Σελίδα 62 από 110 ΠρώτοΠρώτο ... 1252575859606162636465666772 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 916 έως 930 από 1637

Θέμα: Yamaha MT-09 Tracer

  1. #916
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    δλδ να μην πω οτι δεν εχει λογο υπαρξης ενα τετοιο ματζαφλαρι σε μια τετοια μηχανη? δεν το καταλαβαινω? την αποψη μου λεω...η οποια παρεπιπτοντως ειναι και σωστη και συμφωνεις και εσυ...
    δλδ αν θελει ο αλλος να βαλει βαλιτσα στο ss...να πουμε "αα...αφου ειναι χρησιμη η βαλιτσα, ας την φοραει και το ss και ας του γ@μαει την αεροδυναμικη και ας κουναει στα 270..."
    Ρε Σταύρε...
    Η βαλίτσα στο ss δημιουργεί προβλήματα.
    Το σίφτερ στο tracer (ή οποιαδήποτε μοτο) κάνει μόνο καλό. Είδες?

    Εγώ είμαι υπέρ, πάντως. Γιατί όχι δλδ?
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  2. #917
    παναρχαιο μελος Το avatar του/της Dennis-
    Εγγραφή
    08/06/2003
    Μηνύματα
    493
    Εγω πιστευω οτι ο σταυρος θελει να πει με πλαγιο τροπο, οτι τα τρεισερ εχουν γινει η νεα γενια κακγουρο που ηρθε απο τα tdm πηγε στα tiger και κατέληξε στο γιαμαχα.


    Δηλαδη να πετανε τζαμπα.λεφτα σε κατι που δεν χρειαζεται. Παρε ενα ss να εχεις και σιφτερ και γιοσομουρες και 287.3 τελικη με δορυφορο απ το φεγγαρι. Και ολα.αυτα τα κανουν ανθρωποι που πανε μια καφετερια και μια ευθεια. Απλα τα ξερα καικαν με τα χλωρά.

  3. #918
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.380
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dennis- Προβολή μηνύματος
    Και ολα.αυτα τα κανουν ανθρωποι που πανε μια καφετερια και μια ευθεια.
    Ε ναι, αντίθετα με τα SS στην Ελλάδα, που ξημεροβραδιάζονται στις πίστες.
    Life begins at 45°.

  4. #919
    παναρχαιο μελος Το avatar του/της Dennis-
    Εγγραφή
    08/06/2003
    Μηνύματα
    493
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Ε ναι, αντίθετα με τα SS στην Ελλάδα, που ξημεροβραδιάζονται στις πίστες.


    Πλακα πλακα και ο σταυρος μονο για καφε ερχεται με.το τζιξερ

    Κατα τους αλλους..

    Ευθειακιας, εποχιακος, coolatza, κρυφοκουτακιας!

  5. #920
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    Ρε Σταύρε...
    Η βαλίτσα στο ss δημιουργεί προβλήματα.
    Το σίφτερ στο tracer (ή οποιαδήποτε μοτο) κάνει μόνο καλό. Είδες?

    Εγώ είμαι υπέρ, πάντως. Γιατί όχι δλδ?


    και το σιφτερ δημιουργει προβληματα...στο μυαλο των κατοχων του...νομιζουν οτι εχουν το νεας γενιας sbk...εσυ ειδες ή κανεις οτι δεν βλεπεις τι γινεται εδω μεσα?


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dennis- Προβολή μηνύματος


    Πλακα πλακα και ο σταυρος μονο για καφε ερχεται με.το τζιξερ

    ναι ρε...μονο για καφε!!

    καφετεριας ειναι παιδια το μηχανακι...
    μπας και πουλησω πιο ευκολα...σε κανενα ασχετο γκατζολοκαγκουρα που πριν ειχε tdm και tiger και νομιζει οτι η πιστα τα καταστρεφει τα μηχανακια...

  6. #921
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.539
    αν δεν μπαινεις πιστα ειναι αχρηστο. μπορεις να τις καρφωνεις.

  7. #922
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    και το σιφτερ δημιουργει προβληματα...στο μυαλο των κατοχων του...νομιζουν οτι εχουν το νεας γενιας sbk...εσυ ειδες ή κανεις οτι δεν βλεπεις τι γινεται εδω μεσα?
    τελικές, στριψίματα,κόντρες,κερδισμένα δέκατα.... ότι γινόταν πάντα


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    αν δεν μπαινεις πιστα ειναι αχρηστο. μπορεις να τις καρφωνεις.
    και στην πίστα μια χαρά τις καρφώνεις... χωρίς κανένα απολύτως θέμα,μιλάω εκ πείρας.

    είναι ένα gadget ,μπαίνει εύκολα σε οποιοδήποτε μηχανάκι.αυτά.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #923
    Banned
    Εγγραφή
    02/08/2016
    Μηνύματα
    450
    Εγώ πήρα το Tracer για αυτό που είναι,All Around κανω τα ταξιδακια μου , παίζω στο στροφιλικι όσο πάνε τα χέρια μου και είμαι στην υπέρτατη Νιρβάνα επάνω του, το καγκουριλικι πως προκύπτει δεν μπορώ να καταλάβω....
    Τελευταία τροποποίηση από Apache; 06/08/2018 στις 01:54.

  9. #924
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2018
    Μηνύματα
    605
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kemmotar Προβολή μηνύματος
    4. αν δεν τρελαινεσαι για τις χουφτες σουταρε τες, γιατι θα κερδισεις στην διηθηση και στην κινηση, ιδιαιτερη προστασια δεν παρεχουν και αεροδυναμικα ειναι χαλια.... δεν βοηθανε καθολου...


    οτι θες με ρωτας.
    Οι χούφτες βγήκαν αλλά έγιναν έντονοι οι κραδασμοί στο τιμόνι (ειδικά στο τέρμα γκάζι κάπου στις 5-6000 στροφές)
    Ψάχνοντας διάβασα ότι τα αντίβαρα ουσιαστικά για είναι μείωση των κραδασμών .
    Βγάζοντας τις χούφτες μάλλον μειώθηκε και το βάρος στα άκρα του τιμονιού με αυτό το αποτέλεσμα.

    Τι λύση υπάρχει? Ταιριάζουν με κάποιο τρόπο αντίβαρα από mT09 που φαίνονται διαφορετικά από του Tracer?

  10. #925
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kas_Tracer Προβολή μηνύματος
    Οι χούφτες βγήκαν αλλά έγιναν έντονοι οι κραδασμοί στο τιμόνι (ειδικά στο τέρμα γκάζι κάπου στις 5-6000 στροφές)
    Ψάχνοντας διάβασα ότι τα αντίβαρα ουσιαστικά για είναι μείωση των κραδασμών .
    Βγάζοντας τις χούφτες μάλλον μειώθηκε και το βάρος στα άκρα του τιμονιού με αυτό το αποτέλεσμα.

    Τι λύση υπάρχει? Ταιριάζουν με κάποιο τρόπο αντίβαρα από mT09 που φαίνονται διαφορετικά από του Tracer?
    σωστός,γι'αυτό τον λόγο υπάρχουν τα αντίβαρα. Σίγουρα ταιριάζουν διάφορα universal αντίβαρα,από κινέζικα των 3€ το ζευγάρι ,μέχρι πανάκριβα επώνυμα (rizoma πχ). απλώς μέτρα την εσωτερική διάμετρο του τιμονιού.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #926
    Banned
    Εγγραφή
    02/08/2016
    Μηνύματα
    450
    Υπάρχουν προτάσεις για την αναβάθμιση των αναρτήσεων για το μοντέλο 2018? Ohlins or Andreanni μπροστά? Ohlins or Sachs πίσω? Να ζει κανείς ή να μην ζεί?
    Τελευταία τροποποίηση από Apache; 07/08/2018 στις 18:24.

  12. #927
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kemmotar
    Εγγραφή
    15/06/2015
    Μηνύματα
    168
    Θα βάλεις του γυμνού 200 γραμμάρια το καθένα

  13. #928
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kemmotar
    Εγγραφή
    15/06/2015
    Μηνύματα
    168
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Apache Προβολή μηνύματος
    Υπάρχουν προτάσεις για την αναβάθμιση των αναρτήσεων για το μοντέλο 2018? Ohlins or Andreanni μπροστά? Ohlins or Sachs πίσω? Να ζει κανείς ή να μην ζεί?
    Ναι αμεεεε

  14. #929
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kemmotar
    Εγγραφή
    15/06/2015
    Μηνύματα
    168
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Apache Προβολή μηνύματος
    Υπάρχουν προτάσεις για την αναβάθμιση των αναρτήσεων για το μοντέλο 2018? Ohlins or Andreanni μπροστά? Ohlins or Sachs πίσω? Να ζει κανείς ή να μην ζεί?
    ohlins
    ya 538 (κωδικός S46DR1) το βασικο κιτ με προεπιλεγμενο ελατηριο 01092-31
    ya 537 (κωδικός S46HR1C1S) με τα διπλα εξωτερικα κανιστρα προφορτισης και αζωτου για ρυθμιση συμπιεσης επαναφορας

    στα μοντελα του 2015-2017 οι ως άνω κωδικοι ηταν ο 335 για το βασικο μοντελο και ο 535 για το κομπλε φουλ.

    υπαρχει κια ενα ενδιαμεσο πακετο με 2 επιλογες... να βαλεις στο βασικο αμορτισερ μονο προφορτιση ειτε μονο ρυθμιση συμπιεσης...

    κατ εμε απο την εμπειρια μου προσπαθησε να βαλεις το κομπλε ειναι μεγαλη ευκολια η ρυθμιση προφορτισης οχι για την αμεσοτητα μονο αλλα το γεγονος οτι σου λυνει τα χερια για fine tuning αναλογα με το φορτιο που εχεις... φαντασου οτι βγαζοντας μονο την σχαρα (χωρις το top case) Που ειναι 4 κιλα μετρημενη πρεπει να αλλαξεις την προφορτιση... σκεψου να εχεις και αδεια ή γεματη βαλιτσα ειτε δικαβαλο ειτε ειτε.....


    για μπροστα ειναι τα ιδια ακριβως γιατι δεν εχει αλλαξει η αναρτηση στο ελαχιστο... ιδιες διαδρομες κλπ
    απλα εχει κυκλοφορησει η ολινς τα καινουργια πιο οικονομικα cartridges τα FKS504 (800 ευρω συν κατι ψηλα) τα οποια ειναι μεν nix30 αλλα με φτηνοτερα εσωτερικα απο τα street/track fgk237 (1200 ευρω) ....

    επισης andreanni στο 500αρικο

    τα bitubo ech229 ειναι state of the art με εξαιρετικα υδραυλικα και ρυθμιση high low comp σε καθε μποτα (1300+)

    κυκλοφορει και απο mupo, matris, nitron... η τελευταια ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με ποιοτητα κατασκευης καλυτερη και απο την ολινς και φινιρισμα (αεροπορικου τυπου αλουμινια και μεταλλα) αλλα δεν θα ηθελα να μπλεξω με τον μοναδικο αντιπροσωπο στην ελλαδα για σερβις και εμπορια (παιζει και απο εξωτερικο)... ειχα την Nitron ntr3 ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ...

    Βασικα οσες ειχαν προιοντα για το 2015-2017 θα βγαλουν και για το 2018 απλα λιγο υπομονη για να δεις τι θα βγαλουν....

    κατ εμε ολινς γιατι σερβαρεται και επισκευαζεται οπουδηποτε, υπαρχουν ανταλλακτικα και το κοστος ειναι παρομοιο σε ολες τις επωνυμες (κερδιζεις και μεταπωληση).

  15. #930
    Banned
    Εγγραφή
    02/08/2016
    Μηνύματα
    450
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kemmotar Προβολή μηνύματος
    ohlins
    ya 538 (κωδικός S46DR1) το βασικο κιτ με προεπιλεγμενο ελατηριο 01092-31
    ya 537 (κωδικός S46HR1C1S) με τα διπλα εξωτερικα κανιστρα προφορτισης και αζωτου για ρυθμιση συμπιεσης επαναφορας

    στα μοντελα του 2015-2017 οι ως άνω κωδικοι ηταν ο 335 για το βασικο μοντελο και ο 535 για το κομπλε φουλ.

    υπαρχει κια ενα ενδιαμεσο πακετο με 2 επιλογες... να βαλεις στο βασικο αμορτισερ μονο προφορτιση ειτε μονο ρυθμιση συμπιεσης...

    κατ εμε απο την εμπειρια μου προσπαθησε να βαλεις το κομπλε ειναι μεγαλη ευκολια η ρυθμιση προφορτισης οχι για την αμεσοτητα μονο αλλα το γεγονος οτι σου λυνει τα χερια για fine tuning αναλογα με το φορτιο που εχεις... φαντασου οτι βγαζοντας μονο την σχαρα (χωρις το top case) Που ειναι 4 κιλα μετρημενη πρεπει να αλλαξεις την προφορτιση... σκεψου να εχεις και αδεια ή γεματη βαλιτσα ειτε δικαβαλο ειτε ειτε.....


    για μπροστα ειναι τα ιδια ακριβως γιατι δεν εχει αλλαξει η αναρτηση στο ελαχιστο... ιδιες διαδρομες κλπ
    απλα εχει κυκλοφορησει η ολινς τα καινουργια πιο οικονομικα cartridges τα FKS504 (800 ευρω συν κατι ψηλα) τα οποια ειναι μεν nix30 αλλα με φτηνοτερα εσωτερικα απο τα street/track fgk237 (1200 ευρω) ....

    επισης andreanni στο 500αρικο

    τα bitubo ech229 ειναι state of the art με εξαιρετικα υδραυλικα και ρυθμιση high low comp σε καθε μποτα (1300+)

    κυκλοφορει και απο mupo, matris, nitron... η τελευταια ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με ποιοτητα κατασκευης καλυτερη και απο την ολινς και φινιρισμα (αεροπορικου τυπου αλουμινια και μεταλλα) αλλα δεν θα ηθελα να μπλεξω με τον μοναδικο αντιπροσωπο στην ελλαδα για σερβις και εμπορια (παιζει και απο εξωτερικο)... ειχα την Nitron ntr3 ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ...

    Βασικα οσες ειχαν προιοντα για το 2015-2017 θα βγαλουν και για το 2018 απλα λιγο υπομονη για να δεις τι θα βγαλουν....

    κατ εμε ολινς γιατι σερβαρεται και επισκευαζεται οπουδηποτε, υπαρχουν ανταλλακτικα και το κοστος ειναι παρομοιο σε ολες τις επωνυμες (κερδιζεις και μεταπωληση).
    Και εγώ στα Ohlins προσανατολίζομαι για πίσω, για μπροστά δεν ξέρω...

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση μοτοσικλετών Yamaha MT-09
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2014, 13:22
  2. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2014, 07:46
  3. Yamaha MT-09 Adventure...?
    από Juohmaru! στο forum Yamaha
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2014, 20:28
  4. Yamaha mt-03
    από Projector στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2006, 22:07
  5. Yamaha Mt - 02
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 00:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF