μέσα όσο αφορά το τι δηλώνει για το μηχανάκι του.
Πράγματι μίλησε για άριστο πλαίσιο αλλά πριν από αυτό είπε για άλλη μια φορά για το πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά.
Το ίδιο πρόβλημα ανέφερε και ο Rossi, ο οποίος ξεκάθαρα είναι πιο 'συνεπής' στις δηλώσεις του σχετικά με το μηχανάκι.
Βέβαια όταν κοντά στο τέλος κάθε αγώνα ο Βινιάλες γυρνάει στο ρυθμό του πρώτου... με κάνει να σκεφτώ ότι το πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά δεν είναι και τόσο μεγάλο και ότι το ζόρι το έχει αυτός και όχι το μηχανάκι. Τουλάχιστον έχει μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης αυτός παρά το μηχανάκι!
Πάντως είναι ξεκάθαρο ότι στη Yamaha δουλεύουν έντονα και έχουν κλείσει πάρα πολύ τη διαφορά.
Οι καλοί αγώνες των factory σε συνδυασμό με τις μέτριες επιδόσεις πλέον του Zarco με το 'παλιό' Μ1, δείχνει ότι έχει βελτιωθεί πολύ το factory.
Ο ΜΜ93 με πέντε νίκες, δυο δεύτερες θέσεις και δυο μηδενικά... τρέχει σε άλλο πρωτάθλημα.![]()