Πάντως η επιλογή δύο σετ τροχών εμένα με έχει βολέψει πολλά χρόνια.Όχι για το 'επικίνδυνο' του πράγματος (έχω βγάλει χειμώνες και χειμώνες με χωμάτινα στην Αθήνα) αλλά από οικονομικής πλευράς.
Πάντως η επιλογή δύο σετ τροχών εμένα με έχει βολέψει πολλά χρόνια.Όχι για το 'επικίνδυνο' του πράγματος (έχω βγάλει χειμώνες και χειμώνες με χωμάτινα στην Αθήνα) αλλά από οικονομικής πλευράς.
Ρε συ έχεις klr και θα πας να πάρεις άλλο μοτόρι; βάλε ένα σετ anakee 3 και κάνε της βόλτες σου στο χώμα,κι αν δεις ότι το πιέζεις κι άλλο,τότε κάνεις την κίνηση,αλλά δοκίμασε πρώτα.Μπορεί να μην σου αρέσει καν.
Το σακίδιο το δένουμε στη μηχανή για να μην καταπονούμε το σώμα μας με το έξτρα βάρος στην πολύωρη οδήγηση, ειδικά με τους κραδασμούς και τα χτυπήματα των κατσικόδρομων.
Εν τω μεταξύ, έχεις μηχανάκι άψογο γι' αυτό που θέλεις να κάνεις. Βάλε ενδιάμεσα λάστιχα, όπως σου είπε ο Stoubi και ξέχνα τους διπλούς τροχούς. Εγώ έχω βολευτεί τα TKC80, μόνιμα.
Stoubi, υπάρχει δέσιμο που αντέχει σε πολλές ώρες (και μέρες) οδήγησης. Με ιμάντες προσαρμοσμένους πάνω στο σακίδιο (ή τα σαμάρια). Το έχω κάνει και με τα δύο, χωρίς πρόβλημα.
@Λευκάδιος
Αν θες εξήγησε το λίγο παραπάνω το θέμα της οικονομίας.
ΟΚ λοιπόν πάμε για αλλαγή ελαστικών και βλέπουμε.
Θα ακολουθήσω την εμπειρία σας.
Για άλλο μηχανάκι ψαχνόμουν, για να είναι πιο σωστά στημένο, να είναι πιο ελαφρύ, να μην με νοιάζει αν θα πέσει σπάσει-χαλάσει, να μπορώ να βρώ εύκολα πλαστικά κλπ, να μην έχω το άγχος μη ξεμείνω από μηχανάκι λόγο ζημίας από πτώση και πρέπει να πάω στη δουλειά με αυτοκίνητο ή λεωφορείο.
Να το πάρω για αυτό το σκοπό και να το σκίσω, να μάθω πάνω του.
Λοιπόν μη το κουράζουμε, πάμε για αλλαγή ελαστικού.
Αν κάποιος έχει δοκιμάσει κάποιο άλλο λάστιχο και θέλει ας το αναφέρει.
Τα ημιχωμάτινα ελαστικά (TKC80,MT21 κλπ) φθείρονται αρκετά γρήγορα σε καθημερινή και ασφάλτινη χρήση. Εγώ που κάνω πάνω/κάτω 7000χλμ τον χρόνο θα χρειαζόμουν τουλάχιστον μια αλλαγή για μπρος/πίσω.
Υπάρχουν βέβαια αναβάτες που κάνουν με ένα σετ 7-10.000+ χλμ αλλά προσωπικά όταν πατάω χώμα θέλω να είναι όσον γίνεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση πρώτα για την ασφάλεια μου αλλά και για την οδηγικη ευχαριστηση.
Για ελαστικά υπάρχουν σχετικά νήματα αλλά δεν μπορώ να βρω λινκ τώρα.
Το σπάσει/χαλάσει είναι ένα θέμα όταν την Δευτέρα το πρωί θες να πας για δουλειά,έχε πάντα μαζί σου διάφορα tie wraps (μεγάλη εφεύρεση λέμε ) και όλα θα πάνε καλά.
Καλο ειναι τα δεσιματα να ειναι ελαφρως χαλαρα (με την εννοια των ελαστικών ανοχων..) αλλιως "κατι" θα την πληρωσει..!!
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Σωστός. Αν περιμένεις (όχι εσύ, γενικά μιλάω) από ένα λάστιχο να σου κρατήσει την τσάντα, η απώλεια θα έρθει γρήγορα.
Αυτό ακριβώς είναι το μυστικό. (Έλεγα να μην μπω σε τόσες λεπτομέρειες μιας και είμαστε σε φάση γενικών οδηγιών,αλλά καλά έκανες και το έγραψες).