NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Εγω πιστευω οτι ο σταυρος θελει να πει με πλαγιο τροπο, οτι τα τρεισερ εχουν γινει η νεα γενια κακγουρο που ηρθε απο τα tdm πηγε στα tiger και κατέληξε στο γιαμαχα.
Δηλαδη να πετανε τζαμπα.λεφτα σε κατι που δεν χρειαζεται. Παρε ενα ss να εχεις και σιφτερ και γιοσομουρες και 287.3 τελικη με δορυφορο απ το φεγγαρι. Και ολα.αυτα τα κανουν ανθρωποι που πανε μια καφετερια και μια ευθεια. Απλα τα ξερα καικαν με τα χλωρά.
και το σιφτερ δημιουργει προβληματα...στο μυαλο των κατοχων του...νομιζουν οτι εχουν το νεας γενιας sbk...εσυ ειδες ή κανεις οτι δεν βλεπεις τι γινεται εδω μεσα?
ναι ρε...μονο για καφε!!
καφετεριας ειναι παιδια το μηχανακι...
μπας και πουλησω πιο ευκολα...σε κανενα ασχετο γκατζολοκαγκουρα που πριν ειχε tdm και tiger και νομιζει οτι η πιστα τα καταστρεφει τα μηχανακια...
αν δεν μπαινεις πιστα ειναι αχρηστο. μπορεις να τις καρφωνεις.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Εγώ πήρα το Tracer για αυτό που είναι,All Around κανω τα ταξιδακια μου , παίζω στο στροφιλικι όσο πάνε τα χέρια μου και είμαι στην υπέρτατη Νιρβάνα επάνω του, το καγκουριλικι πως προκύπτει δεν μπορώ να καταλάβω....
Τελευταία τροποποίηση από Apache; 06/08/2018 στις 01:54.
Οι χούφτες βγήκαν αλλά έγιναν έντονοι οι κραδασμοί στο τιμόνι (ειδικά στο τέρμα γκάζι κάπου στις 5-6000 στροφές)
Ψάχνοντας διάβασα ότι τα αντίβαρα ουσιαστικά για είναι μείωση των κραδασμών .
Βγάζοντας τις χούφτες μάλλον μειώθηκε και το βάρος στα άκρα του τιμονιού με αυτό το αποτέλεσμα.
Τι λύση υπάρχει? Ταιριάζουν με κάποιο τρόπο αντίβαρα από mT09 που φαίνονται διαφορετικά από του Tracer?
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Υπάρχουν προτάσεις για την αναβάθμιση των αναρτήσεων για το μοντέλο 2018? Ohlins or Andreanni μπροστά? Ohlins or Sachs πίσω? Να ζει κανείς ή να μην ζεί?
Τελευταία τροποποίηση από Apache; 07/08/2018 στις 18:24.
ohlins
ya 538 (κωδικός S46DR1) το βασικο κιτ με προεπιλεγμενο ελατηριο 01092-31
ya 537 (κωδικός S46HR1C1S) με τα διπλα εξωτερικα κανιστρα προφορτισης και αζωτου για ρυθμιση συμπιεσης επαναφορας
στα μοντελα του 2015-2017 οι ως άνω κωδικοι ηταν ο 335 για το βασικο μοντελο και ο 535 για το κομπλε φουλ.
υπαρχει κια ενα ενδιαμεσο πακετο με 2 επιλογες... να βαλεις στο βασικο αμορτισερ μονο προφορτιση ειτε μονο ρυθμιση συμπιεσης...
κατ εμε απο την εμπειρια μου προσπαθησε να βαλεις το κομπλε ειναι μεγαλη ευκολια η ρυθμιση προφορτισης οχι για την αμεσοτητα μονο αλλα το γεγονος οτι σου λυνει τα χερια για fine tuning αναλογα με το φορτιο που εχεις... φαντασου οτι βγαζοντας μονο την σχαρα (χωρις το top case) Που ειναι 4 κιλα μετρημενη πρεπει να αλλαξεις την προφορτιση... σκεψου να εχεις και αδεια ή γεματη βαλιτσα ειτε δικαβαλο ειτε ειτε.....
για μπροστα ειναι τα ιδια ακριβως γιατι δεν εχει αλλαξει η αναρτηση στο ελαχιστο... ιδιες διαδρομες κλπ
απλα εχει κυκλοφορησει η ολινς τα καινουργια πιο οικονομικα cartridges τα FKS504 (800 ευρω συν κατι ψηλα) τα οποια ειναι μεν nix30 αλλα με φτηνοτερα εσωτερικα απο τα street/track fgk237 (1200 ευρω) ....
επισης andreanni στο 500αρικο
τα bitubo ech229 ειναι state of the art με εξαιρετικα υδραυλικα και ρυθμιση high low comp σε καθε μποτα (1300+)
κυκλοφορει και απο mupo, matris, nitron... η τελευταια ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με ποιοτητα κατασκευης καλυτερη και απο την ολινς και φινιρισμα (αεροπορικου τυπου αλουμινια και μεταλλα) αλλα δεν θα ηθελα να μπλεξω με τον μοναδικο αντιπροσωπο στην ελλαδα για σερβις και εμπορια (παιζει και απο εξωτερικο)... ειχα την Nitron ntr3 ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ...
Βασικα οσες ειχαν προιοντα για το 2015-2017 θα βγαλουν και για το 2018 απλα λιγο υπομονη για να δεις τι θα βγαλουν....
κατ εμε ολινς γιατι σερβαρεται και επισκευαζεται οπουδηποτε, υπαρχουν ανταλλακτικα και το κοστος ειναι παρομοιο σε ολες τις επωνυμες (κερδιζεις και μεταπωληση).