
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
eXJey
Για μια δεκαετια η μηχανη δουλευε πολυ καλα, πως μου ηρθε προπερυσι και την πηγα στο συνεργειο για συντηρηση καρμπυρατερ. Οταν την πηρα δουλευε καλα, δεν μπορω να πω. Απο τοτε και για δυο χρονια δεν την δουλεψα πολυ. Περιπου 1000 Km με το ζορι και αυτα διασπαρτα μεσα στα δυο ετη μεχρι σημερα.
Εχει μια εβδομαδα παιρνει παρα μα παρα πολυ δυσκολα μπρος και οταν μουλαρωσει ριχνει βενζινη απο τα σωληνακια υπερχειλισης του 3ου και 4ου καρμπυρατερ. Μερικες φορες τρεχει και απο την χοανη πισω (παπας?) στο κατω μερος, φανταζομαι επιστρεφει πισω βενζινη και παει στο φιλτρο αερα?
Εχω χασει 25 ευρω βενζινη καθως ερχομουν το πρωι και την εβρισκα ολη κατω σαν μεγαλη κηλιδα, ετσι μου ηρθε προχθες να την γλειψω. Τετοια εποχη δεν πεταμε λεφτα.
Τα συνεργεια ειναι κλειστα αυτες τις μερες και χρειαζομαι απεγνωσμενα την μηχανη. Πριν κλεισει ενας μαστορας μου ειπε να δοκιμασω να χτυπησω με ενα κατσαβιδι το κατω μερος των καρμπ, το εκανα, ισως και με υπερβαλοντα ζηλο αλλα δεν ειδα αποτελεσμα ή το εκανα λαθος.
Υπαρχει περιπτωση να στρωσει μονο του (και πως να το διαπιστωσω, να βαζω χρυσαφι μεσα στο ρεζερβουαρ και να περιμενω αν θα χυθει μεχρι την επομενη μερα τον πρωι??).
Τι καλα να υπηρχε κατι να κανω εξωτερικα, δεν γνωριζω τιποτα απο καρμπ και ποσο μαλλον να τα βγαλω μονος μου, με τιποτα.
Ευχαριστω.