Συμφωνώ ότι δεν πρόκειται για τα άλογα σε καμία περίπτωση αλλά για τον ήχο και μόνο!
Δεν μπορώ να καταλάβω εάν πήρε λίγο ή εάν έχασε λίγο να σου πω την αλήθεια και δε θα ήθελα να μπώ και στην λογική αυτή σε καμία περίπτωση μιας και 1-3 άλογα είτε πάνω είτε κάτω δεν είναι κάτι που με απασχολέι, από εκεί και πέρα θα ήθελα να ανοίξω με ένα εντελώς μαμά που δε νομίζω πως θα υπάρχει και καμία διαφορά απλά έτσι για να δω τι γίνεται!
Το κόστος αυτού εάν το κάνεις στη δική σου εξάτμιση είναι απο 20-30 Ε σε κάποιο συνεργείο έξω
Δεν ξέρω πως ακούγεται μαμά, στο βίντεο πάντως βγάζει ωραίο μπάσο ήχο!
Θα ήθελα να ρωτήσω και τις απόψεις σας για ανάρτηση μπρος πίσω!
Σκέφτομαι για ελατήρια μπροστά ohlins και αντίστοιχο πίσω αμορτισέρ το πιο απλό μοντέλο!
Αν είναι κάτι που δεν επηρεάζει αρνητικά το μοτέρ εφόσον δεν μπει και εγκέφαλος θα το έκανα. Το θέμα είναι πώς μπορούμε να το ξέρουμε αυτό...
Δε χρειάζεται να το ξέρεις απλά κάνε μια δοκιμη δεν έχεις να χάσεις τίποτα!
Αξιζει, μπροστα οχι μονο ελατηρια αλλα Cartridge (καλη και οικονομικη λυση τα adreani) για να παρεις το 100% πισω εννοειται ohlins στο basic να δηλωσεις τα κιλα σου, διαβασε 2-3 σελιδες πιο πισω..
Επίσης κάτι άλλο που δε βλέπω να έχει συζητηθεί πολύ όσον αφορά το μικρότερο γρανάζι πίσω ή ένα κρίκο στην αλυσίδα για να μεγαλώσουμε λίγο το μεταξόνιο τι λέτε?
Έχει συζητηθεί πολλάκις. Πολλοι το έχουν κάνει. Απο 100 λινκς βάζεις αλλο ενα 112 Και πάει 2 εκατοστά πισω. Γραμαζωμα να το μακρυνεις δεν υπάρχει λόγος. Θα βάλεις ένα Ρίβετ με 2 ασφάλειες και αν αποφασίσεις να το κοντυνεις λιγο στο μέλλον βάζεις είτε 15αρι μπροστά είτε 46αρι ή 47 πίσω. Υπάρχει αντιπροσωπεία που στο φτιάχνει αν είσαι Αθήνα με μια μαμα αλυσίδα spare parts
Nitron R1 ή ohlins το απλό μοντέλο χωρίς ρυθμίσεις στο χέρι για πίσω αμορτισέρ?