Αν βλέπω καλά στο βίντεο,το μπροστινό το έχει δέσει πιο ψηλά στις τιμονόπλακες,πιθανόν να έχει διατηρήσει την ιδια γεωμετρία,βρες ενα πηρούνι που να μπαίνει χωρίς πολλές μόντες και πειραματίσου.Αν θες πιο ανοιχτες γωνίες στα γόνατα,ψήλωσε την σέλα η χαμήλωσε τα μαρσπιέ.
Σε κραξαν αρκετα πιστευω, ωστε να μη προβείς σε καποιο τετοιο τερατουργημα..
Αν οχι, μπορείς να το κανεις βαζοντας τον τροχο αναποδα (το μπρος - πισω, σαν τις ροδες που εχουν τα καροτσακια των super-market) για να εχεις αρνητικο ιχνος (trail Ελληνιστί) ωστε να "μαζεψεις" λιγο την αναισθησία του μπροστινου..
(παίζει και να ειναι "ενδιαφερον" οπτικα..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αλλάζοντας το μπροστινό με upside/down υπολόγισε ότι θέλει πατέντα για να κλειδώνει πλέον το τιμόνι και ότι το κόψιμο του θα μικρύνει σημαντικά και αν δεν κάνεις κυρίως χώμα το μπροστινό -πλέον μονό- φρένο θα είναι λίγο στο δρόμο και μάλλον επικίνδυνο σε μια ακραία κατάσταση.
Θα σου έγραφα περισσότερα άλλα μάλλον σε ενδιαφέρει μόνο το οπτικό της υπόθεσης οπότε... περισσεύουν.
Τελευταία τροποποίηση από mallllias; 05/09/2018 στις 21:38.
κοιτα φιλε, βρηκα τελικα να κανω ανταλλαγη
πολοι ηταν αυτοι που την καναν αυτη τη μετατροπη και μαλιστα δε το μετανοιωσαν καθολου..
ζωντανο παραδειγμα εδω
https://www.youtube.com/channel/UC0N...KosfsdbYQunFEQ
με απειρα χιλιομετρα... τι να λεμε τωρα, το μακρυ και το κοντο του καθενος...?
οταν θα γινει η μετατροπη θα ανεβασω βιντακι κ θα σας πω εντυπωσεις..
ακομα κ κατι να μη μαρεσει που πιθανον θα ειναι το χασιμο σε επιδωσεις φρενο θα το πω..
καταταλλα ειμαι σε πολυ καλα χερια εδω με ατομα που εχουν εμπειρια σε enduro-motocross καταστασεις κ αν θελησω να το ξαναλλαξω
εδω ειμαστε.. ανταλλαγη θα κανω σε 1η φαση με γνωστο ... δε θα κανω κατι τελεσιδικο... βλεποντας κ κανοντας...
το να περπατας μια ζωη στα σιγουρα πρωσσοπικα με κανει να βαριεμαι
Τελευταία τροποποίηση από mallllias; 05/09/2018 στις 19:02.
ειχα , αυτο εδω ειναι https://www.youtube.com/watch?v=fqhQh85avE4
Στα video που εβαλες ο τύπος το έχει κατεβάσει περίπου 3 πόντους στις πλάκες το πηρούνι, φαίνεται καθαρα.
Επίσης έβαλε και άλλα ελατήρια φυσικά και θα πρέπει να βάλεις κι εσυ σκληρότερα. Αν απλά βάλεις το πηρούνι πχ απ το WR450 που ζυγίζει περίπου 70 κιλά λιγότερα απ το δικό σου θα είναι τερματισμένο συνέχεια.
Θα πρέπει να ψαχτείς στο τι ελατήρια θα βάλεις που να ταιριάξουν στο βαρος του XTz, και υπολόγιζε άλλα 100+ Ευρω για τα ελατήρια.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ναι φιλε μου , το γνωριζω δυστηχως...
2 ειναι τα εξοδα μου σαυτη τη φαση..
η δισκολακα και τα ελατηρια...
και καναδυο αποστατομεταλοδουλιτσες στον τορνο, τα εργατικα κομπλε.
αργοτερα θα βαλω κ κατω φτερο αν δε καταφερω να πονταρω το μαμα που εχω που ειναι κ στο χρωμα της μηχανης..
για λιγο καιρο θα ψιλοσυμβηβαστω με το φτερο που μπαινει ψιλα που κ αυτο τοχω στο χρωμα της μηχανης ασχετα που δε μαρεσει..
κ για να ξαναθυμησω λιγο το χρωμα δες λιγο το βιντεακι αυτο αν κ το εχω ανεβασει κ αλλου... νταξ!! δεν υπαρχει δευτερο στο χρωμα αυτο!!!
https://www.youtube.com/watch?v=jCL3RE9TNh0
Τελευταία τροποποίηση από mallllias; 05/09/2018 στις 21:43.
το ότι έχει 10εκ μεγαλύτερη διαδρομή, δεν σημαίνει ότι θα το σήκωση και 10εκ. αντίστοιχα.........
Κρίνουμε ανάλογα με τις εμπειρίες μας.
Ναι ετσι ειναι..
Μονο εσυ μπορεις να με βοηθησεις φιλε μου...
Πες μου λιγο, αν αλλαξες ελατηρια κ ποια; η αν εβαλες απλα περισσοτερο λαδακι..
Τα πιρουνια ειναι 46mm απο wr426.
Τι εκανες με το θεμα κλειδωματος τιμονιου;
Κ τελος ,εβαλες επωνυμο δισκοφρενο breaking κτλ η καποιο απλο πλευσης απο αυτα που κανουν μερικοι σε εργαστηρια δικα μαςκ κανουν γυρω στα 100ευρω;